Ik ben er ook bekend mee.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lang verhaal kort: Het ging er om dat het maar aanstellen en aandachttrekken zou zijn.Ik heb er best veel mee te maken gehad,niet bij mezelf,en ging er toen fel op in.Dat werd best een heftige discussie.
Machteloos zijn doet het meeste pijn.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:49 schreef BPS70 het volgende:
[..]
Ik ben er ook bekend mee.
Dat achtervolgt je je hele leven.
Nog een paar puntjesquote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik gebruik mijn telefoon wel voor als ik iets wil. Dat kan in redelijke stilte
Omdat jij het kooptquote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
is ooktoch eet iemand die hier in huis
Ik vind ze ook wel lekker, met een dikke laag boter en kaasquote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
is ooktoch eet iemand die hier in huis
Jup schuldigquote:
Het liefst op een bolletjequote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:59 schreef maily het volgende:
[..]
Die doe ik liever op een ander broodje.
Of gewoon zonder broodje
Arghhhh boter en kaas!!! ieuwwquote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik vind ze ook wel lekker, met een dikke laag boter en kaas
Krijgt je kind wel genoeg zakgeld?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jup schuldig![]()
Soms koop ik die bruine kleffe dingen maar 'die zijn niet lekkuhrr'
quote:
Jij bent ook geen kind meer.quote:
Gezel.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 12:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]iedere week maar die geeft zelden wat uit. Soms voor een spel en hij koopt wel eens chocola voor me
deze week nog. Ging hij croissants kopen voor hem en zijn speelafspraak en kwam met een Tony thuis ook voor mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |