quote:Op vrijdag 31 mei 2024 03:19 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Yn it Frysk is 'komme' tsjinwurdiche tiid en 'kaam' ferline tiid.
foarbyld:
"Komme jim iten", seit Mem tsjin har bern.
"Mem, beppe kaam dochs út Sybrandabuorren", freechje Hieke oan har Mem, doe't se krekt oan tafel oanskowe hie. "Jawis", hie har Mem antwurdzje, "sy hat dêr oant it houlik mei Pake oant har trij-en-tweintichste jier wenne."
'Wy kam from Fryslân" is in taelwechseling tusken it Ingelsk en it Frysk 'kam' hat yn dizze kontekst neat út te stean mei Frysk, der't it wurd 'come' simulearret mar mei in Fryske fonetyske toan útsprekke waard.
It wurd 'from' is Ingelsk, it Fryske wurd hjirfoar is 'fân' mar om't it om deselde fonetyske opset giet, makket it net sa bot foalle út hoe't de tekst presentearre wurdt.
Ik hie kennis naam fan it liet yn de diskusje doe't jo my de titel trochjûn hie.quote:
quote:
Sowieso dreigen ze daar heel snel met geweld.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 03:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heftig wel daar schieten ze ook veel eerder toch.
Lekker bezig weer die mafkees.quote:
Heer Schotel.quote:
Ja ehh geen idee. De buitenzijde van dit pand is ook rookvrij. Maar de patiënt mag in de binnentuin gewoon roken. Toen ik in Beverwijk lag liep ik gewoon 30 meter weg zodat ik niemand in de weg stond met m'n peuk.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 02:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hoe werkt dat met roken als je patiënt bent in een ziekenhuis? Zie tegenwoordig overal van die non smoking zones bij ziekenhuizen die beginnen tot ver buiten de parkeerplaats.
Je hebt hier wel geluk mee.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 03:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja ehh geen idee. De buitenzijde van dit pand is ook rookvrij. Maar de patiënt mag in de binnentuin gewoon roken. Toen ik in Beverwijk lag liep ik gewoon 30 meter weg zodat ik niemand in de weg stond met m'n peuk.
Denk je dat ik het leuk vind?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 03:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je hebt hier wel geluk mee.![]()
Maar gaat lekker ook dat doorslapen.
Geen idee waar het aan ligt.quote:
https://www.zaansmedischc(...)che-klokstoornissen/quote:
kut zitten daar ook weer ziektes aan vast..quote:Op vrijdag 31 mei 2024 04:07 schreef DJMO het volgende:
[..]
https://www.zaansmedischc(...)che-klokstoornissen/
Hier had de psych het vanmorgen over.
Nou staat er één iets op deze pagina waar ik me enorm aan stoor. Eens zien of jij me zo goed kent dat je kunt vinden wat dat is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |