Die regel geldt toch alleen voor die natte kat?quote:Op donderdag 16 mei 2024 11:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog wel een klacht maar ik mag er maar eentje kwijt geloof ik.
Zelfs ik ken hem. En ik kijk geen gtst.quote:
Nah, eentje voor jezelf en een voor NatteKrant kan best.quote:Op donderdag 16 mei 2024 11:28 schreef CherryLips het volgende:
opsparen voor morgen. Stel je voor dat verder morgen alles goed gaatquote:Op donderdag 16 mei 2024 11:28 schreef CherryLips het volgende:
WEER pizzaquote:
Denk dat mijn vader het zelfs weet.quote:Op donderdag 16 mei 2024 11:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zelfs ik ken hem. En ik kijk geen gtst.
nee dat had ik al als avondeten.quote:Op donderdag 16 mei 2024 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WEER pizza![]()
eerst nog even koffie met gevulde koek
Dreigende beweging maken schijnbaar.quote:Op donderdag 16 mei 2024 11:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee maar fuck die formatie en dat gezeik. Waar wordt Joost Klein nou voor vervolgd?
Mag ook niks tegenwoordig. Klotesongfestival.quote:
Wordt 'ie überhaupt vervolgd dan? Laatste wat ik las is dat het naar het Zweedse OM is en dat de verwachting is (omdat dat zo snel ging) dat het geseponeerd wordt.quote:Op donderdag 16 mei 2024 11:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee maar fuck die formatie en dat gezeik. Waar wordt Joost Klein nou voor vervolgd?
hoe was stingquote:Op donderdag 16 mei 2024 11:36 schreef CherryLips het volgende:
Oké de tweede klacht is niet namens mezelf: ze hebben hier nu alle invalidenparkeerplaatsen weggehaald en ik heb twee benedenburen die daar gebruik van maakten plus andere mensen natuurlijk, dus dat vind ik echt een kutstreek.
Handel met voorkennis.quote:Op donderdag 16 mei 2024 11:32 schreef Dr_Flash het volgende:
oh ik las dat er "snel een besluit over vervolging zou komen omdat er sterk bewijs was"quote:Op donderdag 16 mei 2024 11:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wordt 'ie überhaupt vervolgd dan? Laatste wat ik las is dat het naar het Zweedse OM is en dat de verwachting is (omdat dat zo snel ging) dat het geseponeerd wordt.
Da's wel serieus een naaistreek ja.quote:Op donderdag 16 mei 2024 11:36 schreef CherryLips het volgende:
Oké de tweede klacht is niet namens mezelf: ze hebben hier nu alle invalidenparkeerplaatsen weggehaald en ik heb twee benedenburen die daar gebruik van maakten plus andere mensen natuurlijk, dus dat vind ik echt een kutstreek.
Mja, er zijn flink wat Nederlandse nieuwsbronnen die klakkeloos een Zweeds roddelblaadje gekopieerd hebben, Zweedse politiewoordvoerder verwachtte hoogstens een boete.quote:Op donderdag 16 mei 2024 11:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh ik las dat er "snel een besluit over vervolging zou komen omdat er sterk bewijs was"
Oh, okeequote:Op donderdag 16 mei 2024 11:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, er zijn flink wat Nederlandse nieuwsbronnen die klakkeloos een Zweeds roddelblaadje gekopieerd hebben, Zweedse politiewoordvoerder verwachtte hoogstens een boete.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |