Ik was echt 3 letters vergeten ofzo dus het was vooral zodat het leesbaar was.quote:Op maandag 27 mei 2024 14:11 schreef GGMM het volgende:
Ik krijg alle twitterantwoorden op m'n telefoon binnen en daar blijven ze staan totdat ik ze weg swipe.
Dus je kan je snel je spelfoutje willen verbeteren @:maxi-mus maar dat heeft geen zin.
Maar we gaan lekker 130 rijequote:Op maandag 27 mei 2024 14:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Omdat ze allemaal het land uitmoeten maar tegelijkertijd gaan we wel bezuinigen op mankracht voor bijvoorbeeld het IND
Dat is niet zo handig.quote:Op maandag 27 mei 2024 14:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Omdat ze allemaal het land uitmoeten maar tegelijkertijd gaan we wel bezuinigen op mankracht voor bijvoorbeeld het IND
Niet echt belangrijk als je geen auto hebt, geen werk en je eten door een busje wordt gebracht, begrijp ik.quote:
Geen zorgen, niemand wil meer naar Nederland komen met de nieuwe regels. Het probleem lost zich vanzelf op.quote:
Dat begrijp je dan goed. Komt zelden voor bij jou. Hoe laat komt jouw busje ? Mag je al voorin zitten van de begeleiding ?quote:Op maandag 27 mei 2024 14:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet echt belangrijk als je geen auto hebt, geen werk en je eten door een busje wordt gebracht, begrijp ik.
Nog drukkerquote:Op maandag 27 mei 2024 14:38 schreef GGMM het volgende:
@:maxi-mus deelt opnieuw een dreun uit naar @:tong80
Fijn dat mijn taken worden overgenomen nu ik zelf iets drukker ben.
Duurt 6+ maanden beoordeling recht/plicht op zorgverzekeringquote:
Ik mag sinds kort zelf rijden!quote:Op maandag 27 mei 2024 14:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat begrijp je dan goed. Komt zelden voor bij jou. Hoe laat komt jouw busje ? Mag je al voorin zitten van de begeleiding ?
Dat kan in die contreien ook nog wel, als enige gebied in Nederlandquote:Op maandag 27 mei 2024 14:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik mag sinds kort zelf rijden!En binnenkort lekker 130.
Er liggen hier juist amper snelwegen.quote:Op maandag 27 mei 2024 14:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat kan in die contreien ook nog wel, als enige gebied in Nederland
Wel elektriciteit en stromend water ?quote:Op maandag 27 mei 2024 14:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er liggen hier juist amper snelwegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |