abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213621077
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2024 19:34 schreef nostra het volgende:

[..]
Unieke ervaring toch? Maar zonder gekkigheid, geen idee wie dit wil. Ook bijzonder dat er helemaal niets zingt, als Arib een keer boe roept weet de hele pers het. Ik vermoed dat TINA wel erg letterlijk is op het moment.
Normaliter is het orgaan voor deze partijen de Telegraaf maar die lijkt ook door zijn ideeen heen behalve Plasterk excuses laten maken.
pi_213621109
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2024 19:34 schreef nostra het volgende:

[..]
Unieke ervaring toch? Maar zonder gekkigheid, geen idee wie dit wil. Ook bijzonder dat er helemaal niets zingt, als Arib een keer boe roept weet de hele pers het. Ik vermoed dat TINA wel erg letterlijk is op het moment.
Je moet het deze coalitie nageven dat ze sowieso weinig naar buiten laten lekken. Denk dat ze nu eerst 100% zeker willen zijn dat de volgende kandidaat die naar buiten komt het ook echt wordt, om verder gezichtsverlies te voorkomen.
pi_213621110
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2024 19:30 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Maar dat is niet alleen voor arme kinderen, dacht ik, de bovengrens hiervoor ligt boven de ton toch?
Precieze bovengrens weet ik niet, maar het is wel inkomensafhankelijk dus in zekere zin helpt het lagere inkomens wel meer.
pi_213621118
Bovengrens is 75k ongeveer.

Ik had die regel ook gemist. Maar blijkbaar is dat idd het enige, de ambitie van dit kabinet (armoede gelijk houden aan 2024) is ook al weer een stuk minder dan die van de vorige (kinderen in armoede halveren). En blijkbaar moet het allemaal via die verfoeide toeslagen, wat het afschaffen van de toeslagen weer een stuk moeilijker maakt.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
  Moderator zondag 19 mei 2024 @ 19:41:59 #255
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_213621124
quote:
2s.gif Op zondag 19 mei 2024 19:11 schreef Rnie het volgende:
Het wordt Wilders, let maar op. :Y Elke andere keus dan Plasterk wordt namelijk gezien als een tweede (of derde, als je Wilders meetelt) keus. Dat is helemaal desastreus en niet te verklaren.
Ach ja Wilders, de man die 's avonds, half dronken, dergelijke shit post:

Nee, ook dat gaat hem niet worden.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_213621130
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2024 19:18 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Ik heb geen idee, als je dat wil weten moet je eerst weten wat de geplande en de gerealiseerde opbrengsten zijn.

Maar het is tekenend dat deze teringcoalitie projecten schrapt die kansarme jongeren vooruit proberen te helpen, en de samenleving in het algemeen proberen te stimuleren.
Was er veel steun bij andere partijen voor de maarschappelijke dienstplicht voordat dit werd ingevoerd? Dacht dat het vooral het kindje van ChristenUnie was.

Geen idee hoe effectief dit specifieke programma is, maar het is natuurlijk niet voor het eerst dat zo’n soort initiatief er dan een coalitie later weer uitgegooid wordt.
  zondag 19 mei 2024 @ 19:45:35 #257
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_213621152
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2024 19:43 schreef Lichtloper het volgende:

[..]
Was er veel steun bij andere partijen voor de maarschappelijke dienstplicht voordat dit werd ingevoerd? Dacht dat het vooral het kindje van ChristenUnie was.

Geen idee hoe effectief dit specifieke programma is, maar het is natuurlijk niet voor het eerst dat zo’n soort initiatief er dan een coalitie later weer uitgegooid wordt.
CDA
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_213621154
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2024 19:43 schreef Lichtloper het volgende:

[..]

Het was het kindje van het CDA. Het CDA waar Omtzigt en Keijzer toen nog in zaten.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_213621168
Het valt me wel op hoe 'normaal' we het allemaal vinden dat de T. werd gebruikt voor dit soort politieke spelletjes. Eigenlijk vind ik het al vrij gek dat informateurs nu beoogde premierskandidaten zijn, maar here we are.
pi_213621169
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2024 18:25 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Henk Krol
Ja of Henk Kamp :{
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_213621179
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2024 19:47 schreef BlackLining het volgende:

[..]
Henk Kamp is gelukkig definitief met pensioen, aldus hemzelf.
pi_213621189
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2024 19:47 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Het valt me wel op hoe 'normaal' we het allemaal vinden dat de T. werd gebruikt voor dit soort politieke spelletjes. Eigenlijk vind ik het al vrij gek dat informateurs nu beoogde premierskandidaten zijn, maar here we are.
Tja, normaal, normaal....laten we zeggen dat het erger kan, ik zou ook prefereren dat kranten en media concerns neutraal zijn (de T is meer dan alleen de krant) en zich niet bemoeien met politiek maar dat lijkt een utopie te zijn.

In Nederland valt het nog mee hoewel het allemaal wat meer richting het VK lijkt te gaan, het planten van fake vragenstellers bij een debat bijvoorbeeld was ook nog niet voorgekomen, dacht ik, en dat is geen goede zaak.
pi_213621196
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2024 19:47 schreef BlackLining het volgende:

[..]
Daar zou Omtzigt voor gaan liggen, zijn hele partij is gebouwd op de toeslagenaffaire en dan kun je Kamp niet geloofwaardig steunen als premier.
pi_213621249
Hoe meer de bende van 4 + formateur zwijgen over een premierskandidaat , hoe meer we kunnen denken dat het niet Plasterk zal zijn. De formateur zal, op de vingers gekeken door Wilders, kabinetskandidaten moeten vinden, aan de bende van 4 de namen geven en hen informeren hoe de gesprekken lopen.

Plasterk omstreden door verleden? Dion Graus toch ook ?
En oja.... Geert Wilders werd veroordeeld wegens groepsbelediging.
pi_213621252
Eens even kijken naar Rutte 1:
VVD: Schippers, Kamp, Schultz van Haegen, Opstelten, Rosenthal, Weekers, Teeven, De Krom, Zijlstra
CDA: Verhagen, Donner, Spies, De Jager, Hillen, Van Bijsterveldt, Leers, Knapen, Bleker, Veldhuijzen van Zanten, Atsma

Schippers, Kamp, Zijlstra, Verhagen, Donner, Leers allemaal sowieso niet, Rosenthal, Opstelten, Hillen, Knapen zijn te oud. Veldhuijzen van Zanten was toen al een rare keus.

Houden we over: Schultz van Haegen, Weekers, Teeven, De Krom, Spies, De Jager, Van Bijsterveldt, Bleker, Atsma... zit daar een kandidaat tussen?
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 19 mei 2024 @ 19:59:01 #266
862 Arcee
Look closer
pi_213621271
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2024 19:57 schreef Hanca het volgende:
Donner
*ril*
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zondag 19 mei 2024 @ 20:03:19 #267
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_213621318
quote:
VVD: Schippers, Kamp, Schultz van Haegen, Opstelten, Rosenthal, Weekers, Teeven, De Krom, Zijlstra
CDA: Verhagen, Donner, Spies, De Jager, Hillen, Van Bijsterveldt, Leers, Knapen, Bleker, Veldhuijzen van Zanten, Atsma

Schippers, Kamp, Zijlstra, Verhagen, Donner, Leers allemaal sowieso niet, Rosenthal, Opstelten, Hillen, Knapen zijn te oud. Veldhuijzen van Zanten was toen al een rare keus.

Houden we over: Schultz van Haegen, Weekers, Teeven, De Krom, Spies, De Jager, Van Bijsterveldt, Bleker, Atsma... zit daar een kandidaat tussen?
Van die namen dan maar Jan-Kees de Jager als het moet.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  zondag 19 mei 2024 @ 20:08:55 #268
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_213621354
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2024 20:03 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Van die namen dan maar Jan-Kees de Jager als het moet.
Wat doet die tegenwoordig?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_213621374
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2024 19:51 schreef tizitl2 het volgende:

[..]
Daar zou Omtzigt voor gaan liggen, zijn hele partij is gebouwd op de toeslagenaffaire en dan kun je Kamp niet geloofwaardig steunen als premier.
Ja en zijn speerpunt is goed bestuur.

Dat kan met deze soap opera allemaal bij het grofvuil.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_213621375
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2024 19:59 schreef Arcee het volgende:

[..]
*ril*
Jij gaat rillen van de meest respectabele naam die er tussen zit? Wilders mocht willen dat hij één iemand die ook maar de helft van zijn kwaliteiten had in zijn partij had zitten. Heeft hij niet, incl. Wilders zelf.
pi_213621392
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2024 20:08 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Zit in Dubai.
pi_213621405
quote:

Als het met een van deze moet, doe dan maar met De Jager.

En laat Bleker in godsnaam achterwege.
  Moderator zondag 19 mei 2024 @ 20:14:42 #273
236264 crew  capricia
pi_213621407
Ik kan met niet voorstellen dat iemand van het allure Donner zich voor dit circus laat lenen.
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 19 mei 2024 @ 20:15:11 #274
862 Arcee
Look closer
pi_213621412
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2024 18:49 schreef klaasweetalles het volgende:
Plasterk heeft totaal geen uitstraling voor een leider of voor een minister president

plasterk is zo mannetje die je in elk bedrijf wel tegenkomt weet alles maar is tegelijkertijd ook een slappeling om echt de leider te zijn

zou belachelijk zijn als deze man mp wordt
Jan Peter Balkenende is het hier mee eens.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_213621421
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2024 20:14 schreef capricia het volgende:
Ik kan met niet voorstellen dat iemand van het allure Donner zich voor dit circus laat lenen.
Nee, die is ook veel te oud. 76 al weer.
pi_213621426
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2024 20:11 schreef BlackLining het volgende:

[..]
Ja en zijn speerpunt is goed bestuur.

Dat kan met deze soap opera allemaal bij het grofvuil.
Evenals met het plan om even rücksichtslos 20% van de Rijksambtenaren te ontslaan.

Het beoogde asielbeleid en stikstofbeleid zijn overigens evenmin een staaltje “goed bestuur”.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 19 mei 2024 @ 20:18:23 #277
862 Arcee
Look closer
pi_213621440
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2024 20:14 schreef capricia het volgende:
Gelukkig maar.
  zondag 19 mei 2024 @ 20:20:40 #278
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_213621456
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2024 20:08 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Volgens zijn LinkedIn woont hij in Dubai en verkoopt hij softwarepakketten ofzo.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  zondag 19 mei 2024 @ 20:20:59 #279
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_213621462
Ik zou Maxime Verhagen ook wel zien zitten.
Lijkt mij ook niet iemand die gelijk nee zegt.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_213621481
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2024 20:18 schreef Arcee het volgende:

[..]
Gelukkig maar.
Wat is dat toch, die afkeer van kwaliteit en het enthousiast worden van totaal ongeschikte figuren als Van der Plas, Keijzer, Teeven, Plasterk en alles op de PVV lijst. Je wil toch niet echt zeggen dat je Donner kwalitatief minder vindt?
pi_213621489
quote:
7s.gif Op zondag 19 mei 2024 20:20 schreef phpmystyle het volgende:
Ik zou Maxime Verhagen ook wel zien zitten.
Lijkt mij ook niet iemand die gelijk nee zegt.
Toch wel de droom van Rechts Nederland, een CDA'er _O-
pi_213621503
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2024 20:15 schreef Arcee het volgende:

[..]
Jan Peter Balkenende is het hier mee eens.
Zou Wilders nog een trucje verzinnen om zichzelf tot minister president te benoemen

HET ZOU ME ECHT NIET VERBAZEN :)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  Moderator zondag 19 mei 2024 @ 20:24:31 #283
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_213621506
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2024 20:23 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Rechts nederland wil van alles, zo lang het maar niemand van de 4 formerende partijen is _O- 8)7
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 19 mei 2024 @ 20:25:17 #284
862 Arcee
Look closer
pi_213621511
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2024 20:22 schreef Hanca het volgende:

[..]
Wat is dat toch, die afkeer van kwaliteit en het enthousiast worden van totaal ongeschikte figuren als Van der Plas, Keijzer, Teeven, Plasterk en alles op de PVV lijst. Je wil toch niet echt zeggen dat je Donner kwalitatief minder vindt?
Aan de kwaliteiten van Donner wil ik niets af doen, maar ik heb altijd al een gepassioneerde hekel aan die man gehad. :Y)
  zondag 19 mei 2024 @ 20:26:29 #285
13309 nostra
ask why
pi_213621524
EW:

Wat zegt het Hoofdlijnenakkoord over woningbouw? Eén ding is zeker: demissionair bouwminister Hugo de Jonge zal tevreden zijn. De Nederlanders ook?

Wat zegt het Hoofdlijnenakkoord over de bouw? Best veel. En veel herkennen we al van de plannen van minister De Jonge.

Zo komt er weer een coördinerende minister, ‘die regie voert op de ruimtelijke ordening en op waar de nieuwe woningen gebouwd moeten worden. Daarbij wordt rekening gehouden met woningen voor aandachtsgroepen (jongeren, ouderen, kleinere huishoudens, dak- en thuislozen).’

Er wordt ook zo snel mogelijk een Woontop georganiseerd, waarbij Rijksoverheid, pensioenfondsen, woningcorporaties, sociale partners, gemeenten en provincies ‘afdwingbare afspraken’ maken om de woningbouw structureel toe te laten nemen.

‘Politiek doel is de afspraak om structureel 100.000 woningen per jaar erbij te bouwen, die geschikt zijn voor de demografische en ruimtelijke ontwikkelingen de komende jaren.’

TRANSFORMATIE GAAT TRAAG
De bestaande woningvoorraad moet beter worden benut ‘door herbestemming van bestaande gebouwen te verruimen en waar wenselijk juridisch te verankeren’. Zo moet permanente bewoning van vakantiehuizen worden gedoogd.

Verder dienen meer kantoor- en bedrijfspanden te worden omgebouwd tot woningen. Deze transformatie staat al een tijdje op de agenda, maar loopt in de praktijk vrij traag.

De opstellers van het Hoofdlijnenakkoord willen – aanvullend op bestaande woningbouwlocaties en lopende woondeals – nieuwe gebieden aanwijzen voor grootschalige woningbouw, bij voorkeur rond bestaande infrastructuur. Er komt snel een voorstel, beloven de partijen. Nu zijn die uitbreidingsgebieden nog onbekend.

Van nieuwe woningbouw moet minimaal 30 procent sociale huur zijn. Het wetsvoorstel van Hugo de Jonge, de wet Versterking regie volkshuisvesting, blijft daarmee overeind, al wordt het wel aangepast om gemeenten meer invloed te geven. Voor hen groeit de ruimte om gebieden aan te wijzen voor de bouw van nieuwe huizen. Tweederde van de nieuw te verrijzen woningen moet betaalbaar zijn voor middeninkomens.

Veel aandacht kreeg het voornemen om verdere verduurzaming van de bestaande huizenvoorraad af te remmen. Er komen geen verplichte energielabelsprongen voor koopwoningen en de verplichting wordt geschrapt om vanaf 2026, bij het vervangen van de verwarmingsketel, een warmtepomp te installeren.

HOOFDLIJNENAKKOORD MOET NOG UITGEWERKT
De eerste reacties uit het veld zijn gematigd positief. De woningnood heeft topprioriteit en dat vinden bouwers, ontwikkelaars en belangengroepen wel prettig. Het bevalt hun in elk geval dat er weer een dialoog met alle marktpartijen komt, in de nog te organiseren Woontop.

Wel vragen de belangengroepen zich af of er genoeg geld beschikbaar komt om alle plannen te verwezenlijken. De 1 miljard euro die er nu voor bestemd lijkt, is te weinig. De bouwpartijen denken zeker 3 tot 4 miljard euro nodig te hebben om de woningnood te lenigen. Veel zaken moeten, kortom, nog verder worden uitgewerkt met de partijen op de woningmarkt.

En wat zegt het nieuwe kabinet over de regeling voor de middenhuur, waar veel particuliere beleggers erg fel tegen ageerden? Niet veel. Er komen maatregelen die private huur, middenhuur en vrije huur aantrekkelijker maken, staat in het akkoord. Dat is alles. Aan de hypotheekrenteaftrek wordt in elk geval niet getornd.
pi_213621529
quote:

quote:

Van dit rijtje, dan Schultz van Haegen maar
  zondag 19 mei 2024 @ 20:29:28 #287
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_213621562
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2024 20:23 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Hij was niet van de linkerflank van het CDA hoor ;)

Maar wel christendemocraat..
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  Moderator zondag 19 mei 2024 @ 20:32:57 #288
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_213621624
quote:
7s.gif Op zondag 19 mei 2024 20:29 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Hij was niet van de linkerflank van het CDA hoor ;)

Maar wel christendemocraat..
Een doorsnee atheïstische GL'er is nog christelijker dan Verhagen. Verhagen kan het woordje 'christelijk' nog niet een spellen. _O-
pi_213621641
quote:
10s.gif Op zondag 19 mei 2024 20:32 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Een doorsnee atheïstische GL'er is nog christelijker dan Verhagen. Verhagen kan het woordje 'christelijk' nog niet een spellen. _O-
RK, ja
  zondag 19 mei 2024 @ 20:35:51 #290
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_213621654
quote:
10s.gif Op zondag 19 mei 2024 20:32 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Denk dat ie met kerst wel naar de kerk gaat.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  Moderator zondag 19 mei 2024 @ 20:36:46 #291
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_213621666
quote:
7s.gif Op zondag 19 mei 2024 20:35 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Denk dat ie met kerst wel naar de kerk gaat.
En ook nog eens vooraan gaat zitten.
pi_213621667
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2024 19:39 schreef Lichtloper het volgende:

[..]
Je moet het deze coalitie nageven dat ze sowieso weinig naar buiten laten lekken. Denk dat ze nu eerst 100% zeker willen zijn dat de volgende kandidaat die naar buiten komt het ook echt wordt, om verder gezichtsverlies te voorkomen.
Ik acht het waarschijnlijker dat Geert het zelf ook nog niet weet...
zie email 27 oktober
  zondag 19 mei 2024 @ 20:43:28 #293
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_213621741
Staat Plasterk al definitief bij het grofvuil?
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_213621873
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2024 20:36 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Ik acht het waarschijnlijker dat Geert het zelf ook nog niet weet...
Dat denk ik ook... Volgens mij had hij maar 3 namen op zijn lijstje: Gom, Teeven en Plasterk.
  zondag 19 mei 2024 @ 20:59:07 #295
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_213621963
De Buitenhof-uitzending teruggekeken, met Henk en Caro van de BBB. Het zijn lieve mensen maar wat kwam er toch een hoop stuitend domme onzin uit. Over hoe we ons in Europa zouden hebben opgesteld en zouden moeten opstellen. O ja, en we moesten wat minder vingerwijzen naar Hongarije enzo. We gaan als land echt een modderfiguur slaan en dat bijft nog jarenlang aan ons kleven.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  Moderator zondag 19 mei 2024 @ 21:05:19 #296
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_213622030
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2024 20:59 schreef -XOR- het volgende:
De Buitenhof-uitzending teruggekeken, met Henk en Caro van de BBB. Het zijn lieve mensen maar wat kwam er toch een hoop stuitend domme onzin uit. Over hoe we ons in Europa zouden hebben opgesteld en zouden moeten opstellen. O ja, en we moesten wat minder vingerwijzen naar Hongarije enzo. We gaan als land echt een modderfiguur slaan en dat bijft nog jarenlang aan ons kleven.
Why am I not surprised.....
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 19 mei 2024 @ 21:08:57 #297
862 Arcee
Look closer
pi_213622067
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2024 20:52 schreef Jojoke het volgende:

[..]
Dat denk ik ook... Volgens mij had hij maar 3 namen op zijn lijstje: Gom, Teeven en Plasterk.
Teeven kan nog steeds.
pi_213622327
Kunnen we al weddenschappen afsluiten op hoe lang het gaat duren voordat ze genoeg gekken bijeen verzameld hebben om een kabinet te vullen? Want op deze manier zou dat best nog wel eens langer kunnen duren dan het heeft gekost om tot dit regeerakkoord te komen.
pi_213622349
quote:
10s.gif Op zondag 19 mei 2024 21:32 schreef Tocadisco het volgende:
Kunnen we al weddenschappen afsluiten op hoe lang het gaat duren voordat ze genoeg gekken bijeen verzameld hebben om een kabinet te vullen? Want op deze manier zou dat best nog wel eens langer kunnen duren dan het heeft gekost om tot dit regeerakkoord te komen.
Ho ho, het is een hoofdlijnenakkoord.

Het regeerakkoord moet nog geschreven worden door het zooitje ongeregeld dat ze nu gaan aanstellen als ministersploeg. :P

Dat kan ook nog leuk worden.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zondag 19 mei 2024 @ 21:43:13 #300
480574 Smegma.
Ettert lekker onder je toompje
pi_213622455
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2024 21:34 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Ho ho, het is een hoofdlijnenakkoord.

Het regeerakkoord moet nog geschreven worden door het zooitje ongeregeld dat ze nu gaan aanstellen als ministersploeg. :P

Dat kan ook nog leuk worden.
Bij eerdere kabinetten had denk ik niemand het idee dat het dan nog zou kunnen klappen. Dat is nu waarschijnlijk anders.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')