Hoe minder onderwijs, hoe meer stemmen voor populisten.quote:Op zondag 19 mei 2024 19:03 schreef Hanca het volgende:
[..]
Onderwijs is een linkse hobby, dat weet je toch wel?
Alleen gisteren?quote:Op zondag 19 mei 2024 18:53 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zoiets ja, ik zag dit soort verhalen gisteren al in NWS rondzingen. Opvallend wel eigenlijk.
De Telegraaf? was dat niet dat kutkrantje dat een hoofdredactioneel commentaar wijdde aan het koppelen van "we zullen niets nalaten" aan de moordpartij van Hamas?quote:Op zondag 19 mei 2024 18:38 schreef Cyan9 het volgende:
Humor om te lachen.
[ x ]
Caroline is inmiddels ook drievoudig een parodie op haarzelf.
Weet je wat ook een linkse hobby is? Maatschappelijke diensttijd:quote:Op zondag 19 mei 2024 19:02 schreef zimmy910 het volgende:
[..]
Onderwijs is vast ook een linkse hobby.
Als je zo redeneert is de conclusie dat deze coalitie geen kabinet gaat vormen, want de blokkade op Wilders is behoorlijk hard.quote:Op zondag 19 mei 2024 19:11 schreef Rnie het volgende:
Het wordt Wilders, let maar op.Elke andere keus dan Plasterk wordt namelijk gezien als een tweede (of derde, als je Wilders meetelt) keus. Dat is helemaal desastreus.
Hoe zie je dat voor je? Dat Omtzigt toch weer draait? Want de afspraak staat dat alle partijleiders de Kamer in gaan omdat Omtzigt absoluut geen Wilders als MP wil.quote:Op zondag 19 mei 2024 19:11 schreef Rnie het volgende:
Het wordt Wilders, let maar op.Elke andere keus dan Plasterk wordt namelijk gezien als een tweede (of derde, als je Wilders meetelt) keus. Dat is helemaal desastreus en niet te verklaren.
Hij heeft zal al gezegd: categorisch nee.quote:Op zondag 19 mei 2024 18:30 schreef Hanca het volgende:
[..]
Waarom is de man die accepteert formateur te worden zo onwaarschijnlijk als premier?
Ik vind 200 miljoen vrij goedkoop, eerlijk gezegd.quote:Op zondag 19 mei 2024 19:14 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Weet je wat ook een linkse hobby is? Maatschappelijke diensttijd:
https://www.trouw.nl/binn(...)iet-maken~b43a20440/
Jongeren die vrijwilligerswerk doen, daarbij anderen helpen en ondertussen richting vinden in hun eigen toekomst. Moeten we niet willen met zijn allen.
Of je er 200 miljoen per jaar aan moet uitgeven zal ik in het midden laten, maar als je alle geschrapte projecten en dergelijke op een rij zet dan tekent zich echt een heel naar patroon af.
Plasterk is al 2e keuze.quote:Op zondag 19 mei 2024 19:11 schreef Rnie het volgende:
Het wordt Wilders, let maar op.Elke andere keus dan Plasterk wordt namelijk gezien als een tweede (of derde, als je Wilders meetelt) keus. Dat is helemaal desastreus en niet te verklaren.
Ik heb geen idee, als je dat wil weten moet je eerst weten wat de geplande en de gerealiseerde opbrengsten zijn.quote:Op zondag 19 mei 2024 19:15 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik vind 200 miljoen vrij goedkoop, eerlijk gezegd.
En je nieuwe baan dan? Geef je die zomaar op voor een paar weekjes Binnenhof?quote:Op zondag 19 mei 2024 19:18 schreef nostra het volgende:
Aangezien ik altijd al als tweelingbroer van Rutte wordt aangezien irl, offer ik me bij dezen dan wel op.
Heb jij trouwens al gevonden waar de steun voor arme kinderen zit waar Omtzigt over kraaide in zijn acceptatie speech over dit akkoord?quote:Op zondag 19 mei 2024 19:18 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, als je dat wil weten moet je eerst weten wat de geplande en de gerealiseerde opbrengsten zijn.
Maar het is tekenend dat deze teringcoalitie projecten schrapt die kansarme jongeren vooruit proberen te helpen, en de samenleving in het algemeen proberen te stimuleren.
De enige reden dat je dat wilt is omdat je dan zo'n kekke Nokia van de zaak krijgt.quote:Op zondag 19 mei 2024 19:18 schreef nostra het volgende:
Aangezien ik altijd al als tweelingbroer van Rutte wordt aangezien irl, offer ik me bij dezen dan wel op.
Mocht je Wilders meetellen, dan is de volgende dus de derde keus. Dat had ik ook tussen haakjes gezet.quote:
Nee, maar ik zal erbij zeggen dat ik er ook niet specifiek naar heb gezocht.quote:Op zondag 19 mei 2024 19:21 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Heb jij trouwens al gevonden waar de steun voor arme kinderen zit waar Omtzigt over kraaide in zijn acceptatie speech over dit akkoord?
quote:Op zondag 19 mei 2024 19:21 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Heb jij trouwens al gevonden waar de steun voor arme kinderen zit waar Omtzigt over kraaide in zijn acceptatie speech over dit akkoord?
quote:Terugdringen armoede: hoger kindgebonden budget 300 300 300 300 300
Nee en ik heb er wel specifiek naar gezocht. Ik wacht het debat af, want ik denk dat Timmermans, Bikker, Bontebal en/of Van Dijk dit zeker gaan vragen.quote:Op zondag 19 mei 2024 19:21 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hoger kindgebonden budget + 300 miljoen lijkt me?quote:Op zondag 19 mei 2024 19:21 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Daar is alleen Van der Plas voor geloof ik, en daarvoor is het zometeen alweer bedtijd, die loopt alleen maar in de weg.quote:Op zondag 19 mei 2024 19:11 schreef Rnie het volgende:
Maar dat is niet alleen voor arme kinderen, dacht ik, de bovengrens hiervoor ligt boven de ton toch?quote:Op zondag 19 mei 2024 19:28 schreef tizitl2 het volgende:
[..]
Hoger kindgebonden budget + 300 miljoen lijkt me?
Het valt onder Terugdringen armoede in de financiele bijlage.quote:Op zondag 19 mei 2024 19:30 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Maar dat is niet alleen voor arme kinderen, dacht ik, de bovengrens hiervoor ligt boven de ton toch?
Ja, dat snap ik, dank je voor het opzoeken.quote:Op zondag 19 mei 2024 19:30 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Het valt onder Terugdringen armoede in de financiele bijlage.
Unieke ervaring toch? Maar zonder gekkigheid, geen idee wie dit wil. Ook bijzonder dat er helemaal niets zingt, als Arib een keer boe roept weet de hele pers het. Ik vermoed dat TINA wel erg letterlijk is op het moment.quote:Op zondag 19 mei 2024 19:20 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En je nieuwe baan dan? Geef je die zomaar op voor een paar weekjes Binnenhof?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |