SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Ga niet halen hoor, of iig nog nietquote:
quote:Op donderdag 16 mei 2024 11:13 schreef DeZwabber het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wat is die ander? ik wil dit
Baby darling doll face honey
quote:Op donderdag 16 mei 2024 11:13 schreef DeZwabber het volgende:
Bij worteltjestaart moet ik altijd aan de grap van het konijn en de bakker denken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welke generatie zou niet meer weten wat je hiermee bedoeld?quote:Op donderdag 16 mei 2024 11:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Bij worteltjestaart moet ik altijd aan de grap van het konijn en de bakker denken.
spannendquote:Op donderdag 16 mei 2024 11:18 schreef Recce het volgende:
Ik heb een idee voor de nieuwe minister president:
[ afbeelding ]
Janine als first lady. Knappe vrouw.quote:Op donderdag 16 mei 2024 11:18 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 mei 2024 11:13 schreef Wereldgozer het volgende:
[ x ]
Hugo Boss gaat goede zaken doen @:haags
Die is toch van alle generaties.quote:Op donderdag 16 mei 2024 11:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Welke generatie zou niet meer weten wat je hiermee bedoeld?
[..]
spannend
James Bond?quote:Op donderdag 16 mei 2024 11:18 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 mei 2024 11:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Ludo Sanders natuurlijk. Je kijkt toch wel GTST?
quote:
Wel weer zo'n typische kattekut-klacht ja. Er is niks aan de hand maar wel totaal over de zeikquote:Op donderdag 16 mei 2024 11:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik zal het klagen van NatteKrant even overnemen: ze hebben de weg opengebroken voor de GFT-container dus die kan ik al een paar dagen niet kwijt.
/eind bericht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |