Zelfs de meerderheid van de PVV stemmers is tegen een nexit omdat die ook het belang inzien van de EU voor Nederland en de handelquote:Op donderdag 16 mei 2024 08:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja, leuk, Nexit.
Gaan die boeren ook leuk vinden, wordt de export waar ze zo goed aan verdienen ineens niks meer waard dankzij de extra kosten.
Er zijn Europese afspraken daarover. Dus een stop mag niet eens.quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:49 schreef bitterbal het volgende:
Als er een stop zou komen op nieuwe kunnen de huidige achterstanden weg gewerkt worden. Maar misschien mag er geen stop?
De gulden die terugkomt na de Nexit!quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:51 schreef bitterbal het volgende:
Waar gaan ze dit allemaal van betalen?
Gewoon de stufi weer afschaffen ja tog.quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:51 schreef bitterbal het volgende:
Waar gaan ze dit allemaal van betalen?
Wat?! Er zitten er daadwerkelijk lui die verder kijken dan hun neus lang is?!quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Zelfs de meerderheid van de PVV stemmers is tegen een nexit omdat die ook het belang inzien van de EU voor Nederland en de handel
Dus het tekort aan mensen in de zorg wordt nog groter?quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:51 schreef bitterbal het volgende:
En deze ook niet
Het budget om meer mensen een zorgopleiding te laten volgen wordt verlaagd.
Ik moet wel, heb maar een klein neusjequote:Op donderdag 16 mei 2024 08:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat?! Er zitten er daadwerkelijk lui die verder kijken dan hun neus lang is?!
• Nederland gaat in Brussel vragen om een zogeheten opt-out op de bestaande regels, om zelf ons asielbeleid te mogen bepalen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er zijn Europese afspraken daarover. Dus een stop mag niet eens.
Nee, die hebben gewoon een wat langere neus.quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat?! Er zitten er daadwerkelijk lui die verder kijken dan hun neus lang is?!
Weddenschapje leggen?quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb niet zoveel vertrouwen in deze coalitie, valt het op?
Ok, dit baart me daadwerkelijk zorgen.quote:Meer zeggenschap van burgers door een ander kiesstelsel en versterking van
grondrechten door een constitutioneel hof.
Antwoord gaat nee zijnquote:Op donderdag 16 mei 2024 08:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
• Nederland gaat in Brussel vragen om een zogeheten opt-out op de bestaande regels, om zelf ons asielbeleid te mogen bepalen.
Hoe kan dat nou?! Dit is het eerste rechtse kabinet. Eindelijk geen linkse hobby's meer die bekostigd moeten worden.quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb niet zoveel vertrouwen in deze coalitie, valt het op?
Dan is het de schuld van Europa.quote:
Democratie is maar so so, volk moet niet perse meer invloed krijgen want het volk is zo beīnvloedbaar met een beetje propagandaquote:Op donderdag 16 mei 2024 08:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ok, dit baart me daadwerkelijk zorgen.
Hebben we niet sinds na Kok een rechts cabinet?quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou?! Dit is het eerste rechtse kabinet. Eindelijk geen linkse hobby's meer die bekostigd moeten worden.
Gezien de prognose van hun plannen tot nu toe kunnen ze maar beter meteen Surprised Pikachu premier maken.quote:
Mag dat?quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
• Nederland gaat in Brussel vragen om een zogeheten opt-out op de bestaande regels, om zelf ons asielbeleid te mogen bepalen.
quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Hebben we niet sinds na Kok een rechts cabinet?
Of val ik nu in de sarcasme grap?
Ftfyquote:Op donderdag 16 mei 2024 08:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan is het de schuld van Europapa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |