Waren die in 2019 niet alle zetels kwijtgeraakt in de EU?quote:Op maandag 20 mei 2024 23:35 schreef Pisces29 het volgende:
Stemwijzer voor de 6e gedaan.
SP als 2e resultaat. Wat een lieverd ben ik geworden.
FvD #1 bij mijquote:Op maandag 20 mei 2024 23:35 schreef Pisces29 het volgende:
Je kunt selecteren op zittende of alle partijen.quote:Op maandag 20 mei 2024 23:36 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Waren die in 2019 niet alle zetels kwijtgeraakt in de EU?
Ik heb het antwoord even opgezocht.quote:Op maandag 20 mei 2024 23:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je kunt selecteren op zittende of alle partijen.
SPquote:Op maandag 20 mei 2024 23:35 schreef Pisces29 het volgende:
Maar wie was eerste?quote:Op maandag 20 mei 2024 23:35 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een ongezellig begin van de week dinsdag.quote:
Gaat @Danny vandaag nog een berichtje plaatsen dat hij en Fok! hun samenwerking verlengen denk je?quote:Op dinsdag 21 mei 2024 08:04 schreef onlogisch het volgende:
In het Feyenoordtopic wordt forumgebruiker @:ZKA (weer) op de hak genomen.
De bevlogen eigenaar Danny.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 08:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gaat @:danny vandaag nog een berichtje plaatsen dat hij en Fok! hun samenwerking verlengen denk je?
Een bila, koffiemomentje, koersgesprek, wandelbila, trilaquote:Op dinsdag 21 mei 2024 10:49 schreef KingRoland het volgende:
Koffiegesprek met mijn manager zometeen
Er blijft niks van die big four over op deze informele manier.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 11:19 schreef Coco het volgende:
[..]
Een bila, koffiemomentje, koersgesprek, wandelbila, trila
@onlogisch is speciaal en zal wel een speciale versie gebruiken.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 11:40 schreef GGMM het volgende:
Waarom staat er bij jou 'Ik heb het Woord van vandaag gespeeld!' boven? Dat is bij @:scrummie en mij niet
Vermoeden van vals spel.
Ik speel het via het AD. Dat zal het zijnquote:Op dinsdag 21 mei 2024 11:40 schreef GGMM het volgende:
Waarom staat er bij jou 'Ik heb het Woord van vandaag gespeeld!' boven? Dat is bij @:scrummie en mij niet
Vermoeden van vals spel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 mei 2024 11:43 schreef onlogisch het volgende:
Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien kan je ontstaan ervan duiden in woorden.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 11:53 schreef onlogisch het volgende:
Ik probeerde even terug te zoeken naar de oorspronkelijke post van dingdingding. Maar die is door mij niet meer te vinden. Meme inmiddels ouder dan 5 jaar
quote:Op dinsdag 21 mei 2024 11:55 schreef Coco het volgende:
[..]
Misschien kan je ontstaan ervan duiden in woorden.
Bepaalde users spelen nog steeds vals met dat spel dus zou mij niks verbazenquote:Op dinsdag 21 mei 2024 11:40 schreef GGMM het volgende:
Vermoeden van vals spel.
Doe er dan eens iets aan. Het loopt de spuigaten uit.quote:
Doe ik.quote:
Nu nog lief stemmenquote:Op maandag 20 mei 2024 23:35 schreef Pisces29 het volgende:
quote:Op maandag 20 mei 2024 23:35 schreef Pisces29 het volgende:
Erg mooi maatquote:Op dinsdag 21 mei 2024 13:05 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel godverdomme @:onlogisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |