diverse service diensten zijn mooie doelgroepenquote:Op donderdag 16 mei 2024 10:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Duimen maar. Zowel of ze je willen hebben, als dat de treinen rijden. Tevens mooie doelgroep de taxibranche.
Taxibranche is altijd wel dankbaar volk.quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Duimen maar. Zowel of ze je willen hebben, als dat de treinen rijden. Tevens mooie doelgroep de taxibranche.
quote:
of het 8 graden is, de drank niet goed viel, en de bus pas over een uur gaatquote:
Ik vind het een hele aparte combi. Maar misschien is een wat minder traditionele samenstelling wel eens goed om wat verandering aan te brengen in plaats van door blijven modderen. Heb ergens wel het idee dat ze het niet heel lang gaan volhouden samen, maar okquote:Op donderdag 16 mei 2024 10:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, kom maar op met de tekstwolkjes![]()
[ afbeelding ]
Ik zie vooral heel veel staatsinkomsten wegvallen terwijl er hele grote investeringen genoemd worden.quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:36 schreef kwiwi het volgende:
Zit net die nieuwe kabinetsplannen door te lezen, vind het op zich wel goede plannen. Zeker dat werken meer moet lonen.
Wat moet je daaraan testen dan.quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
@:jjh ik ben aangeboden bij de dictu als tester voor de taxi wet
Allemaal bijzonder goede redenen om een taxi te pakken.quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
of het 8 graden is, de drank niet goed viel, en de bus pas over een uur gaat
NSC wilde dat erin hebben, ik kan me niet voorstellen dat ze daar snel een meerderheid voor hebben.quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zie vooral heel veel staatsinkomsten wegvallen terwijl er hele grote investeringen genoemd worden.
En dus nog wat lollige dingetjes als 'we gaan de kiesmethode aanpassen', 'grondwet wordt toetsbaar en aanpasbaar' gecombineerd met het expliciet noemen van euthanasie en abortus. Zit me niet lekker.
Eens.quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Allemaal bijzonder goede redenen om een taxi te pakken.
En dat terwijl juist NSC in hun verkiezingsprogramma gezegd heeft dat de regelgeving rondom abortus prima is zo. BBB daarentegen niet. (Ik zit na te lezen, ben nog niet verder gekomen, want hey, werk gaat ook door)quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:44 schreef JJH het volgende:
[..]
NSC wilde dat erin hebben, ik kan me niet voorstellen dat ze daar snel een meerderheid voor hebben.
quote:Abortus is een belangrijk recht, maar er moet niet lichtzinnig mee omgegaan worden. Daarom
willen we dat er zorgvuldig gekeken wordt naar de termijnen en ontwikkelingen zoals een abortus-
pil.
Programma misschien niet, maar ik meen te herinneren dat Omtzigt wel dingen gezegd heeft. Hij heeft in ieder geval behoorlijk ouderwetse denkbeelden wat dat betreft.quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dat terwijl juist NSC in hun verkiezingsprogramma gezegd heeft dat de regelgeving rondom abortus prima is zo. BBB daarentegen niet. (Ik zit na te lezen, ben nog niet verder gekomen, want hey, werk gaat ook door)
BBB:
[..]
Ja, daarom ging ik eerst daar kijken.quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Programma misschien niet, maar ik meen te herinneren dat Omtzigt wel dingen gezegd heeft. Hij heeft in ieder geval behoorlijk ouderwetse denkbeelden wat dat betreft.
"Dit hadden we ook wel in een tweetje af kunnen doen"quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Denk dat je door dat hoofdlijnenakkoord best wel wat problemen rondom de daadwerkelijke invulling en uitvoering kunt krijgen. Maar dat is bij ieder kabinet dat aan het begin staat wel. Denk alleen dat bepaalde groepen weer "pech" gaan hebben.quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Zoals ik zei, ik heb hier geen vertrouwen in. Mooie praat (ja, tuurlijk zie ik liever meer van m'n salaris op m'n eigen bankrekening), maar ik ben erg benieuwd naar hoe ze het financieel voor zich zien. Aangezien ze óók expliciet gezegd hebben dat ze de staatsschuld niet de verantwoordelijkheid van volgende generaties willen maken.
Bezuinigen aan de andere kant, maar dat is in hun ogen natuurlijk veel minder een goed nieuws show natuurlijk, dus dat komt lang niet zo prominent naar voren.quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:48 schreef IJsdraakje het volgende:
igen bankrekening), maar ik ben erg benieuwd naar hoe ze het financieel voor zich zien. Aangezien ze óók explici
Het wordt hoe dan ook afwachten.quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat je door dat hoofdlijnenakkoord best wel wat problemen rondom de daadwerkelijke invulling en uitvoering kunt krijgen. Maar dat is bij ieder kabinet dat aan het begin staat wel. Denk alleen dat bepaalde groepen weer "pech" gaan hebben.
Ik zag 'ergens' een headline voorbijkomen over lastenverlichting voor bedrijven en middeninkomens.quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat je door dat hoofdlijnenakkoord best wel wat problemen rondom de daadwerkelijke invulling en uitvoering kunt krijgen. Maar dat is bij ieder kabinet dat aan het begin staat wel. Denk alleen dat bepaalde groepen weer "pech" gaan hebben.
Die stonden voor een groot deel natuurlijk al op de planning; alleen de uitvoering daarvan is weer niet helemaal duidelijk. Ook een van de redenen waarom mijn volgende (lease)auto geen elektrische auto is. Mensen hebben geen zin in onzekerheid qua uitgaven.quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Bezuinigen aan de andere kant, maar dat is in hun ogen natuurlijk veel minder een goed nieuws show natuurlijk, dus dat komt lang niet zo prominent naar voren.
Ze gaan bijvoorbeeld alle stimuleringsmaatregelen voor electrisch rijden afschaffen.
Het is niet opmerkelijk dat ze vooral de "voor het volk" positieve (in ieder geval op het oog) vooral benadrukken nee. Gratis kinderopvang, meer loon overhouden, lagere zorgpremie, investeren in onderwijs, klinkt allemaal top.quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Bezuinigen aan de andere kant, maar dat is in hun ogen natuurlijk veel minder een goed nieuws show natuurlijk, dus dat komt lang niet zo prominent naar voren.
Ze gaan bijvoorbeeld alle stimuleringsmaatregelen voor electrisch rijden afschaffen.
Wel leuk dat Geert zijn PvdA-das heeft omgedaan.quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
180 euro minder eigen risico per jaar; wel 240 euro extra premie per jaar. Veel plezier ermee!quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:55 schreef CherryLips het volgende:
Lager eigen risico toch? Nu ga ik die opmaken ook.
D'r moet gewoon een kiesdrempel in de grondwet. 10 % van de stemmen halen anders doe je niet mee. Dan hou je een kamer over met 4 of 5 partijen, een coalitie van 2, klaar. En regeren met je hoofd.quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zie vooral heel veel staatsinkomsten wegvallen terwijl er hele grote investeringen genoemd worden.
En dus nog wat lollige dingetjes als 'we gaan de kiesmethode aanpassen', 'grondwet wordt toetsbaar en aanpasbaar' gecombineerd met het expliciet noemen van euthanasie en abortus. Zit me niet lekker.
Jup, was al in een afbouwende fase. Maar dat is niet hoe de Nederlander werkt.quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die stonden voor een groot deel natuurlijk al op de planning; alleen de uitvoering daarvan is weer niet helemaal duidelijk. Ook een van de redenen waarom mijn volgende (lease)auto geen elektrische auto is. Mensen hebben geen zin in onzekerheid qua uitgaven.
quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is niet opmerkelijk dat ze vooral de "voor het volk" positieve (in ieder geval op het oog) vooral benadrukken nee. Gratis kinderopvang, meer loon overhouden, lagere zorgpremie, investeren in onderwijs, klinkt allemaal top.
Alleen ten koste van wat.
ja dat is enorm kut. De zorg wordt meer en meer betaald door de mensen die hem NIET gebruiken.quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
180 euro minder eigen risico per jaar; wel 240 euro extra premie per jaar. Veel plezier ermee!
We gaan eerst inzetten op een districtenstelsel.quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
D'r moet gewoon een kiesdrempel in de grondwet. 10 % van de stemmen halen anders doe je niet mee. Dan hou je een kamer over met 4 of 5 partijen, een coalitie van 2, klaar. En regeren met je hoofd.
Nah, de VVD zit er ook in hequote:Op donderdag 16 mei 2024 10:58 schreef JJH het volgende:
Ik denk ook niet dat ze heel hard grote bedrijven ofzo gaan aanpakken, of de rijkeren.
Van 385 naar 420, minimaal. Mazzelaars met z'n allen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
180 euro minder eigen risico per jaar; wel 240 euro extra premie per jaar. Veel plezier ermee!
Daarom, betaal er toch voor?quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee geen gerrymandering hierquote:Op donderdag 16 mei 2024 10:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We gaan eerst inzetten op een districtenstelsel.
Moet je NSC voor gaan bedanken. Dan krijgt Schubbekuttenveen 10 kiesmannen en Amsterdam ook 10.quote:
Ja. Maar we kunnen nu dus gewoon kiezen om dat niet te doen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 11:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet je NSC voor gaan bedanken. Dan krijgt Schubbekuttenveen 10 kiesmannen en Amsterdam ook 10.
Staan we straks met z'n drieën stil in een weiland.quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja is wel ver, maar directe trein verbinding (als ze rijden)
Het was een grapjequote:
ik zie het onderliggende probleem: Er is TE VEEL WEILAND in dit land!quote:Op donderdag 16 mei 2024 11:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Staan we straks met z'n drieën stil in een weiland.
*BBB getriggerd*quote:Op donderdag 16 mei 2024 11:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik zie het onderliggende probleem: Er is TE VEEL WEILAND in dit land!
Ik had het "niet" gemist, scusi.quote:
Als dit echt zo is dan wordt het niet veel.quote:"Het onderhandelingsakkoord wijst op allerlei terreinen naar Brussel voor oplossingen van Nederlandse problemen. Op sommige punten lijkt het erop dat de partijen het onderling niet eens geworden zijn over maatregelen die genomen moeten worden, en daarom hopen dat het in Brussel geregeld kan worden. Maar dat zou goed ijdele hoop kunnen blijken.
Bijvoorbeeld op het terrein van asiel- en migratiebeleid wil de beoogde nieuwe regering zo snel mogelijk een uitzonderingspositie vragen aan de Europese Commissie, een zogenoemde opt-out. Maar zo'n verzoek kan je volgens de Europese regels als land alleen indienen op een bepaald moment, namelijk als er een nieuw verdrag voor de EU komt. Daar is op dit moment geen sprake van en dat weten de partijen ook, en dus lijkt dit punt vooral voor de bühne.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Ga niet halen hoor, of iig nog nietquote:
quote:Op donderdag 16 mei 2024 11:13 schreef DeZwabber het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wat is die ander? ik wil dit
Baby darling doll face honey
quote:Op donderdag 16 mei 2024 11:13 schreef DeZwabber het volgende:
Bij worteltjestaart moet ik altijd aan de grap van het konijn en de bakker denken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welke generatie zou niet meer weten wat je hiermee bedoeld?quote:Op donderdag 16 mei 2024 11:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Bij worteltjestaart moet ik altijd aan de grap van het konijn en de bakker denken.
spannendquote:Op donderdag 16 mei 2024 11:18 schreef Recce het volgende:
Ik heb een idee voor de nieuwe minister president:
[ afbeelding ]
Janine als first lady. Knappe vrouw.quote:Op donderdag 16 mei 2024 11:18 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 mei 2024 11:13 schreef Wereldgozer het volgende:
[ x ]
Hugo Boss gaat goede zaken doen @:haags
Die is toch van alle generaties.quote:Op donderdag 16 mei 2024 11:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Welke generatie zou niet meer weten wat je hiermee bedoeld?
[..]
spannend
James Bond?quote:Op donderdag 16 mei 2024 11:18 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 mei 2024 11:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Ludo Sanders natuurlijk. Je kijkt toch wel GTST?
quote:
Wel weer zo'n typische kattekut-klacht ja. Er is niks aan de hand maar wel totaal over de zeikquote:Op donderdag 16 mei 2024 11:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik zal het klagen van NatteKrant even overnemen: ze hebben de weg opengebroken voor de GFT-container dus die kan ik al een paar dagen niet kwijt.
/eind bericht
Die regel geldt toch alleen voor die natte kat?quote:Op donderdag 16 mei 2024 11:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog wel een klacht maar ik mag er maar eentje kwijt geloof ik.
Zelfs ik ken hem. En ik kijk geen gtst.quote:
Nah, eentje voor jezelf en een voor NatteKrant kan best.quote:Op donderdag 16 mei 2024 11:28 schreef CherryLips het volgende:
opsparen voor morgen. Stel je voor dat verder morgen alles goed gaatquote:Op donderdag 16 mei 2024 11:28 schreef CherryLips het volgende:
WEER pizzaquote:
Denk dat mijn vader het zelfs weet.quote:Op donderdag 16 mei 2024 11:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zelfs ik ken hem. En ik kijk geen gtst.
nee dat had ik al als avondeten.quote:Op donderdag 16 mei 2024 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WEER pizza![]()
eerst nog even koffie met gevulde koek
Dreigende beweging maken schijnbaar.quote:Op donderdag 16 mei 2024 11:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee maar fuck die formatie en dat gezeik. Waar wordt Joost Klein nou voor vervolgd?
Mag ook niks tegenwoordig. Klotesongfestival.quote:
Wordt 'ie überhaupt vervolgd dan? Laatste wat ik las is dat het naar het Zweedse OM is en dat de verwachting is (omdat dat zo snel ging) dat het geseponeerd wordt.quote:Op donderdag 16 mei 2024 11:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee maar fuck die formatie en dat gezeik. Waar wordt Joost Klein nou voor vervolgd?
hoe was stingquote:Op donderdag 16 mei 2024 11:36 schreef CherryLips het volgende:
Oké de tweede klacht is niet namens mezelf: ze hebben hier nu alle invalidenparkeerplaatsen weggehaald en ik heb twee benedenburen die daar gebruik van maakten plus andere mensen natuurlijk, dus dat vind ik echt een kutstreek.
Handel met voorkennis.quote:Op donderdag 16 mei 2024 11:32 schreef Dr_Flash het volgende:
oh ik las dat er "snel een besluit over vervolging zou komen omdat er sterk bewijs was"quote:Op donderdag 16 mei 2024 11:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wordt 'ie überhaupt vervolgd dan? Laatste wat ik las is dat het naar het Zweedse OM is en dat de verwachting is (omdat dat zo snel ging) dat het geseponeerd wordt.
Da's wel serieus een naaistreek ja.quote:Op donderdag 16 mei 2024 11:36 schreef CherryLips het volgende:
Oké de tweede klacht is niet namens mezelf: ze hebben hier nu alle invalidenparkeerplaatsen weggehaald en ik heb twee benedenburen die daar gebruik van maakten plus andere mensen natuurlijk, dus dat vind ik echt een kutstreek.
Mja, er zijn flink wat Nederlandse nieuwsbronnen die klakkeloos een Zweeds roddelblaadje gekopieerd hebben, Zweedse politiewoordvoerder verwachtte hoogstens een boete.quote:Op donderdag 16 mei 2024 11:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh ik las dat er "snel een besluit over vervolging zou komen omdat er sterk bewijs was"
Oh, okeequote:Op donderdag 16 mei 2024 11:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, er zijn flink wat Nederlandse nieuwsbronnen die klakkeloos een Zweeds roddelblaadje gekopieerd hebben, Zweedse politiewoordvoerder verwachtte hoogstens een boete.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |