Wel leuk dat Geert zijn PvdA-das heeft omgedaan.quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, kom maar op met de tekstwolkjes![]()
[ afbeelding ]
180 euro minder eigen risico per jaar; wel 240 euro extra premie per jaar. Veel plezier ermee!quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:55 schreef CherryLips het volgende:
Lager eigen risico toch? Nu ga ik die opmaken ook.
D'r moet gewoon een kiesdrempel in de grondwet. 10 % van de stemmen halen anders doe je niet mee. Dan hou je een kamer over met 4 of 5 partijen, een coalitie van 2, klaar. En regeren met je hoofd.quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zie vooral heel veel staatsinkomsten wegvallen terwijl er hele grote investeringen genoemd worden.
En dus nog wat lollige dingetjes als 'we gaan de kiesmethode aanpassen', 'grondwet wordt toetsbaar en aanpasbaar' gecombineerd met het expliciet noemen van euthanasie en abortus. Zit me niet lekker.
Jup, was al in een afbouwende fase. Maar dat is niet hoe de Nederlander werkt.quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die stonden voor een groot deel natuurlijk al op de planning; alleen de uitvoering daarvan is weer niet helemaal duidelijk. Ook een van de redenen waarom mijn volgende (lease)auto geen elektrische auto is. Mensen hebben geen zin in onzekerheid qua uitgaven.
quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is niet opmerkelijk dat ze vooral de "voor het volk" positieve (in ieder geval op het oog) vooral benadrukken nee. Gratis kinderopvang, meer loon overhouden, lagere zorgpremie, investeren in onderwijs, klinkt allemaal top.
Alleen ten koste van wat.
ja dat is enorm kut. De zorg wordt meer en meer betaald door de mensen die hem NIET gebruiken.quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
180 euro minder eigen risico per jaar; wel 240 euro extra premie per jaar. Veel plezier ermee!
We gaan eerst inzetten op een districtenstelsel.quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
D'r moet gewoon een kiesdrempel in de grondwet. 10 % van de stemmen halen anders doe je niet mee. Dan hou je een kamer over met 4 of 5 partijen, een coalitie van 2, klaar. En regeren met je hoofd.
Nah, de VVD zit er ook in hequote:Op donderdag 16 mei 2024 10:58 schreef JJH het volgende:
Ik denk ook niet dat ze heel hard grote bedrijven ofzo gaan aanpakken, of de rijkeren.
Van 385 naar 420, minimaal. Mazzelaars met z'n allen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
180 euro minder eigen risico per jaar; wel 240 euro extra premie per jaar. Veel plezier ermee!
Daarom, betaal er toch voor?quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee geen gerrymandering hierquote:Op donderdag 16 mei 2024 10:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We gaan eerst inzetten op een districtenstelsel.
Moet je NSC voor gaan bedanken. Dan krijgt Schubbekuttenveen 10 kiesmannen en Amsterdam ook 10.quote:
Ja. Maar we kunnen nu dus gewoon kiezen om dat niet te doen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 11:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet je NSC voor gaan bedanken. Dan krijgt Schubbekuttenveen 10 kiesmannen en Amsterdam ook 10.
Staan we straks met z'n drieën stil in een weiland.quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja is wel ver, maar directe trein verbinding (als ze rijden)
Het was een grapjequote:
ik zie het onderliggende probleem: Er is TE VEEL WEILAND in dit land!quote:Op donderdag 16 mei 2024 11:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Staan we straks met z'n drieën stil in een weiland.
*BBB getriggerd*quote:Op donderdag 16 mei 2024 11:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik zie het onderliggende probleem: Er is TE VEEL WEILAND in dit land!
Ik had het "niet" gemist, scusi.quote:
Als dit echt zo is dan wordt het niet veel.quote:"Het onderhandelingsakkoord wijst op allerlei terreinen naar Brussel voor oplossingen van Nederlandse problemen. Op sommige punten lijkt het erop dat de partijen het onderling niet eens geworden zijn over maatregelen die genomen moeten worden, en daarom hopen dat het in Brussel geregeld kan worden. Maar dat zou goed ijdele hoop kunnen blijken.
Bijvoorbeeld op het terrein van asiel- en migratiebeleid wil de beoogde nieuwe regering zo snel mogelijk een uitzonderingspositie vragen aan de Europese Commissie, een zogenoemde opt-out. Maar zo'n verzoek kan je volgens de Europese regels als land alleen indienen op een bepaald moment, namelijk als er een nieuw verdrag voor de EU komt. Daar is op dit moment geen sprake van en dat weten de partijen ook, en dus lijkt dit punt vooral voor de bühne.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |