Niets is meer onvindbaar binnenkortquote:
haha no wayyyyyyyyy ga ik niet mee lopen!quote:
Op de juiste plaats bevestigen dan kan het ook nog lekker zijn heb ik horen zeggenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
haha no wayyyyyyyyy ga ik niet mee lopen!
geeft zeker ook een trilling he
Soul heeft een dingetje met pasjes,raadt eens wie meestal de schuld krijgt?quote:
Pasjes houder kopen met AirTagquote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul heeft een dingetje met pasjes,raadt eens wie meestal de schuld krijgt?
* FreshFruit zet op de to buy list: Pasjeshouder met airtag.quote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op de juiste plaats bevestigen dan kan het ook nog lekker zijn heb ik horen zeggen
Je kan je telefoon over laten gaan met je airtag. Meest door mij gebruikte functiequote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar wat als je telefoon kwijt bent? Kun je ook niet zoeken naar je airtags
Moet je wel je airtag gevonden hebbenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:28 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Je kan je telefoon over laten gaan met je airtag. Meest door mij gebruikte functie
Ja,ik heb zo ding niet wat triltquote:
https://www.vinted.nl/catalog?search_text=zonnebrilquote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:34 schreef Kissingbird het volgende:
oh ik zie nu dat er meer opstaat![]()
bedankt voor de tip
Ooit begon dat ding midden in de nacht keihard muziek te spelen toen Soul niet thuis was.Ik heb er niks mee maar : GOOGLE SHUT UP werkte wel.quote:
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ooit begon dat ding midden in de nacht keihard muziek te spelen toen Soul niet thuis was.Ik heb er niks mee maar : GOOGLE SHUT UP werkte wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |