Vorige keer heeft @Buitendam hem helemaal verpest door ik meen Duitsland eruit te gooienquote:
@Buitendam met Duitslandquote:Op dinsdag 28 mei 2024 09:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vorige keer heeft @:buitendam hem helemaal verpest door ik meen Duitsland eruit te gooien
Oh wat was de rest toen boos
Ik wil ook wel meedoen. Maar ik heb amper wat gezien van die rondes hiervoor.quote:
Leuk dat je mee wilt doen. Graag verwijs ik even naar post #213quote:Op dinsdag 28 mei 2024 09:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wil ook wel meedoen. Maar ik heb amper wat gezien van die rondes hiervoor.
Zegt mij persoonlijk niets meer. Kan het me ook niet voorstellen.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 09:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vorige keer heeft @:buitendam hem helemaal verpest door ik meen Duitsland eruit te gooien
Oh wat was de rest toen boos
triestquote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2024 09:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zegt mij persoonlijk niets meer. Kan het me ook niet voorstellen.
Het was zelfs in 2020 @GGMMquote:Op woensdag 9 november 2022 12:02 schreef onlogisch het volgende:
Dank eerwaarde @:Sked
Het is nu enkel nog wachten op @:GGMM en @:Buitendam (Duitsland 2020)
Ik ook. Maar ik denk dat @tong80 de grapjes van Onlo wel een beetje kent.quote:
Ik zeg toch als hij de post even liked, doet Herman ook gewoon meequote:Op dinsdag 28 mei 2024 10:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik denk dat @:tong80 de grapjes van Onlo wel een beetje kent.
SPOILER: In het kader hoe leeg is mijn levenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 mei 2024 10:14 schreef onlogisch het volgende:
Ga een leven zoeken.SPOILER: In het kader hoe leeg is mijn levenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yea, she's on crack.
Ik nodig mezelf ook elke dag uit in deze SC.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 10:07 schreef GGMM het volgende:
Tong is het type vent die zichzelf uitnodigt, ondanks dat overduidelijk blijkt dat niemand op zijn aanwezigheid zit te wachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |