SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Kom je daar voor een gebroken arm, meteen zwangerquote:Op woensdag 15 mei 2024 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ligt dat halve ziekenhuis straks stil vanwege besmettelijke rammelende eierstokken
Nou ja ik zat ook gewoon niet op te lettenquote:
Leuk als die donker is.quote:Op woensdag 15 mei 2024 22:15 schreef datismijnmening het volgende:
Zeker allemaal van één hele knappe dokter met superzaad
Allemaal bij elkaar in één huis gaan wonen. Weer een heel zwik woningen vrij.quote:Op woensdag 15 mei 2024 22:15 schreef datismijnmening het volgende:
Zeker allemaal van één hele knappe dokter met superzaad
He kijk eens wat ik tegenkomquote:Op woensdag 15 mei 2024 22:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kom je daar voor een gebroken arm, meteen zwanger
Dat is het originele origineel toch?quote:Op woensdag 15 mei 2024 22:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
He kijk eens wat ik tegenkom![]()
[ afbeelding ]
Trustequote:Op woensdag 15 mei 2024 22:13 schreef Karzai het volgende:
ik ga ook lekker in bed legge, tot later lieve vriendjes
quote:Op woensdag 15 mei 2024 22:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
He kijk eens wat ik tegenkom![]()
[ afbeelding ]
Toen ik de uitsnede maakte was het niet een gifje, maar de foto is wel de originele jaquote:Op woensdag 15 mei 2024 22:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat is het originele origineel toch?
een heel klein beetje danquote:Op donderdag 16 mei 2024 06:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
Morguh
Het is een beetje droog![]()
Heel even maar dan kan ik in ieder geval de hond uitlaten
klinkt pijnlijkquote:Op donderdag 16 mei 2024 06:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
Heb drie dagen op rij ochtend wandelingen gedaan tussen de 8 en 16 km
Dat wordt m vandaag niet
Liep net ook tegen een uitgezonderd fietsers bord aan met mijn hoofd
Maar in alle eerlijkheid, ik ga er altijd vanuit dat ik zo klein ben dat ik er onder door kan lopen
Ben ik het niet mee eensquote:
eentje van 2 uur en daarna eentje van 3 uur?quote:Op donderdag 16 mei 2024 06:48 schreef JJH het volgende:
Volgens de verwachting krijgen wij vanmorgen twéé mini-buitjes.
Vandaag is het in een groot deel van het land bewolkt met taalrijke regenbuien. De meest stevige buien gaan gepaard met onweer en veel regen. De temperatuur stijgt naar 16 tot 20 graden in het zuidwesten en midden. In het noorden en noordoosten wordt het 20 tot lokaal 25 graden. Daarbij waait een meest matige noordwestenwind. Vrijdag begint droog, in de loop van de dag neemt de kans op buien toe. Enkele buien kunnen stevig uitpakken met onweer en hagel. Zo nu en dan zijn er droge perioden en breekt de zon kort door. Het wordt 18 tot 22 graden.quote:
heb je ooit een carrière bij hart van Nederland overwogen?quote:Op donderdag 16 mei 2024 06:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vandaag is het in een groot deel van het land bewolkt met taalrijke regenbuien. De meest stevige buien gaan gepaard met onweer en veel regen. De temperatuur stijgt naar 16 tot 20 graden in het zuidwesten en midden. In het noorden en noordoosten wordt het 20 tot lokaal 25 graden. Daarbij waait een meest matige noordwestenwind. Vrijdag begint droog, in de loop van de dag neemt de kans op buien toe. Enkele buien kunnen stevig uitpakken met onweer en hagel. Zo nu en dan zijn er droge perioden en breekt de zon kort door. Het wordt 18 tot 22 graden.
nee vind ik een verschrikkelijk programmaquote:Op donderdag 16 mei 2024 06:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je ooit een carrière bij hart van Nederland overwogen?
Ergens anders als weerbal?quote:Op donderdag 16 mei 2024 06:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee vind ik een verschrikkelijk programma
Nee, echt maar twee hobbeltjes. We gaan het meemaken.quote:Op donderdag 16 mei 2024 06:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens
[..]
eentje van 2 uur en daarna eentje van 3 uur?
Mooiquote:Op donderdag 16 mei 2024 06:48 schreef JJH het volgende:
Volgens de verwachting krijgen wij vanmorgen twéé mini-buitjes.
Laten we het hopen. Tot waar hoop je te komen?quote:Op donderdag 16 mei 2024 06:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Mooi
Vanaf zondag zou het weer goed moeten zijn
Maandag toch nog eens naar schoonloo toe
Emmenquote:Op donderdag 16 mei 2024 06:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Laten we het hopen. Tot waar hoop je te komen?
Etappe is eigenlijk tot een ander punt, maar om terug bij de auto te komen is 7 km Doorlopen naar Emmen met zo makkelijkquote:
Nog meer dan twee uur voor ze open gaanquote:Op donderdag 16 mei 2024 07:18 schreef bitterbal het volgende:
ik heb weer een keer een vroege dienst dus zo weer krezanten
En zallum?quote:Op donderdag 16 mei 2024 07:18 schreef bitterbal het volgende:
ik heb weer een keer een vroege dienst dus zo weer krezanten
Alsof jij iets te klagen hebt over jouw lunchesquote:Op donderdag 16 mei 2024 07:33 schreef dud0r het volgende:
Misschien moet ik ook maar bij de blauwe doos gaan werken
Raad het iedereen aan. Vandaag eten we ook zalm met aardappelkroketjesquote:Op donderdag 16 mei 2024 07:33 schreef dud0r het volgende:
Misschien moet ik ook maar bij de blauwe doos gaan werken
Dat is ook wel zoquote:Op donderdag 16 mei 2024 07:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Alsof jij iets te klagen hebt over jouw lunches
quote:Op donderdag 16 mei 2024 07:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Raad het iedereen aan. Vandaag eten we ook zalm met aardappelkroketjes
Mijn vriendin werkt op 800m op een bedrijf waar ze elke middag een complete lunch geven aan de medewerkers. Netjes vind ik.quote:Op donderdag 16 mei 2024 07:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
"Geven"quote:Op donderdag 16 mei 2024 07:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mijn vriendin werkt op 800m op een bedrijf waar ze elke middag een complete lunch geven aan de medewerkers. Netjes vind ik.
Mag niet van Ruttequote:Op donderdag 16 mei 2024 07:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mijn vriendin werkt op 800m op een bedrijf waar ze elke middag een complete lunch geven aan de medewerkers. Netjes vind ik.
Eet je wel groentjes?quote:Op donderdag 16 mei 2024 07:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Straks bal als de kroketjes op zijnquote:Op donderdag 16 mei 2024 07:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja zitten sperziebonen bij
Hopelijk zijn die kroketjes er nog. Zijn altijd snel op
Dat is dan wel logisch.quote:Op donderdag 16 mei 2024 07:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Etappe is eigenlijk tot een ander punt, maar om terug bij de auto te komen is 7 km Doorlopen naar Emmen met zo makkelijk
130 op de snelweg hoorde ik. Woop Woop!quote:Op donderdag 16 mei 2024 07:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daarom krijgen we nu Wilders.
dat plan met zorgverzekering zie ik nog niet zo zitten, maar ik hoorde ook op de radio dat "arbeid meer moest lonen" en dus loonbelasting omlaag moest. Dat vind ik dan wel weer primaquote:Op donderdag 16 mei 2024 08:03 schreef JJH het volgende:
[..]
130 op de snelweg hoorde ik. Woop Woop!
Ook eigen bijdrag zorge terug naar 165 euro over een paar jaar. En de premie mag omhoog.
Leuk voor iemand die hooguit één keer per jaar bij de HA zit.
Jaquote:Op donderdag 16 mei 2024 08:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Straks bal als de kroketjes op zijn [ afbeelding ]
Heb de etappes nog eens bekeken en volgens mij is er maar één in Overijsselquote:
Coevorde, Hardenberg en dan door richting.quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Heb de etappes nog eens bekeken en volgens mij is er maar één in Overijssel
Ja, klinkt leuk op papier, maar waar trekken ze die inkomsten dan vandaan?quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat plan met zorgverzekering zie ik nog niet zo zitten, maar ik hoorde ook op de radio dat "arbeid meer moest lonen" en dus loonbelasting omlaag moest. Dat vind ik dan wel weer prima
Gratis bier, yolo.quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, klinkt leuk op papier, maar waar trekken ze die inkomsten dan vandaan?
Wat ambtenaren ontslaan.quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, daar heeft Carolientje toch niks mee.quote:
Als iedereen weer 130 gaat rijden op de snelweg dan verbruiken we meer brandstof en stroom, daar zit ook genoeg belasting opquote:Op donderdag 16 mei 2024 08:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als we de flitsers dan stiekem wel nog op 120 laten staan kunnen we misschien het OV nog gratis maken ook.quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als iedereen weer 130 gaat rijden op de snelweg dan verbruiken we meer brandstof en stroom, daar zit ook genoeg belasting op
Oh valt meequote:Op donderdag 16 mei 2024 08:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Coevorde, Hardenberg en dan door richting.
Coevorden - Hardenberg 19
Hardenberg - Ommen 21
Ommen - Hellendoorn 21
Hellendoorn - Holten 15
Holten - Laren 15
Bij de eerste loop je Overijssel in, en tussen Holten en Laren loop je er weer uit.
Lol, OV.quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als we de flitsers dan stiekem wel nog op 120 laten staan kunnen we misschien het OV nog gratis maken ook.
Maar de PVV wilde toch juist accijns op benzine naar beneden?quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als iedereen weer 130 gaat rijden op de snelweg dan verbruiken we meer brandstof en stroom, daar zit ook genoeg belasting op
Ohw, dat had ik nog niet meegekregen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar de PVV wilde toch juist accijns op benzine naar beneden?
BBB heeft dat omgedraaid naar rode diesel.quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar de PVV wilde toch juist accijns op benzine naar beneden?
Dat riepen ze afgelopen september een keer geloof ik.quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ohw, dat had ik nog niet meegekregen.
Ach, we zullen het zien.
Sowieso.quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Ach, en wat er ook mis gaat: het is toch wel de schuld van links.
Aww.quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:35 schreef IJsdraakje het volgende:
https://www.lego.com/nl-nl/product/fly-with-dodo-airlines-77051
Ik wil 'm.
Tractors 130 op de snelweg.quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
BBB heeft dat omgedraaid naar rode diesel.
En bezuinigingen op de publieke omroep.quote:
Zijn sproeten dan iets erg dat je ze niet wil laten zien?quote:
Songfestival kunnen we vast afstrepenquote:Op donderdag 16 mei 2024 08:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En bezuinigingen op de publieke omroep.
Oma is een beetje van de puntmutsen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zijn sproeten dan iets erg dat je ze niet wil laten zien?
Sproetjes.quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zijn sproeten dan iets erg dat je ze niet wil laten zien?
Of je accepteert je sproetjes gewoon, oma.quote:
Rellen omdat ze alleen een veldje om te kamperen aangewezen krijgen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:44 schreef bitterbal het volgende:
Begrijp alleen deze niet zo?
Worden er geen nieuwe behandeld of gaan de huidige aanvragen ook op pauze
• Er komt een tijdelijke Asielcrisiswet die maximaal twee jaar gaat duren. In die periode wordt de behandeling van asielaanvragen opgeschort en wordt de opvang van mensen die hier asiel aanvragen ‘sterk versoberd'.
Dan tellen we de asielzoekers die in dit land komen niet. Dus dan bestaan ze niet meer.quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:44 schreef bitterbal het volgende:
• Er komt een tijdelijke Asielcrisiswet die maximaal twee jaar gaat duren. In die periode wordt de behandeling van asielaanvragen opgeschort en wordt de opvang van mensen die hier asiel aanvragen ‘sterk versoberd'.
Mensen in Ter Apel mogen niet meer op gras slapen maar op beton.quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:44 schreef bitterbal het volgende:
Kunnen we tegelijkertijd doen alsof we heel standvastig en principieel zijn na het fiasco van dit jaar, en kosten besparen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Songfestival kunnen we vast afstrepen
Hele flevopolder vol tentjes.quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Rellen omdat ze alleen een veldje om te kamperen aangewezen krijgen.
Gewoon een fuck de EBU, nog simpeler.quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kunnen we tegelijkertijd doen alsof we heel standvastig en principieel zijn na het fiasco van dit jaar, en kosten besparen.
Oost-Groningen. Worden ze ook goed wakker geschud.quote:
Er zijn sowieso richtlijnen vanuit Europa over hoeveel we als land moeten opvangen, dus ik snap niet zo goed wat ze lopen te jammeren.quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:49 schreef bitterbal het volgende:
Als er een stop zou komen op nieuwe kunnen de huidige achterstanden weg gewerkt worden. Maar misschien mag er geen stop?
Ik pleeg liever zelfmoord dan dat ik pvv zou stemmenquote:Op donderdag 16 mei 2024 08:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Sowieso.
Als gewoon meer mensen op pvv hadden gestemd hoefden we die hele onzin van een coalitie niet hoeven te doen.
Als die vreselijke compromissen heb je niks aan
Ja ze gaan vragen om een opt-out staat in de plannenquote:Op donderdag 16 mei 2024 08:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er zijn sowieso richtlijnen vanuit Europa over hoeveel we als land moeten opvangen, dus ik snap niet zo goed wat ze lopen te jammeren.
Oooh, dan is het gewoon de schuld van een ander dat het niet lukt. Gewoon Europa de schuld geven in plaats van links, werkt ook.quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ze gaan vragen om een opt-out staat in de plannen
Zelfs de meerderheid van de PVV stemmers is tegen een nexit omdat die ook het belang inzien van de EU voor Nederland en de handelquote:Op donderdag 16 mei 2024 08:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja, leuk, Nexit.
Gaan die boeren ook leuk vinden, wordt de export waar ze zo goed aan verdienen ineens niks meer waard dankzij de extra kosten.
Er zijn Europese afspraken daarover. Dus een stop mag niet eens.quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:49 schreef bitterbal het volgende:
Als er een stop zou komen op nieuwe kunnen de huidige achterstanden weg gewerkt worden. Maar misschien mag er geen stop?
De gulden die terugkomt na de Nexit!quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:51 schreef bitterbal het volgende:
Waar gaan ze dit allemaal van betalen?
Gewoon de stufi weer afschaffen ja tog.quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:51 schreef bitterbal het volgende:
Waar gaan ze dit allemaal van betalen?
Wat?! Er zitten er daadwerkelijk lui die verder kijken dan hun neus lang is?!quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Zelfs de meerderheid van de PVV stemmers is tegen een nexit omdat die ook het belang inzien van de EU voor Nederland en de handel
Dus het tekort aan mensen in de zorg wordt nog groter?quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:51 schreef bitterbal het volgende:
En deze ook niet
Het budget om meer mensen een zorgopleiding te laten volgen wordt verlaagd.
Ik moet wel, heb maar een klein neusjequote:Op donderdag 16 mei 2024 08:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat?! Er zitten er daadwerkelijk lui die verder kijken dan hun neus lang is?!
• Nederland gaat in Brussel vragen om een zogeheten opt-out op de bestaande regels, om zelf ons asielbeleid te mogen bepalen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er zijn Europese afspraken daarover. Dus een stop mag niet eens.
Nee, die hebben gewoon een wat langere neus.quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat?! Er zitten er daadwerkelijk lui die verder kijken dan hun neus lang is?!
Weddenschapje leggen?quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb niet zoveel vertrouwen in deze coalitie, valt het op?
Ok, dit baart me daadwerkelijk zorgen.quote:Meer zeggenschap van burgers door een ander kiesstelsel en versterking van
grondrechten door een constitutioneel hof.
Antwoord gaat nee zijnquote:Op donderdag 16 mei 2024 08:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
• Nederland gaat in Brussel vragen om een zogeheten opt-out op de bestaande regels, om zelf ons asielbeleid te mogen bepalen.
Hoe kan dat nou?! Dit is het eerste rechtse kabinet. Eindelijk geen linkse hobby's meer die bekostigd moeten worden.quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb niet zoveel vertrouwen in deze coalitie, valt het op?
Dan is het de schuld van Europa.quote:
Democratie is maar so so, volk moet niet perse meer invloed krijgen want het volk is zo beïnvloedbaar met een beetje propagandaquote:Op donderdag 16 mei 2024 08:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ok, dit baart me daadwerkelijk zorgen.
Hebben we niet sinds na Kok een rechts cabinet?quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou?! Dit is het eerste rechtse kabinet. Eindelijk geen linkse hobby's meer die bekostigd moeten worden.
Gezien de prognose van hun plannen tot nu toe kunnen ze maar beter meteen Surprised Pikachu premier maken.quote:
Mag dat?quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
• Nederland gaat in Brussel vragen om een zogeheten opt-out op de bestaande regels, om zelf ons asielbeleid te mogen bepalen.
quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Hebben we niet sinds na Kok een rechts cabinet?
Of val ik nu in de sarcasme grap?
Ftfyquote:Op donderdag 16 mei 2024 08:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan is het de schuld van Europapa.
Ja, dat dacht ik ook altijd, maar blijkbaar is dit pas de eerste. 🤷quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
jeetjequote:Op donderdag 16 mei 2024 08:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik pleeg liever zelfmoord dan dat ik pvv zou stemmen
Als wat?quote:Op donderdag 16 mei 2024 09:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb het net even doorgelezen; maar er moeten nog best wel wat details ingevuld worden voordat je echt beleid kunt maken. Voor mij maakt het allemaal toch niet zoveel uit als DINKWAD gezin.
Gaat er straks wat beleid tegengehouden worden door een rechter, is het alweer de schuld van de D66-rechters.quote:Op donderdag 16 mei 2024 09:07 schreef JJH het volgende:
Ik las gister op Reddit ergens volgens mij dat ze dachten dat de VVD niet zo rechts is, en dat de afgelopen jaren alles is verpest door de D66.
Ze kunnen ook meer grond in de steden toveren.quote:Het zorgen dat er meer grond beschikbaar is (‘straatje erbij’, binnenstedelijk en
buitenstedelijk); in nieuw te bestemmen gebieden gaat woningbouw, in geval van
concurrentie om grond, boven windmolens.
Gezien de VVD ook in Paars zat, hebben we eigenlijk überhaupt ooit een linkse coalitie gehad? Volgens mij niet. Zelfs, als je de verhalen mag geloven, "het meest links-progressieve kabinet" Den Uyl, had de voorlopers van het CDA aan boord.quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nou heeft kraag ook wel wat dingen gedaan waarvan ik denk moest dat nou?quote:Op donderdag 16 mei 2024 09:07 schreef JJH het volgende:
Ik las gister op Reddit ergens volgens mij dat ze dachten dat de VVD niet zo rechts is, en dat de afgelopen jaren alles is verpest door de D66.
Paars is mijn lievelingskleurquote:Op donderdag 16 mei 2024 09:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gezien de VVD ook in Paars zat, hebben we eigenlijk überhaupt ooit een linkse coalitie gehad? Volgens mij niet. Zelfs, als je de verhalen mag geloven, "het meest links-progressieve kabinet" Den Uyl, had de voorlopers van het CDA aan boord.
nu geven we Omtzigt van alles de schuldquote:Op donderdag 16 mei 2024 09:07 schreef JJH het volgende:
quote:Op donderdag 16 mei 2024 09:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze kunnen ook meer grond in de steden toveren.
Ahquote:Op donderdag 16 mei 2024 09:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Single income no kids with guinea pigs
In bad dan maar.quote:Op donderdag 16 mei 2024 09:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik moet douchen maar heb de fout gemaakt om te gaan liggen
Kun je wel beter een hamster hebben.quote:Op donderdag 16 mei 2024 09:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ah
Ik heb
Single Income with No Kids maar wel een zusje die niet 50% van de lasten deelt en een LAT relatie met een vent die SIWK is
quote:Op donderdag 16 mei 2024 09:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Single income no kids with guinea pigs
In bad?quote:Op donderdag 16 mei 2024 09:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik moet douchen maar heb de fout gemaakt om te gaan liggen
Het is ook nooit goed.quote:Op donderdag 16 mei 2024 09:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nou heeft kraag ook wel wat dingen gedaan waarvan ik denk moest dat nou?
Maar dat is meer dingen als dat de bank nu een dossier heeft over mij omdat ik soms meer dan 100 euro cash opneem
Ja. Ik ben echt niet blij dat hij zoveel macht heeft.quote:Op donderdag 16 mei 2024 09:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nu geven we Omtzigt van alles de schuld
gecombineerd metquote:Het maatschappelijke en politieke debat over het begin en einde van het leven vraagt zorgvuldigheid,
zowel ten aanzien van de omgang met (onderzoek naar) embryo’s, abortus en euthanasie. Dit debat
wordt onder meer gevoerd met inbreng van zorgverleners, ethici en onderzoekers. De wettelijke
kaders blijven ongewijzigd, behoudens onvoorziene en belangwekkende ontwikkelingen en de
voortgezette behandeling van twee aanhangige initiatiefvoorstellen.
Ik hoop maar dat ze zodanig snel neerstorten voor er bepaalde zaken doorgedramd zijn.quote:De klassieke bepalingen van de Grondwet worden toetsbaar.
Ja, godsamme, alsof je direct registreert wat er aan de hand is als je daar gewoon staat te kijken als volk.quote:Op donderdag 16 mei 2024 09:22 schreef CherryLips het volgende:
Die beelden van die neergeschoten premier
En dan de reacties eronder 'waarom reageert niemand'. Het bloed ligt nog niet op de grond maar het eerste zaadje van fake news is alweer gezaaid.
Alle internethelden hadden de dader al tegen de grond gewerkt voor het eerste schot was gelost.quote:Op donderdag 16 mei 2024 09:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, godsamme, alsof je direct registreert wat er aan de hand is als je daar gewoon staat te kijken als volk.
Zelf hebben ze het filmpje dan al 30 keer bekeken om te snappen wat ze zien. Maar Katrina en Karol ter plekke moeten die analyse in 1 seconden hebben gedaanquote:Op donderdag 16 mei 2024 09:22 schreef CherryLips het volgende:
Die beelden van die neergeschoten premier
En dan de reacties eronder 'waarom reageert niemand'. Het bloed ligt nog niet op de grond maar het eerste zaadje van fake news is alweer gezaaid.
Ik dacht, Katrol is wel een rare naam maar misschien is het een woordgrapjequote:Op donderdag 16 mei 2024 09:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zelf hebben ze het filmpje dan al 30 keer bekeken om te snappen wat ze zien. Maar Katrina en Karol ter plekke moeten die analyse in 1 seconden hebben gedaan
Spider-man?quote:Op donderdag 16 mei 2024 09:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik was gisteren trouwens naar Sting geweest, leuke film voor @:bitterbal
Mevr. van der Plas op d'r sneakers.quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, kom maar op met de tekstwolkjes![]()
[ afbeelding ]
Avrotros onthult inzending voor Eurovisie 2025.quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
We gaan er allemaal aan.quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Sad but true.quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
its the end of the world as we know it
Gelukkig voel ik mij goed.quote:
Oeh, in Den Haag?quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
@:jjh ik ben aangeboden bij de dictu als tester voor de taxi wet
ja is wel ver, maar directe trein verbinding (als ze rijden)quote:
Duimen maar. Zowel of ze je willen hebben, als dat de treinen rijden. Tevens mooie doelgroep de taxibranche.quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
ja is wel ver, maar directe trein verbinding (als ze rijden)
diverse service diensten zijn mooie doelgroepenquote:Op donderdag 16 mei 2024 10:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Duimen maar. Zowel of ze je willen hebben, als dat de treinen rijden. Tevens mooie doelgroep de taxibranche.
Taxibranche is altijd wel dankbaar volk.quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Duimen maar. Zowel of ze je willen hebben, als dat de treinen rijden. Tevens mooie doelgroep de taxibranche.
quote:
of het 8 graden is, de drank niet goed viel, en de bus pas over een uur gaatquote:
Ik vind het een hele aparte combi. Maar misschien is een wat minder traditionele samenstelling wel eens goed om wat verandering aan te brengen in plaats van door blijven modderen. Heb ergens wel het idee dat ze het niet heel lang gaan volhouden samen, maar okquote:Op donderdag 16 mei 2024 10:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie vooral heel veel staatsinkomsten wegvallen terwijl er hele grote investeringen genoemd worden.quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:36 schreef kwiwi het volgende:
Zit net die nieuwe kabinetsplannen door te lezen, vind het op zich wel goede plannen. Zeker dat werken meer moet lonen.
Wat moet je daaraan testen dan.quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
@:jjh ik ben aangeboden bij de dictu als tester voor de taxi wet
Allemaal bijzonder goede redenen om een taxi te pakken.quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
of het 8 graden is, de drank niet goed viel, en de bus pas over een uur gaat
NSC wilde dat erin hebben, ik kan me niet voorstellen dat ze daar snel een meerderheid voor hebben.quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zie vooral heel veel staatsinkomsten wegvallen terwijl er hele grote investeringen genoemd worden.
En dus nog wat lollige dingetjes als 'we gaan de kiesmethode aanpassen', 'grondwet wordt toetsbaar en aanpasbaar' gecombineerd met het expliciet noemen van euthanasie en abortus. Zit me niet lekker.
Eens.quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Allemaal bijzonder goede redenen om een taxi te pakken.
En dat terwijl juist NSC in hun verkiezingsprogramma gezegd heeft dat de regelgeving rondom abortus prima is zo. BBB daarentegen niet. (Ik zit na te lezen, ben nog niet verder gekomen, want hey, werk gaat ook door)quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:44 schreef JJH het volgende:
[..]
NSC wilde dat erin hebben, ik kan me niet voorstellen dat ze daar snel een meerderheid voor hebben.
quote:Abortus is een belangrijk recht, maar er moet niet lichtzinnig mee omgegaan worden. Daarom
willen we dat er zorgvuldig gekeken wordt naar de termijnen en ontwikkelingen zoals een abortus-
pil.
Programma misschien niet, maar ik meen te herinneren dat Omtzigt wel dingen gezegd heeft. Hij heeft in ieder geval behoorlijk ouderwetse denkbeelden wat dat betreft.quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dat terwijl juist NSC in hun verkiezingsprogramma gezegd heeft dat de regelgeving rondom abortus prima is zo. BBB daarentegen niet. (Ik zit na te lezen, ben nog niet verder gekomen, want hey, werk gaat ook door)
BBB:
[..]
Ja, daarom ging ik eerst daar kijken.quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Programma misschien niet, maar ik meen te herinneren dat Omtzigt wel dingen gezegd heeft. Hij heeft in ieder geval behoorlijk ouderwetse denkbeelden wat dat betreft.
"Dit hadden we ook wel in een tweetje af kunnen doen"quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Denk dat je door dat hoofdlijnenakkoord best wel wat problemen rondom de daadwerkelijke invulling en uitvoering kunt krijgen. Maar dat is bij ieder kabinet dat aan het begin staat wel. Denk alleen dat bepaalde groepen weer "pech" gaan hebben.quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Zoals ik zei, ik heb hier geen vertrouwen in. Mooie praat (ja, tuurlijk zie ik liever meer van m'n salaris op m'n eigen bankrekening), maar ik ben erg benieuwd naar hoe ze het financieel voor zich zien. Aangezien ze óók expliciet gezegd hebben dat ze de staatsschuld niet de verantwoordelijkheid van volgende generaties willen maken.
Bezuinigen aan de andere kant, maar dat is in hun ogen natuurlijk veel minder een goed nieuws show natuurlijk, dus dat komt lang niet zo prominent naar voren.quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:48 schreef IJsdraakje het volgende:
igen bankrekening), maar ik ben erg benieuwd naar hoe ze het financieel voor zich zien. Aangezien ze óók explici
Het wordt hoe dan ook afwachten.quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat je door dat hoofdlijnenakkoord best wel wat problemen rondom de daadwerkelijke invulling en uitvoering kunt krijgen. Maar dat is bij ieder kabinet dat aan het begin staat wel. Denk alleen dat bepaalde groepen weer "pech" gaan hebben.
Ik zag 'ergens' een headline voorbijkomen over lastenverlichting voor bedrijven en middeninkomens.quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat je door dat hoofdlijnenakkoord best wel wat problemen rondom de daadwerkelijke invulling en uitvoering kunt krijgen. Maar dat is bij ieder kabinet dat aan het begin staat wel. Denk alleen dat bepaalde groepen weer "pech" gaan hebben.
Die stonden voor een groot deel natuurlijk al op de planning; alleen de uitvoering daarvan is weer niet helemaal duidelijk. Ook een van de redenen waarom mijn volgende (lease)auto geen elektrische auto is. Mensen hebben geen zin in onzekerheid qua uitgaven.quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Bezuinigen aan de andere kant, maar dat is in hun ogen natuurlijk veel minder een goed nieuws show natuurlijk, dus dat komt lang niet zo prominent naar voren.
Ze gaan bijvoorbeeld alle stimuleringsmaatregelen voor electrisch rijden afschaffen.
Het is niet opmerkelijk dat ze vooral de "voor het volk" positieve (in ieder geval op het oog) vooral benadrukken nee. Gratis kinderopvang, meer loon overhouden, lagere zorgpremie, investeren in onderwijs, klinkt allemaal top.quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Bezuinigen aan de andere kant, maar dat is in hun ogen natuurlijk veel minder een goed nieuws show natuurlijk, dus dat komt lang niet zo prominent naar voren.
Ze gaan bijvoorbeeld alle stimuleringsmaatregelen voor electrisch rijden afschaffen.
Wel leuk dat Geert zijn PvdA-das heeft omgedaan.quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
180 euro minder eigen risico per jaar; wel 240 euro extra premie per jaar. Veel plezier ermee!quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:55 schreef CherryLips het volgende:
Lager eigen risico toch? Nu ga ik die opmaken ook.
D'r moet gewoon een kiesdrempel in de grondwet. 10 % van de stemmen halen anders doe je niet mee. Dan hou je een kamer over met 4 of 5 partijen, een coalitie van 2, klaar. En regeren met je hoofd.quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zie vooral heel veel staatsinkomsten wegvallen terwijl er hele grote investeringen genoemd worden.
En dus nog wat lollige dingetjes als 'we gaan de kiesmethode aanpassen', 'grondwet wordt toetsbaar en aanpasbaar' gecombineerd met het expliciet noemen van euthanasie en abortus. Zit me niet lekker.
Jup, was al in een afbouwende fase. Maar dat is niet hoe de Nederlander werkt.quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die stonden voor een groot deel natuurlijk al op de planning; alleen de uitvoering daarvan is weer niet helemaal duidelijk. Ook een van de redenen waarom mijn volgende (lease)auto geen elektrische auto is. Mensen hebben geen zin in onzekerheid qua uitgaven.
quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is niet opmerkelijk dat ze vooral de "voor het volk" positieve (in ieder geval op het oog) vooral benadrukken nee. Gratis kinderopvang, meer loon overhouden, lagere zorgpremie, investeren in onderwijs, klinkt allemaal top.
Alleen ten koste van wat.
ja dat is enorm kut. De zorg wordt meer en meer betaald door de mensen die hem NIET gebruiken.quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
180 euro minder eigen risico per jaar; wel 240 euro extra premie per jaar. Veel plezier ermee!
We gaan eerst inzetten op een districtenstelsel.quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
D'r moet gewoon een kiesdrempel in de grondwet. 10 % van de stemmen halen anders doe je niet mee. Dan hou je een kamer over met 4 of 5 partijen, een coalitie van 2, klaar. En regeren met je hoofd.
Nah, de VVD zit er ook in hequote:Op donderdag 16 mei 2024 10:58 schreef JJH het volgende:
Ik denk ook niet dat ze heel hard grote bedrijven ofzo gaan aanpakken, of de rijkeren.
Van 385 naar 420, minimaal. Mazzelaars met z'n allen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
180 euro minder eigen risico per jaar; wel 240 euro extra premie per jaar. Veel plezier ermee!
Daarom, betaal er toch voor?quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee geen gerrymandering hierquote:Op donderdag 16 mei 2024 10:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We gaan eerst inzetten op een districtenstelsel.
Moet je NSC voor gaan bedanken. Dan krijgt Schubbekuttenveen 10 kiesmannen en Amsterdam ook 10.quote:
Ja. Maar we kunnen nu dus gewoon kiezen om dat niet te doen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 11:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet je NSC voor gaan bedanken. Dan krijgt Schubbekuttenveen 10 kiesmannen en Amsterdam ook 10.
Staan we straks met z'n drieën stil in een weiland.quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja is wel ver, maar directe trein verbinding (als ze rijden)
Het was een grapjequote:
ik zie het onderliggende probleem: Er is TE VEEL WEILAND in dit land!quote:Op donderdag 16 mei 2024 11:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Staan we straks met z'n drieën stil in een weiland.
*BBB getriggerd*quote:Op donderdag 16 mei 2024 11:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik zie het onderliggende probleem: Er is TE VEEL WEILAND in dit land!
Ik had het "niet" gemist, scusi.quote:
Als dit echt zo is dan wordt het niet veel.quote:"Het onderhandelingsakkoord wijst op allerlei terreinen naar Brussel voor oplossingen van Nederlandse problemen. Op sommige punten lijkt het erop dat de partijen het onderling niet eens geworden zijn over maatregelen die genomen moeten worden, en daarom hopen dat het in Brussel geregeld kan worden. Maar dat zou goed ijdele hoop kunnen blijken.
Bijvoorbeeld op het terrein van asiel- en migratiebeleid wil de beoogde nieuwe regering zo snel mogelijk een uitzonderingspositie vragen aan de Europese Commissie, een zogenoemde opt-out. Maar zo'n verzoek kan je volgens de Europese regels als land alleen indienen op een bepaald moment, namelijk als er een nieuw verdrag voor de EU komt. Daar is op dit moment geen sprake van en dat weten de partijen ook, en dus lijkt dit punt vooral voor de bühne.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Ga niet halen hoor, of iig nog nietquote:
quote:Op donderdag 16 mei 2024 11:13 schreef DeZwabber het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wat is die ander? ik wil dit
Baby darling doll face honey
quote:Op donderdag 16 mei 2024 11:13 schreef DeZwabber het volgende:
Bij worteltjestaart moet ik altijd aan de grap van het konijn en de bakker denken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welke generatie zou niet meer weten wat je hiermee bedoeld?quote:Op donderdag 16 mei 2024 11:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Bij worteltjestaart moet ik altijd aan de grap van het konijn en de bakker denken.
spannendquote:Op donderdag 16 mei 2024 11:18 schreef Recce het volgende:
Ik heb een idee voor de nieuwe minister president:
[ afbeelding ]
Janine als first lady. Knappe vrouw.quote:Op donderdag 16 mei 2024 11:18 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 mei 2024 11:13 schreef Wereldgozer het volgende:
[ x ]
Hugo Boss gaat goede zaken doen @:haags
Die is toch van alle generaties.quote:Op donderdag 16 mei 2024 11:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Welke generatie zou niet meer weten wat je hiermee bedoeld?
[..]
spannend
James Bond?quote:Op donderdag 16 mei 2024 11:18 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 mei 2024 11:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Ludo Sanders natuurlijk. Je kijkt toch wel GTST?
quote:
Wel weer zo'n typische kattekut-klacht ja. Er is niks aan de hand maar wel totaal over de zeikquote:Op donderdag 16 mei 2024 11:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik zal het klagen van NatteKrant even overnemen: ze hebben de weg opengebroken voor de GFT-container dus die kan ik al een paar dagen niet kwijt.
/eind bericht
Die regel geldt toch alleen voor die natte kat?quote:Op donderdag 16 mei 2024 11:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog wel een klacht maar ik mag er maar eentje kwijt geloof ik.
Zelfs ik ken hem. En ik kijk geen gtst.quote:
Nah, eentje voor jezelf en een voor NatteKrant kan best.quote:Op donderdag 16 mei 2024 11:28 schreef CherryLips het volgende:
opsparen voor morgen. Stel je voor dat verder morgen alles goed gaatquote:Op donderdag 16 mei 2024 11:28 schreef CherryLips het volgende:
WEER pizzaquote:
Denk dat mijn vader het zelfs weet.quote:Op donderdag 16 mei 2024 11:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zelfs ik ken hem. En ik kijk geen gtst.
nee dat had ik al als avondeten.quote:Op donderdag 16 mei 2024 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WEER pizza![]()
eerst nog even koffie met gevulde koek
Dreigende beweging maken schijnbaar.quote:Op donderdag 16 mei 2024 11:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee maar fuck die formatie en dat gezeik. Waar wordt Joost Klein nou voor vervolgd?
Mag ook niks tegenwoordig. Klotesongfestival.quote:
Wordt 'ie überhaupt vervolgd dan? Laatste wat ik las is dat het naar het Zweedse OM is en dat de verwachting is (omdat dat zo snel ging) dat het geseponeerd wordt.quote:Op donderdag 16 mei 2024 11:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee maar fuck die formatie en dat gezeik. Waar wordt Joost Klein nou voor vervolgd?
hoe was stingquote:Op donderdag 16 mei 2024 11:36 schreef CherryLips het volgende:
Oké de tweede klacht is niet namens mezelf: ze hebben hier nu alle invalidenparkeerplaatsen weggehaald en ik heb twee benedenburen die daar gebruik van maakten plus andere mensen natuurlijk, dus dat vind ik echt een kutstreek.
Handel met voorkennis.quote:Op donderdag 16 mei 2024 11:32 schreef Dr_Flash het volgende:
oh ik las dat er "snel een besluit over vervolging zou komen omdat er sterk bewijs was"quote:Op donderdag 16 mei 2024 11:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wordt 'ie überhaupt vervolgd dan? Laatste wat ik las is dat het naar het Zweedse OM is en dat de verwachting is (omdat dat zo snel ging) dat het geseponeerd wordt.
Da's wel serieus een naaistreek ja.quote:Op donderdag 16 mei 2024 11:36 schreef CherryLips het volgende:
Oké de tweede klacht is niet namens mezelf: ze hebben hier nu alle invalidenparkeerplaatsen weggehaald en ik heb twee benedenburen die daar gebruik van maakten plus andere mensen natuurlijk, dus dat vind ik echt een kutstreek.
Mja, er zijn flink wat Nederlandse nieuwsbronnen die klakkeloos een Zweeds roddelblaadje gekopieerd hebben, Zweedse politiewoordvoerder verwachtte hoogstens een boete.quote:Op donderdag 16 mei 2024 11:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh ik las dat er "snel een besluit over vervolging zou komen omdat er sterk bewijs was"
Oh, okeequote:Op donderdag 16 mei 2024 11:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, er zijn flink wat Nederlandse nieuwsbronnen die klakkeloos een Zweeds roddelblaadje gekopieerd hebben, Zweedse politiewoordvoerder verwachtte hoogstens een boete.
alles en iedereen aanklagen! songfestival opnieuw doen!quote:Op donderdag 16 mei 2024 11:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, okee![]()
Als het helemaal geseponeerd wordt gaat ie natuurlijk EBU aanklagen voor het verwoesten van zijn carrière dus dat zal ook niet gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |