Niets is meer onvindbaar binnenkortquote:
haha no wayyyyyyyyy ga ik niet mee lopen!quote:
Op de juiste plaats bevestigen dan kan het ook nog lekker zijn heb ik horen zeggenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
haha no wayyyyyyyyy ga ik niet mee lopen!
geeft zeker ook een trilling he
Soul heeft een dingetje met pasjes,raadt eens wie meestal de schuld krijgt?quote:
Pasjes houder kopen met AirTagquote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul heeft een dingetje met pasjes,raadt eens wie meestal de schuld krijgt?
* FreshFruit zet op de to buy list: Pasjeshouder met airtag.quote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op de juiste plaats bevestigen dan kan het ook nog lekker zijn heb ik horen zeggen
Je kan je telefoon over laten gaan met je airtag. Meest door mij gebruikte functiequote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar wat als je telefoon kwijt bent? Kun je ook niet zoeken naar je airtags
Moet je wel je airtag gevonden hebbenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:28 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Je kan je telefoon over laten gaan met je airtag. Meest door mij gebruikte functie
Ja,ik heb zo ding niet wat triltquote:
https://www.vinted.nl/catalog?search_text=zonnebrilquote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:34 schreef Kissingbird het volgende:
oh ik zie nu dat er meer opstaat![]()
bedankt voor de tip
Ooit begon dat ding midden in de nacht keihard muziek te spelen toen Soul niet thuis was.Ik heb er niks mee maar : GOOGLE SHUT UP werkte wel.quote:
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ooit begon dat ding midden in de nacht keihard muziek te spelen toen Soul niet thuis was.Ik heb er niks mee maar : GOOGLE SHUT UP werkte wel.
Alleen trilstand?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik gebruik mijn telefoon wel voor als ik iets wil. Dat kan in redelijke stilte
Soms gaan bij mij de lampen uit als Soul weer aan het knoeien is.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:40 schreef maily het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Wij gebruiken het nog steeds niet.
Oh heus...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijkt me wel erg.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Opsluiten die handel.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:51 schreef BPS70 het volgende:
De meest debiele discussie was eigenlijk wel van iemand die beweerde dat roken bij een baby helemaal niet verkeerd was.
En dat bleef hij ook stug vol houden
Dat ik niet hoef te praten en dat de speaker niet gaat praten. Vind ik raarquote:
Ja.. net ook daar maar weer eens gekeken maar ook niks..quote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Heb je ook al op de officiele gevonden spullen site van de desbetreffende gemeente gekeken?
Jammer wel.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja.. net ook daar maar weer eens gekeken maar ook niks..
Het recht om de man te misbruikenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Herkenbaarquote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:47 schreef BPS70 het volgende:
[..]
Het moet een troll geweest zijn, maar hij bleef het volhouden...
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh heus...
Lang verhaal kort: Het ging er om dat het maar aanstellen en aandachttrekken zou zijn.Ik heb er best veel mee te maken gehad,niet bij mezelf,en ging er toen fel op in.Dat werd best een heftige discussie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijkt me wel erg.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |