Normaliter is het orgaan voor deze partijen de Telegraaf maar die lijkt ook door zijn ideeen heen behalve Plasterk excuses laten maken.quote:Op zondag 19 mei 2024 19:34 schreef nostra het volgende:
[..]
Unieke ervaring toch? Maar zonder gekkigheid, geen idee wie dit wil. Ook bijzonder dat er helemaal niets zingt, als Arib een keer boe roept weet de hele pers het. Ik vermoed dat TINA wel erg letterlijk is op het moment.
Je moet het deze coalitie nageven dat ze sowieso weinig naar buiten laten lekken. Denk dat ze nu eerst 100% zeker willen zijn dat de volgende kandidaat die naar buiten komt het ook echt wordt, om verder gezichtsverlies te voorkomen.quote:Op zondag 19 mei 2024 19:34 schreef nostra het volgende:
[..]
Unieke ervaring toch? Maar zonder gekkigheid, geen idee wie dit wil. Ook bijzonder dat er helemaal niets zingt, als Arib een keer boe roept weet de hele pers het. Ik vermoed dat TINA wel erg letterlijk is op het moment.
Precieze bovengrens weet ik niet, maar het is wel inkomensafhankelijk dus in zekere zin helpt het lagere inkomens wel meer.quote:Op zondag 19 mei 2024 19:30 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Maar dat is niet alleen voor arme kinderen, dacht ik, de bovengrens hiervoor ligt boven de ton toch?
Ach ja Wilders, de man die 's avonds, half dronken, dergelijke shit post:quote:Op zondag 19 mei 2024 19:11 schreef Rnie het volgende:
Het wordt Wilders, let maar op.Elke andere keus dan Plasterk wordt namelijk gezien als een tweede (of derde, als je Wilders meetelt) keus. Dat is helemaal desastreus en niet te verklaren.
Was er veel steun bij andere partijen voor de maarschappelijke dienstplicht voordat dit werd ingevoerd? Dacht dat het vooral het kindje van ChristenUnie was.quote:Op zondag 19 mei 2024 19:18 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, als je dat wil weten moet je eerst weten wat de geplande en de gerealiseerde opbrengsten zijn.
Maar het is tekenend dat deze teringcoalitie projecten schrapt die kansarme jongeren vooruit proberen te helpen, en de samenleving in het algemeen proberen te stimuleren.
CDAquote:Op zondag 19 mei 2024 19:43 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Was er veel steun bij andere partijen voor de maarschappelijke dienstplicht voordat dit werd ingevoerd? Dacht dat het vooral het kindje van ChristenUnie was.
Geen idee hoe effectief dit specifieke programma is, maar het is natuurlijk niet voor het eerst dat zo’n soort initiatief er dan een coalitie later weer uitgegooid wordt.
Het was het kindje van het CDA. Het CDA waar Omtzigt en Keijzer toen nog in zaten.quote:Op zondag 19 mei 2024 19:43 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Was er veel steun bij andere partijen voor de maarschappelijke dienstplicht voordat dit werd ingevoerd? Dacht dat het vooral het kindje van ChristenUnie was.
Geen idee hoe effectief dit specifieke programma is, maar het is natuurlijk niet voor het eerst dat zo’n soort initiatief er dan een coalitie later weer uitgegooid wordt.
Ja of Henk Kampquote:
Henk Kamp is gelukkig definitief met pensioen, aldus hemzelf.quote:
Tja, normaal, normaal....laten we zeggen dat het erger kan, ik zou ook prefereren dat kranten en media concerns neutraal zijn (de T is meer dan alleen de krant) en zich niet bemoeien met politiek maar dat lijkt een utopie te zijn.quote:Op zondag 19 mei 2024 19:47 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Het valt me wel op hoe 'normaal' we het allemaal vinden dat de T. werd gebruikt voor dit soort politieke spelletjes. Eigenlijk vind ik het al vrij gek dat informateurs nu beoogde premierskandidaten zijn, maar here we are.
Daar zou Omtzigt voor gaan liggen, zijn hele partij is gebouwd op de toeslagenaffaire en dan kun je Kamp niet geloofwaardig steunen als premier.quote:
*ril*quote:
Van die namen dan maar Jan-Kees de Jager als het moet.quote:Op zondag 19 mei 2024 19:57 schreef Hanca het volgende:
Eens even kijken naar Rutte 1:
VVD: Schippers, Kamp, Schultz van Haegen, Opstelten, Rosenthal, Weekers, Teeven, De Krom, Zijlstra
CDA: Verhagen, Donner, Spies, De Jager, Hillen, Van Bijsterveldt, Leers, Knapen, Bleker, Veldhuijzen van Zanten, Atsma
Schippers, Kamp, Zijlstra, Verhagen, Donner, Leers allemaal sowieso niet, Rosenthal, Opstelten, Hillen, Knapen zijn te oud. Veldhuijzen van Zanten was toen al een rare keus.
Houden we over: Schultz van Haegen, Weekers, Teeven, De Krom, Spies, De Jager, Van Bijsterveldt, Bleker, Atsma... zit daar een kandidaat tussen?
Wat doet die tegenwoordig?quote:Op zondag 19 mei 2024 20:03 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Van die namen dan maar Jan-Kees de Jager als het moet.
Ja en zijn speerpunt is goed bestuur.quote:Op zondag 19 mei 2024 19:51 schreef tizitl2 het volgende:
[..]
Daar zou Omtzigt voor gaan liggen, zijn hele partij is gebouwd op de toeslagenaffaire en dan kun je Kamp niet geloofwaardig steunen als premier.
Jij gaat rillen van de meest respectabele naam die er tussen zit? Wilders mocht willen dat hij één iemand die ook maar de helft van zijn kwaliteiten had in zijn partij had zitten. Heeft hij niet, incl. Wilders zelf.quote:
Zit in Dubai.quote:
Als het met een van deze moet, doe dan maar met De Jager.quote:Op zondag 19 mei 2024 19:57 schreef Hanca het volgende:
Eens even kijken naar Rutte 1:
VVD: Schippers, Kamp, Schultz van Haegen, Opstelten, Rosenthal, Weekers, Teeven, De Krom, Zijlstra
CDA: Verhagen, Donner, Spies, De Jager, Hillen, Van Bijsterveldt, Leers, Knapen, Bleker, Veldhuijzen van Zanten, Atsma
Schippers, Kamp, Zijlstra, Verhagen, Donner, Leers allemaal sowieso niet, Rosenthal, Opstelten, Hillen, Knapen zijn te oud. Veldhuijzen van Zanten was toen al een rare keus.
Houden we over: Schultz van Haegen, Weekers, Teeven, De Krom, Spies, De Jager, Van Bijsterveldt, Bleker, Atsma... zit daar een kandidaat tussen?
Jan Peter Balkenende is het hier mee eens.quote:Op zondag 19 mei 2024 18:49 schreef klaasweetalles het volgende:
Plasterk heeft totaal geen uitstraling voor een leider of voor een minister president
plasterk is zo mannetje die je in elk bedrijf wel tegenkomt weet alles maar is tegelijkertijd ook een slappeling om echt de leider te zijn
zou belachelijk zijn als deze man mp wordt
Nee, die is ook veel te oud. 76 al weer.quote:Op zondag 19 mei 2024 20:14 schreef capricia het volgende:
Ik kan met niet voorstellen dat iemand van het allure Donner zich voor dit circus laat lenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |