Vanaf nu ga ik weer aardig doen.quote:Op maandag 27 mei 2024 19:00 schreef GGMM het volgende:
Niet voor het eerst vandaag deelt @:maxi-mus een schop uit
Veel plezier maatquote:Op maandag 27 mei 2024 19:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vanaf nu ga ik weer aardig doen.Ik ga straks lekker Dune 2 kijken!
Is de rosbief op?quote:
Ik wilde aan 2 beginnen, maar nu twijfel ik, 1 ook niet gezien. Maar 9 uur klinkt me meer als een herfstweekend.quote:Op maandag 27 mei 2024 19:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Veel plezier maat
Graag een review (Ik heb Dune 1 én Dune 2 hier op de wachtlijst staan, die wilde ik graag in één keer zien want ik heb deel 1 speciaal niet gezien omdat ik wist dat deel 2 ook kwam, maar ik moet nog even 9,5 uur inplannen om ze achter elkaar te kunnen zien. Maar dat even geheel terzijde)
quote:Op maandag 27 mei 2024 14:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Idem. Maar ik was gelijk verkocht. Serieus ik kreeg tranen in m'n ogen.
1 is een geweldige film en anders snap je niets van twee, waarom zou je bij 2 beginnen?quote:Op maandag 27 mei 2024 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wilde aan 2 beginnen, maar nu twijfel ik, 1 ook niet gezien. Maar 9 uur klinkt me meer als een herfstweekend.
Ik wacht je review af.
Het is niet mijn genre. Dus dan kijk ik liever meteen wat iedereen net gezien heeft.quote:Op maandag 27 mei 2024 20:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
1 is een geweldige film en anders snap je niets van twee, waarom zou je bij 2 beginnen?
Ik zou gewoon met één beginnen hoor.quote:Op maandag 27 mei 2024 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is niet mijn genre. Dus dan kijk ik liever meteen wat iedereen net gezien heeft.
Recensies gaven aan dat je prima met 2 kunt beginnen.Vandaar dat ik dat wilde doen.
Ga ik dan doen.quote:
Noem me geen vrouw.quote:Op maandag 27 mei 2024 18:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou ja je moet het vooral snappen. Maar dat lukt vrouwen vaak inderdaad niet nee.
Lachen man.quote:Op maandag 27 mei 2024 19:00 schreef GGMM het volgende:
Niet voor het eerst vandaag deelt @:maxi-mus een schop uit
Ja. Ik wissel af.quote:
Mijn biologische vader verliet "ons" toen ma zwanger was. Een Italiaan die ik nooit heb gekend of gezien. "Ze" zouden gaan trouwen. Hij was ineens verdwenen. Ma was 22 en ze hadden 4 jaar verkering. Dus het was geen one night stand. In 1962 was dat een schande, ongehuwd zwanger en dan nog alleenstaand of ongetrouwd ook. Dat heeft me voor m'n leven getekend. Dat is dus 61 jaar geleden.quote:Op maandag 27 mei 2024 19:53 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat hij daar 15 jaar later nog steeds zo mee bezig is.
Alsof we hier wachten op bewijs als er een potentieel relletje kan ontstaanquote:Op maandag 27 mei 2024 18:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Waar is het bewijs dat hij een vrouw geslagen heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |