Doutzen Kroes,quote:Op vrijdag 31 mei 2024 00:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wie hebben ons altijd trots gemaakt op de schaats? Wie hebben de mooiste paarden gemaakt? Wie hebben de elfstedentocht? Die elfstedentocht wil ik die gasten op die bootjes in amsterdam nog wel zien doen als pride (niks dat ik daar iets tegen heb anders weer een berg gezeik)
Maar dat dus.
jupquote:Op vrijdag 31 mei 2024 00:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Doutzen Kroes,
Joost Klein,
Arjen Lubach,
Jan Jaap v/d Wal,
Rutger Hauer,
Welmoed Sijtsma.
etc.
Hier klikken we niet.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 00:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je plaatje werkt niet, ik klik als een malle maar gebeurd niet veel.
werken moet ook in je aard liggenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 00:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je plaatje werkt niet, ik klik als een malle maar gebeurd niet veel.
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 00:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
werken moet ook in je aard liggen
Nouuuuuu, hier kan ik er wel een paar van wegstrepen als voorvechters... Lubach linkse rakker, Jan Jaap die niet grappig was. Welmoed ken ik nie. Doutzen is haar prime voorbij wel een beetje maar goffer die was mooi. JK die naam spreek ik niet uit, heb hekel aan ESF en iemand die daar heen gaat mag van mij gecanceld worden.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 00:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Doutzen Kroes,
Joost Klein,
Arjen Lubach,
Jan Jaap v/d Wal,
Rutger Hauer,
Welmoed Sijtsma.
etc.
Mata Hari.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 00:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nouuuuuu, hier kan ik er wel een paar van wegstrepen als voorvechters... Lubach linkse rakker, Jan Jaap die niet grappig was. Welmoed ken ik nie. Doutzen is haar prime voorbij wel een beetje maar goffer die was mooi. JK die naam spreek ik niet uit, heb hekel aan ESF en iemand die daar heen gaat mag van mij gecanceld worden.
VIVA Cancel cultuurI did it!
Geef mij jouw slaap maar, dan mag jij alleen spelen.quote:
Gewacht met het antwoord voor je puntenquote:
Ik zou je het best gunnen ,daar ik prima slaap.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 00:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
Geef mij jouw slaap maar, dan mag jij alleen spelen.
Maar wel een legende.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 00:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gewacht met het antwoord voor je puntenMata Hari vinnik nu niet zo mooi meer.
Dat wel, jammer dat anderen gewoon niet het fatsoen hebben even te wachten met postenquote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 00:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat wel, jammer dat anderen gewoon niet het fatsoen hebben even te wachten met posten
Maakt toch niet meer uit.Deze maand is al beslist.En ik ben tevreden.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 00:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat wel, jammer dat anderen gewoon niet het fatsoen hebben even te wachten met posten
Dan kan ik happy slapen kerel, tot in een neije dei of weet ik veel hoe jullie dat schrijven. Ik ga lekker tegen HC aanliggen en dromenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 00:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maakt toch niet meer uit.Deze maand is al beslist.En ik ben tevreden.
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 00:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou kom slapen dan, ga ik nu ook doen.
Dan ga ik ook maar...quote:
Hoe gaat het met je strijd tegen de sigaretten tax en de domme belastingen?quote:
quote:
Ik had een frituur kano verwachtquote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 00:50 schreef hemarookworst het volgende:
Challenge voor FF, bij elke post van ons een bijpassende plaatje erbij
Of een jaren 50 nederlandse smartlapquote:Op vrijdag 31 mei 2024 00:50 schreef hemarookworst het volgende:
Challenge voor FF, bij elke post van ons een bijpassende plaatje erbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |