een heel klein beetje danquote:Op donderdag 16 mei 2024 06:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
Morguh
Het is een beetje droog![]()
Heel even maar dan kan ik in ieder geval de hond uitlaten
klinkt pijnlijkquote:Op donderdag 16 mei 2024 06:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
Heb drie dagen op rij ochtend wandelingen gedaan tussen de 8 en 16 km
Dat wordt m vandaag niet
Liep net ook tegen een uitgezonderd fietsers bord aan met mijn hoofd
Maar in alle eerlijkheid, ik ga er altijd vanuit dat ik zo klein ben dat ik er onder door kan lopen
Ben ik het niet mee eensquote:
eentje van 2 uur en daarna eentje van 3 uur?quote:Op donderdag 16 mei 2024 06:48 schreef JJH het volgende:
Volgens de verwachting krijgen wij vanmorgen twéé mini-buitjes.
Vandaag is het in een groot deel van het land bewolkt met taalrijke regenbuien. De meest stevige buien gaan gepaard met onweer en veel regen. De temperatuur stijgt naar 16 tot 20 graden in het zuidwesten en midden. In het noorden en noordoosten wordt het 20 tot lokaal 25 graden. Daarbij waait een meest matige noordwestenwind. Vrijdag begint droog, in de loop van de dag neemt de kans op buien toe. Enkele buien kunnen stevig uitpakken met onweer en hagel. Zo nu en dan zijn er droge perioden en breekt de zon kort door. Het wordt 18 tot 22 graden.quote:
heb je ooit een carrière bij hart van Nederland overwogen?quote:Op donderdag 16 mei 2024 06:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vandaag is het in een groot deel van het land bewolkt met taalrijke regenbuien. De meest stevige buien gaan gepaard met onweer en veel regen. De temperatuur stijgt naar 16 tot 20 graden in het zuidwesten en midden. In het noorden en noordoosten wordt het 20 tot lokaal 25 graden. Daarbij waait een meest matige noordwestenwind. Vrijdag begint droog, in de loop van de dag neemt de kans op buien toe. Enkele buien kunnen stevig uitpakken met onweer en hagel. Zo nu en dan zijn er droge perioden en breekt de zon kort door. Het wordt 18 tot 22 graden.
nee vind ik een verschrikkelijk programmaquote:Op donderdag 16 mei 2024 06:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je ooit een carrière bij hart van Nederland overwogen?
Ergens anders als weerbal?quote:Op donderdag 16 mei 2024 06:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee vind ik een verschrikkelijk programma
Nee, echt maar twee hobbeltjes. We gaan het meemaken.quote:Op donderdag 16 mei 2024 06:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens
[..]
eentje van 2 uur en daarna eentje van 3 uur?
Mooiquote:Op donderdag 16 mei 2024 06:48 schreef JJH het volgende:
Volgens de verwachting krijgen wij vanmorgen twéé mini-buitjes.
Laten we het hopen. Tot waar hoop je te komen?quote:Op donderdag 16 mei 2024 06:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Mooi
Vanaf zondag zou het weer goed moeten zijn
Maandag toch nog eens naar schoonloo toe
Emmenquote:Op donderdag 16 mei 2024 06:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Laten we het hopen. Tot waar hoop je te komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |