Ik wil wel mee doen maar ben beperkt aanwezig van 1 juni tot 12 juni om een voorspelling te doen.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 07:55 schreef onlogisch het volgende:
Boys,
Er komt weer een EK poultje bij ons op de zaak. Ik wil onder een pseudoniem mee gaan doen waarbij we gezamenlijk de voorspellingen doen. Bij deze nodig ik mijn vrienden uit (als ik je niet mention, kan je ook niet mee doen). Like deze post als je mee wilt doen. Bij voldoende likes gaan we ervoor mannen. En als we eerste worden en dus geld pakken, koop ik er een hoop kapsalons van @:AFCNiels
Het idee is simpel, ik verdeel de te voorspellen wedstrijden in een aparte post / topic en zet de namen erbij wie wat moet voorspellen (op die manier kunnen we elkaar lekker afbranden als iemand er een potje van maakt)
Ik hoop dat mijn volgende vrienden mee willen doen :
@:AFCNiels
@:Buitendam
@:Caland
@:GGMM
@:Pisces29
@:Coco
@:maxi-mus
@:Scrummie
@:Gurneyisbestoke
@:Tarado
@:fetX
@:kingroland
@:Zipportal
@:Wereldgozer
@:kukelecucktsju10
@:Drizzt
Update 2024:
De post is schaamteloos gekopieerd uit 2021, behalve dat ik @:Lenny_Leonard heb ingewisseld voor onze mascotte @:Pisces29
Ons pseudoniem wordt uiteraard weer Wim Hordijk, zoals altijd
Ik app je wedstrijden wel door ouwe reus.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 08:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik wil wel mee doen maar ben beperkt aanwezig van 1 juni tot 12 juni om een voorspelling te doen.
quote:Op dinsdag 28 mei 2024 08:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Natuurlijk doe ik mee. Benieuwd welke user we gaan afzeiken omdat hij ons poultje verpest
Leuk!quote:Op dinsdag 28 mei 2024 07:55 schreef onlogisch het volgende:
Boys,
Er komt weer een EK poultje bij ons op de zaak. Ik wil onder een pseudoniem mee gaan doen waarbij we gezamenlijk de voorspellingen doen. Bij deze nodig ik mijn vrienden uit (als ik je niet mention, kan je ook niet mee doen). Like deze post als je mee wilt doen. Bij voldoende likes gaan we ervoor mannen. En als we eerste worden en dus geld pakken, koop ik er een hoop kapsalons van @:AFCNiels
Het idee is simpel, ik verdeel de te voorspellen wedstrijden in een aparte post / topic en zet de namen erbij wie wat moet voorspellen (op die manier kunnen we elkaar lekker afbranden als iemand er een potje van maakt)
Update 2024:
De post is schaamteloos gekopieerd uit 2021, behalve dat ik @:Lenny_Leonard heb ingewisseld voor onze mascotte @:Pisces29
Ah ja, dat is primaquote:Op dinsdag 28 mei 2024 08:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik app je wedstrijden wel door ouwe reus.
Ik doe meequote:Op dinsdag 28 mei 2024 07:55 schreef onlogisch het volgende:
Boys,
Update 2024:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |