Extra benadrukken voor de EVERquote:Op zaterdag 25 mei 2024 19:15 schreef GGMM het volgende:
Waarom heb je bij Ever een nieuwe hoofdletter gebruikt, forever is toch één woord
Je komt op mij heel dom overquote:Op zaterdag 25 mei 2024 19:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Extra benadrukken voor de EVER
@mailyquote:Op zaterdag 25 mei 2024 19:15 schreef GGMM het volgende:
Waarom heb je bij Ever een nieuwe hoofdletter gebruikt, forever is toch één woord
Leg even uit waarom je hoofdletters gebruikt bij de O en M.quote:
Kan je ze net zo goed gewoon aardbeien noemenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:08 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Die komen uit dezelfde kas als zomerse aarbeien, zijn alleen 2 euro duurder.
Als moderator Onlogisch de gordijnen niet opent, loopt het hier helemaal mis.quote:
Het seizoen 2023-2024 is nog niet voorbij voor N.I.V.O.-Sparta. En dat mag best wel opvallend worden genoemd. Om 16.30 uur werd vermoedelijk iedereen voor gek verklaard die dat beweerde. N.I.V.O.-Sparta verspeelde echter een zeker lijkend kampioenschap en gaat dus de nacompetitie in.quote:Op zondag 26 mei 2024 14:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waar blijft dat verslag met foto's? (van achter het doel)
Complimenten voor het doseren, Alp.quote:Op zondag 26 mei 2024 14:33 schreef alpeko het volgende:
Duitsers zijn nooit te beroerd om Der Krieg er nog even in te wrijven bij ons. Ik tank mijn auto vol hier en waarbij stopt de teller? Juist.![]()
[ afbeelding ]
Waardeloos. Niet eens van achter het doel, nieteens geschreven door jou.quote:Op zondag 26 mei 2024 14:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het seizoen 2023-2024 is nog niet voorbij voor N.I.V.O.-Sparta. En dat mag best wel opvallend worden genoemd. Om 16.30 uur werd vermoedelijk iedereen voor gek verklaard die dat beweerde. N.I.V.O.-Sparta verspeelde echter een zeker lijkend kampioenschap en gaat dus de nacompetitie in.
Na de eerste helft was er werkelijk waar geen vuiltje aan de lucht. N.I.V.O.-Sparta wist zich gesteund door een forse aantal supporters. Er kunnen vandaag in Zaltbommel misschien wel 1200 tot 1500 toeschouwers zijn geweest. De muziek en daarna het vuurwerk vooraf zal alles en iedereen verrast hebben. Het was groots en indrukwekkend. Toen N.I.V.O.-Sparta ook nog eens vroeg op voorsprong kwam leek dat de voorbode voor een mooie middag. Iain Brands was al vroeg in het duel het goudhaantje met de 1-0.
Door twee goals van Frenk Schaap stond N.I.V.O.-Sparta bij rust zelfs op een 3-0 voorsprong. En daar was helemaal niets aan gestolen. N.I.V.O.-Sparta was de betere ploeg en had met een beetje geluk zelfs nog een grotere voorsprong kunnen hebben. Zo waren Sky van Dongen en Iain Brands eveneens dichtbij een extra goal.
Na rust was er aanvankelijk eenzelfde beeld. Bram Nijhoff, voor het eerst dit seizoen in de basis, schrok van een enorme mogelijkheid. Daarna was daar bijna heel Zaltbommel die de 4-0 vierde. Een voorzet werd door een speler van Achilles '29 gepromoveerd tot assists en Frenk Schaap leek zijn derde te scoren. Helaas beoordeelde de grensrechter van Achilles '29 anders. Na die afgekeurde goal leek N.I.V.O.-Sparta zich ondanks alles op te maken voor een kampioensfeestje.
Om 16.31, en dus nog minder dan vijftien minuten reguliere speeltijd, kwam Achilles '29 met de aansluitingstreffer. De bal kwam uit het niets en er was nog altijd geen vuiltje aan de lucht. Er werden zelfs nog meer publiekswissels doorgevoerd. Niemand had op dat moment kunnen bedenken dat het voor N.I.V.O.-Sparta nog helemaal mis ging. In blessuretijd scoorde Achilles '29 via een vrije trap alsnog de aansluitingstreffer. En nog eens 9 minuten later maakte Achilles '29 in een van de laatste acties van de wedstrijd er zelfs 3-3 van. Er waren toeschouwers die hands zagen maar daar zullen later de beelden duidelijkheid over moeten geven. Gelet op de reacties van onze verdedigers lijkt dat niet het geval. Duidelijk was wel dat het doelpunt werd goedgekeurd. Om 16.59 werd er afgefloten en werd de mokerslag voor N.I.V.O.-Sparta een feit.. zo dichtbij en toch zo ver weg.
N.I.V.O.-Sparta verspeelde vandaag niet alleen een zekere overwinning maar ook een bijna zeker kampioenschap (en daarmee promotie naar de eerste klasse). Ondanks dat alles was het mooi om te zien dat de gedeelde teleurstelling (door de supporters) werd omgezet in berusting en het traditionele feest bij de laatste thuiswedstrijd van de competitie. Toch zullen velen zich afvragen hoe het ooit zo ver heeft kunnen komen.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 26 mei 2024 14:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waardeloos. Niet eens van achter het doel, nieteens geschreven door jou.
En je maar afvragen waarom mensen keer op keer teleurgesteld zijn in jou.
quote:
In de Nacompetitie doe ik m'n best er wél bij te zijn.quote:Op zondag 26 mei 2024 14:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waardeloos. Niet eens van achter het doel, nieteens geschreven door jou.
En je maar afvragen waarom mensen keer op keer teleurgesteld zijn in jou.
't is dan ook een stormloop topic.quote:
Je bent een viezerikquote:Op zondag 26 mei 2024 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
Leuke vraag.quote:Op zondag 26 mei 2024 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik maak me ernstige zorgen om jouquote:Op zondag 26 mei 2024 17:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Leuke vraag.
Ik heb een pizza besteld.
Een patatje.quote:Op zondag 26 mei 2024 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Viespeukquote:Op zondag 26 mei 2024 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:
quote:
Had je dat niet dinsdag ook al?quote:Op zondag 26 mei 2024 17:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Leuke vraag.
Ik heb een pizza besteld.
Zo in Langs de Lijn.quote:Op zondag 26 mei 2024 17:19 schreef PotjeSambal het volgende:
Gaat Frank P. worden bij de knvb_!
https://www.bav-voetbal.n(...)zing-knvb-voorzitter
Ook weer eens zin in. Ik heb zo'n airfriar. Zelden gebruikt.quote:
quote:Op zondag 26 mei 2024 17:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nee toen heb ik netjes avg gegeten.
quote:Op dinsdag 21 mei 2024 16:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Vergeten mijn kipfilet uit de vriezer te halen.
Dan bestellen we maar een pizza.
Genoteerd.quote:Op zondag 26 mei 2024 17:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op werkdagen bedoelde ik
Maar ik had het tegen Tong dus het sloeg alsnog nergens op wat ik zei
Wat zei je ?quote:Op zondag 26 mei 2024 17:27 schreef GGMM het volgende:
Maar ik had het tegen Tong dus het sloeg alsnog nergens op wat ik zei
Daar ben ik het type niet voor..........i.d.d..quote:
Dat moet in je aard liggen.quote:Op zondag 26 mei 2024 17:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar ben ik het type niet voor..........i.d.d..
Klopt.quote:
Lekker op tijd voor kerst.quote:Op zondag 26 mei 2024 19:46 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik heb een metaal/lederen mannenstring gekocht met lampjes erin.
We zullen je missen.quote:Op zondag 26 mei 2024 20:11 schreef onlogisch het volgende:
Like binnen van @:Kapt-Ruigbaard
We kunnen wel stellen dat ik het leven heb uitgespeeld
Ik weet zonder te kijken dat het over die koptelefoon gaat. Ik ga NU kijken.quote:Op zondag 26 mei 2024 20:11 schreef onlogisch het volgende:
Like binnen van @:Kapt-Ruigbaard
We kunnen wel stellen dat ik het leven heb uitgespeeld
Foto’s?quote:Op zondag 26 mei 2024 19:46 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik heb een metaal/lederen mannenstring gekocht met lampjes erin.
Zo moeilijk is dat niet hoor. Denk dat er teveel auto's gestaan hebben van mensen die het vaccin hebben genomen.quote:Op zondag 26 mei 2024 23:10 schreef Wereldgozer het volgende:
Fok! Detectives kunnen weer los over die parkeergarage @:coco
Grimmig sfeertjequote:Op maandag 27 mei 2024 08:19 schreef KingRoland het volgende:
Hoop dat de users die ik gisteren de griep heb gewenst ook echt de griep hebben gekregen vandaag
Net even gekeken. Maar klopt helemaal maat. Maar hij is wel moddertjevetquote:Op maandag 27 mei 2024 09:00 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Maandagen hebben zonder uitzondering een micropenis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 mei 2024 11:03 schreef RamboDirk het volgende:
Zojuist een injectie fentanyl genomen, hoor veel goede verhalen over dat goedje.WowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Ze happen ook weer heel makkelijk.quote:Op maandag 27 mei 2024 11:30 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:Gurneyisbestoke deelt een ferme tik uit in het Feyenoord topic aan forumgebruiker @:Dombohetolifantje1
Deze lag er ook wel heel dik boven op, ja. Teleurstellendquote:
Ik ben vooral blij dat @GGMM weer aan het werk is. Daar plukken we over een krappe 17 minuten de vruchten van.quote:Op maandag 27 mei 2024 11:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op de vorderingen van @:ggmm met zijn spelletje.
Het lag er best duidelijk boven op hoor.quote:
Tagliatelle carbonara met groenten, kip en spek.quote:
Het is half 1quote:Op maandag 27 mei 2024 12:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tagliatelle carbonara met groenten, kip en spek.
Ha ha. Ik lees tegenwoordig te veel over "de gewone man" Ik doe alles om dat niet te zijn en nooit te worden.quote:Op maandag 27 mei 2024 12:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is half 1
Je eet maar gewoon een boterham
Boterhammenquote:Op maandag 27 mei 2024 12:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is half 1
Je eet maar gewoon een boterham
Een gewelddadige tokkie.quote:Op maandag 27 mei 2024 12:52 schreef tong80 het volgende:
De geboorte van een Nederlandse megaster......
Over een paar jaar weet niemand meer wie dat isquote:Op maandag 27 mei 2024 12:52 schreef tong80 het volgende:
De geboorte van een Nederlandse megaster......
quote:Op maandag 27 mei 2024 13:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Over een paar jaar weet niemand meer wie dat is
Tokkie ? Hij zat op het stedelijk Gymnasium en is geen zanger of andere kwijlende schlagerzingert. Op Pukkelpop, Pinkpop, Werchter en Lowlands de pannen van het dak. Ik ben een "punker" maar dit gaat verder. Dit wordt de eerste echte Nederlandse wereldster van deze eeuw. Niet te plaatsen niet in hokjes. Noem het een kunstenaar in de traditie van Rembrandt, van Gogh, Viola Holt, Hauer, Haitink, Mondriaan, Reve, Brood en Vader Abraham.quote:Op maandag 27 mei 2024 12:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een gewelddadige tokkie.
Maar hij maakt (volgens jou) leuke muziek, dus dan mag dat blijkbaar.
Zo hoort het ook. Andy Warhol zei al dat iedereen zijn 15 minutes of fame krijgt.quote:Op maandag 27 mei 2024 13:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Over een paar jaar weet niemand meer wie dat is
Hij kan inderdaad niet zingen nee.quote:Op maandag 27 mei 2024 13:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tokkie ? Hij zat op het stedelijk Gymnasium en is geen zanger of andere kwijlende schlagerzingert.
Arno Hintjens: 'Zingen is voor de vogelkes.'quote:
Nee joh, dit is de freak van de maand.quote:Op maandag 27 mei 2024 13:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tokkie ? Hij zat op het stedelijk Gymnasium en is geen zanger of andere kwijlende schlagerzingert. Op Pukkelpop, Pinkpop, Werchter en Lowlands de pannen van het dak. Ik ben een "punker" maar dit gaat verder. Dit wordt de eerste echte Nederlandse wereldster van deze eeuw. Niet te plaatsen niet in hokjes. Noem het een kunstenaar in de traditie van Rembrandt, van Gogh, Viola Holt, Hauer, Haitink, Mondriaan, Reve, Brood en Vader Abraham.
Hij is al vanaf 2016 bekend in Europa. Wat heeft-ie voor geweldadigs gedaanquote:Op maandag 27 mei 2024 13:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh, dit is de freak van de maand.
Over 2 maanden weet niemand meer wie die gozer is.
En met het luisteren van zijn muziek keur je indirect zijn gewelddadige acties goed.
Daarom luister ik zelf alleen maar naar muziek van artiesten met onbesproken gedrag
Ik had tot voor een maand geleden nog nooit van hem gehoordquote:Op maandag 27 mei 2024 13:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij is al vanaf 2016 bekend in Europa. Wat heeft-ie voor geweldadigs gedaan
Idem. Maar ik was gelijk verkocht. Serieus ik kreeg tranen in m'n ogen.quote:Op maandag 27 mei 2024 13:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had tot voor een maand geleden nog nooit van hem gehoord
Wat is DSMquote:Op maandag 27 mei 2024 14:01 schreef RamboDirk het volgende:
Die Joost Klein heeft meer labels uit de DSM dan Hermien.
Nu klets je uit je nekquote:
Omdat ze allemaal het land uitmoeten maar tegelijkertijd gaan we wel bezuinigen op mankracht voor bijvoorbeeld het INDquote:
Ik was echt 3 letters vergeten ofzo dus het was vooral zodat het leesbaar was.quote:Op maandag 27 mei 2024 14:11 schreef GGMM het volgende:
Ik krijg alle twitterantwoorden op m'n telefoon binnen en daar blijven ze staan totdat ik ze weg swipe.
Dus je kan je snel je spelfoutje willen verbeteren @:maxi-mus maar dat heeft geen zin.
Maar we gaan lekker 130 rijequote:Op maandag 27 mei 2024 14:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Omdat ze allemaal het land uitmoeten maar tegelijkertijd gaan we wel bezuinigen op mankracht voor bijvoorbeeld het IND
Dat is niet zo handig.quote:Op maandag 27 mei 2024 14:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Omdat ze allemaal het land uitmoeten maar tegelijkertijd gaan we wel bezuinigen op mankracht voor bijvoorbeeld het IND
Niet echt belangrijk als je geen auto hebt, geen werk en je eten door een busje wordt gebracht, begrijp ik.quote:
Geen zorgen, niemand wil meer naar Nederland komen met de nieuwe regels. Het probleem lost zich vanzelf op.quote:
Dat begrijp je dan goed. Komt zelden voor bij jou. Hoe laat komt jouw busje ? Mag je al voorin zitten van de begeleiding ?quote:Op maandag 27 mei 2024 14:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet echt belangrijk als je geen auto hebt, geen werk en je eten door een busje wordt gebracht, begrijp ik.
Nog drukkerquote:Op maandag 27 mei 2024 14:38 schreef GGMM het volgende:
@:maxi-mus deelt opnieuw een dreun uit naar @:tong80
Fijn dat mijn taken worden overgenomen nu ik zelf iets drukker ben.
Duurt 6+ maanden beoordeling recht/plicht op zorgverzekeringquote:
Ik mag sinds kort zelf rijden!quote:Op maandag 27 mei 2024 14:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat begrijp je dan goed. Komt zelden voor bij jou. Hoe laat komt jouw busje ? Mag je al voorin zitten van de begeleiding ?
Dat kan in die contreien ook nog wel, als enige gebied in Nederlandquote:Op maandag 27 mei 2024 14:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik mag sinds kort zelf rijden!En binnenkort lekker 130.
Er liggen hier juist amper snelwegen.quote:Op maandag 27 mei 2024 14:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat kan in die contreien ook nog wel, als enige gebied in Nederland
Wel elektriciteit en stromend water ?quote:Op maandag 27 mei 2024 14:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er liggen hier juist amper snelwegen.
Mayonaise en bbq sausquote:Op maandag 27 mei 2024 15:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je nog even terugkomen op mijn vraag wat betreft de saus?
Ook honing aan je reet ?quote:
Leuk ik wist niet dat ze hiermee bezig waren.quote:Op maandag 27 mei 2024 15:45 schreef GGMM het volgende:
GGMM in F&S / Dexter: Original Sin (Prequel-serie)
@:scrummie @:maxi-mus @:coco @:kingroland @:tarado @:caland
Ik weet wel iets waar jij mee bezig moet zijn.quote:Op maandag 27 mei 2024 15:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Leuk ik wist niet dat ze hiermee bezig waren.
Yes, woensdag. Heb even wat drukte gehad.quote:Op maandag 27 mei 2024 16:51 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik weet wel iets waar jij mee bezig moet zijn.
We zitten te popelen in EK, andere users vragen er ook al naar. (zie EK FB topic)quote:Op maandag 27 mei 2024 16:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Yes, woensdag. Heb even wat drukte gehad.
Ik zal er voor zorgen dat het woensdag in de steigers staat!quote:Op maandag 27 mei 2024 16:55 schreef Coco het volgende:
[..]
We zitten te popelen in EK, andere users vragen er ook al naar. (zie EK FB topic)
Genot.quote:Op maandag 27 mei 2024 17:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zal er voor zorgen dat het woensdag in de steigers staat!
kbrquote:Op maandag 27 mei 2024 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Ik ook.quote:Op maandag 27 mei 2024 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leuke vraag. Kip Kerriequote:Op maandag 27 mei 2024 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bruin brood, achterham/kaas.quote:Op maandag 27 mei 2024 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Je liet me schrikken. Ik las eerst de eerste 6 woorden. Trusten voor straks en tot merrege positivo.quote:Op maandag 27 mei 2024 17:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had me eigenlijk ook opgegeven maar top dat @:onlogisch het overneemt.
Pasta tomatensausquote:Op maandag 27 mei 2024 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ookquote:Op maandag 27 mei 2024 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waar is het bewijs dat hij een vrouw geslagen heeft?quote:
Ik doe ook een simpele agv.quote:Op maandag 27 mei 2024 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Moeten we nou bij elk bericht zetten dat het een poging is om een boomer te laten happen?quote:Op maandag 27 mei 2024 18:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Waar is het bewijs dat hij een vrouw geslagen heeft?
Bruine bonen met spekjes.quote:Op maandag 27 mei 2024 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oh ja dat soort humor, moet maar net je ding zijn. Ik noteer het.quote:Op maandag 27 mei 2024 18:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Moeten we nou bij elk bericht zetten dat het een poging is om een boomer te laten happen?
Nou ja je moet het vooral snappen. Maar dat lukt vrouwen vaak inderdaad niet nee.quote:Op maandag 27 mei 2024 18:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja dat soort humor, moet maar net je ding zijn. Ik noteer het.
Vanaf nu ga ik weer aardig doen.quote:Op maandag 27 mei 2024 19:00 schreef GGMM het volgende:
Niet voor het eerst vandaag deelt @:maxi-mus een schop uit
Veel plezier maatquote:Op maandag 27 mei 2024 19:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vanaf nu ga ik weer aardig doen.Ik ga straks lekker Dune 2 kijken!
Is de rosbief op?quote:
Ik wilde aan 2 beginnen, maar nu twijfel ik, 1 ook niet gezien. Maar 9 uur klinkt me meer als een herfstweekend.quote:Op maandag 27 mei 2024 19:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Veel plezier maat
Graag een review (Ik heb Dune 1 én Dune 2 hier op de wachtlijst staan, die wilde ik graag in één keer zien want ik heb deel 1 speciaal niet gezien omdat ik wist dat deel 2 ook kwam, maar ik moet nog even 9,5 uur inplannen om ze achter elkaar te kunnen zien. Maar dat even geheel terzijde)
quote:Op maandag 27 mei 2024 14:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Idem. Maar ik was gelijk verkocht. Serieus ik kreeg tranen in m'n ogen.
1 is een geweldige film en anders snap je niets van twee, waarom zou je bij 2 beginnen?quote:Op maandag 27 mei 2024 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wilde aan 2 beginnen, maar nu twijfel ik, 1 ook niet gezien. Maar 9 uur klinkt me meer als een herfstweekend.
Ik wacht je review af.
Het is niet mijn genre. Dus dan kijk ik liever meteen wat iedereen net gezien heeft.quote:Op maandag 27 mei 2024 20:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
1 is een geweldige film en anders snap je niets van twee, waarom zou je bij 2 beginnen?
Ik zou gewoon met één beginnen hoor.quote:Op maandag 27 mei 2024 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is niet mijn genre. Dus dan kijk ik liever meteen wat iedereen net gezien heeft.
Recensies gaven aan dat je prima met 2 kunt beginnen.Vandaar dat ik dat wilde doen.
Ga ik dan doen.quote:
Noem me geen vrouw.quote:Op maandag 27 mei 2024 18:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou ja je moet het vooral snappen. Maar dat lukt vrouwen vaak inderdaad niet nee.
Lachen man.quote:Op maandag 27 mei 2024 19:00 schreef GGMM het volgende:
Niet voor het eerst vandaag deelt @:maxi-mus een schop uit
Ja. Ik wissel af.quote:
Mijn biologische vader verliet "ons" toen ma zwanger was. Een Italiaan die ik nooit heb gekend of gezien. "Ze" zouden gaan trouwen. Hij was ineens verdwenen. Ma was 22 en ze hadden 4 jaar verkering. Dus het was geen one night stand. In 1962 was dat een schande, ongehuwd zwanger en dan nog alleenstaand of ongetrouwd ook. Dat heeft me voor m'n leven getekend. Dat is dus 61 jaar geleden.quote:Op maandag 27 mei 2024 19:53 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat hij daar 15 jaar later nog steeds zo mee bezig is.
Alsof we hier wachten op bewijs als er een potentieel relletje kan ontstaanquote:Op maandag 27 mei 2024 18:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Waar is het bewijs dat hij een vrouw geslagen heeft?
Ik wil wel mee doen maar ben beperkt aanwezig van 1 juni tot 12 juni om een voorspelling te doen.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 07:55 schreef onlogisch het volgende:
Boys,
Er komt weer een EK poultje bij ons op de zaak. Ik wil onder een pseudoniem mee gaan doen waarbij we gezamenlijk de voorspellingen doen. Bij deze nodig ik mijn vrienden uit (als ik je niet mention, kan je ook niet mee doen). Like deze post als je mee wilt doen. Bij voldoende likes gaan we ervoor mannen. En als we eerste worden en dus geld pakken, koop ik er een hoop kapsalons van @:AFCNiels
Het idee is simpel, ik verdeel de te voorspellen wedstrijden in een aparte post / topic en zet de namen erbij wie wat moet voorspellen (op die manier kunnen we elkaar lekker afbranden als iemand er een potje van maakt)
Ik hoop dat mijn volgende vrienden mee willen doen :
@:AFCNiels
@:Buitendam
@:Caland
@:GGMM
@:Pisces29
@:Coco
@:maxi-mus
@:Scrummie
@:Gurneyisbestoke
@:Tarado
@:fetX
@:kingroland
@:Zipportal
@:Wereldgozer
@:kukelecucktsju10
@:Drizzt
Update 2024:
De post is schaamteloos gekopieerd uit 2021, behalve dat ik @:Lenny_Leonard heb ingewisseld voor onze mascotte @:Pisces29
Ons pseudoniem wordt uiteraard weer Wim Hordijk, zoals altijd
Ik app je wedstrijden wel door ouwe reus.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 08:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik wil wel mee doen maar ben beperkt aanwezig van 1 juni tot 12 juni om een voorspelling te doen.
quote:Op dinsdag 28 mei 2024 08:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Natuurlijk doe ik mee. Benieuwd welke user we gaan afzeiken omdat hij ons poultje verpest
Leuk!quote:Op dinsdag 28 mei 2024 07:55 schreef onlogisch het volgende:
Boys,
Er komt weer een EK poultje bij ons op de zaak. Ik wil onder een pseudoniem mee gaan doen waarbij we gezamenlijk de voorspellingen doen. Bij deze nodig ik mijn vrienden uit (als ik je niet mention, kan je ook niet mee doen). Like deze post als je mee wilt doen. Bij voldoende likes gaan we ervoor mannen. En als we eerste worden en dus geld pakken, koop ik er een hoop kapsalons van @:AFCNiels
Het idee is simpel, ik verdeel de te voorspellen wedstrijden in een aparte post / topic en zet de namen erbij wie wat moet voorspellen (op die manier kunnen we elkaar lekker afbranden als iemand er een potje van maakt)
Update 2024:
De post is schaamteloos gekopieerd uit 2021, behalve dat ik @:Lenny_Leonard heb ingewisseld voor onze mascotte @:Pisces29
Ah ja, dat is primaquote:Op dinsdag 28 mei 2024 08:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik app je wedstrijden wel door ouwe reus.
Ik doe meequote:Op dinsdag 28 mei 2024 07:55 schreef onlogisch het volgende:
Boys,
Update 2024:
Vorige keer heeft @Buitendam hem helemaal verpest door ik meen Duitsland eruit te gooienquote:
@Buitendam met Duitslandquote:Op dinsdag 28 mei 2024 09:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vorige keer heeft @:buitendam hem helemaal verpest door ik meen Duitsland eruit te gooien
Oh wat was de rest toen boos
Ik wil ook wel meedoen. Maar ik heb amper wat gezien van die rondes hiervoor.quote:
Leuk dat je mee wilt doen. Graag verwijs ik even naar post #213quote:Op dinsdag 28 mei 2024 09:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wil ook wel meedoen. Maar ik heb amper wat gezien van die rondes hiervoor.
Zegt mij persoonlijk niets meer. Kan het me ook niet voorstellen.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 09:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vorige keer heeft @:buitendam hem helemaal verpest door ik meen Duitsland eruit te gooien
Oh wat was de rest toen boos
triestquote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2024 09:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zegt mij persoonlijk niets meer. Kan het me ook niet voorstellen.
Het was zelfs in 2020 @GGMMquote:Op woensdag 9 november 2022 12:02 schreef onlogisch het volgende:
Dank eerwaarde @:Sked
Het is nu enkel nog wachten op @:GGMM en @:Buitendam (Duitsland 2020)
Ik ook. Maar ik denk dat @tong80 de grapjes van Onlo wel een beetje kent.quote:
Ik zeg toch als hij de post even liked, doet Herman ook gewoon meequote:Op dinsdag 28 mei 2024 10:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik denk dat @:tong80 de grapjes van Onlo wel een beetje kent.
SPOILER: In het kader hoe leeg is mijn levenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 mei 2024 10:14 schreef onlogisch het volgende:
Ga een leven zoeken.SPOILER: In het kader hoe leeg is mijn levenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yea, she's on crack.
Ik nodig mezelf ook elke dag uit in deze SC.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 10:07 schreef GGMM het volgende:
Tong is het type vent die zichzelf uitnodigt, ondanks dat overduidelijk blijkt dat niemand op zijn aanwezigheid zit te wachten.
Ja, maar daar zit tenminste nog iemand op te wachten (Onlogisch, de rest niet)quote:Op dinsdag 28 mei 2024 10:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik nodig mezelf ook elke dag uit in deze SC.
Het is hier wel prima weer vandaag. Net als gister. Alleen mag er nog wel 8 graden bij.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 10:19 schreef onlogisch het volgende:
Zaterdag gaat de meteorologische zomer in.
[ afbeelding ]
Volgende week donderdag zie ik een zonnige dag met 24 graden. Tot die tijd 18 tot 22 met bewolking en, je verwacht het niet, regen.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 10:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is hier wel prima weer vandaag. Net als gister. Alleen mag er nog wel 8 graden bij.
Een beetje in de lijn van die gesprekken zoals jij over je poot. Doen die oudjes ook altijd.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 10:29 schreef Caland het volgende:
Er stonden hier net twee oudjes buiten te praten. Die hadden een soortgelijk gesprek als bovenstaand
Dat voelt goed inderdaad om uitgenodigd te wordenquote:Op dinsdag 28 mei 2024 10:32 schreef maxi-mus het volgende:
Buitendam die alles verneukte staat mij ook nog goed bij ja.![]()
Maar leuk weer, wat fijn dat ik mee mag doen!
Ja ik zou me er persoonlijk niet goed bij voelen als ik door allemaal hoepels moest springen om mee te doen.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 10:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat voelt goed inderdaad om uitgenodigd te worden
Dan weet je dat je echt gewaardeerd wordt hier
Beetje hetzelfde, ik mag niks, al kan ik nu wel zelf dagelijks die wond verzorgen dus dat is fijnquote:Op dinsdag 28 mei 2024 10:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een beetje in de lijn van die gesprekken zoals jij over je poot. Doen die oudjes ook altijd.
Hoe staat het er eigenlijk mee?
quote:Op dinsdag 28 mei 2024 10:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een beetje in de lijn van die gesprekken zoals jij over je poot. Doen die oudjes ook altijd.
Hoe staat het er eigenlijk mee?
Ben je nog steeds invalide wtfquote:Op dinsdag 28 mei 2024 10:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde, ik mag niks, al kan ik nu wel zelf dagelijks die wond verzorgen dus dat is fijn
Volgende week vrijdag de ‘eindafspraak’, als in dan gaan ze een foto maken en als dan het bot goed is hopelijk die week erop opereren om die kanjerzooi er weer uit te halen.
Ja mijn operatiewond is niet dichtgegaan dus zit dagelijks tegen het ijzerwerk op mijn enkel te kijken en mag er dus ook niks meequote:
Weet je al na hoeveel weken je weer wat kunt of mag doen na die laatste operatie?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 10:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde, ik mag niks, al kan ik nu wel zelf dagelijks die wond verzorgen dus dat is fijn
Volgende week vrijdag de ‘eindafspraak’, als in dan gaan ze een foto maken en als dan het bot goed is hopelijk die week erop opereren om die kanjerzooi er weer uit te halen.
Volgens mij is het dan een kwestie van de wond dicht en voorzichtig weer gaan lopen omdat het bot dan gewoon goed is, eerlijk gezegd geen idee hoe snel dat kan gaan. Heb er toch al maanden geen stap op gezet, mijn banden waren ook gescheurd en ze gaan er nu weer in opereren natuurlijkquote:Op dinsdag 28 mei 2024 10:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Weet je al na hoeveel weken je weer wat kunt of mag doen na die laatste operatie?
En dat alles because you couldn't resist that one last shot of Jägermeister. 😂quote:Op dinsdag 28 mei 2024 10:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij is het dan een kwestie van de wond dicht en voorzichtig weer gaan lopen omdat het bot dan gewoon goed is, eerlijk gezegd geen idee hoe snel dat kan gaan. Heb er toch al maanden geen stap op gezet, mijn banden waren ook gescheurd en ze gaan er nu weer in opereren natuurlijk
In mijn verdediging heb ik nog een week lang doorgelopen op een gebroken enkel.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 11:05 schreef onlogisch het volgende:
Ik denk wel dat we de voorzichtige conclusie kunnen trekken dat @:Caland, ja.... een mietje is.
Ik vraag het mij af of het goed zal komen, dus stelling verworpenquote:Op dinsdag 28 mei 2024 11:05 schreef onlogisch het volgende:
Ik denk wel dat we de voorzichtige conclusie kunnen trekken dat @:Caland, ja.... een mietje is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gohquote:Op dinsdag 28 mei 2024 11:07 schreef KingRoland het volgende:
Feyenoorders vliegen elkaar in de haren.
quote:Op dinsdag 28 mei 2024 11:13 schreef alpeko het volgende:
Ik doe ook mee (post geliked). Ik moet de komende dikke week het wel doen met dit uitzicht. Doe mij maar niet de wedstrijden van Italië want ik ben bevooroordeeld.Geniet ervan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 mei 2024 11:13 schreef alpeko het volgende:
Ik doe ook mee (post geliked). Ik moet de komende dikke week het wel doen met dit uitzicht. Doe mij maar niet de wedstrijden van Italië want ik ben bevooroordeeld.Lekker man. Waar zit je precies?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Italiagenot. Boh.
Ik zit vanaf volgende week dinsdag 10 dagen in Andalusië. Weer eens wat anders na pakweg 10 keer Italië. Ben erg benieuwd."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
Volgende week is het ook vijf jaar geleden dat José Antonio Reyes zichzelf in Andalusië met ruim 200 kilometer per uur op de autostrada doodreed.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 11:48 schreef Salina het volgende:
[..]
Lekker man. Waar zit je precies?
Italiagenot. Boh.
Ik zit vanaf volgende week dinsdag 10 dagen in Andalusië. Weer eens wat anders na pakweg 10 keer Italië. Ben erg benieuwd.
moet hij wetenquote:Op dinsdag 28 mei 2024 11:50 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Volgende week is het ook vijf jaar geleden dat José Antonio Reyes zichzelf in Andalusië met ruim 200 kilometer per uur op de autostrada doodreed.
Eet smakelijk maat.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:00 schreef GGMM het volgende:
We gaan lunchen, ik heb honger.
Eet smakelijk.
Trek René, je hebt trek. Honger hebben ze in Afrikaquote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:00 schreef GGMM het volgende:
We gaan lunchen, ik heb honger.
Eet smakelijk.
Ze moeten niet zo zeuren daarquote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Trek René, je hebt trek. Honger hebben ze in Afrika
Dat bepaal jij niet. Dat moeten zij weten.quote:
Djuvec rijst.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:03 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Dat bepaal jij niet. Dat moeten zij weten.
Jouw probleem.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:03 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Dat bepaal jij niet. Dat moeten zij weten.
Andalusië is ook dikke prima. Zeker nu.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 11:48 schreef Salina het volgende:
[..]
Italiagenot. Boh.
Ik zit vanaf volgende week dinsdag 10 dagen in Andalusië. Weer eens wat anders na pakweg 10 keer Italië. Ben erg benieuwd.
Andalusië erg mooi.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 11:48 schreef Salina het volgende:
[..]
Italiagenot. Boh.
Prachtige foto, erg mooi.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 15:47 schreef alpeko het volgende:
[..]
Andalusië is ook dikke prima. Zeker nu.
Dit was het uitzicht vanuit La Morra op de Barolo vallei. Langhe/Piemonte.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |