Ha ha. Ik lees tegenwoordig te veel over "de gewone man" Ik doe alles om dat niet te zijn en nooit te worden.quote:Op maandag 27 mei 2024 12:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is half 1
Je eet maar gewoon een boterham
Boterhammenquote:Op maandag 27 mei 2024 12:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is half 1
Je eet maar gewoon een boterham
Een gewelddadige tokkie.quote:Op maandag 27 mei 2024 12:52 schreef tong80 het volgende:
De geboorte van een Nederlandse megaster......
Over een paar jaar weet niemand meer wie dat isquote:Op maandag 27 mei 2024 12:52 schreef tong80 het volgende:
De geboorte van een Nederlandse megaster......
quote:Op maandag 27 mei 2024 13:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Over een paar jaar weet niemand meer wie dat is
Tokkie ? Hij zat op het stedelijk Gymnasium en is geen zanger of andere kwijlende schlagerzingert. Op Pukkelpop, Pinkpop, Werchter en Lowlands de pannen van het dak. Ik ben een "punker" maar dit gaat verder. Dit wordt de eerste echte Nederlandse wereldster van deze eeuw. Niet te plaatsen niet in hokjes. Noem het een kunstenaar in de traditie van Rembrandt, van Gogh, Viola Holt, Hauer, Haitink, Mondriaan, Reve, Brood en Vader Abraham.quote:Op maandag 27 mei 2024 12:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een gewelddadige tokkie.
Maar hij maakt (volgens jou) leuke muziek, dus dan mag dat blijkbaar.
Zo hoort het ook. Andy Warhol zei al dat iedereen zijn 15 minutes of fame krijgt.quote:Op maandag 27 mei 2024 13:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Over een paar jaar weet niemand meer wie dat is
Hij kan inderdaad niet zingen nee.quote:Op maandag 27 mei 2024 13:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tokkie ? Hij zat op het stedelijk Gymnasium en is geen zanger of andere kwijlende schlagerzingert.
Arno Hintjens: 'Zingen is voor de vogelkes.'quote:
Nee joh, dit is de freak van de maand.quote:Op maandag 27 mei 2024 13:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tokkie ? Hij zat op het stedelijk Gymnasium en is geen zanger of andere kwijlende schlagerzingert. Op Pukkelpop, Pinkpop, Werchter en Lowlands de pannen van het dak. Ik ben een "punker" maar dit gaat verder. Dit wordt de eerste echte Nederlandse wereldster van deze eeuw. Niet te plaatsen niet in hokjes. Noem het een kunstenaar in de traditie van Rembrandt, van Gogh, Viola Holt, Hauer, Haitink, Mondriaan, Reve, Brood en Vader Abraham.
Hij is al vanaf 2016 bekend in Europa. Wat heeft-ie voor geweldadigs gedaanquote:Op maandag 27 mei 2024 13:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh, dit is de freak van de maand.
Over 2 maanden weet niemand meer wie die gozer is.
En met het luisteren van zijn muziek keur je indirect zijn gewelddadige acties goed.
Daarom luister ik zelf alleen maar naar muziek van artiesten met onbesproken gedrag
Ik had tot voor een maand geleden nog nooit van hem gehoordquote:Op maandag 27 mei 2024 13:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij is al vanaf 2016 bekend in Europa. Wat heeft-ie voor geweldadigs gedaan
Idem. Maar ik was gelijk verkocht. Serieus ik kreeg tranen in m'n ogen.quote:Op maandag 27 mei 2024 13:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had tot voor een maand geleden nog nooit van hem gehoord
Wat is DSMquote:Op maandag 27 mei 2024 14:01 schreef RamboDirk het volgende:
Die Joost Klein heeft meer labels uit de DSM dan Hermien.
Nu klets je uit je nekquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |