Kijk aan. Soms valt het best mee.quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:04 schreef Hexagon het volgende:
Nou gelezen. Wat er pro-actief staat is niet zo slecht als ik had gedacht.
Maar, ik zie vooral een heeele hoop niet onderbouwde gemeenplaatsen, tegenstrijdigheden en onhaalbare beloften.
Verder zijn boeren en vissers natuurlijk ontzettend zielig en heeft de natuur geen stem. Dat is duidelijk.
"het lukt, en als het niet lukt dan zetten we ambtenaren op de nullijn"/quote:
Het gehele akkoord is wat mij betreft niet vernieuwend. Zeker niet op de wijze die het viertal nu presenteert.quote:Op donderdag 16 mei 2024 07:58 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat ligt wel wat complexer dan alleen het aantal sportdagen en museumbezoeken. Het nieuwe curriculum dat ze op dit moment ontwikkelen doet absoluut niet wat het belooft. Het voldoet niet eens aan de voorwaarden die ze zichzelf hebben gesteld.
Dit punt uit het hoofdlijnenakkoord is meer luiheid dan visie.
Ik vind een onterechte maatregel, want ik werd chronisch ziek tijdens het volgen van een studie waardoor ik meer dan een jaar uitliep.quote:
Migratie.quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:06 schreef Elan het volgende:
Wilders heeft inhoudelijk bijna niets binnengehaald.
Ik zie geen budgettaire bijlage staan. Staat alleen een link naar het akkoord, zonder begroting of financiële bijlage.quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:09 schreef Hanca het volgende:
[..]
Staat er onder: https://www.kabinetsforma(...)type=Alle+documenten
Dat vind ik, mits er uitzondering wordt gemaakt voor studenten die ziekte meemaken of bijvoorbeeld een overlijden binnen het gezin, best een hele goede. Eeuwig studeren moet gewoon duur worden. Als ergens 4 jaar voor staat is het echt totale onzin om er 6 of 7 jaar over te doen.quote:
Ik had de link al aangepastquote:Op donderdag 16 mei 2024 08:11 schreef FYazz het volgende:
[..]
Ik zie geen budgettaire bijlage staan. Staat alleen een link naar het akkoord, zonder begroting of financiële bijlage.
Kun je de betreffende link naar de financiële bijlage delen?
Nou nee, dit kabinet gaat ons vooral ontzettend belachelijk maken internationaal gezien en veel geld kosten. En steekt qua vervuiling duidelijk hun kop in het zand.quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kijk aan. Soms valt het best mee.
Ja, daar moet rekening mee worden gehouden, dat kun je best als uitzondering in de wet gieten.quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik vind een onterechte maatregel, want ik werd chronisch ziek tijdens het volgen van een studie waardoor ik meer dan een jaar uitliep.
Nauwelijks.quote:Op donderdag 16 mei 2024 07:53 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Waar gaan de middeninkomens krom liggen?
Er mag best onderscheid in gemaakt worden tussen opleidingen qua niveau (en ruimte voor bijvoorbeeld een bestuursjaar)quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:11 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dat vind ik, mits er uitzondering wordt gemaakt voor studenten die ziekte meemaken of bijvoorbeeld een overlijden binnen het gezin, best een hele goede. Eeuwig studeren moet gewoon duur worden. Als ergens 4 jaar voor staat is het echt totale onzin om er 6 of 7 jaar over te doen.
Als je bestuursactiviteiten je echt zoveel vertraging op laten lopen, ben jij gewoon niet geschikt voor die bestuursactiviteiten. Dit moet naast je studie kunnen, niet ipv.quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er mag best onderscheid in gemaakt worden tussen opleidingen qua niveau (en ruimte voor bijvoorbeeld een bestuursjaar)
Maar micromanagen en nuance is vast niet toegestaan.
Ik vind een starre tijd daarvoor stellen nogal ouderwets en rigide. Stel een student wil zich breder inzetten en ontwikkelen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:11 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dat vind ik, mits er uitzondering wordt gemaakt voor studenten die ziekte meemaken of bijvoorbeeld een overlijden binnen het gezin, best een hele goede. Eeuwig studeren moet gewoon duur worden. Als ergens 4 jaar voor staat is het echt totale onzin om er 6 of 7 jaar over te doen.
Maar dat kan niet altijd want sommige verenigingen zijn behoorlijk groot.quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:15 schreef Hanca het volgende:
[..]
Als je bestuursactiviteiten je echt zoveel vertraging op laten lopen, ben jij gewoon niet geschikt voor die bestuursactiviteiten. Dit moet naast je studie kunnen, niet ipv.
Je doet het maar gewoon in vier jaarquote:Op donderdag 16 mei 2024 08:16 schreef VoMy het volgende:
[..]
Maar dat kan niet altijd want sommige verenigingen zijn behoorlijk groot.
Nee Rutte I had niet de Sinterklazerij van dit akkoord.quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:14 schreef VoMy het volgende:
Is het akkoord niet gewoon hetzelfde als bij Rutte I? Die deden ook kerncentrales, theater werd gekort, etc. En de titel lijkt ook al op die van de oudejaarsconference toen.
Ja. Ware het niet dat het juist de PVV is die altijd tekeer ging over politici die zich niet hielden aan wat ze beloofden en dat ze daardoor niet te vertrouwen zouden zijn.quote:Op donderdag 16 mei 2024 07:30 schreef nostra het volgende:
Dat Wilders niet het hele ER binnenhaalt is toch volkomen logisch in een coalitievorming. Het is wel erg flauw om dat dan als leugenachtig weg te zetten, zo werkt een campagne en een daaropvolgend compromis nou eenmaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |