Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Google is your friend, abuse your friends![]()
KoemanThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
o het is een dingetjeDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Het is een dingetje......................
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nu ja,.......quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kon het eigenlijk ook niet worden
Maily en ik wel.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op donderdag 30 mei 2024 23:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Nu ja,.......nee dat was teveel geweest inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kon het eigenlijk ook niet wordenGoogle is your friend, abuse your friends![]()
quote:nou gefeliciteerd hoor, willen jullie nu een sticker?quote:Google is your friend, abuse your friends![]()
quote:Op donderdag 30 mei 2024 23:31 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
[..]
nou gefeliciteerd hoor, willen jullie nu een sticker?![]()
![]()
![]()
🤜🤛quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ok primaquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
bedankt ik kende deze nog nietquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
R.I.P DTS.![]()
![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
bedtijd
Ik ga 1 verdieping hogerquote:
@ieniminimuis als ze dit hoortquote:
Uw ADH vitamine Worst
Ik heb maar 1 verdiepingenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ik was vanmiddag al vrij.quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Welnee man. Vrijdag nog werken.![]()
Rob.
Dat blijft een gok.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is het @KillemWieft ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Open die link https://i.imgur.com/GepVWOz.gif en ga in menu met bookmarks of een of ander icoon naast de urlquote:![]()
bladwijzerzou zomaar kunnen maar ik heb het idee dat je dan altijd je geld kwijt bent ook al win je de hoofdprijs op papier.quote:![]()
Dat werlt prima.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
bladwijzer op zijn hollandsquote:Op donderdag 30 mei 2024 23:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Open die link https://i.imgur.com/GepVWOz.gif en ga in menu met bookmarks of een of ander icoon naast de url![]()
![]()
Welke?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heb je hem ook weer.quote:
Jo binne wolkom.quote:Op donderdag 30 mei 2024 23:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja maar ben wel stiekem een Frieslanders fan“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bladeraar.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Reken ik ook goed.quote:
Wie hebben ons altijd trots gemaakt op de schaats? Wie hebben de mooiste paarden gemaakt? Wie hebben de elfstedentocht? Die elfstedentocht wil ik die gasten op die bootjes in amsterdam nog wel zien doen als pride (niks dat ik daar iets tegen heb anders weer een berg gezeik)quote:
Maar dat dus.Lach met een schone bips![]()
Ik ben heel geen Fries, vader Limburger, moeder Amsterdams.. Limburg heeft zich over gegeven aan Holland als eigen. De Friezen houden stand. Respect!quote:Lach met een schone bips![]()
Doutzen Kroes,quote:Op vrijdag 31 mei 2024 00:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wie hebben ons altijd trots gemaakt op de schaats? Wie hebben de mooiste paarden gemaakt? Wie hebben de elfstedentocht? Die elfstedentocht wil ik die gasten op die bootjes in amsterdam nog wel zien doen als pride (niks dat ik daar iets tegen heb anders weer een berg gezeik)
Maar dat dus.
Joost Klein,
Arjen Lubach,
Jan Jaap v/d Wal,
Rutger Hauer,
Welmoed Sijtsma.
etc.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
jupquote:Op vrijdag 31 mei 2024 00:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Doutzen Kroes,
Joost Klein,
Arjen Lubach,
Jan Jaap v/d Wal,
Rutger Hauer,
Welmoed Sijtsma.
etc.
overal komen beroemde mensen vandaan♡♡♡♡![]()
Hier klikken we niet.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 00:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je plaatje werkt niet, ik klik als een malle maar gebeurd niet veel.
werken moet ook in je aard liggenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 00:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je plaatje werkt niet, ik klik als een malle maar gebeurd niet veel.Uw ADH vitamine Worst
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 00:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
werken moet ook in je aard liggen
Nouuuuuu, hier kan ik er wel een paar van wegstrepen als voorvechters... Lubach linkse rakker, Jan Jaap die niet grappig was. Welmoed ken ik nie. Doutzen is haar prime voorbij wel een beetje maar goffer die was mooi. JK die naam spreek ik niet uit, heb hekel aan ESF en iemand die daar heen gaat mag van mij gecanceld worden.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 00:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Doutzen Kroes,
Joost Klein,
Arjen Lubach,
Jan Jaap v/d Wal,
Rutger Hauer,
Welmoed Sijtsma.
etc.
VIVA Cancel cultuurI did it!
Lach met een schone bips![]()
Mata Hari.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 00:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nouuuuuu, hier kan ik er wel een paar van wegstrepen als voorvechters... Lubach linkse rakker, Jan Jaap die niet grappig was. Welmoed ken ik nie. Doutzen is haar prime voorbij wel een beetje maar goffer die was mooi. JK die naam spreek ik niet uit, heb hekel aan ESF en iemand die daar heen gaat mag van mij gecanceld worden.
VIVA Cancel cultuurI did it!
Plee bolkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Samen spelen,samen delen.
Geef mij jouw slaap maar, dan mag jij alleen spelen.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Gewacht met het antwoord voor je puntenquote:Mata Hari vinnik nu niet zo mooi meer.
Ik zou je het best gunnen ,daar ik prima slaap.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 00:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
Geef mij jouw slaap maar, dan mag jij alleen spelen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Maar wel een legende.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 00:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gewacht met het antwoord voor je puntenMata Hari vinnik nu niet zo mooi meer.
Dat wel, jammer dat anderen gewoon niet het fatsoen hebben even te wachten met postenquote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 00:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat wel, jammer dat anderen gewoon niet het fatsoen hebben even te wachten met posten
♡♡♡♡![]()
Maakt toch niet meer uit.Deze maand is al beslist.En ik ben tevreden.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 00:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat wel, jammer dat anderen gewoon niet het fatsoen hebben even te wachten met posten
Dan kan ik happy slapen kerel, tot in een neije dei of weet ik veel hoe jullie dat schrijven. Ik ga lekker tegen HC aanliggen en dromenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 00:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maakt toch niet meer uit.Deze maand is al beslist.En ik ben tevreden.
![]()
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 00:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou kom slapen dan, ga ik nu ook doen.
♡♡♡♡![]()
Klinkt veelbelovend.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dan ga ik ook maar...quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
EftelingThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hoe gaat het met je strijd tegen de sigaretten tax en de domme belastingen?quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:
Ik had een frituur kano verwachtquote:![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Challenge voor FF, bij elke post van ons een bijpassende plaatje erbijUw ADH vitamine Worst
Emily Ann Roberts is eigenlijk best lekkere muziek om bij te rennen. Weer eens wat anders dan de zoveelste "dark techno" spotify lijst![]()
![]()
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 00:50 schreef hemarookworst het volgende:
Challenge voor FF, bij elke post van ons een bijpassende plaatje erbij
Of een jaren 50 nederlandse smartlapquote:Op vrijdag 31 mei 2024 00:50 schreef hemarookworst het volgende:
Challenge voor FF, bij elke post van ons een bijpassende plaatje erbij![]()
Als je verplicht dat soort muziek moet luisteren bij het hardlopen heb je binnen 2 seconden het wereld record op de 100 meter verbroken om maar van die geluid terror af te zijnquote:
quote:
Ja kut he die wilders en Carolien willen alles nog duurder maken. Nu ook al sportschool zag ik.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 00:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je strijd tegen de sigaretten tax en de domme belastingen?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Tsja,het volk heeft gestemd.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 00:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja kut he die wilders en Carolien willen alles nog duurder maken. Nu ook al sportschool zag ik.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dan zou ik bij 2 seconden terug naar huis rennen, vanwege spontane huilbuiquote:Op vrijdag 31 mei 2024 00:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je verplicht dat soort muziek moet luisteren bij het hardlopen heb je binnen 2 seconden het wereld record op de 100 meter verbroken om maar van die geluid terror af te zijn![]()
Sportschool is voor de elite. Gewoon een paar renschoenen van 50 euro kopen en je kunt een jaar gratis buiten rennenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 00:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja kut he die wilders en Carolien willen alles nog duurder maken. Nu ook al sportschool zag ik.![]()
Je hebt een paar goede hardloop schoenen voor ¤50 en een fiets voor ¤500 euro en met calisthenics kom je voor vrij weinig ook al een heel eind.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 00:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja kut he die wilders en Carolien willen alles nog duurder maken. Nu ook al sportschool zag ik.
Doe er je voordeel mee
Dan kan je niet stoer doen met aantal kilo's die je kan liften en squatten of foto's maken van je billen in strakke sportleggings in de spiegelquote:Op vrijdag 31 mei 2024 00:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Sportschool is voor de elite. Gewoon een paar renschoenen van 50 euro kopen en je kunt een jaar gratis buiten rennenUw ADH vitamine Worst
Als je Carolien ziet begrijp je ook wel dat de sport en beweging geen prioriteit isUw ADH vitamine Worst
Nieuw training regime, kan je miljoenen mee verdienen bij de profsquote:Op vrijdag 31 mei 2024 00:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan zou ik bij 2 seconden terug naar huis rennen, vanwege spontane huilbui
Als je Carolien kan liften dan heb je meteen je punten bij elkaar om naar parijs te gaan komende zomerquote:Op vrijdag 31 mei 2024 01:00 schreef hemarookworst het volgende:
Als je Carolien ziet begrijp je ook wel dat de sport en beweging geen prioriteit is
Sweet Caroline.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nu we toch bezig zijn, kan er een hoge accijns komen op voetbalkaartjes? Elitaire sportquote:Op vrijdag 31 mei 2024 01:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan kan je niet stoer doen met aantal kilo's die je kan liften en squatten of foto's maken van je billen in strakke sportleggings in de spiegel
En hogere btw op luiers: katoenen luiers kun je herbruiken en babies worden sneller zinnelijk. Daarnaast kun je die katoenen luiers hergebruiken als gordijnen als de baby groter is.
Ik zit echt vol met goede ideeen..![]()
I`m in love.quote:
Dat jij je nog niet verkiesbaar hebt gesteld als POTUSquote:Op vrijdag 31 mei 2024 01:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Nu we toch bezig zijn, kan er een hoge accijns komen op voetbalkaartjes? Elitaire sport
En hogere btw op luiers: katoenen luiers kun je herbruiken en babies worden sneller zinnelijk. Daarnaast kun je die katoenen luiers hergebruiken als gordijnen als de baby groter is.
Ik zit echt vol met goede ideeen..Uw ADH vitamine Worst
Is er al.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En minder tax op sigaretten en alcohol en een belasting voordeel als je 4 uur per dag dieselgassen gaat lurken. Scheelt ook enorm in de zorgkosten die dan weer gebruikt kunnen worden voor andere dingen. Win/win situatiequote:Op vrijdag 31 mei 2024 01:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Nu we toch bezig zijn, kan er een hoge accijns komen op voetbalkaartjes? Elitaire sport
Ik zit echt vol met goede ideeen..
Daarvoor moet je minimaal 75 jaar oud zijnquote:Op vrijdag 31 mei 2024 01:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat jij je nog niet verkiesbaar hebt gesteld als POTUSdus nog een kwart eeuwtje wachten
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 00:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Sportschool is voor de elite. Gewoon een paar renschoenen van 50 euro kopen en je kunt een jaar gratis buiten rennenIk mis toch al jaren een partij die goed is voor de armere/kwetsbare Nederlanders maar die tegelijkertijd niet de grenzen wagenwijd openstelt voor zogenaamde vluchtelingen die hier in merkkleding en een iphone notabene met het vliegtuig komen om het handje op te houden waardoor we overvol raken.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 00:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je hebt een paar goede hardloop schoenen voor ¤50 en een fiets voor ¤500 euro en met calisthenics kom je voor vrij weinig ook al een heel eind.
Doe er je voordeel meeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 01:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
Ik mis toch al jaren een partij die goed is voor de armere/kwetsbare Nederlanders maar die tegelijkertijd niet de grenzen wagenwijd openstelt voor zogenaamde vluchtelingen die hier in merkkleding en een iphone notabene met het vliegtuig komen om het handje op te houden waardoor we overvol raken.![]()
![]()
Ha veel Turken en Marokkanen hebben juist Wilders gestemd deze verkiezingen. Veel met eigen kebabzaak kappers zaken taxi bedrijven en supermarkten etc in de familie die groepen hebben het vaak best voor elkaar en zijn ook niet zo blij met grote stromen vluchtelingen.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
@Dr.Mikey
Als DTS veteraan,
toch deze maand,
op nummer 2 kunnen
staan.
Jij mag daarom ook
een gedicht,
al is het soms
niet echt licht.
Ik wens je snel een mooi
huis.
waar je fijn kan wonen,
als een thuis.
Gefeliciteerd.
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 01:30 schreef FreshFruit het volgende:
@:Dr.mikey
Als DTS veteraan,
toch deze maand,
op nummer 2 kunnen
staan.
Jij mag daarom ook
een gedicht,
al is het soms
niet echt licht.
Ik wens je snel een mooi
huis.
waar je fijn kan wonen,
als een thuis.
Gefeliciteerd.![]()
![]()
![]()
![]()
Thank you amigo!They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mooi ik ben licht ontroerd.
R.I.P DTS.![]()
Biertje dan maar?quote:
Ben ik weer alleen
Hoi FF.
Hey Skatsje.
Hoe gaat het leave?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja goed,mei dy?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wol goed.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Noch net slipe?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ha proostquote:
R.I.P DTS.![]()
Kunnen gratis naar de Efteling speciaal evenement via vriendinnetjes werk maar zijn aan het puzzelen hoe daar te komen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik begrijp je, maar had jij je daarentegen geroepen gevoelen en helemaal vrijwillig opgegeven om de kolenmijn in te gaan voor het grotere belang der land?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 01:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
Ik mis toch al jaren een partij die goed is voor de armere/kwetsbare Nederlanders maar die tegelijkertijd niet de grenzen wagenwijd openstelt voor zogenaamde vluchtelingen die hier in merkkleding en een iphone notabene met het vliegtuig komen om het handje op te houden waardoor we overvol raken.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 02:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kunnen gratis naar de Efteling speciaal evenement via vriendinnetjes werk maar zijn aan het puzzelen hoe daar te komen.
Momenteel niet.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 02:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik begrijp je, maar had jij je daarentegen geroepen gevoelen en helemaal vrijwillig opgegeven om de kolenmijn in te gaan voor het grotere belang der land?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hebben we gecheckt maar dan zit je vanaf half drie tot half zes in de ochtend vast op Amsterdam centraal. Geen prettig idee.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Waarom niet?quote:
Minimum werk tegen minimum loon is niet veel anders dan toen!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Heer Killem.quote:
Had hij hier geblowd?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hoe is het deze nacht met onze heer Kimmel?quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
hoechst mar twa kear te dwaan en dan giesto by dysels neitinke oftsto alle piken wol yn it hokje hastquote:Google is your friend, abuse your friends![]()
Jo meie myn piken bêst wol efkes sjen.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 02:24 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
hoechst mar twa kear te dwaan en dan giesto by dysels neitinke oftsto alle piken wol yn it hokje hast“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Beetje moe. Ga zo slapen denk ik. Hoe is het met jou?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 02:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe is het deze nacht met onze heer Kimmel?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Dit is een dun lijntje naar die andere hero.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 31-05-2024 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3662 / +5 / +0 / 10731 / 11707
2. Dr.Mikey / 1586 / +90 / +23 / 2219 / 2905
3. FreshFruit / 1439 / +37 / +26 / 4343 / 5204
4. loveislikeakiss / 910 / +4 / +0 / 2033 / 2362
5. kree / 888 / +0 / +0 / 3428 / 4119
6. KillemWieft / 754 / +33 / +1 / 723 / 1049
7. HappyCharly / 698 / +26 / +3 / 3162 / 3588
8. Jacquelinehasselbaink / 642 / +11 / +0 / 1784 / 1953
9. devzero / 509 / +101 / +14 / 1051 / 1299
10. AardappelSchotel / 475 / +80 / +0 / 1499 / 1784
11. Lovely / 451 / +2 / +0 / 2500 / 2842
12. gebrokenglas / 370 / +3 / +0 / 1806 / 2088
13. MizzezAmy / 364 / +8 / +0 / 1749 / 2068
14. hemarookworst / 357 / +16 / +3 / 1207 / 1463
15. Bally-b / 327 / +1 / +0 / 507 / 655
16. greysbones / 307 / +14 / +0 / 3064 / 3248
17. aloa / 279 / +0 / +0 / 2816 / 3025
18. Rob / 274 / +28 / +2 / 894 / 1087
19. Superbadeendje / 267 / +8 / +0 / 1515 / 1760
20. mario390 / 256 / +29 / +0 / 599 / 762SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 02:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dit is een dun lijntje naar die andere hero.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
binne se foar de aaien of foar it fleis?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 02:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jo meie myn piken bêst wol efkes sjen.Google is your friend, abuse your friends![]()
Okee,dit is wel even kippenvel.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat kin beide.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 02:33 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
binne se foar de aaien of foar it fleis?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Same Same.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 02:29 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Beetje moe. Ga zo slapen denk ik. Hoe is het met jou?
Dan wens ik je alvast een goede nachtrust in advance
Huh?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 02:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hebben we gecheckt maar dan zit je vanaf half drie tot half zes in de ochtend vast op Amsterdam centraal. Geen prettig idee.
Je kan toch gewoon met trein en bus?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Truste!quote:Op vrijdag 31 mei 2024 02:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Same Same.
Dan wens ik je alvast een goede nachtrust in advance
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
* DJMO stink ruft laat in DTS en zelf terug naar bed gaatIk heb er één en ik ben er trots op
Oh noes... ik ben het Friese topic terecht gekomen
Kinne jo dat net?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Evenement is tot 23:00 dan heb je via Tilburg en Rotterdam de laatste trein naar Amsterdam kom je ergens in de nacht aan moet je iets meer als twee uur wachten.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 02:36 schreef Sally het volgende:
[..]
Huh?
Je kan toch gewoon met trein en bus?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Eh... Hm.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 02:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Evenement is tot 23:00 dan heb je via Tilburg en Rotterdam de laatste trein naar Amsterdam kom je ergens in de nacht aan moet je iets meer als twee uur wachten.
En het event eerder verlaten is géén optie?
Hey leave Sally.Jo binne ek noch net in e sliep?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 02:39 schreef Sally het volgende:
Oh noes... ik ben het Friese topic terecht gekomen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lekker naar de Witte de With, zuipen, wat vreten en dan ‘s ochtends de eerste trein terug pakken.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 02:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Evenement is tot 23:00 dan heb je via Tilburg en Rotterdam de laatste trein naar Amsterdam kom je ergens in de nacht aan moet je iets meer als twee uur wachten.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Lol. Lopende band werk in de binnentuin. Ik kwam aan, toen ging net de meneer in z'n rolstoel terug naar z'n kamer. Ik ga weg om terug naar bed te gaan, komt er een andere patiënt aan om te roken
Trust
Ik heb er één en ik ben er trots op
Lukt niet.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 02:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hey leave Sally.Jo binne ek noch net in e sliep?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Neffens my is it wol wat oars.Trochdat er gjin poatsje ondersit moasten se wol trochsûpe.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Als je nog eens je Stitch plaatje post, FF![]()
![]()
Die van Lekker Koese?![]()
Ha wil niet midden van de nacht rondom Amsterdam Utrecht of Rotterdam etc centraal zijn.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 02:45 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Lekker naar de Witte de With, zuipen, wat vreten en dan ‘s ochtends de eerste trein terug pakken.
Enschede moet je dat al niet willen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 02:49 schreef Sally het volgende:
Als je nog eens je Stitch plaatje post, FF![]()
![]()
Die van Lekker Koese?![]()
Soms lukt het een beetje ontcijferenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 02:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Neffens my is it wol wat oars.Trochdat er gjin poatsje ondersit moasten se wol trochsûpe.![]()
![]()
Maar of ik het goed heb, weet ik dan niet![]()
Hoe werkt dat met roken als je patiënt bent in een ziekenhuis? Zie tegenwoordig overal van die non smoking zones bij ziekenhuizen die beginnen tot ver buiten de parkeerplaats.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 02:46 schreef DJMO het volgende:
Lol. Lopende band werk in de binnentuin. Ik kwam aan, toen ging net de meneer in z'n rolstoel terug naar z'n kamer. Ik ga weg om terug naar bed te gaan, komt er een andere patiënt aan om te roken
TrustThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
@Metalfrost legt de lat ook wel hoog.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 02:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Soms lukt het een beetje ontcijferen![]()
![]()
Maar of ik het goed heb, weet ik dan niet
Ik ga zelfs midden in de nacht in de Afrikaanderwijk pinnen. Althans, toen dat nog kon deed ik dat. Rotterdam centrum is echt rustig.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 02:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ha wil niet midden van de nacht rondom Amsterdam Utrecht of Rotterdam etc centraal zijn.
Enschede moet je dat al niet willen.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik ga het proberen...quote:maar ik ben aan het piekeren.
Deel het dan.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 02:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik ga het proberen...maar ik ben aan het piekeren.
Nah, kannie.quote:
Maar maakt niet uit, komt wel goed - denk ik.
*weer 3 uur![]()
Trusten
Sterkte.Meer kan ik niet doen.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 02:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Nah, kannie.
Maar maakt niet uit, komt wel goed - denk ik.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Meeste enge mensen zitten op Zuid ?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 02:53 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik ga zelfs midden in de nacht in de Afrikaanderwijk pinnen. Althans, toen dat nog kon deed ik dat. Rotterdam centrum is echt rustig.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hmja, thnx.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
kest it better by piken hâlde danquote:Op vrijdag 31 mei 2024 02:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Neffens my is it wol wat oars.Trochdat er gjin poatsje ondersit moasten se wol trochsûpe.Google is your friend, abuse your friends![]()
@Dr.Mikey ....?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 02:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Eh... Hm.
En het event eerder verlaten is géén optie?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Sterktequote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
schrijf het opquote:Op vrijdag 31 mei 2024 02:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Nah, kannie.
Maar maakt niet uit, komt wel goed - denk ik.
*weer 3 uur![]()
Trusten
Google is your friend, abuse your friends![]()
Gekken heb je overal, maar ik ben echt nog nooit lastig gevallen in het centrum.quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ok dat is een optie we kijken nog of we een extra kaartje kunnen regelen voor iemand die wel vervoer heeft of dat we met een Valys kunnen als we Valys pakken moeten we ongeveer 40 minuten eerder weg.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Elders wel?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 02:58 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Gekken heb je overal, maar ik ben echt nog nooit lastig gevallen in het centrum.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vertel.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja jouw in oar mar wêr op 'e skuldquote:Op vrijdag 31 mei 2024 02:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
@:Metalfrost legt de lat ook wel hoog.Google is your friend, abuse your friends![]()
Eerste dag in Minneapolis ‘s avonds een rondje gemaakt door de wijk. Meteen mot met hoeren en pooiers gehad. Gelukkig was ik met een huisgenoot die me leerde dat ik gewoon even van me af moest bijten. Als je niks zegt ben je de lul.quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
sjezusquote:Op vrijdag 31 mei 2024 03:06 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Eerste dag in Minneapolis ‘s avonds een rondje gemaakt door de wijk. Meteen mot met hoeren en pooiers gehad. Gelukkig was ik met een huisgenoot die me leerde dat ik gewoon even van me af moest bijten. Als je niks zegt ben je de lul.
wat moet je zeggen dan?Google is your friend, abuse your friends![]()
Wy kwam from Fryslân.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ha ek in polo oan.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat ze moeten optyfen als ze je aanspreken, maar wel doorlopen. Als je blijft staan hebben ze je zo omsingeld. Ik heb echt een teringhekel aan Amerikaanse negers gekregen.quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Yn it Frysk is 'komme' tsjinwurdiche tiid en 'kaam' ferline tiid.quote:
foarbyld:
"Komme jim iten", seit Mem tsjin har bern.
"Mem, beppe kaam dochs út Sybrandabuorren", freechje Hieke oan har Mem, doe't se krekt oan tafel oanskowe hie. "Jawis", hie har Mem antwurdzje, "sy hat dêr oant it houlik mei Pake oant har trij-en-tweintichste jier wenne."
'Wy kam from Fryslân" is in taelwechseling tusken it Ingelsk en it Frysk 'kam' hat yn dizze kontekst neat út te stean mei Frysk, der't it wurd 'come' simulearret mar mei in Fryske fonetyske toan útsprekke waard.
It wurd 'from' is Ingelsk, it Fryske wurd hjirfoar is 'fân' mar om't it om deselde fonetyske opset giet, makket it net sa bot foalle út hoe't de tekst presentearre wurdt.Google is your friend, abuse your friends![]()
Heftig wel daar schieten ze ook veel eerder toch.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 03:12 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dat ze moeten optyfen als ze je aanspreken, maar wel doorlopen. Als je blijft staan hebben ze je zo omsingeld. Ik heb echt een teringhekel aan Amerikaanse negers gekregen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 03:19 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Yn it Frysk is 'komme' tsjinwurdiche tiid en 'kaam' ferline tiid.
foarbyld:
"Komme jim iten", seit Mem tsjin har bern.
"Mem, beppe kaam dochs út Sybrandabuorren", freechje Hieke oan har Mem, doe't se krekt oan tafel oanskowe hie. "Jawis", hie har Mem antwurdzje, "sy hat dêr oant it houlik mei Pake oant har trij-en-tweintichste jier wenne."
'Wy kam from Fryslân" is in taelwechseling tusken it Ingelsk en it Frysk 'kam' hat yn dizze kontekst neat út te stean mei Frysk, der't it wurd 'come' simulearret mar mei in Fryske fonetyske toan útsprekke waard.
It wurd 'from' is Ingelsk, it Fryske wurd hjirfoar is 'fân' mar om't it om deselde fonetyske opset giet, makket it net sa bot foalle út hoe't de tekst presentearre wurdt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik hie kennis naam fan it liet yn de diskusje doe't jo my de titel trochjûn hie.quote:Google is your friend, abuse your friends![]()
Sowieso dreigen ze daar heel snel met geweld.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 03:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heftig wel daar schieten ze ook veel eerder toch.
Ach later liep ik wel ‘s avonds door de wijk zonder gedoe, hoor. Als ze je eenmaal kennen en weten dat je in de buurt woont laten ze je met rust.
Maar ja, de eerste dag zagen ze aan alles dat ik daar niet vandaan kwam. Kleding, zelfs tempo van lopen. Het zijn net beesten. Als je te snel loopt denken ze dat je bang bent en dan ruiken ze bloed.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Blijft heerlijk die unbreakable filmsThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Lekker bezig weer die mafkees.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Heer Schotel.quote:
Ja ehh geen idee. De buitenzijde van dit pand is ook rookvrij. Maar de patiënt mag in de binnentuin gewoon roken. Toen ik in Beverwijk lag liep ik gewoon 30 meter weg zodat ik niemand in de weg stond met m'n peuk.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 02:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hoe werkt dat met roken als je patiënt bent in een ziekenhuis? Zie tegenwoordig overal van die non smoking zones bij ziekenhuizen die beginnen tot ver buiten de parkeerplaats.Ik heb er één en ik ben er trots op
Je hebt hier wel geluk mee.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 03:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja ehh geen idee. De buitenzijde van dit pand is ook rookvrij. Maar de patiënt mag in de binnentuin gewoon roken. Toen ik in Beverwijk lag liep ik gewoon 30 meter weg zodat ik niemand in de weg stond met m'n peuk.![]()
Maar gaat lekker ook dat doorslapen.
Denk je dat ik het leuk vind?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 03:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je hebt hier wel geluk mee.![]()
Maar gaat lekker ook dat doorslapen.
Ik heb er één en ik ben er trots op
Geen idee waar het aan ligt.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
https://www.zaansmedischc(...)che-klokstoornissen/quote:
Hier had de psych het vanmorgen over.
Nou staat er één iets op deze pagina waar ik me enorm aan stoor. Eens zien of jij me zo goed kent dat je kunt vinden wat dat is.Ik heb er één en ik ben er trots op
kut zitten daar ook weer ziektes aan vast..quote:Op vrijdag 31 mei 2024 04:07 schreef DJMO het volgende:
[..]
https://www.zaansmedischc(...)che-klokstoornissen/
Hier had de psych het vanmorgen over.
Nou staat er één iets op deze pagina waar ik me enorm aan stoor. Eens zien of jij me zo goed kent dat je kunt vinden wat dat is.Google is your friend, abuse your friends
Forum Opties Forumhop: Hop naar: