Banaan eet ik dan wel maar dat is meer een oppepper.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 15:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik eet meestal 1 of 2 bananen per dag. Ik zou dat ook af moeten wisselen met bijvoorbeeld een kiwi (zónder schil @:GGMM gore big)
Kiwi’s zijn echt top.quote:
Ja, ik ook. Als onderdeel van mijn ontbijt voordat de schijven door het dak gaan. @Orientequote:Op dinsdag 21 mei 2024 16:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Banaan eet ik dan wel maar dat is meer een oppepper.
[..]
Kiwi’s zijn echt top.
Maar die liggen dan een week hard op de schaal en zijn dan plots allemaal rijp.
Gewoon gold kopen in het seizoen (en afrekenen als groen natuurlijk, thug life).quote:Op dinsdag 21 mei 2024 16:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Banaan eet ik dan wel maar dat is meer een oppepper.
[..]
Kiwi’s zijn echt top.
Maar die liggen dan een week hard op de schaal en zijn dan plots allemaal rijp.
Oh ja, die eet ik ook. Maar die schaar ik weer onder sportvoeding.quote:
Bizar hoe deze SC zo gezond eet.quote:
Oke, DombohetOlifantje1 van Dijk.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 16:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Vergeten mijn kipfilet uit de vriezer te halen.
Dan bestellen we maar een pizza.
Dat is wel heel vroegquote:Op dinsdag 21 mei 2024 17:05 schreef tong80 het volgende:
Asperges, ham, krieltjes en hollandaissesaus.
Ik eet momenteel vroeg wegens zo alweer bedtijd.quote:
Toro Piscinequote:Op dinsdag 21 mei 2024 15:08 schreef RamboDirk het volgende:
Het zou mij aan mijn reet roesten of ze in Polen LHBTQI-stellen moeten erkennen. Het zou mij aan mijn anus roesten of ze in Spanje stierengevechten houden. Het zou mij aan mijn sterretje roesten of ze in Griekenland Feta kaas maken van plofgeiten.
Ik stem dus gewoon lekker lokaal. In dit geval Liberalų sąjūdis uit Litouwen.
Hoezo, gewoon Nederlandse etenstijd. Laat je niets wijsmaken.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 17:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik eet momenteel vroeg wegens zo alweer bedtijd.Je hebt wel gelijk. Dit is eigenlijk te extreem.
Ik heb niets met de gewone Nederlander. Maar ik laat me graag adviseren door een ongewone Nederlander. Dit gezegd hebbende. Tot merrege en hup Excelsior.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 17:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoezo, gewoon Nederlandse etenstijd. Laat je niets wijsmaken.
Ik zit om 17:00 nog op m'n werkquote:Op dinsdag 21 mei 2024 17:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoezo, gewoon Nederlandse etenstijd. Laat je niets wijsmaken.
Jouw probleem.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 17:25 schreef Coco het volgende:
Ik heb een pittige mening over users die voor 18:00 avondeten.
Staat warm eten voor jou gelijk aan avondetenquote:Op dinsdag 21 mei 2024 17:32 schreef Caland het volgende:
Ik eet ook wel eens warm om 16u als ik rond 18u wil gaan sporten, daar heb ik gewoon schijt aan.
Iedereen moet gewoon lekker eten op een tijdstip die prettig voor ze is. Behalve mensen die plakken kaas op hun spaghetti doen, die kunnen de tering genieten.
Meestal toch wel ja, wat dat betreft een echte Hollander.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 17:33 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Staat warm eten voor jou gelijk aan avondeten
Ik ookquote:Op dinsdag 21 mei 2024 17:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Pasta carbonara, verse salade, vanille mousse toe.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 17:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
agvquote:Op dinsdag 21 mei 2024 17:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Macaroniquote:Op dinsdag 21 mei 2024 17:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
K&B maatquote:Op dinsdag 21 mei 2024 17:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Supermarkt biefstuk?quote:
Je bent een goed mens.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 17:32 schreef Caland het volgende:
Ik eet ook wel eens warm om 16u als ik rond 18u wil gaan sporten, daar heb ik gewoon schijt aan.
Iedereen moet gewoon lekker eten op een tijdstip die prettig voor ze is. Behalve mensen die plakken kaas op hun spaghetti doen, die kunnen de tering genieten.
geen idee wie dat isquote:Op dinsdag 21 mei 2024 20:20 schreef Pisces29 het volgende:
Hou jij ook van Mirjam Bikker? @:kingroland
Dan doe je dat, pik.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 22:05 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik heb zin om met 240 km/h op de Autobahn te gaan scheuren.
quote:Op dinsdag 21 mei 2024 22:06 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Dat is die naar natte hond meurende feeks van de SGP.
Coco knowsquote:
Woordle 1068 6/6quote:Op woensdag 22 mei 2024 07:36 schreef Scrummie het volgende:
Woordle 1068 6/6
⬛🟨⬛⬛⬛
⬛⬛🟩⬛⬛
⬛🟩🟩🟩⬛
⬛🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 864 6/6
⬛🟨⬛⬛⬛⬛
🟨⬛⬛⬛⬛🟨
🟨⬛⬛🟨⬛🟨
🟨🟨⬛⬛⬛🟨
⬛⬛⬛🟨🟨🟨
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Op het nippertje.
@:GGMM @:Rambodirk
Goedemorgen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 mei 2024 08:48 schreef RamboDirk het volgende:
[poll=7257]Ik mis een optie. Derhalve niet gestemd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 mei 2024 08:48 schreef RamboDirk het volgende:
[poll=7257]Wat een rare uitslag tot nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent echt pisces aan het imponeren maatjequote:Op woensdag 22 mei 2024 10:10 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb het Woord van vandaag gespeeld!
Pogingen: 4/6
⬛🟩⬛⬛⬛
⬛🟩🟨🟩🟨
🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Ik heb Het Woord 6 van vandaag gespeeld!
Pogingen: 5/6
⬛⬛🟨🟩⬛⬛
⬛🟨🟨⬛⬛⬛
⬛⬛🟩🟩🟩⬛
⬛🟩🟩🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Ja, dat past niet helemaal bij haar nieuwe imago dat ze zo'n kerkelijk meisje isquote:Op woensdag 22 mei 2024 11:17 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik vind Els vaak schunnige foto’s maken tegenwoordig
Dat begon wellicht alweer te vervelen, tijd om op een nieuwe bandwagon te stappen.quote:Op woensdag 22 mei 2024 11:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat past niet helemaal bij haar nieuwe imago dat ze zo'n kerkelijk meisje is
Binnenkort maar eens over praten
quote:Op woensdag 22 mei 2024 11:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat past niet helemaal bij haar nieuwe imago dat ze zo'n kerkelijk meisje is
Binnenkort maar eens over praten
Zie liever dat Els d'r nek breekt.quote:Op woensdag 22 mei 2024 11:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien kan je eerst dit nummer sturen om het ijs te breken.
Bruine bolletjes, rosbief/kaas.quote:
Zei mijn pa vroeger.....'In het café nooit over politiek en geloof praten.'quote:
Wat zijn huilstruiken ? Ik vind dit enorm boeiend. Hier staan "onze" vertegenwoordigers "onze" belangen te vertegenwoordigen.quote:Op woensdag 22 mei 2024 12:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat hele gedoe hangt me ontzettend de keel uit. Al die huilstruiken de hele tijd.
Alsof dat voor jouw 'toekomst' nog wat uitmaakt.quote:Op woensdag 22 mei 2024 12:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat zijn huilstruiken ? Ik vind dit enorm boeiend. Hier staan "onze" vertegenwoordigers "onze" belangen te vertegenwoordigen.
Leg dit eens uit. Kan ik het volgende week mijn cardioloog voorleggen.quote:Op woensdag 22 mei 2024 12:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alsof dat voor jouw 'toekomst' nog wat uitmaakt.
Dat klinkt goed. Geniet er lekker vanquote:Op woensdag 22 mei 2024 12:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb een stokbroodje kipkerrie en overweeg nog een visje te halen zo.
Ik eet er altijd vier.quote:Op woensdag 22 mei 2024 12:12 schreef Scrummie het volgende:
Ik heb twee boterhammen gehad en heb nog steeds trek.
Ik vind dat vervelend.
Ik zou toch eens overwegen dat ook te doenquote:Op woensdag 22 mei 2024 12:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is erg verstandig, dan heb je nooit mijn probleem
Bedankt voor de tip maat.quote:Op woensdag 22 mei 2024 12:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou toch eens overwegen dat ook te doen
Het is heel makkelijk door gewoon nog 2 broodjes te eten
Ik hou nu eenmaal van honing.quote:Op woensdag 22 mei 2024 12:16 schreef RamboDirk het volgende:
Hermien en mini-mus zoeken elkaar op.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 mei 2024 11:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laten we vriendelijk blijven voor elkaar.
quote:
Sorry boys. Ik liet me even gaan.quote:Op woensdag 22 mei 2024 11:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit heeft weinig met naastenliefde te maken.
quote:Op woensdag 22 mei 2024 12:59 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik eet nu pure chocola, hele reep.
Van je krr krr krrquote:Op woensdag 22 mei 2024 13:35 schreef GGMM het volgende:
Dat kutlied zit nog steeds in m'n hoofd @:caland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |