Bruine bolletjes, rosbief/kaas.quote:
Zei mijn pa vroeger.....'In het café nooit over politiek en geloof praten.'quote:
Wat zijn huilstruiken ? Ik vind dit enorm boeiend. Hier staan "onze" vertegenwoordigers "onze" belangen te vertegenwoordigen.quote:Op woensdag 22 mei 2024 12:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat hele gedoe hangt me ontzettend de keel uit. Al die huilstruiken de hele tijd.
Alsof dat voor jouw 'toekomst' nog wat uitmaakt.quote:Op woensdag 22 mei 2024 12:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat zijn huilstruiken ? Ik vind dit enorm boeiend. Hier staan "onze" vertegenwoordigers "onze" belangen te vertegenwoordigen.
Leg dit eens uit. Kan ik het volgende week mijn cardioloog voorleggen.quote:Op woensdag 22 mei 2024 12:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alsof dat voor jouw 'toekomst' nog wat uitmaakt.
Dat klinkt goed. Geniet er lekker vanquote:Op woensdag 22 mei 2024 12:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb een stokbroodje kipkerrie en overweeg nog een visje te halen zo.
Ik eet er altijd vier.quote:Op woensdag 22 mei 2024 12:12 schreef Scrummie het volgende:
Ik heb twee boterhammen gehad en heb nog steeds trek.
Ik vind dat vervelend.
Ik zou toch eens overwegen dat ook te doenquote:Op woensdag 22 mei 2024 12:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is erg verstandig, dan heb je nooit mijn probleem
Bedankt voor de tip maat.quote:Op woensdag 22 mei 2024 12:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou toch eens overwegen dat ook te doen
Het is heel makkelijk door gewoon nog 2 broodjes te eten
Ik hou nu eenmaal van honing.quote:Op woensdag 22 mei 2024 12:16 schreef RamboDirk het volgende:
Hermien en mini-mus zoeken elkaar op.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 mei 2024 11:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laten we vriendelijk blijven voor elkaar.
quote:
Sorry boys. Ik liet me even gaan.quote:Op woensdag 22 mei 2024 11:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit heeft weinig met naastenliefde te maken.
quote:Op woensdag 22 mei 2024 12:59 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik eet nu pure chocola, hele reep.
Van je krr krr krrquote:Op woensdag 22 mei 2024 13:35 schreef GGMM het volgende:
Dat kutlied zit nog steeds in m'n hoofd @:caland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |