Ja, godsamme, alsof je direct registreert wat er aan de hand is als je daar gewoon staat te kijken als volk.quote:Op donderdag 16 mei 2024 09:22 schreef CherryLips het volgende:
Die beelden van die neergeschoten premier
En dan de reacties eronder 'waarom reageert niemand'. Het bloed ligt nog niet op de grond maar het eerste zaadje van fake news is alweer gezaaid.
Alle internethelden hadden de dader al tegen de grond gewerkt voor het eerste schot was gelost.quote:Op donderdag 16 mei 2024 09:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, godsamme, alsof je direct registreert wat er aan de hand is als je daar gewoon staat te kijken als volk.
Zelf hebben ze het filmpje dan al 30 keer bekeken om te snappen wat ze zien. Maar Katrina en Karol ter plekke moeten die analyse in 1 seconden hebben gedaanquote:Op donderdag 16 mei 2024 09:22 schreef CherryLips het volgende:
Die beelden van die neergeschoten premier
En dan de reacties eronder 'waarom reageert niemand'. Het bloed ligt nog niet op de grond maar het eerste zaadje van fake news is alweer gezaaid.
Ik dacht, Katrol is wel een rare naam maar misschien is het een woordgrapjequote:Op donderdag 16 mei 2024 09:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zelf hebben ze het filmpje dan al 30 keer bekeken om te snappen wat ze zien. Maar Katrina en Karol ter plekke moeten die analyse in 1 seconden hebben gedaan
Spider-man?quote:Op donderdag 16 mei 2024 09:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik was gisteren trouwens naar Sting geweest, leuke film voor @:bitterbal
Mevr. van der Plas op d'r sneakers.quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, kom maar op met de tekstwolkjes![]()
[ afbeelding ]
Avrotros onthult inzending voor Eurovisie 2025.quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
We gaan er allemaal aan.quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Sad but true.quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
its the end of the world as we know it
Gelukkig voel ik mij goed.quote:
Oeh, in Den Haag?quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
@:jjh ik ben aangeboden bij de dictu als tester voor de taxi wet
ja is wel ver, maar directe trein verbinding (als ze rijden)quote:
Duimen maar. Zowel of ze je willen hebben, als dat de treinen rijden. Tevens mooie doelgroep de taxibranche.quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
ja is wel ver, maar directe trein verbinding (als ze rijden)
diverse service diensten zijn mooie doelgroepenquote:Op donderdag 16 mei 2024 10:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Duimen maar. Zowel of ze je willen hebben, als dat de treinen rijden. Tevens mooie doelgroep de taxibranche.
Taxibranche is altijd wel dankbaar volk.quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Duimen maar. Zowel of ze je willen hebben, als dat de treinen rijden. Tevens mooie doelgroep de taxibranche.
quote:
of het 8 graden is, de drank niet goed viel, en de bus pas over een uur gaatquote:
Ik vind het een hele aparte combi. Maar misschien is een wat minder traditionele samenstelling wel eens goed om wat verandering aan te brengen in plaats van door blijven modderen. Heb ergens wel het idee dat ze het niet heel lang gaan volhouden samen, maar okquote:Op donderdag 16 mei 2024 10:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie vooral heel veel staatsinkomsten wegvallen terwijl er hele grote investeringen genoemd worden.quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:36 schreef kwiwi het volgende:
Zit net die nieuwe kabinetsplannen door te lezen, vind het op zich wel goede plannen. Zeker dat werken meer moet lonen.
Wat moet je daaraan testen dan.quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
@:jjh ik ben aangeboden bij de dictu als tester voor de taxi wet
Allemaal bijzonder goede redenen om een taxi te pakken.quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
of het 8 graden is, de drank niet goed viel, en de bus pas over een uur gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |