Nieuw training regime, kan je miljoenen mee verdienen bij de profsquote:Op vrijdag 31 mei 2024 00:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan zou ik bij 2 seconden terug naar huis rennen, vanwege spontane huilbui
Als je Carolien kan liften dan heb je meteen je punten bij elkaar om naar parijs te gaan komende zomerquote:Op vrijdag 31 mei 2024 01:00 schreef hemarookworst het volgende:
Als je Carolien ziet begrijp je ook wel dat de sport en beweging geen prioriteit is
Nu we toch bezig zijn, kan er een hoge accijns komen op voetbalkaartjes? Elitaire sportquote:Op vrijdag 31 mei 2024 01:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan kan je niet stoer doen met aantal kilo's die je kan liften en squatten of foto's maken van je billen in strakke sportleggings in de spiegel
I`m in love.quote:
Dat jij je nog niet verkiesbaar hebt gesteld als POTUSquote:Op vrijdag 31 mei 2024 01:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Nu we toch bezig zijn, kan er een hoge accijns komen op voetbalkaartjes? Elitaire sport
En hogere btw op luiers: katoenen luiers kun je herbruiken en babies worden sneller zinnelijk. Daarnaast kun je die katoenen luiers hergebruiken als gordijnen als de baby groter is.
Ik zit echt vol met goede ideeen..
En minder tax op sigaretten en alcohol en een belasting voordeel als je 4 uur per dag dieselgassen gaat lurken. Scheelt ook enorm in de zorgkosten die dan weer gebruikt kunnen worden voor andere dingen. Win/win situatiequote:Op vrijdag 31 mei 2024 01:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Nu we toch bezig zijn, kan er een hoge accijns komen op voetbalkaartjes? Elitaire sport
En hogere btw op luiers: katoenen luiers kun je herbruiken en babies worden sneller zinnelijk. Daarnaast kun je die katoenen luiers hergebruiken als gordijnen als de baby groter is.
Ik zit echt vol met goede ideeen..
Daarvoor moet je minimaal 75 jaar oud zijnquote:Op vrijdag 31 mei 2024 01:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat jij je nog niet verkiesbaar hebt gesteld als POTUS
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 00:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Sportschool is voor de elite. Gewoon een paar renschoenen van 50 euro kopen en je kunt een jaar gratis buiten rennen
Ik mis toch al jaren een partij die goed is voor de armere/kwetsbare Nederlanders maar die tegelijkertijd niet de grenzen wagenwijd openstelt voor zogenaamde vluchtelingen die hier in merkkleding en een iphone notabene met het vliegtuig komen om het handje op te houden waardoor we overvol raken.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 00:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je hebt een paar goede hardloop schoenen voor ¤50 en een fiets voor ¤500 euro en met calisthenics kom je voor vrij weinig ook al een heel eind.
Doe er je voordeel mee
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 01:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
Ik mis toch al jaren een partij die goed is voor de armere/kwetsbare Nederlanders maar die tegelijkertijd niet de grenzen wagenwijd openstelt voor zogenaamde vluchtelingen die hier in merkkleding en een iphone notabene met het vliegtuig komen om het handje op te houden waardoor we overvol raken.
Ha veel Turken en Marokkanen hebben juist Wilders gestemd deze verkiezingen. Veel met eigen kebabzaak kappers zaken taxi bedrijven en supermarkten etc in de familie die groepen hebben het vaak best voor elkaar en zijn ook niet zo blij met grote stromen vluchtelingen.quote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 01:30 schreef FreshFruit het volgende:
@:Dr.mikey
Als DTS veteraan,
toch deze maand,
op nummer 2 kunnen
staan.
Jij mag daarom ook
een gedicht,
al is het soms
niet echt licht.
Ik wens je snel een mooi
huis.
waar je fijn kan wonen,
als een thuis.
Gefeliciteerd.
Biertje dan maar?quote:
Ha proostquote:
Ik begrijp je, maar had jij je daarentegen geroepen gevoelen en helemaal vrijwillig opgegeven om de kolenmijn in te gaan voor het grotere belang der land?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 01:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
Ik mis toch al jaren een partij die goed is voor de armere/kwetsbare Nederlanders maar die tegelijkertijd niet de grenzen wagenwijd openstelt voor zogenaamde vluchtelingen die hier in merkkleding en een iphone notabene met het vliegtuig komen om het handje op te houden waardoor we overvol raken.
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 02:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kunnen gratis naar de Efteling speciaal evenement via vriendinnetjes werk maar zijn aan het puzzelen hoe daar te komen.
Momenteel niet.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 02:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik begrijp je, maar had jij je daarentegen geroepen gevoelen en helemaal vrijwillig opgegeven om de kolenmijn in te gaan voor het grotere belang der land?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |