Evenals met het plan om even rücksichtslos 20% van de Rijksambtenaren te ontslaan.quote:Op zondag 19 mei 2024 20:11 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja en zijn speerpunt is goed bestuur.
Dat kan met deze soap opera allemaal bij het grofvuil.
Gelukkig maar.quote:Op zondag 19 mei 2024 20:14 schreef capricia het volgende:
Ik kan met niet voorstellen dat iemand van het allure Donner zich voor dit circus laat lenen.
Volgens zijn LinkedIn woont hij in Dubai en verkoopt hij softwarepakketten ofzo.quote:
Wat is dat toch, die afkeer van kwaliteit en het enthousiast worden van totaal ongeschikte figuren als Van der Plas, Keijzer, Teeven, Plasterk en alles op de PVV lijst. Je wil toch niet echt zeggen dat je Donner kwalitatief minder vindt?quote:
Toch wel de droom van Rechts Nederland, een CDA'erquote:Op zondag 19 mei 2024 20:20 schreef phpmystyle het volgende:
Ik zou Maxime Verhagen ook wel zien zitten.
Lijkt mij ook niet iemand die gelijk nee zegt.
Zou Wilders nog een trucje verzinnen om zichzelf tot minister president te benoemenquote:Op zondag 19 mei 2024 20:15 schreef Arcee het volgende:
[..]
Jan Peter Balkenende is het hier mee eens.
Rechts nederland wil van alles, zo lang het maar niemand van de 4 formerende partijen isquote:Op zondag 19 mei 2024 20:23 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Toch wel de droom van Rechts Nederland, een CDA'er
Aan de kwaliteiten van Donner wil ik niets af doen, maar ik heb altijd al een gepassioneerde hekel aan die man gehad.quote:Op zondag 19 mei 2024 20:22 schreef Hanca het volgende:
[..]
Wat is dat toch, die afkeer van kwaliteit en het enthousiast worden van totaal ongeschikte figuren als Van der Plas, Keijzer, Teeven, Plasterk en alles op de PVV lijst. Je wil toch niet echt zeggen dat je Donner kwalitatief minder vindt?
quote:Op zondag 19 mei 2024 19:57 schreef Hanca het volgende:
Eens even kijken naar Rutte 1:
VVD: Schippers, Kamp, Schultz van Haegen, Opstelten, Rosenthal, Weekers, Teeven, De Krom, Zijlstra
CDA: Verhagen, Donner, Spies, De Jager, Hillen, Van Bijsterveldt, Leers, Knapen, Bleker, Veldhuijzen van Zanten, Atsma
Schippers, Kamp, Zijlstra, Verhagen, Donner, Leers allemaal sowieso niet, Rosenthal, Opstelten, Hillen, Knapen zijn te oud. Veldhuijzen van Zanten was toen al een rare keus.
Houden we over: Schultz van Haegen, Weekers, Teeven, De Krom, Spies, De Jager, Van Bijsterveldt, Bleker, Atsma... zit daar een kandidaat tussen?
Van dit rijtje, dan Schultz van Haegen maarquote:Op zondag 19 mei 2024 19:57 schreef Hanca het volgende:
Eens even kijken naar Rutte 1:
VVD: Schippers, Kamp, Schultz van Haegen, Opstelten, Rosenthal, Weekers, Teeven, De Krom, Zijlstra
CDA: Verhagen, Donner, Spies, De Jager, Hillen, Van Bijsterveldt, Leers, Knapen, Bleker, Veldhuijzen van Zanten, Atsma
Schippers, Kamp, Zijlstra, Verhagen, Donner, Leers allemaal sowieso niet, Rosenthal, Opstelten, Hillen, Knapen zijn te oud. Veldhuijzen van Zanten was toen al een rare keus.
Houden we over: Schultz van Haegen, Weekers, Teeven, De Krom, Spies, De Jager, Van Bijsterveldt, Bleker, Atsma... zit daar een kandidaat tussen?
Hij was niet van de linkerflank van het CDA hoorquote:Op zondag 19 mei 2024 20:23 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Toch wel de droom van Rechts Nederland, een CDA'er
Een doorsnee atheïstische GL'er is nog christelijker dan Verhagen. Verhagen kan het woordje 'christelijk' nog niet een spellen.quote:Op zondag 19 mei 2024 20:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hij was niet van de linkerflank van het CDA hoor
Maar wel christendemocraat..
RK, jaquote:Op zondag 19 mei 2024 20:32 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Een doorsnee atheïstische GL'er is nog christelijker dan Verhagen. Verhagen kan het woordje 'christelijk' nog niet een spellen.
Denk dat ie met kerst wel naar de kerk gaat.quote:Op zondag 19 mei 2024 20:32 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Een doorsnee atheïstische GL'er is nog christelijker dan Verhagen. Verhagen kan het woordje 'christelijk' nog niet een spellen.
En ook nog eens vooraan gaat zitten.quote:Op zondag 19 mei 2024 20:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Denk dat ie met kerst wel naar de kerk gaat.
Ik acht het waarschijnlijker dat Geert het zelf ook nog niet weet...quote:Op zondag 19 mei 2024 19:39 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Je moet het deze coalitie nageven dat ze sowieso weinig naar buiten laten lekken. Denk dat ze nu eerst 100% zeker willen zijn dat de volgende kandidaat die naar buiten komt het ook echt wordt, om verder gezichtsverlies te voorkomen.
Dat denk ik ook... Volgens mij had hij maar 3 namen op zijn lijstje: Gom, Teeven en Plasterk.quote:Op zondag 19 mei 2024 20:36 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik acht het waarschijnlijker dat Geert het zelf ook nog niet weet...
Why am I not surprised.....quote:Op zondag 19 mei 2024 20:59 schreef -XOR- het volgende:
De Buitenhof-uitzending teruggekeken, met Henk en Caro van de BBB. Het zijn lieve mensen maar wat kwam er toch een hoop stuitend domme onzin uit. Over hoe we ons in Europa zouden hebben opgesteld en zouden moeten opstellen. O ja, en we moesten wat minder vingerwijzen naar Hongarije enzo. We gaan als land echt een modderfiguur slaan en dat bijft nog jarenlang aan ons kleven.
Teeven kan nog steeds.quote:Op zondag 19 mei 2024 20:52 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Dat denk ik ook... Volgens mij had hij maar 3 namen op zijn lijstje: Gom, Teeven en Plasterk.
Ho ho, het is een hoofdlijnenakkoord.quote:Op zondag 19 mei 2024 21:32 schreef Tocadisco het volgende:
Kunnen we al weddenschappen afsluiten op hoe lang het gaat duren voordat ze genoeg gekken bijeen verzameld hebben om een kabinet te vullen? Want op deze manier zou dat best nog wel eens langer kunnen duren dan het heeft gekost om tot dit regeerakkoord te komen.
Bij eerdere kabinetten had denk ik niemand het idee dat het dan nog zou kunnen klappen. Dat is nu waarschijnlijk anders.quote:Op zondag 19 mei 2024 21:34 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ho ho, het is een hoofdlijnenakkoord.
Het regeerakkoord moet nog geschreven worden door het zooitje ongeregeld dat ze nu gaan aanstellen als ministersploeg.
Dat kan ook nog leuk worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |