Hebben we gecheckt maar dan zit je vanaf half drie tot half zes in de ochtend vast op Amsterdam centraal. Geen prettig idee.quote:
Waarom niet?quote:
Heer Killem.quote:
Had hij hier geblowd?quote:
quote:
Hoe is het deze nacht met onze heer Kimmel?quote:
hoechst mar twa kear te dwaan en dan giesto by dysels neitinke oftsto alle piken wol yn it hokje hastquote:
Jo meie myn piken bêst wol efkes sjen.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 02:24 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
hoechst mar twa kear te dwaan en dan giesto by dysels neitinke oftsto alle piken wol yn it hokje hast
quote:
Beetje moe. Ga zo slapen denk ik. Hoe is het met jou?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 02:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe is het deze nacht met onze heer Kimmel?
Dit is een dun lijntje naar die andere hero.quote:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 31-05-2024 02:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 02:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dit is een dun lijntje naar die andere hero.
binne se foar de aaien of foar it fleis?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 02:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jo meie myn piken bêst wol efkes sjen.
Dat kin beide.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 02:33 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
binne se foar de aaien of foar it fleis?
quote:
Same Same.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 02:29 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Beetje moe. Ga zo slapen denk ik. Hoe is het met jou?
Huh?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 02:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hebben we gecheckt maar dan zit je vanaf half drie tot half zes in de ochtend vast op Amsterdam centraal. Geen prettig idee.
Truste!quote:Op vrijdag 31 mei 2024 02:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Same Same.
Dan wens ik je alvast een goede nachtrust in advance
Kinne jo dat net?quote:
Evenement is tot 23:00 dan heb je via Tilburg en Rotterdam de laatste trein naar Amsterdam kom je ergens in de nacht aan moet je iets meer als twee uur wachten.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 02:36 schreef Sally het volgende:
[..]
Huh?
Je kan toch gewoon met trein en bus?
Eh... Hm.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 02:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Evenement is tot 23:00 dan heb je via Tilburg en Rotterdam de laatste trein naar Amsterdam kom je ergens in de nacht aan moet je iets meer als twee uur wachten.
Hey leave Sally.Jo binne ek noch net in e sliep?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 02:39 schreef Sally het volgende:
Oh noes... ik ben het Friese topic terecht gekomen
Lekker naar de Witte de With, zuipen, wat vreten en dan ‘s ochtends de eerste trein terug pakken.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 02:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Evenement is tot 23:00 dan heb je via Tilburg en Rotterdam de laatste trein naar Amsterdam kom je ergens in de nacht aan moet je iets meer als twee uur wachten.
Lukt niet.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 02:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hey leave Sally.Jo binne ek noch net in e sliep?
Neffens my is it wol wat oars.Trochdat er gjin poatsje ondersit moasten se wol trochsûpe.quote:
Ha wil niet midden van de nacht rondom Amsterdam Utrecht of Rotterdam etc centraal zijn.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 02:45 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Lekker naar de Witte de With, zuipen, wat vreten en dan ‘s ochtends de eerste trein terug pakken.
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 02:49 schreef Sally het volgende:
Als je nog eens je Stitch plaatje post, FF![]()
![]()
Die van Lekker Koese?![]()
Soms lukt het een beetje ontcijferenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 02:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Neffens my is it wol wat oars.Trochdat er gjin poatsje ondersit moasten se wol trochsûpe.
Hoe werkt dat met roken als je patiënt bent in een ziekenhuis? Zie tegenwoordig overal van die non smoking zones bij ziekenhuizen die beginnen tot ver buiten de parkeerplaats.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 02:46 schreef DJMO het volgende:
Lol. Lopende band werk in de binnentuin. Ik kwam aan, toen ging net de meneer in z'n rolstoel terug naar z'n kamer. Ik ga weg om terug naar bed te gaan, komt er een andere patiënt aan om te roken
Trust
@Metalfrost legt de lat ook wel hoog.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 02:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Soms lukt het een beetje ontcijferen![]()
![]()
Maar of ik het goed heb, weet ik dan niet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |