Ja, dat dacht ik ook altijd, maar blijkbaar is dit pas de eerste. 🤷quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Hebben we niet sinds na Kok een rechts cabinet?
Of val ik nu in de sarcasme grap?
jeetjequote:Op donderdag 16 mei 2024 08:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik pleeg liever zelfmoord dan dat ik pvv zou stemmen
Als wat?quote:Op donderdag 16 mei 2024 09:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb het net even doorgelezen; maar er moeten nog best wel wat details ingevuld worden voordat je echt beleid kunt maken. Voor mij maakt het allemaal toch niet zoveel uit als DINKWAD gezin.
Gaat er straks wat beleid tegengehouden worden door een rechter, is het alweer de schuld van de D66-rechters.quote:Op donderdag 16 mei 2024 09:07 schreef JJH het volgende:
Ik las gister op Reddit ergens volgens mij dat ze dachten dat de VVD niet zo rechts is, en dat de afgelopen jaren alles is verpest door de D66.
Ze kunnen ook meer grond in de steden toveren.quote:Het zorgen dat er meer grond beschikbaar is (‘straatje erbij’, binnenstedelijk en
buitenstedelijk); in nieuw te bestemmen gebieden gaat woningbouw, in geval van
concurrentie om grond, boven windmolens.
Gezien de VVD ook in Paars zat, hebben we eigenlijk überhaupt ooit een linkse coalitie gehad? Volgens mij niet. Zelfs, als je de verhalen mag geloven, "het meest links-progressieve kabinet" Den Uyl, had de voorlopers van het CDA aan boord.quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Hebben we niet sinds na Kok een rechts cabinet?
Of val ik nu in de sarcasme grap?
Nou heeft kraag ook wel wat dingen gedaan waarvan ik denk moest dat nou?quote:Op donderdag 16 mei 2024 09:07 schreef JJH het volgende:
Ik las gister op Reddit ergens volgens mij dat ze dachten dat de VVD niet zo rechts is, en dat de afgelopen jaren alles is verpest door de D66.
Paars is mijn lievelingskleurquote:Op donderdag 16 mei 2024 09:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gezien de VVD ook in Paars zat, hebben we eigenlijk überhaupt ooit een linkse coalitie gehad? Volgens mij niet. Zelfs, als je de verhalen mag geloven, "het meest links-progressieve kabinet" Den Uyl, had de voorlopers van het CDA aan boord.
nu geven we Omtzigt van alles de schuldquote:Op donderdag 16 mei 2024 09:07 schreef JJH het volgende:
quote:Op donderdag 16 mei 2024 09:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze kunnen ook meer grond in de steden toveren.
Ahquote:Op donderdag 16 mei 2024 09:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Single income no kids with guinea pigs
In bad dan maar.quote:Op donderdag 16 mei 2024 09:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik moet douchen maar heb de fout gemaakt om te gaan liggen
Kun je wel beter een hamster hebben.quote:Op donderdag 16 mei 2024 09:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ah
Ik heb
Single Income with No Kids maar wel een zusje die niet 50% van de lasten deelt en een LAT relatie met een vent die SIWK is
quote:Op donderdag 16 mei 2024 09:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Single income no kids with guinea pigs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |