Etappe is eigenlijk tot een ander punt, maar om terug bij de auto te komen is 7 km Doorlopen naar Emmen met zo makkelijkquote:
Nog meer dan twee uur voor ze open gaanquote:Op donderdag 16 mei 2024 07:18 schreef bitterbal het volgende:
ik heb weer een keer een vroege dienst dus zo weer krezanten
En zallum?quote:Op donderdag 16 mei 2024 07:18 schreef bitterbal het volgende:
ik heb weer een keer een vroege dienst dus zo weer krezanten
Alsof jij iets te klagen hebt over jouw lunchesquote:Op donderdag 16 mei 2024 07:33 schreef dud0r het volgende:
Misschien moet ik ook maar bij de blauwe doos gaan werken
Raad het iedereen aan. Vandaag eten we ook zalm met aardappelkroketjesquote:Op donderdag 16 mei 2024 07:33 schreef dud0r het volgende:
Misschien moet ik ook maar bij de blauwe doos gaan werken
Dat is ook wel zoquote:Op donderdag 16 mei 2024 07:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Alsof jij iets te klagen hebt over jouw lunches
quote:Op donderdag 16 mei 2024 07:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Raad het iedereen aan. Vandaag eten we ook zalm met aardappelkroketjes
Mijn vriendin werkt op 800m op een bedrijf waar ze elke middag een complete lunch geven aan de medewerkers. Netjes vind ik.quote:Op donderdag 16 mei 2024 07:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
"Geven"quote:Op donderdag 16 mei 2024 07:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mijn vriendin werkt op 800m op een bedrijf waar ze elke middag een complete lunch geven aan de medewerkers. Netjes vind ik.
Mag niet van Ruttequote:Op donderdag 16 mei 2024 07:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mijn vriendin werkt op 800m op een bedrijf waar ze elke middag een complete lunch geven aan de medewerkers. Netjes vind ik.
Eet je wel groentjes?quote:Op donderdag 16 mei 2024 07:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Straks bal als de kroketjes op zijnquote:Op donderdag 16 mei 2024 07:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja zitten sperziebonen bij
Hopelijk zijn die kroketjes er nog. Zijn altijd snel op
Dat is dan wel logisch.quote:Op donderdag 16 mei 2024 07:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Etappe is eigenlijk tot een ander punt, maar om terug bij de auto te komen is 7 km Doorlopen naar Emmen met zo makkelijk
130 op de snelweg hoorde ik. Woop Woop!quote:Op donderdag 16 mei 2024 07:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daarom krijgen we nu Wilders.
dat plan met zorgverzekering zie ik nog niet zo zitten, maar ik hoorde ook op de radio dat "arbeid meer moest lonen" en dus loonbelasting omlaag moest. Dat vind ik dan wel weer primaquote:Op donderdag 16 mei 2024 08:03 schreef JJH het volgende:
[..]
130 op de snelweg hoorde ik. Woop Woop!
Ook eigen bijdrag zorge terug naar 165 euro over een paar jaar. En de premie mag omhoog.
Leuk voor iemand die hooguit één keer per jaar bij de HA zit.
Jaquote:Op donderdag 16 mei 2024 08:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Straks bal als de kroketjes op zijn [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |