Je bent een bigquote:Op zaterdag 18 mei 2024 19:18 schreef KingRoland het volgende:
ik eet nu tony chocolonely ben & jerry smaak
en drink nu ook spa Rood
Cola Zero @KingRolandquote:Op zaterdag 18 mei 2024 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
Ik drink een ijskoude 7-up.
Wat een godenweer vandaag.
Water is veel gezonderquote:Op zaterdag 18 mei 2024 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
Ik drink een ijskoude 7-up.
Wat een godenweer vandaag.
Hier lijkt iets mis te gaanquote:Op zondag 19 mei 2024 06:52 schreef alpeko het volgende:
@:vrijgevochten ik heb weekend maar vooruit die 5 letter variant
Woordle 1065 4/6
?????
?????
?????
?????
Apple kan dit niet kopiëren.
quote:,,Deze heeft iets groenigs’’, stelt Fiona de Lange, bieroloog en -sommelier gedecideerd terwijl ze nog een slokje neemt. ,,Iets aangenaam vegetaals, dat mij doet denken aan twijgjesgroen’’, vindt Joël Broekaert, culinair journalist en recensent. Henri Reuchlin, oprichter van het BIERburo proeft ook groen: ,,Ik zeg: pas gemaaide madeliefjes, met een vanilleachtig zoetje. Lichtvoetig als een danseres’’, concludeert hij.
quote:,,Bloemig zoet ruikt deze’’, zegt De Lange een paar biertjes later ,,Een beetje een rozengeur, maar ik ruik ook lelies.’’
quote:,,Kijk eens wat een mooie heldergele kleur’’, roemt Reuchlin het volgende biertje. ,,En een prachtige schuimlaag, wit en donzig, precies zoals-ie moet zijn.’’ De Lange ruikt een volle moutsmaak. ,,Alsof je met je handen langs het rijpe graan strijkt.’’
Ik krijg het idee dat deze mensjes zichzelf iets te serieus nemen, wat jij @maxi-musquote:,,Broodkorst ruik ik’’, roept Broekaert bij het volgende biertje. ,,Met een vleugje banaan. Je moet er een beetje op kauwen ook.’’ En het biertje erna vindt hij een ,,Knetterstrak en het ruikt naar anijsmelkblokjes’’. Weer een andere krijgt de diagnose ,,voorgesneden meloen uit het achterste hoekje van de supermarkt.’’
Denk jij wel eens bij een Heineken Silver in de Kuip: ‘smaakt naar pas gemaaide madeliefjes, met een vanilleachtig zoetje. Lichtvoetig als een danseres.’?quote:Op zondag 19 mei 2024 11:13 schreef Caland het volgende:
[ x ]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik krijg het idee dat deze mensjes zichzelf iets te serieus nemen, wat jij @:maxi-mus
Nee, maar hij traant wel als een huilend zigeunermeisje en voelt een tikkeltje brutaal tegen de huig.quote:Op zondag 19 mei 2024 12:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Denk jij wel eens bij een Heineken Silver in de Kuip: ‘smaakt naar pas gemaaide madeliefjes, met een vanilleachtig zoetje. Lichtvoetig als een danseres.’?
Dit kan niet.quote:Op zondag 19 mei 2024 11:13 schreef Caland het volgende:
[ x ]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik krijg het idee dat deze mensjes zichzelf iets te serieus nemen, wat jij @:maxi-mus
wat leuk dat iemand met een typgebrek ook bestaansrecht heeft op dit forumquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
13. Plekje op de bank. Tevreden mee.quote:Op zondag 19 mei 2024 16:46 schreef Coco het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 van forum Voetbal van 11-08-2023 t/m 19-05-2024
quote:Op zondag 19 mei 2024 16:46 schreef Coco het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 van forum Voetbal van 11-08-2023 t/m 19-05-2024
nr / aantal posts / gebruikerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tussen 2 zéér goede vrienden in. Het seizoen is geslaagdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oke Markquote:Op zondag 19 mei 2024 17:01 schreef onlogisch het volgende:
Jongetje raakt gewond bij uitzwaaien spelersbus FC Twente: ‘Mien kind steet in brand!’
Vuurwerk en Enschede. Ach ja.
Vieze vuile gore smerige big. Heb je dan ook geen greintje respect voor je lichaam?quote:Op zondag 19 mei 2024 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #viesdik
Hier ook.quote:Op zondag 19 mei 2024 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Geniet ervan man. Mooi feestmaal na die derde plek.quote:Op zondag 19 mei 2024 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Krieltjes, zalm en gemengde sla.quote:Op zondag 19 mei 2024 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pizzaquote:Op zondag 19 mei 2024 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lekker boeiend, voetbal in de scquote:Op zondag 19 mei 2024 17:26 schreef stokj het volgende:
Ik begreep dat Bayern weer moeite heeft om een geschikte trainer te vinden.
Het is wachten totdat ze Yup Heynckens weer van stal halen.
Pielemuis gaf aan dat ze misschien een AI versie van Beckenbauer gaan maken om de training te leiden... Zou toch wat zijn
quote:Op zondag 19 mei 2024 17:26 schreef stokj het volgende:
Ik begreep dat Bayern weer moeite heeft om een geschikte trainer te vinden.
Het is wachten totdat ze Yup Heynckens weer van stal halen.
Pielemuis gaf aan dat ze misschien een AI versie van Beckenbauer gaan maken om de training te leiden... Zou toch wat zijn
Frittata en salade.quote:Op zondag 19 mei 2024 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga bbqen maatquote:Op zondag 19 mei 2024 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kip rijst en bonenquote:Op zondag 19 mei 2024 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Trusten makkerquote:Op zondag 19 mei 2024 18:17 schreef tong80 het volgende:
Tot merrege. In bed nog even Langs de Lijn voor Engels voetbal. Of mag ik dat laatste hier niet melden, qua voetbal?
Ik heb het idee dat die Turken vaak nogal hoog in de emotie zittenquote:Op zondag 19 mei 2024 18:16 schreef Bezsen het volgende:
Kijktip: Galatasaray tegen Fenerbahçe.
Een uur van te voren werd er al door spelers gevochten.
Nu rood in de 22e minuutquote:Op zondag 19 mei 2024 18:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat die Turken vaak nogal hoog in de emotie zitten
Lekker toeteren.quote:Op zondag 19 mei 2024 18:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat die Turken vaak nogal hoog in de emotie zitten
Ook door Szymanski?quote:Op zondag 19 mei 2024 18:16 schreef Bezsen het volgende:
Kijktip: Galatasaray tegen Fenerbahçe.
Een uur van te voren werd er al door spelers gevochten.
Interessant doen over homobier met je hippe baardje.quote:Op zondag 19 mei 2024 11:13 schreef Caland het volgende:
[ x ]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik heb zojuist een 2,5 jaar oud topic van je gekickt. Goed héquote:
FF kijkequote:Op maandag 20 mei 2024 09:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb zojuist een 2,5 jaar out topic van je gekickt. Goed hé
Dit gaat over pils uit blik.quote:Op maandag 20 mei 2024 09:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Interessant doen over homobier met je hippe baardje.
Klein beetje, maar eigenlijk niet. 2-2 gespeeld bij hun. Leek wel een thuiswedstrijd qua sfeer en supporters. Nu thuis volgende week tegen Achilles (tijdje geleden nog profclub) winnen en we zijn kampioen. Bij gelijkspel of nederlaag van Theole ook.quote:Op maandag 20 mei 2024 12:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heeft Roda boys nog roet in het eten gegooid?
Ik reken op een uitgebreid wedstrijdverslag (inclusief foto's, bij voorkeur van achter het doel) gegoten in een mooi VBL topicquote:Op maandag 20 mei 2024 12:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klein beetje, maar eigenlijk niet. 2-2 gespeeld bij hun. Leek wel een thuiswedstrijd qua sfeer en supporters. Nu thuis volgende week tegen Achilles (tijdje geleden nog profclub) winnen en we zijn kampioen. Bij gelijkspel of nederlaag van Theole ook.
Deal. Ik voel me klote (ga zo liggen voor de rest van de dag) maar hoop er bij te kunnen zijn. Anders toch een topic. Volgend seizoen zal ik een algemeen amateurvoetbaltopic maken. Miste ik dit seizoen eigenlijk.quote:Op maandag 20 mei 2024 12:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik reken op een uitgebreid wedstrijdverslag (inclusief foto's, bij voorkeur van achter het doel) gegoten in een mooi VBL topic
Bij deze mijn update:quote:Op maandag 20 mei 2024 12:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Deal. Ik voel me klote (ga zo liggen voor de rest van de dag) maar hoop er bij te kunnen zijn. Anders toch een topic. Volgend seizoen zal ik een algemeen amateurvoetbaltopic maken. Miste ik dit seizoen eigenlijk.
We zitten alleen op een topic te wachten als er ook foto's van achter het doel worden gemaakt makker.quote:Op maandag 20 mei 2024 12:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Deal. Ik voel me klote (ga zo liggen voor de rest van de dag) maar hoop er bij te kunnen zijn. Anders toch een topic. Volgend seizoen zal ik een algemeen amateurvoetbaltopic maken. Miste ik dit seizoen eigenlijk.
Wat voor voordelen biedt dat? Ik ben niet zo thuis in de esimquote:Op maandag 20 mei 2024 12:31 schreef Bezsen het volgende:
Zojuist een esim voor Turkije besteld @:onlogisch
Ga je dat ook doen als je naar je proletenparadijs gaat?
Gemakkelijk Turkse simkaart voor data.quote:Op maandag 20 mei 2024 12:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat voor voordelen biedt dat? Ik ben niet zo thuis in de esim
Ik zal er eens naar kijken. Dank je wel.quote:Op maandag 20 mei 2024 12:40 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Gemakkelijk Turkse simkaart voor data.
9$/5GB data/30 dagen
Geen gezanik met dure bundels.
https://www.airalo.com/quote:Op maandag 20 mei 2024 12:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zal er eens naar kijken. Dank je wel.
quote:Op maandag 20 mei 2024 12:40 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Gemakkelijk Turkse simkaart voor data.
9$/5GB data/30 dagen
Geen gezanik met dure bundels.
bedank me laterquote:Wi-Fi is een certificatielabel ('logo') voor producten voor draadloze datanetwerken, die werken volgens de internationale standaard IEEE 802.11 (draadloos ethernet of wifi). Dergelijke producten maken gebruik van radiofrequenties in de 2,4-, 5- en/of 6GHz-banden die onder voorwaarden zonder licentie gebruikt mogen worden. De eisen voor dit logo worden vastgelegd door de Wi-Fi Alliance.
Wat kunnen we verwachten?quote:
Trusten makkerquote:Op maandag 20 mei 2024 16:50 schreef tong80 het volgende:
Tot merrege. Uurtje langer volgehouden dan gisteren.Truste alvast.....
spoilerAspergeschotel, met ham, krieltjes en hollandaisesausspoiler
Slaap lekker.quote:Op maandag 20 mei 2024 16:50 schreef tong80 het volgende:
Tot merrege. Uurtje langer volgehouden dan gisteren.Truste alvast.....
spoiler[s]Aspergeschotel, met ham, krieltjes en hollandaisesaus[s]spoiler
Spinazie met tonijnquote:Op maandag 20 mei 2024 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe krieltjes met broccoli en zalm
Zalmzijdequote:Op maandag 20 mei 2024 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bamiquote:Op maandag 20 mei 2024 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Sambal bij.quote:Op maandag 20 mei 2024 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pasta pesto met kipquote:Op maandag 20 mei 2024 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Diep onder de indruk van je review.quote:Op maandag 20 mei 2024 01:37 schreef GGMM het volgende:
Dopesick(2021)8.6drama492TV-MA12Michael Keaton, Peter Sarsgaard, Michael StuhlbargThe series takes viewers to the epicenter of America's struggle with opioid addiction, from the boardrooms of Purdue Pharma, to a distressed Virginia mining community, to the hallways of the DEA.8.5
@:caland @:maxi-mus @:scrummie @:onlogisch @:sked @:kingroland @:dombohetolifantje1 @:oriente @:coco @:wereldgozer @:yvonne @:PietjePuk2000 @:tong80 @:alpeko zie review
Waren die in 2019 niet alle zetels kwijtgeraakt in de EU?quote:Op maandag 20 mei 2024 23:35 schreef Pisces29 het volgende:
Stemwijzer voor de 6e gedaan.
SP als 2e resultaat. Wat een lieverd ben ik geworden.
FvD #1 bij mijquote:Op maandag 20 mei 2024 23:35 schreef Pisces29 het volgende:
Je kunt selecteren op zittende of alle partijen.quote:Op maandag 20 mei 2024 23:36 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Waren die in 2019 niet alle zetels kwijtgeraakt in de EU?
Ik heb het antwoord even opgezocht.quote:Op maandag 20 mei 2024 23:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je kunt selecteren op zittende of alle partijen.
SPquote:Op maandag 20 mei 2024 23:35 schreef Pisces29 het volgende:
Maar wie was eerste?quote:Op maandag 20 mei 2024 23:35 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een ongezellig begin van de week dinsdag.quote:
Gaat @Danny vandaag nog een berichtje plaatsen dat hij en Fok! hun samenwerking verlengen denk je?quote:Op dinsdag 21 mei 2024 08:04 schreef onlogisch het volgende:
In het Feyenoordtopic wordt forumgebruiker @:ZKA (weer) op de hak genomen.
De bevlogen eigenaar Danny.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 08:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gaat @:danny vandaag nog een berichtje plaatsen dat hij en Fok! hun samenwerking verlengen denk je?
Een bila, koffiemomentje, koersgesprek, wandelbila, trilaquote:Op dinsdag 21 mei 2024 10:49 schreef KingRoland het volgende:
Koffiegesprek met mijn manager zometeen
Er blijft niks van die big four over op deze informele manier.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 11:19 schreef Coco het volgende:
[..]
Een bila, koffiemomentje, koersgesprek, wandelbila, trila
@onlogisch is speciaal en zal wel een speciale versie gebruiken.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 11:40 schreef GGMM het volgende:
Waarom staat er bij jou 'Ik heb het Woord van vandaag gespeeld!' boven? Dat is bij @:scrummie en mij niet
Vermoeden van vals spel.
Ik speel het via het AD. Dat zal het zijnquote:Op dinsdag 21 mei 2024 11:40 schreef GGMM het volgende:
Waarom staat er bij jou 'Ik heb het Woord van vandaag gespeeld!' boven? Dat is bij @:scrummie en mij niet
Vermoeden van vals spel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 mei 2024 11:43 schreef onlogisch het volgende:
Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien kan je ontstaan ervan duiden in woorden.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 11:53 schreef onlogisch het volgende:
Ik probeerde even terug te zoeken naar de oorspronkelijke post van dingdingding. Maar die is door mij niet meer te vinden. Meme inmiddels ouder dan 5 jaar
quote:Op dinsdag 21 mei 2024 11:55 schreef Coco het volgende:
[..]
Misschien kan je ontstaan ervan duiden in woorden.
Bepaalde users spelen nog steeds vals met dat spel dus zou mij niks verbazenquote:Op dinsdag 21 mei 2024 11:40 schreef GGMM het volgende:
Vermoeden van vals spel.
Doe er dan eens iets aan. Het loopt de spuigaten uit.quote:
Doe ik.quote:
Nu nog lief stemmenquote:Op maandag 20 mei 2024 23:35 schreef Pisces29 het volgende:
quote:Op maandag 20 mei 2024 23:35 schreef Pisces29 het volgende:
Erg mooi maatquote:Op dinsdag 21 mei 2024 13:05 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel godverdomme @:onlogisch
Dat zal ze leren maat.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 13:20 schreef vrijgevochten het volgende:
67% pvdd
63% pvda/gl
Maar ze kunnen de vinkentering krijgen
Simpel. Geloof je in GOD dan kies je op de CDA of CU. Geloof je in de DUIVEL kies je VVD.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 13:26 schreef maxi-mus het volgende:
VVD 57%
CDA 57%
CU 57 %
Hier heb ik NIETS aan.
Like gegeven!quote:Op dinsdag 21 mei 2024 13:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Simpel. Geloof je in GOD dan kies je op de CDA of CU. Geloof je in de DUIVEL kies je VVD.
Zeer veel dank kameraadquote:
Jij mag je woorden van vanochtend dan wel even terugnemen.quote:
Lief van je. Al die mensen op het kratje bier in de voortuin supporten.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 14:12 schreef PSVCL het volgende:
Ik geloof niet in de politiek. Maar als ik een NPC was dan zou ik denk ik op de SP stemmen.
Het spijt me vriendin. Ik neem mijn woorden van deze ochtend terug.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 14:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij mag je woorden van vanochtend dan wel even terugnemen.
Wat een verschil. Hier alles zo rond de 60% en lager.quote:
Ik had ze in omgekeerde volgorde. Sterkte!quote:
Ik had ook maar één stelling 'geen van beiden'.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 14:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een verschil. Hier alles zo rond de 60% en lager.
quote:Op dinsdag 21 mei 2024 14:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik had ook maar één stelling 'geen van beiden'.
Verder ben ik vrij stellig pro-Europa,
Zet je daar stellingen waarop goed te zien is dat je van Europa houdt, 5x in de week Europapa luistert, voor vrije marktwerking bent etc etc.quote:
Natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 14:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het spijt me vriendin. Ik neem mijn woorden van deze ochtend terug.
Zijn we nu weer maatjes?
ik ga niet stemmen.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 15:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Natuurlijk.Iedereen die stemt is m’n vriend.
Hoe stemt die vriendin van jou?quote:Op dinsdag 21 mei 2024 13:05 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel godverdomme @:onlogisch
Dat is haar probleem uiteindelijk.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 15:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo kersverse vijand van @:Pisces29
Mensen die ergens geen zin in hebben. Heb ik ook een broertje dood aan. Gelukkig ben je gewoon een topper.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 15:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is haar probleem uiteindelijk.
Maar ik ben niet in NL die dag en dat machtigen heb ik geen zin in.
Bedankt ouwe reuzin.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 15:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mensen die ergens geen zin in hebben. Heb ik ook een broertje dood aan. Gelukkig ben je gewoon een topper.
Wat ga je daar doen?quote:Op dinsdag 21 mei 2024 15:22 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Morgen naar Istanbul.
Zondag onze held weer zien
Ja, op zich ben ik er ergens ook wel van dat landen zelf moeten bepalen.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 15:08 schreef RamboDirk het volgende:
Het zou mij aan mijn reet roesten of ze in Polen LHBTQI-stellen moeten erkennen. Het zou mij aan mijn anus roesten of ze in Spanje stierengevechten houden. Het zou mij aan mijn sterretje roesten of ze in Griekenland Feta kaas maken van plofgeiten.
Ik stem dus gewoon lekker lokaal. In dit geval Liberalų sąjūdis uit Litouwen.
Ik weet leuke dingen voor lhbtersquote:Op dinsdag 21 mei 2024 15:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, op zich ben ik er ergens ook wel van dat landen zelf moeten bepalem.
Maar ik weet wel leuke dingen voor die mensen die dat stierenvechten anno 2024 blijven organiseren.
Dan heeft ze wel een groot hart.quote:
Uiteindelijk gaat het om het grotere plaatje. NL is ook succesvoller geworden naarmate we zijn samen gaan werken met elkaar. Vroeger gaf je enkel om wat er in je straat gebeurde, later werd de wijk belangrijker, toen de stad, daarna het land en straks Europaquote:Op dinsdag 21 mei 2024 15:08 schreef RamboDirk het volgende:
Het zou mij aan mijn reet roesten of ze in Polen LHBTQI-stellen moeten erkennen. Het zou mij aan mijn anus roesten of ze in Spanje stierengevechten houden. Het zou mij aan mijn sterretje roesten of ze in Griekenland Feta kaas maken van plofgeiten.
Ik ben voor Europa dus tegen de EUquote:Op dinsdag 21 mei 2024 15:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat het om het grotere plaatje. NL is ook succesvoller geworden naarmate we zijn samen gaan werken met elkaar. Vroeger gaf je enkel om wat er in je straat gebeurde, later werd de wijk belangrijker, toen de stad, daarna het land en straks Europa
Ik ben een Eurofiel, ik weet het
POL/NWS is al helemaal erg.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 15:31 schreef Bezsen het volgende:
Doodziek word ik van al die progressief liberalen in deze sc
economische & defensie samenwerking 100% ja. Voor de rest de boel lekker lokaal laten organiseren.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 15:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat het om het grotere plaatje. NL is ook succesvoller geworden naarmate we zijn samen gaan werken met elkaar. Vroeger gaf je enkel om wat er in je straat gebeurde, later werd de wijk belangrijker, toen de stad, daarna het land en straks Europa
Ik ben een Eurofiel, ik weet het
Ik eet nu een sinaasappel. Ik eet echt te weinig fruit.quote:
Ik eet meestal 1 of 2 bananen per dag. Ik zou dat ook af moeten wisselen met bijvoorbeeld een kiwi (zónder schil @GGMM gore big)quote:Op dinsdag 21 mei 2024 15:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik eet nu een sinaasappel. Ik eet echt te weinig fruit.
Ik stel een kiwi voor.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 15:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik eet nu een sinaasappel. Ik eet echt te weinig fruit.
Banaan eet ik dan wel maar dat is meer een oppepper.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 15:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik eet meestal 1 of 2 bananen per dag. Ik zou dat ook af moeten wisselen met bijvoorbeeld een kiwi (zónder schil @:GGMM gore big)
Kiwi’s zijn echt top.quote:
Ja, ik ook. Als onderdeel van mijn ontbijt voordat de schijven door het dak gaan. @Orientequote:Op dinsdag 21 mei 2024 16:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Banaan eet ik dan wel maar dat is meer een oppepper.
[..]
Kiwi’s zijn echt top.
Maar die liggen dan een week hard op de schaal en zijn dan plots allemaal rijp.
Gewoon gold kopen in het seizoen (en afrekenen als groen natuurlijk, thug life).quote:Op dinsdag 21 mei 2024 16:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Banaan eet ik dan wel maar dat is meer een oppepper.
[..]
Kiwi’s zijn echt top.
Maar die liggen dan een week hard op de schaal en zijn dan plots allemaal rijp.
Oh ja, die eet ik ook. Maar die schaar ik weer onder sportvoeding.quote:
Bizar hoe deze SC zo gezond eet.quote:
Oke, DombohetOlifantje1 van Dijk.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 16:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Vergeten mijn kipfilet uit de vriezer te halen.
Dan bestellen we maar een pizza.
Dat is wel heel vroegquote:Op dinsdag 21 mei 2024 17:05 schreef tong80 het volgende:
Asperges, ham, krieltjes en hollandaissesaus.
Ik eet momenteel vroeg wegens zo alweer bedtijd.quote:
Toro Piscinequote:Op dinsdag 21 mei 2024 15:08 schreef RamboDirk het volgende:
Hoezo, gewoon Nederlandse etenstijd. Laat je niets wijsmaken.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 17:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik eet momenteel vroeg wegens zo alweer bedtijd.Je hebt wel gelijk. Dit is eigenlijk te extreem.
Ik heb niets met de gewone Nederlander. Maar ik laat me graag adviseren door een ongewone Nederlander. Dit gezegd hebbende. Tot merrege en hup Excelsior.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 17:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoezo, gewoon Nederlandse etenstijd. Laat je niets wijsmaken.
Ik zit om 17:00 nog op m'n werkquote:Op dinsdag 21 mei 2024 17:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoezo, gewoon Nederlandse etenstijd. Laat je niets wijsmaken.
Jouw probleem.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 17:25 schreef Coco het volgende:
Ik heb een pittige mening over users die voor 18:00 avondeten.
Staat warm eten voor jou gelijk aan avondetenquote:Op dinsdag 21 mei 2024 17:32 schreef Caland het volgende:
Ik eet ook wel eens warm om 16u als ik rond 18u wil gaan sporten, daar heb ik gewoon schijt aan.
Iedereen moet gewoon lekker eten op een tijdstip die prettig voor ze is. Behalve mensen die plakken kaas op hun spaghetti doen, die kunnen de tering genieten.
Meestal toch wel ja, wat dat betreft een echte Hollander.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 17:33 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Staat warm eten voor jou gelijk aan avondeten
Ik ookquote:Op dinsdag 21 mei 2024 17:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Pasta carbonara, verse salade, vanille mousse toe.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 17:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
agvquote:Op dinsdag 21 mei 2024 17:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Macaroniquote:Op dinsdag 21 mei 2024 17:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
K&B maatquote:Op dinsdag 21 mei 2024 17:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Supermarkt biefstuk?quote:
Je bent een goed mens.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 17:32 schreef Caland het volgende:
Ik eet ook wel eens warm om 16u als ik rond 18u wil gaan sporten, daar heb ik gewoon schijt aan.
Iedereen moet gewoon lekker eten op een tijdstip die prettig voor ze is. Behalve mensen die plakken kaas op hun spaghetti doen, die kunnen de tering genieten.
geen idee wie dat isquote:Op dinsdag 21 mei 2024 20:20 schreef Pisces29 het volgende:
Hou jij ook van Mirjam Bikker? @:kingroland
Dan doe je dat, pik.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 22:05 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik heb zin om met 240 km/h op de Autobahn te gaan scheuren.
quote:Op dinsdag 21 mei 2024 22:06 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Dat is die naar natte hond meurende feeks van de SGP.
Coco knowsquote:
Woordle 1068 6/6quote:Op woensdag 22 mei 2024 07:36 schreef Scrummie het volgende:
Woordle 1068 6/6
⬛🟨⬛⬛⬛
⬛⬛🟩⬛⬛
⬛🟩🟩🟩⬛
⬛🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 864 6/6
⬛🟨⬛⬛⬛⬛
🟨⬛⬛⬛⬛🟨
🟨⬛⬛🟨⬛🟨
🟨🟨⬛⬛⬛🟨
⬛⬛⬛🟨🟨🟨
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Op het nippertje.
@:GGMM @:Rambodirk
Goedemorgen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 mei 2024 08:48 schreef RamboDirk het volgende:
[poll=7257]Ik mis een optie. Derhalve niet gestemd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 mei 2024 08:48 schreef RamboDirk het volgende:
[poll=7257]Wat een rare uitslag tot nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent echt pisces aan het imponeren maatjequote:Op woensdag 22 mei 2024 10:10 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb het Woord van vandaag gespeeld!
Pogingen: 4/6
⬛🟩⬛⬛⬛
⬛🟩🟨🟩🟨
🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Ik heb Het Woord 6 van vandaag gespeeld!
Pogingen: 5/6
⬛⬛🟨🟩⬛⬛
⬛🟨🟨⬛⬛⬛
⬛⬛🟩🟩🟩⬛
⬛🟩🟩🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Ja, dat past niet helemaal bij haar nieuwe imago dat ze zo'n kerkelijk meisje isquote:Op woensdag 22 mei 2024 11:17 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik vind Els vaak schunnige foto’s maken tegenwoordig
Dat begon wellicht alweer te vervelen, tijd om op een nieuwe bandwagon te stappen.quote:Op woensdag 22 mei 2024 11:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat past niet helemaal bij haar nieuwe imago dat ze zo'n kerkelijk meisje is
Binnenkort maar eens over praten
quote:Op woensdag 22 mei 2024 11:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat past niet helemaal bij haar nieuwe imago dat ze zo'n kerkelijk meisje is
Binnenkort maar eens over praten
Zie liever dat Els d'r nek breekt.quote:Op woensdag 22 mei 2024 11:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien kan je eerst dit nummer sturen om het ijs te breken.
Bruine bolletjes, rosbief/kaas.quote:
Zei mijn pa vroeger.....'In het café nooit over politiek en geloof praten.'quote:
Wat zijn huilstruiken ? Ik vind dit enorm boeiend. Hier staan "onze" vertegenwoordigers "onze" belangen te vertegenwoordigen.quote:Op woensdag 22 mei 2024 12:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat hele gedoe hangt me ontzettend de keel uit. Al die huilstruiken de hele tijd.
Alsof dat voor jouw 'toekomst' nog wat uitmaakt.quote:Op woensdag 22 mei 2024 12:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat zijn huilstruiken ? Ik vind dit enorm boeiend. Hier staan "onze" vertegenwoordigers "onze" belangen te vertegenwoordigen.
Leg dit eens uit. Kan ik het volgende week mijn cardioloog voorleggen.quote:Op woensdag 22 mei 2024 12:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alsof dat voor jouw 'toekomst' nog wat uitmaakt.
Dat klinkt goed. Geniet er lekker vanquote:Op woensdag 22 mei 2024 12:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb een stokbroodje kipkerrie en overweeg nog een visje te halen zo.
Ik eet er altijd vier.quote:Op woensdag 22 mei 2024 12:12 schreef Scrummie het volgende:
Ik heb twee boterhammen gehad en heb nog steeds trek.
Ik vind dat vervelend.
Ik zou toch eens overwegen dat ook te doenquote:Op woensdag 22 mei 2024 12:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is erg verstandig, dan heb je nooit mijn probleem
Bedankt voor de tip maat.quote:Op woensdag 22 mei 2024 12:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou toch eens overwegen dat ook te doen
Het is heel makkelijk door gewoon nog 2 broodjes te eten
Ik hou nu eenmaal van honing.quote:Op woensdag 22 mei 2024 12:16 schreef RamboDirk het volgende:
Hermien en mini-mus zoeken elkaar op.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 mei 2024 11:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laten we vriendelijk blijven voor elkaar.
quote:
Sorry boys. Ik liet me even gaan.quote:Op woensdag 22 mei 2024 11:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit heeft weinig met naastenliefde te maken.
quote:Op woensdag 22 mei 2024 12:59 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik eet nu pure chocola, hele reep.
Van je krr krr krrquote:Op woensdag 22 mei 2024 13:35 schreef GGMM het volgende:
Dat kutlied zit nog steeds in m'n hoofd @:caland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |