Ik ga zelfs midden in de nacht in de Afrikaanderwijk pinnen. Althans, toen dat nog kon deed ik dat. Rotterdam centrum is echt rustig.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 02:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ha wil niet midden van de nacht rondom Amsterdam Utrecht of Rotterdam etc centraal zijn.
Enschede moet je dat al niet willen.
Ik ga het proberen...quote:
Deel het dan.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 02:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik ga het proberen...maar ik ben aan het piekeren.
Nah, kannie.quote:
Sterkte.Meer kan ik niet doen.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 02:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Nah, kannie.
Maar maakt niet uit, komt wel goed - denk ik.
Meeste enge mensen zitten op Zuid ?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 02:53 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik ga zelfs midden in de nacht in de Afrikaanderwijk pinnen. Althans, toen dat nog kon deed ik dat. Rotterdam centrum is echt rustig.
Hmja, thnx.quote:
kest it better by piken hâlde danquote:Op vrijdag 31 mei 2024 02:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Neffens my is it wol wat oars.Trochdat er gjin poatsje ondersit moasten se wol trochsûpe.
@Dr.Mikey ....?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 02:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Eh... Hm.
En het event eerder verlaten is géén optie?
Sterktequote:
schrijf het opquote:Op vrijdag 31 mei 2024 02:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Nah, kannie.
Maar maakt niet uit, komt wel goed - denk ik.
*weer 3 uur![]()
Trusten![]()
Gekken heb je overal, maar ik ben echt nog nooit lastig gevallen in het centrum.quote:
Ok dat is een optie we kijken nog of we een extra kaartje kunnen regelen voor iemand die wel vervoer heeft of dat we met een Valys kunnen als we Valys pakken moeten we ongeveer 40 minuten eerder weg.quote:
Elders wel?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 02:58 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Gekken heb je overal, maar ik ben echt nog nooit lastig gevallen in het centrum.
Vertel.quote:
ja jouw in oar mar wêr op 'e skuldquote:Op vrijdag 31 mei 2024 02:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
@:Metalfrost legt de lat ook wel hoog.
Eerste dag in Minneapolis ‘s avonds een rondje gemaakt door de wijk. Meteen mot met hoeren en pooiers gehad. Gelukkig was ik met een huisgenoot die me leerde dat ik gewoon even van me af moest bijten. Als je niks zegt ben je de lul.quote:
sjezusquote:Op vrijdag 31 mei 2024 03:06 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Eerste dag in Minneapolis ‘s avonds een rondje gemaakt door de wijk. Meteen mot met hoeren en pooiers gehad. Gelukkig was ik met een huisgenoot die me leerde dat ik gewoon even van me af moest bijten. Als je niks zegt ben je de lul.
Wy kwam from Fryslân.quote:
Ik ha ek in polo oan.quote:
Dat ze moeten optyfen als ze je aanspreken, maar wel doorlopen. Als je blijft staan hebben ze je zo omsingeld. Ik heb echt een teringhekel aan Amerikaanse negers gekregen.quote:
Yn it Frysk is 'komme' tsjinwurdiche tiid en 'kaam' ferline tiid.quote:
Heftig wel daar schieten ze ook veel eerder toch.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 03:12 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dat ze moeten optyfen als ze je aanspreken, maar wel doorlopen. Als je blijft staan hebben ze je zo omsingeld. Ik heb echt een teringhekel aan Amerikaanse negers gekregen.
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 03:19 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Yn it Frysk is 'komme' tsjinwurdiche tiid en 'kaam' ferline tiid.
foarbyld:
"Komme jim iten", seit Mem tsjin har bern.
"Mem, beppe kaam dochs út Sybrandabuorren", freechje Hieke oan har Mem, doe't se krekt oan tafel oanskowe hie. "Jawis", hie har Mem antwurdzje, "sy hat dêr oant it houlik mei Pake oant har trij-en-tweintichste jier wenne."
'Wy kam from Fryslân" is in taelwechseling tusken it Ingelsk en it Frysk 'kam' hat yn dizze kontekst neat út te stean mei Frysk, der't it wurd 'come' simulearret mar mei in Fryske fonetyske toan útsprekke waard.
It wurd 'from' is Ingelsk, it Fryske wurd hjirfoar is 'fân' mar om't it om deselde fonetyske opset giet, makket it net sa bot foalle út hoe't de tekst presentearre wurdt.
Ik hie kennis naam fan it liet yn de diskusje doe't jo my de titel trochjûn hie.quote:
quote:
Sowieso dreigen ze daar heel snel met geweld.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 03:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heftig wel daar schieten ze ook veel eerder toch.
Lekker bezig weer die mafkees.quote:
Heer Schotel.quote:
Ja ehh geen idee. De buitenzijde van dit pand is ook rookvrij. Maar de patiënt mag in de binnentuin gewoon roken. Toen ik in Beverwijk lag liep ik gewoon 30 meter weg zodat ik niemand in de weg stond met m'n peuk.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 02:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hoe werkt dat met roken als je patiënt bent in een ziekenhuis? Zie tegenwoordig overal van die non smoking zones bij ziekenhuizen die beginnen tot ver buiten de parkeerplaats.
Je hebt hier wel geluk mee.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 03:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja ehh geen idee. De buitenzijde van dit pand is ook rookvrij. Maar de patiënt mag in de binnentuin gewoon roken. Toen ik in Beverwijk lag liep ik gewoon 30 meter weg zodat ik niemand in de weg stond met m'n peuk.
Denk je dat ik het leuk vind?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 03:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je hebt hier wel geluk mee.![]()
Maar gaat lekker ook dat doorslapen.
Geen idee waar het aan ligt.quote:
https://www.zaansmedischc(...)che-klokstoornissen/quote:
kut zitten daar ook weer ziektes aan vast..quote:Op vrijdag 31 mei 2024 04:07 schreef DJMO het volgende:
[..]
https://www.zaansmedischc(...)che-klokstoornissen/
Hier had de psych het vanmorgen over.
Nou staat er één iets op deze pagina waar ik me enorm aan stoor. Eens zien of jij me zo goed kent dat je kunt vinden wat dat is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |