Daar zou ik mij ook niet mee willen bemoeien als overheid, ik ben niet van de SGP hé?quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:09 schreef koemleit het volgende:
[..]
wat kan jou het nou rotten wat een ander doet?
hou je zelf lekker aan je "klassieke burgerwaarden" en laat een ander lekker gangbangen met 6 transgenders als ie daar zin in heeft.
We have a winnerquote:Op woensdag 15 mei 2024 13:09 schreef koemleit het volgende:
[..]
wat kan jou het nou rotten wat een ander doet?
hou je zelf lekker aan je "klassieke burgerwaarden" en laat een ander lekker gangbangen met 6 transgenders als ie daar zin in heeft.
Dat gebeurd dan ook enkel in fantasieën van mensen als, noem eens iemand, een Tucker Carlson.quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Daar zou ik mij ook niet mee willen bemoeien als overheid, ik ben niet van de SGP hé?
Maar ik hoef ook geen overheid die het actief promoot.
Waar zie jij de promoties voor zulke dingen dan van de overheid?quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Daar zou ik mij ook niet mee willen bemoeien als overheid, ik ben niet van de SGP hé?
quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waar zie jij de promoties voor zulke dingen dan van de overheid?
quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:14 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat gebeurd dan ook enkel in fantasieën van mensen als, noem eens iemand, een Tucker Carlson.
Ik dacht dat burgerwaarden dingen waren als rechtvaardigheid, gelijke behandeling en respect voor iedereen.quote:
Waar gaat het precies over gangbangen met 6 transgenders?quote:
Ach ja, de regenboogzebrapaden.quote:
nee hij bedoel man - vrouw - kind en eventueel seksueel misbruik door de kerk, dat zijn klassieke burgerwaarden.quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik dacht dat burgerwaarden dingen waren als rechtvaardigheid, gelijke behandeling en respect voor iedereen.
Guess I was wrong.
Mooi toch hoe zoiets basaals als burgerwaarden kan verschillenquote:Op woensdag 15 mei 2024 13:18 schreef koemleit het volgende:
[..]
nee hij bedoel man - vrouw - kind en eventueel seksueel misbruik door de kerk, dat zijn klassieke burgerwaarden.
de man is de baas, de vrouw doet het huishouden.
Belangrijk om te vermelden we hebben het hier over een witte man. Mensen die anders doen is WOKE GEKTE!!!!!
Brengt mij bij de vraag.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat hoeft ook niet. Maar zonder multinationals kun je dat sociale beleid niet betalen.quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:07 schreef Origami94 het volgende:
[..]
De overheid. Laten we nou niet in het neoliberale greenwashing trucje trappen en doen alsof de multinationals het beste voor hebben met de maatschappij
Net enige wat ik daar ooit van heb gemerkt is dat mijn zoontje een periode had dat hij per sé over één kleur heen moest springen: "bah, roze!" Ik zie het probleem verder niet met die zebrapaden. Het nut ook niet, trouwens. Enige probleem is dat ze soms slechter zichtbaar zijn in donker en regen, maar daarvoor staat er als het goed is een bord bij.quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ach ja, de regenboogzebrapaden.
Ja daar wordt mn leven flink door beinvloed.
Welk Postbus 51 spotje was dat?quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:11 schreef phpmystyle het volgende:
quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:33 schreef koemleit het volgende:
[..]
Brengt mij bij de vraag.
Moet het eigenlijk een Nederlander zijn.
Anders De winter of Le pen.Volgens mij moet het bij wet iemand zijn met de NL nationaliteit, ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anders was het wel Jurgen Klopp geworden![]()
maar laten we niet nu allemaal namen gaan roepen van totale idioten en dan zeggen "god allemachtig".quote:
dan had Orban het er waarschijnlijk bij gedaanquote:Op woensdag 15 mei 2024 13:42 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Volgens mij moet het bij wet iemand zijn met de NL nationaliteit, ja.
Anders was het wel Jurgen Klopp geworden
Blijkbaar heeft men nog steeds geen fucking clou wie het word inclusief de 4 onderhandelende partijen.quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:43 schreef koemleit het volgende:
[..]
maar laten we niet nu allemaal namen gaan roepen van totale idioten en dan zeggen "god allemachtig".
Wesley Sneijder "god allemachtig".
Rita Verdonk "god allemachtig".
er moet toch wel iets van een aanwijzing zijn dat iemand "genoemd" wordt?
Multinationals kosten meer dan dat ze opleveren.quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:36 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet. Maar zonder multinationals kun je dat sociale beleid niet betalen.
Waarom dan?quote:
Tweet staat er gewoon nog. Waarom staat er niet bij, maar ik kan me voorstellen dat het met Van der Burg en Van der Wal te maken heeft, die niet hun eigen beleid weer willen afbreken.quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waarom dan?
Tweet is nu al gedelete?
o ik zie het.quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:52 schreef Hanca het volgende:
[..]
Tweet staat er gewoon nog. Waarom staat er niet bij, maar ik kan me voorstellen dat het met Van der Burg en Van der Wal te maken heeft, die niet hun eigen beleid weer willen afbreken.
quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:33 schreef koemleit het volgende:
[..]
Brengt mij bij de vraag.
Moet het eigenlijk een Nederlander zijn.
Anders De winter of Le pen.Ik zag "Winter" en "Le Pen" en dacht even dat er Leon de Winter stondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is een optie, maar daar zal de VVD dan weer niet vrolijk van worden. Zeker niet omdat de Eerste Kamer dan weer meer op hun spoor dan op dat van Yeşilgöz lijkt te zitten, dus dan wordt regeren voor het kabinet wel heel moeilijk.quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
o ik zie het.
Als ze het er niet mee eens zijn stappen ze maar op.
Niet alleen dat, ik denk dat er wel meer mensen in de VVD fractie zitten die mee-regeren minder belangrijk vinden dan alle principes overboord flikkeren.quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:52 schreef Hanca het volgende:
[..]
Tweet staat er gewoon nog. Waarom staat er niet bij, maar ik kan me voorstellen dat het met Van der Burg en Van der Wal te maken heeft, die niet hun eigen beleid weer willen afbreken.
Die is anders ook nogal geradicaliseerd.quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zag "Winter" en "Le Pen" en dacht even dat er Leon de Winter stond
Past dan ook prima bij de PVV dus vanuit die optiek werkt dat wel.quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:57 schreef nostra het volgende:
[..]
Die is anders ook nogal geradicaliseerd.
Gewoon afzetten die twee lastpakken. Hebben al genoeg verneukt voor de VVD.quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:55 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dat is een optie, maar daar zal de VVD dan weer niet vrolijk van worden. Zeker niet omdat de Eerste Kamer dan weer meer op hun spoor dan op dat van Yeşilgöz lijkt te zitten, dus dan wordt regeren voor het kabinet wel heel moeilijk.
Een Nederlands Kamerlid afzetten? Hoe werkt dat volgens jou?quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gewoon afzetten die twee lastpakken. Hebben al genoeg verneukt voor de VVD.
VVD EK ken ik niet. Lijkt mij dat ze toetsen op de technische kant, en niet op de ideologische kant. Maar gezien het strenge verkiezingsprogramma van de VVD mbt imigratie en het feit dat ze daar een kabinet op hebben laten klappen neem ik aan dat de meeste VVD'ers voor een streng beleid zijn.
Als die twee een beetje slim zijn niet.quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:57 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Worden Van den Burg en Van der Wal de nieuwe Koppejan en Ferrier?
Je kunt kamerleden niet afzetten, gelukkig. Die zetel is van hen, niet van de VVD.quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat is een aanname die ik zeker voor de eerste kamer zeker niet zo maar zou maken, er waren naar verluidt EK-leden die uit de fractie zouden stappen als ze tegen de spreidingswet moesten stemmen.quote:VVD EK ken ik niet. Lijkt mij dat ze toetsen op de technische kant, en niet op de ideologische kant. Maar gezien het strenge verkiezingsprogramma van de VVD mbt imigratie en het feit dat ze daar een kabinet op hebben laten klappen neem ik aan dat de meeste VVD'ers voor een streng beleid zijn.
Uit de fractie gooien a la verdonk?quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:00 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Een Nederlands Kamerlid afzetten? Hoe werkt dat volgens jou?
Dan verliest de VVD 2 zetels, niet de Kamerleden.quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Uit de fractie gooien a la verdonk?
Onderschat Schippers cs inderdaad niet.quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:01 schreef Hanca het volgende:
[..]
Je kunt kamerleden niet afzetten, gelukkig. Die zetel is van hen, niet van de VVD.
[..]
Dat is een aanname die ik zeker voor de eerste kamer zeker niet zo maar zou maken, er waren naar verluidt EK-leden die uit de fractie zouden stappen als ze tegen de spreidingswet moesten stemmen.
Wat puur getalsmatig iet direct tot problemen hoeftvte leiden. Maar zowel intern als extern natuurlijk wel dodelijk is voor de VVD(-top).quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dan verliest de VVD 2 zetels, niet de Kamerleden.
Precies, een scheuring is wel het laatste wat de VVD nu nodig heeft.quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:03 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wat puur getalsmatig iet direct tot problemen hoeftvte leiden. Maar zowel intern als extern natuurlijk wel dodelijk is voor de VVD(-top).
Zeker omdat de namen veel groter zijn dan die van Ferrier en Koppejan. En die twee vertegenwoordigen een behoorlijk grote vleugel binnen de VVD.quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:03 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wat puur getalsmatig iet direct tot problemen hoeftvte leiden. Maar zowel intern als extern natuurlijk wel dodelijk is voor de VVD(-top).
En je kunt er donder op zeggen dat types als Nijpels en Weisglas er dan nog een keer overheen knallen. Dan krijg je echt een scheuring.quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:05 schreef Hanca het volgende:
[..]
Zeker omdat de namen veel groter zijn dan die van Ferrier en Koppejan. En die twee vertegenwoordigen een behoorlijk grote vleugel binnen de VVD.
En als de EK fractie dan ook mee gaat kun je het kabinet beter gelijk weer naar huis sturen. Kortom: het is de complete fractie van de VVD die tekent, incl Van der Wal en Van den Burg, of er tekent niemand.quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:11 schreef trein2000 het volgende:
[..]
En je kunt er donder op zeggen dat types als Nijpels en Weisglas er dan nog een keer overheen knallen. Dan krijg je echt een scheuring.
Je kraamt nogal dictatoriale dingen uit in dit topic. Hopelijk zitten er nog kamerleden in de kamer die hun eigen afweging maken en niet 'gedwongen' worden om deze coalitie mogelijk maken terwijl ze grote principiële en inhoudelijke bezwaren hebben.quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
VVD EK ken ik niet. Lijkt mij dat ze toetsen op de technische kant, en niet op de ideologische kant. Maar gezien het strenge verkiezingsprogramma van de VVD mbt imigratie en het feit dat ze daar een kabinet op hebben laten klappen neem ik aan dat de meeste VVD'ers voor een streng beleid zijn.
Nah, dan laten ze Yesilgoz als een baksteen vallen, de VVD leiding gaat geen scheuring toelaten.quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:11 schreef trein2000 het volgende:
[..]
En je kunt er donder op zeggen dat types als Nijpels en Weisglas er dan nog een keer overheen knallen. Dan krijg je echt een scheuring.
NSC kamerleden zijn flink betrokken geweest achter de schermen, voor zover wij weten is dat minder het geval geweest voor de VVD kamerleden en zijn er waarschijnlijk meer verrassingen voor de VVD-fractie dan voor de NSC-fractie wat er in het akkoord staat.quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waarom dan?
Tweet is nu al gedelete?
Als die slim zijn gaan die het ook op een meer geniepige manier saboteren. Een beetje als mastodont roepen in de media heeft niet zoveel effect.quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:11 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat budget kan wel gehalveerd worden dus.quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
NOS heeft dus een livestream nu al 3 uur gaande die een in/uitgang filmt. Juist ja.
Dat het zo lang moet duren is ook wel bijzonder...quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
NOS heeft dus een livestream nu al 3 uur gaande die een in/uitgang filmt. Juist ja.
Dat doen ze al weken, zodat de journalisten niet de hele dag voor de deur hoeven te wachten. Zo konden ze toch filmen dat Wilders een keer wegliep. Het enige verschil is dat ze de stream nu hebben gepubliseerd, dat zal niet zo veel kosten.quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Beetje de sunk costs fallacy uitbuiten?quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:29 schreef Hexagon het volgende:
Volgens mij hanteert Omtzigt een soort strategie door steeds op het laatste moment met extra wensen te komen. Die net niet onredelijk genoeg zijn voor Geert om het te laten knallen.
Ja is het gedaan? Gaan we het toch over links proberen?quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:27 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dat het zo lang moet duren is ook wel bijzonder...
Als het werkt werkt hetquote:Op woensdag 15 mei 2024 14:34 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Beetje de sunk costs fallacy uitbuiten?
A4'tje moet toch wel genoeg zijn.quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:38 schreef phpmystyle het volgende:
Zou het programma onderhand wel eens willen zien. Hopelijk leest het beetje snel weg.
Is dat een eis, ja? Belangrijker dan de inhoud?quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:38 schreef phpmystyle het volgende:
Zou het programma onderhand wel eens willen zien. Hopelijk leest het beetje snel weg.
Het doel was toch juist zo weinig mogelijk inhoud?quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:50 schreef Hanca het volgende:
[..]
Is dat een eis, ja? Belangrijker dan de inhoud?
voor deze user wel, die laat al het hele topic blijken niet te weten hoe onze democratie in elkaar steekt.quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:50 schreef Hanca het volgende:
[..]
Grote akkoorden zijn geen garantie op succes. Hopelijk houden ze het overzichtelijk en duidelijk.quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:50 schreef Hanca het volgende:
[..]
Oef.quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:50 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ah, de nieuwe premier is aangeschoven, dan gaat het goed komen.
Je maakt een grapje, maar stel vanochtend kwam Wilders echt met Plasterk en Omtzigt zei 'no fucking way'. Dan moet je dat toch oplossen, dus misschien laten ze Mona nu komen om te vragen of ze de premier wil worden.quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:50 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ah, de nieuwe premier is aangeschoven, dan gaat het goed komen.
Het was meer een sarcastische opmerking omdat ik Mona Keijzer als een hele slechte grap zie maar het zou mij niet eens verbazen als je gelijk hebt.quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Je maakt een grapje, maar stel vanochtend kwam Wilders echt met Plasterk en Omtzigt zei 'no fucking way'. Dan moet je dat toch oplossen, dus misschien laten ze Mona nu komen om te vragen of ze de premier wil worden.
Tja, dat geeft wel aan hoe serieus jij het allemaal neemt.quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Grote akkoorden zijn geen garantie op succes. Hopelijk houden ze het overzichtelijk en duidelijk.
En dat alles om de quote "we zijn eruit, we gaan het nu eerst met de fractie bespreken" live te kunnen uitzendenquote:Op woensdag 15 mei 2024 14:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Neem jij het bloedserieus dan? Jij maakt alleen maar grappen en beledigende opmerkingen over het aanstaande kabinet.quote:Op woensdag 15 mei 2024 15:00 schreef Hanca het volgende:
[..]
Tja, dat geeft wel aan hoe serieus jij het allemaal neemt.
Welke echte ingrepen ?quote:Op woensdag 15 mei 2024 15:01 schreef phpmystyle het volgende:
De geestelijke akkers zijn nog niet klaar om echte ingrepen te doen.
Gaat voor nu te ver om eindeloos over te praten. Maar ingrepen die vooral FvD voorstaan. Voorstellen die wel wat nuances en aanpassingen behoeven.quote:
Ik neem het zeer serieus. Ik heb volgens mij ook geen beledigende opmerkingen gemaakt, alleen feitelijk vastgesteld dat er geen enkele kwaliteit zit in de tot nu toe genoemde namen. Maar dat zie ik niet als beledigend. Maar mijn interesse gaat wat verder dan totaal nutteloze symboolpolitiek als 'we mogen weer 130' of 'we willen het strengste asielbeleid ooit (zonder specificatie)'.quote:Op woensdag 15 mei 2024 15:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Neem jij het bloedserieus dan? Jij maakt alleen maar grappen en beledigende opmerkingen over het aanstaande kabinet.
Ik hoop van harte dat ze het redden, maar ik vrees dat veel noodzakelijke ingrepen op korte termijn nog niet gaan gebeuren. De geestelijke akkers zijn nog niet klaar om echte ingrepen te doen.
Dat zou heel raar zijn aangezien geen van de formerende partijen op een lijn zit met de FvDquote:Op woensdag 15 mei 2024 15:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gaat voor nu te ver om eindeloos over te praten. Maar ingrepen die vooral FvD voorstaan. Voorstellen die wel wat nuances en aanpassingen behoeven.
Lol.quote:Op woensdag 15 mei 2024 15:07 schreef VoMy het volgende:
Van de VK:
Langzaamaan komen er druppels informatie naar buiten over waarom het afronden van de formatiegesprekken onverwacht langer duurt dan eerder werd aangenomen. Volgens het hoofd woordvoering van NSC zou de VVD meer tijd nodig hebben om de laatste puntjes op de i te zetten. Dit wordt door de VVD ontkend.
Vanuit de liberalen valt te horen dat Pieter Omtzigt vandaag, nadat de onderhandelingen over het financiële plaatje gisteren waren afgerond, met een nieuw voorstel op de proppen is gekomen dat behoorlijk grote implicaties heeft voor de rijksfinanciën. Volgens de VVD is dát de reden waarom de gesprekken nu langer duren dan voorzien.
Betrokkenen houden er inmiddels rekening mee dat een eventueel hoofdlijnenakkoord pas morgen gepresenteerd kan worden.
Gezellig.
Die heb ik ook graag, sterker nog, het is mijn werk. Maar detailuitwerkingen per departement, niet op "program" niveau voor een extra-parlementair kabinet.quote:Op woensdag 15 mei 2024 15:06 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik neem het zeer serieus. Ik heb volgens mij ook geen beledigende opmerkingen gemaakt, alleen feitelijk vastgesteld dat er geen enkele kwaliteit zit in de tot nu toe genoemde namen. Maar dat zie ik niet als beledigend. Maar mijn interesse gaat wat verder dan totaal nutteloze symboolpolitiek als 'we mogen weer 130' of 'we willen het strengste asielbeleid ooit (zonder specificatie)'.
Ik heb graag uitgebreide, diepgaande dossiers. Geen jip en janneke taal, maar dingen waarvan je kunt zien dat er over na is gedacht, dat er samenhang is en dat er een richting is waar ze heen willen met het land.
@KaheemSaid had gelijk, denk ik, het is ofwel opzet ofwel onkunde bij Omtzigtquote:Op woensdag 15 mei 2024 15:07 schreef VoMy het volgende:
Van de VK:
Langzaamaan komen er druppels informatie naar buiten over waarom het afronden van de formatiegesprekken onverwacht langer duurt dan eerder werd aangenomen. Volgens het hoofd woordvoering van NSC zou de VVD meer tijd nodig hebben om de laatste puntjes op de i te zetten. Dit wordt door de VVD ontkend.
Vanuit de liberalen valt te horen dat Pieter Omtzigt vandaag, nadat de onderhandelingen over het financiële plaatje gisteren waren afgerond, met een nieuw voorstel op de proppen is gekomen dat behoorlijk grote implicaties heeft voor de rijksfinanciën. Volgens de VVD is dát de reden waarom de gesprekken nu langer duren dan voorzien.
Betrokkenen houden er inmiddels rekening mee dat een eventueel hoofdlijnenakkoord pas morgen gepresenteerd kan worden.
Gezellig.
Dat heeft tijd nodig. We zitten in het post-liberale tijdperk.quote:Op woensdag 15 mei 2024 15:08 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat zou heel raar zijn aangezien geen van de formerende partijen op een lijn zit met de FvD
God behoede ons voor de verdere Volemdamnisering van Nederland.quote:Op woensdag 15 mei 2024 15:09 schreef Nieuwschierig het volgende:
Misschien was Plasterk al nooit een optie en zijn ze er wel zover uit dat mevr. Keijzer nu as we speak officieel gevraagd wordt.
Ja, om dan gelijk met de samenzwerings en pro-Rusland wappies in zee te gaan is ook weer zo wat.quote:Op woensdag 15 mei 2024 15:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat heeft tijd nodig. We zitten in het post-liberale tijdperk.
Lekken is nooit een heel goed teken.quote:Op woensdag 15 mei 2024 15:07 schreef VoMy het volgende:
Van de VK:
Gezellig.
Ja, ik weet zeer goed wat dat inhoud. Maar dan nog is "hopelijk leest het een beetje lekker weg" wat mij betreft echt een absurde opmerking over zo'n akkoord. Echt, gewoonweg absurd.quote:Op woensdag 15 mei 2024 15:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die heb ik ook graag, sterker nog, het is mijn werk. Maar detailuitwerkingen per departement, niet op "program" niveau voor een extra-parlementair kabinet.
Je weet toch wat een extra-parlementair kabinet inhoudt?
Is het idee Plasterk alweer dood en begraven?quote:Op woensdag 15 mei 2024 15:09 schreef Nieuwschierig het volgende:
Misschien was Plasterk al nooit een optie en zijn ze er wel zover uit dat mevr. Keijzer nu as we speak officieel gevraagd wordt.
Who knows? We weten niet eens of dat een serieuze optie was.quote:Op woensdag 15 mei 2024 15:11 schreef VoMy het volgende:
[..]
Is het idee Plasterk alweer dood en begraven?
Een en ander moet inderdaad nog wat meer uitgekristalliseerd worden. Dat ben ik met je eens.quote:Op woensdag 15 mei 2024 15:10 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, om dan gelijk met de samenzwerings en pro-Rusland wappies in zee te gaan is ook weer zo wat.
Jantje Smit heeft een stapje terug gedaan en meteen was het een chaos is Malmö. Dus ik ben niet zo bang voor wat invloed van katholieke vissersgenen.quote:Op woensdag 15 mei 2024 15:10 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
God behoed ons voor de verdere Volemdamnisering van Nederland.
Nou, vier hypotheken op welke versie de juiste is.quote:Op woensdag 15 mei 2024 15:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Dus je wilt geen FvD plannen, begrijp ik. Nee, nu is het helemaal duidelijkquote:Op woensdag 15 mei 2024 15:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Een en ander moet inderdaad nog wat meer uitgekristalliseerd worden. Dat ben ik met je eens.
FvD in deze vorm is geen optie.
Maar ik zie dit als een overgangsperiode waarin we zitten.
Oh die flauwekul van tribunalen en politici in de gevangenis zetten.quote:Op woensdag 15 mei 2024 15:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gaat voor nu te ver om eindeloos over te praten. Maar ingrepen die vooral FvD voorstaan. Voorstellen die wel wat nuances en aanpassingen behoeven.
Misschien ontdekte er vandaag eentje dat Roon een mogelijk integriteitsprobleem heeft rondom zijn miljoenen.quote:Op woensdag 15 mei 2024 15:11 schreef VoMy het volgende:
[..]
Is het idee Plasterk alweer dood en begraven?
Hoe bezie jij het allemaal?quote:Op woensdag 15 mei 2024 15:12 schreef nostra het volgende:
[..]
Nou, vier hypotheken op welke versie de juiste is.
en bij FC Volendam ook meteen degradatie na het vertrek van Jan.quote:Op woensdag 15 mei 2024 15:12 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Jantje Smit heeft een stapje terug gedaan en meteen was het een chaos is Malmö. Dus ik ben niet zo bang voor wat invloed van katholieke vissersgenen.
Wat precies? Dat Omtzigt weer met een last-minute puntje op de i ter grootte van Uranus aankomt komt me een stuk plausibeler over dan dat de VVD in tijdnood zit om details uit te werken.quote:
Nee, als het klapt gaan we met PvdA/GL-VVD-NSC-D66 (in)formeren.quote:Op woensdag 15 mei 2024 15:18 schreef KingRoland het volgende:
Laat het lekker klappen joh
Wilders richting de 50+.
NSC verliest een shit load, denk wel aan een halvering.
De rest zien we wel.
Caroline is natuurlijk niet zo van de cijfers, dus kan ook zijn dat Mona er nu bij is om even te checken wat ze nu gaan veranderen en of dat een probleem is voor de BBB.quote:Op woensdag 15 mei 2024 15:20 schreef Nieuwschierig het volgende:
Maar serieus, welk ander doel zou het binnenhalen van Mona Keijzer kunnen hebben dan vragen of ze een kabinet wil formeren?
Ze is BBB, de enige andere optie is dat die opeens een breekpunt hebben waar ze voor nodig is.
VVD heeft het nu al moeilijk met NSCquote:Op woensdag 15 mei 2024 15:20 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, als het klapt gaan we met PvdA/GL-VVD-NSC-D66 (in)formeren.
Ik denk dat ze eerst nog even Geert een proeve van een regeerakkoord laten schrijven. Moet wel duidelijk zijn dat er echt geen soep mee te koken valt.quote:Op woensdag 15 mei 2024 15:20 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, als het klapt gaan we met PvdA/GL-VVD-NSC-D66 (in)formeren.
gaan we er komen of gaan we er niet komen op een normale hoffelijke manier? Gaat het kabinet effectief kunnen opereren?quote:Op woensdag 15 mei 2024 15:18 schreef nostra het volgende:
[..]
Wat precies? Dat Omtzigt weer met een last-minute puntje op de i ter grootte van Uranus aankomt komt me een stuk plausibeler over dan dat de VVD in tijdnood zit om details uit te werken.
Ja, zo gaan die dingen in de politiek.quote:Op woensdag 15 mei 2024 15:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
VVD heeft het nu al moeilijk met NSC
nu nog met Pvda/GL erbij en D66, denk je dat dat makkelijker gaat?
laten we een weddenschapje doen danquote:Op woensdag 15 mei 2024 15:22 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja, zo gaan die dingen in te politiek.
Ik mag het toch niet hopen zeg. Wat een aanfluiting zou dat zijn.quote:Op woensdag 15 mei 2024 15:20 schreef Nieuwschierig het volgende:
Maar serieus, welk ander doel zou het binnenhalen van Mona Keijzer kunnen hebben dan vragen of ze een kabinet wil formeren?
Ze is BBB, de enige andere optie is dat die opeens een breekpunt hebben waar ze voor nodig is.
True, het zou nog om de financiën gaan en is er gevraagd om de boeren een paar miljardjes kouder te saneren om aan Pieters andere wensen tegemoet te komen.quote:Op woensdag 15 mei 2024 15:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Caroline is natuurlijk niet zo van de cijfers, dus kan ook zijn dat Mona er nu bij is om even te checken wat ze nu gaan veranderen en of dat een probleem is voor de BBB.
Nee, dat denk ik niet maar niemand gaat verkiezingen in op dit moment. En al helemaal niet als ze dik op verlies staan zoals de VVD en NSC.quote:Op woensdag 15 mei 2024 15:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
VVD heeft het nu al moeilijk met NSC
nu nog met Pvda/GL erbij en D66, denk je dat dat makkelijker gaat?
Heeft die Omtzigt ons mooi beet genomen.quote:Op woensdag 15 mei 2024 15:22 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja, zo gaan die dingen in de politiek.
Dat verlies wordt vast niet kleiner als ze met Timmermans in zee gaan met zijn zijn radicaal-linkse GL kornuiten.quote:Op woensdag 15 mei 2024 15:23 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet maar niemand gaat verkiezingen in op dit moment. En al helemaal niet als ze dik op verlies staan zoals de VVD en NSC.
Lijkt me ook niet onwaarschijnlijk, dat Van der Plas de wijzigingen niet kon overzien en dat die dus een hulplijn heeft ingeschakeld.quote:Op woensdag 15 mei 2024 15:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Caroline is natuurlijk niet zo van de cijfers, dus kan ook zijn dat Mona er nu bij is om even te checken wat ze nu gaan veranderen en of dat een probleem is voor de BBB.
Dus PVV is volgens jou niet extreemrechts, GL is wel extreemlinks?quote:Op woensdag 15 mei 2024 15:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat verlies wordt vast niet kleiner als ze met Timmermans in zee gaan met zijn zijn radicaal-linkse GL kornuiten.
Dan ben je gewoon naief als je dat verwacht. Politiek in Nederland is een spel van onderhandelen om een meerderheid en dat kan alleen maar achter gesloten deuren.quote:Op woensdag 15 mei 2024 15:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heeft die Omtzigt ons mooi beet genomen.
Wij allemaal denken dat hij héél anders is als andere politici, en alles helder en transparant regel.
Je vergeet dat de VVD zich in zo'n kabinet kan profileren als de rechtse stem en in een PVV kabinet niet. En het bloeden is momenteel volledig op conto van de PVV te schrijven voor de VVD.quote:Op woensdag 15 mei 2024 15:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat verlies wordt vast niet kleiner als ze met Timmermans in zee gaan met zijn zijn radicaal-linkse GL kornuiten.
Nee, hij was notabene 18 jaar kamerlid voor de meest glibberige en regenteske partij die ons land in jaren had. Daar is hij gewoon een erfgenaam van.quote:Op woensdag 15 mei 2024 15:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heeft die Omtzigt ons mooi beet genomen.
Wij allemaal denken dat hij héél anders is als andere politici, en alles helder en transparant regel.
Iedereen die anders denkt dan ik is extreem.quote:Op woensdag 15 mei 2024 15:26 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Dus PVV is volgens jou niet extreemrechts, GL is wel extreemlinks?
Vergeet ook Omtzigts escapades in die periode niet, het enige wapenfeit van Omtzigt is de toeslagenaffaire en daar was hij niet eens de voortrekker in.quote:Op woensdag 15 mei 2024 15:27 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee, hij was notabene 18 jaar kamerlid voor de meest glibberige en regenteske partij die ons land in jaren had. Daar is hij gewoon een erfgenaam van.
Was ook sarcastisch he.quote:Op woensdag 15 mei 2024 15:27 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee, hij was notabene 18 jaar kamerlid voor de meest glibberige en regenteske partij die ons land in jaren had. Daar is hij gewoon een erfgenaam van.
Ja, vandaar dat hij een Russische desinformatie nep getuige bij MH 17 naast zich had staan, hij is zo intellectueel.quote:Op woensdag 15 mei 2024 15:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Was ook sarcastisch he.
Eigenlijk is hij gewoon een Rutte maar wel wat intellectueler.
Links + verlies = zuurquote:Op woensdag 15 mei 2024 15:31 schreef Rnie het volgende:
Het blijft toch wel miraculeus dat mijn monitor naar azijn gaat ruiken als ik dit topic open.
Merkwaardig.
Mischien eens wat aan persoonlijke hygiene doen?quote:Op woensdag 15 mei 2024 15:31 schreef Rnie het volgende:
Het blijft toch wel miraculeus dat mijn monitor naar azijn gaat ruiken als ik dit topic open.
Merkwaardig.
Tjah, op rechts is er geen keus. Denk dat iedereen het liever zonder Omtzigt had gedaan.quote:Op woensdag 15 mei 2024 15:33 schreef Tijger_m het volgende:
Maar dit is wel weer vertrouwenwekkend voor een nieuw te vormen regering. Toch?
Dus, als ze er uberhaupt uitkomen, kan je dit soort gedoe verwachten de gehele regeringsperiode wat vroeg of laat onherroepelijk de boel gaat laten klappen.quote:Op woensdag 15 mei 2024 15:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Tjah, op rechts is er geen keus. Denk dat iedereen het liever zonder Omtzigt had gedaan.
Maar ook linkse partijen zouden dit gedonder hebben gehad - of gaan nog krijgen - als je met Omtzigt onderhandelt.
Oh, we gaan er wel komen en ik ben ook niet op voorhand zo bang dat het meteen gaat klappen LPF-style. Maar effectief opereren zie ik er ook niet van komen, de hele propositie is gewoon wanstaltig in elkaar gezet door Omtzigt en Wilders die daarop kan freeriden.quote:Op woensdag 15 mei 2024 15:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
gaan we er komen of gaan we er niet komen op een normale hoffelijke manier? Gaat het kabinet effectief kunnen opereren?
Willen? Ik denk dat het een minder een kwestie van willen is dan noodzakelijk zijn. NSC lijkt mij persoonlijk het grootste probleem maar goed, da's ook maar een aanname.quote:Op woensdag 15 mei 2024 15:35 schreef Zorro het volgende:
Opvallend wel dat de twee partijen waarmee Links wel verder zou willen juist de problemen aan het maken zijn.
Ik zeg het maar.
Ik denk dat het vooral toonzetting is.quote:Op woensdag 15 mei 2024 15:35 schreef Zorro het volgende:
Opvallend wel dat de twee partijen waarmee Links wel verder zou willen juist de problemen aan het maken zijn.
Ik zeg het maar.
Ach, omdat het nu al een half jaar zo gaat is iedereen er wel op ingesteld dat het in het kabinet niet anders zal zijn.quote:Op woensdag 15 mei 2024 15:39 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dus, als ze er uberhaupt uitkomen, kan je dit soort gedoe verwachten de gehele regeringsperiode wat vroeg of laat onherroepelijk de boel gaat laten klappen.
Omtzigt heeft dit al vaker vertoond, hij laat zich ergens in praten, gaat dan naar huis en denkt in de ochtend "Maar dat wil ik helemaal niet" en gaat dan weer in de contramine.quote:Op woensdag 15 mei 2024 15:45 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral toonzetting is.
We hadden wel een regering die wel gewoon zijn werk deed in die periode, natuurlijk.quote:Op woensdag 15 mei 2024 15:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ach, omdat het nu al een half jaar zo gaat is iedereen er wel op ingesteld dat het in het kabinet niet anders zal zijn.
Het kan ook te maken hebben met Geert geen geniet momentje gunnen. Alles moet stroef en vermoeiend.quote:Op woensdag 15 mei 2024 15:46 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Omtzigt heeft dit al vaker vertoond, hij laat zich ergens in praten, gaat dan naar huis en denkt in de ochtend "Maar dat wil ik helemaal niet" en gaat dan weer in de contramine.
NSC geloof ik wel in dat opzicht maar de VVD? Not so much.quote:Op woensdag 15 mei 2024 15:56 schreef Niels0Kurovski het volgende:
De leiding van NSC en VVD vinden het denk ik niet eens een probleem om te halveren in de peilingen. Zijn ze tenminste van hun tokkieflank af en kan men weer over op de orde van de dag.
kijk, het doel van politiek is om invloed uit te oefenen op het beleid, en zoveel mogelijk van jouw punten er door te krijgen.quote:Op woensdag 15 mei 2024 15:18 schreef KingRoland het volgende:
Laat het lekker klappen joh
Wilders richting de 50+.
NSC verliest een shit load, denk wel aan een halvering.
De rest zien we wel.
Klikquote:CBS: Nederland is rijk en gelukkig, welvaart wel ten koste van latere generaties
Mensen in Nederland zijn in het algemeen tevreden met hun leven en verschillende aspecten daarvan, zoals hun woonomgeving, sociale leven en de balans tussen werk en vrije tijd. Dat concludeert het Centraal Bureau voor de Statistiek in het jaarlijkse grote rapport over de zogeheten brede welvaart.
Het CBS bracht de welvaart in beeld op basis van dertien maatstaven die gaan over zaken als welzijn, materiële welvaart, gezondheid, werk en vrije tijd, wonen, samenleving, veiligheid en milieu.
"Nederland is over de hele linie een rijk en gelukkig land. Wel zijn er bepaalde groepen voor wie dit niet geldt. Die kwetsbare groepen worden wel kleiner, maar het zijn nog altijd honderdduizenden mensen", zegt CBS-hoofdeconoom Peter Hein van Mulligen.
NOS/CBS
Tegelijk waarschuwt het CBS dat die welvaart van hier en nu steeds meer ten koste gaat van de mogelijkheden voor volgende generaties. Als ontwikkelingen zo doorgaan, zal de volgende generatie een lagere brede welvaart hebben, denkt het CBS.
De druk op de natuur en het klimaat blijft hoog, ondanks de geleidelijke verduurzaming van de economie. Zo hoorde Nederland vijf jaar geleden al bij de EU-landen met de hoogste fosfor- en stikstofoverschotten en is er geen dalende trend. Fosfor en stikstof hebben negatieve gevolgen voor oppervlaktewater en natuur zoals heide, bos en duinen.
Uiteindelijk is dit ook een bedreiging voor de economie, zegt het CBS. Zo lag de vergunningverlening voor woningbouwprojecten al meerdere keren stil vanwege het stikstofprobleem.
Instituties lopen vast
Ook lijken instituties vast te lopen, die voor de brede welvaart in de toekomst nodig zijn. Nederlanders zijn steeds minder goed te spreken over de kwaliteit van overheidsregelgeving, de effectiviteit van de overheid, de rechtsorde en de mate waarin de publieke sector als vrij van corruptie beschouwd wordt.
Ook de zorg, het onderwijs, de woningmarkt en het pensioenstelsel zijn kwetsbaar, ziet het CBS. Er zijn personeelstekorten, de huren en huizenprijzen stijgen en de doorstroming op de woningmarkt stokt.
Jong versus oud
Het CBS constateert ook dat de brede welvaart van jongvolwassenen achterblijft ten opzichte van die van ouderen. "Deels is er een logisch verschil tussen jong en oud. Jongeren zijn bijvoorbeeld vaak minder rijk, maar wel gezonder dan ouderen", zegt Van Mulligen.
"Maar op bepaalde aspecten ziet het er echt minder goed uit voor mensen tot 35 jaar en gaat hun situatie ook achteruit. Op het gebied van wonen zie je hun brede welvaart onder druk staan. Het vinden van een geschikte woning, daar knijpt het bijvoorbeeld."
En ten opzichte van 2019, voor corona, was bij mensen tussen de 18 en 45 jaar het aantal ongunstige ontwikkelingen groter dan het aantal gunstige ontwikkelingen. Hun brede welvaart nam de afgelopen jaren dus af.
En met het huidige zure boomerkabinet in formatie zal dat zeker niet beter worden…quote:Op woensdag 15 mei 2024 16:04 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Klik
Rekening wordt bij de jeugd neergelegd.
Volgens mij heeft Yesilgoz die memo gemist.quote:Op woensdag 15 mei 2024 15:56 schreef Niels0Kurovski het volgende:
De leiding van NSC en VVD vinden het denk ik niet eens een probleem om te halveren in de peilingen. Zijn ze tenminste van hun tokkieflank af en kan men weer over op de orde van de dag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
Iedere regering heeft de shit bij de volgende generaties gelegdquote:Op woensdag 15 mei 2024 16:11 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
En met het huidige zure boomerkabinet in formatie zal dat zeker niet beter worden…
quote:Op woensdag 15 mei 2024 16:13 schreef speknek het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Yesilgoz die memo gemist.Acteerwerk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rule of acquisition #214. Never begin a business negotiation on an empty stomach.
Kun je letterlijk voor elke partij zeggen, je voegt (weer) helemaal niks toequote:Op woensdag 15 mei 2024 16:01 schreef koemleit het volgende:
[..]
kijk, het doel van politiek is om invloed uit te oefenen op het beleid, en zoveel mogelijk van jouw punten er door te krijgen.
Het doel is niet "zoveel mogelijk zetels halen" dat is alleen het middel.
Jij denkt nu, als het nu klapt wordt Geert nog groter, dat kan, maar dan heeft ie nog steeds 0 beleid kunnen voeren.
Dus wat is dan de winst? Kun je wel mooi nog een keer juichen!! en zeggen dat links afgeslacht is, dat gevoel is ook wat waard.
Mona Keijzer was het drukmiddel van Wilders om Omtzigt toch maar met Plasterk in te laten stemmen.quote:Op woensdag 15 mei 2024 16:16 schreef trein2000 het volgende:
Kennelijk is de premier inmiddels besproken. Plasterk zou nog in de race zijn…
Tot morgen!quote:Het overleg tussen de leiders van PVV, VVD, NSC en BBB voordat het coalitieakkoord naar de fracties gaat, duurt langer dan verwacht. De reden van de vertraging is onduidelijk; VVD en NSC wijzen achter de schermen naar elkaar. Volgens bronnen is er vandaag aan de onderhandelingstafel in ieder geval nog gesteggeld over de pensioenen.
Eerder was de verwachting dat de onderhandelaars tot het begin van de middag nodig zouden hebben.
Als het akkoord tussen de vier partijleiders een feit is, gaat de tekst naar de Tweede Kamerfracties van de partijen. Als die geen grote bezwaren hebben volgt later een presentatie. Of dat nog vandaag zal zijn of toch morgen, is onduidelijk.
Dat zagen we toch van een kilometer aankomen? De vorige kabinetten deden trouwens niets anders.quote:Op woensdag 15 mei 2024 16:04 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Klik
Rekening wordt bij de jeugd neergelegd.
Helemaal correct.quote:Op woensdag 15 mei 2024 16:19 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat zagen we toch van een kilometer aankomen? De vorige kabinetten deden trouwens niets anders.
ben benieuwd, welke partij is realistisch?quote:Op woensdag 15 mei 2024 16:20 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Je bent als partij niet goed snik als je met PVV en/of BBB in zee gaat met hun onrealistische en discriminerende ideëen. Nederland staat bovendien niet in een positie om Brussel tegen de haren in te gaan strijken.
Nee, de hij was er (mede) de veroorzaker van zelfs..quote:Op woensdag 15 mei 2024 15:29 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Vergeet ook Omtzigts escapades in die periode niet, het enige wapenfeit van Omtzigt is de toeslagenaffaire en daar was hij niet eens de voortrekker in.
Er zijn een hoop linkse users hier, in POL vooral dus even ter infoquote:Op woensdag 15 mei 2024 16:21 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
ben benieuwd, welke partij is realistisch?
Gaat er om of men kan verbinden en het lozen van de rechterflanken van NSC en VVD kan daar mee helpen.quote:Op woensdag 15 mei 2024 16:21 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
ben benieuwd, welke partij is realistisch?
Dat is zijn jobquote:Op woensdag 15 mei 2024 16:22 schreef Jojoke het volgende:
Omtzigt probeert wel het onderste uit de kan te halen voor zijn kiezers.
Oh? Is dat zo? Waar baseer jij dat op?quote:Op woensdag 15 mei 2024 16:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Er zijn een hoop linkse users hier, in POL vooral dus even ter info
Klopt, de andere onderhandelaars zullen wel moe van hem worden, maar het zou zomaar kunnen dat NSC heel wat puntjes binnenhaalt. Z'n geliefde extraparlementaire kabinet zonder Wilders als premier is uiteindelijk ook gelukt.quote:
Zijn inzet voor de mensenrechten van christenen in de islamitische landen, pensioenproblematiek, verdrag samenwerken met andere landen in het opsporen van zwart geld, fraude met pensioen geld, electronisch patiënt dossier, afluisteren en klokkenluiders, de moordzaak van Daphne Caruana Galizia ga je ff aan voorbij?quote:Op woensdag 15 mei 2024 15:29 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Vergeet ook Omtzigts escapades in die periode niet, het enige wapenfeit van Omtzigt is de toeslagenaffaire en daar was hij niet eens de voortrekker in.
Dat weten we pas als de ministers en staatssecretarissen bekend zijn, tot op heden is er niets extraparlementairs aan, er is gewoon een regeerakkoord onderhandeld tenslotte.quote:Op woensdag 15 mei 2024 16:30 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Klopt, de andere onderhandelaars zullen wel moe van hem worden, maar het zou zomaar kunnen dat NSC heel wat puntje binnenhaalt. Z'n geliefde extraparlementaire kabinet zonder Wilders als premier is uiteindelijk ook gelukt.
Gelukkig maak jij nooit foutenquote:Op woensdag 15 mei 2024 15:30 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, vandaar dat hij een Russische desinformatie nep getuige bij MH 17 naast zich had staan, hij is zo intellectueel.
Je beantwoord de vraag nietquote:Op woensdag 15 mei 2024 16:23 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Gaat er om of men kan verbinden en het lozen van de rechterflanken van NSC en VVD kan daar mee helpen.
De nieuwe premier moet toch nog een regeerprogramma uitwerken op basis van het hoofdlijnenakkoord?quote:Op woensdag 15 mei 2024 16:31 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat weten we pas als de ministers en staatssecretarissen bekend zijn, tot op heden is er niets extraparlementairs aan, er is gewoon een regeerakkoord onderhandeld tenslotte.
Vind je dat nu zelf ook geen rare opmerking? Ben ik 2e Kamerlid die met een valse getuige op de proppen komt of zo? Of vind je een verspreking op FOK! gelijk staan daaraan?quote:Op woensdag 15 mei 2024 16:31 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Gelukkig maak jij nooit fouten
Nouja pro actief nepgetuigen inzetten is natuurlijk wel wat meer bewust fout dan een keer verkeerd stemmen bij een motie.quote:Op woensdag 15 mei 2024 16:31 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Gelukkig maak jij nooit fouten
En dat hoofdlijnenakkoord is een A4'tje of een 40 pagina groot document wat in iedere andere formatie regeerakkoord genoemd werd?quote:Op woensdag 15 mei 2024 16:33 schreef Jojoke het volgende:
[..]
De nieuwe premier moet toch nog een regeerprogramma uitwerken op basis van het hoofdlijnenakkoord?
Misschien hebben ze een groot lettertype gebruikt.quote:Op woensdag 15 mei 2024 16:34 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En dat hoofdlijnenakkoord is een A4'tje of een 40 pagina groot document wat in iedere andere formatie regeerakkoord genoemd werd?
Hij heeft zijn fout erkent, en legde het woordvoerderschap over het MH17-dossier neer.quote:Op woensdag 15 mei 2024 16:33 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Vind je dat nu zelf ook geen rare opmerking? Ben ik 2e Kamerlid die met een valse getuige op de proppen komt of zo? Of vind je een verspreking op FOK! gelijk staan daaraan?
klopt, maar ik ben niet degene die hoopt op klappen met als reden dat de PVV dan nog meer groeit.quote:Op woensdag 15 mei 2024 16:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Kun je letterlijk voor elke partij zeggen, je voegt (weer) helemaal niks toe
https://nos.nl/liveblog/2(...)-een-historische-dagquote:De onderhandelaars hebben een akkoord
PVV-leider Wilders zegt dat de onderhandelaars van de vier partijen een akkoord hebben bereikt. Nu gaan de Tweede Kamerfracties zich erover buigen.
Over de vraag wie er premier wordt is ook gesproken, zei Wilders. Maar daar zijn de vier nog niet over uit. "Dat zullen we op een later moment hervatten."
Ja. Volstrekt.quote:Op woensdag 15 mei 2024 16:39 schreef koemleit het volgende:
[..]
is dat gebruikelijk dat er een regeerakkoord wordt gepresenteerd zonder de poppetjes erbij?
Maar dan ben ik wel benieuwd wie dat gewonnen heeft want het was een redelijk zwart/wit verhaal.quote:Op woensdag 15 mei 2024 16:39 schreef trein2000 het volgende:
[ x ]
Pensioen dus blijkbaar. Dan weten we wel waar dat weg kwam.
Zeg maar een premier van en een premier voor Nederland Caroline?quote:Op woensdag 15 mei 2024 16:39 schreef Hexagon het volgende:
Kennelijk zijn ze het toch nog niet eens over de premier. Misschien een duobaan van maken?
Nadat de fracties akkoord zijn lijkt mij? Ligt waarschijnlijk vooral aan de NSC en VVD. En schijnbaar zijn de NSC kamerleden goed op de hoogte, maar de VVD kamerleden minder.quote:
dan is er toch nog geen akkoord? dit is toch niet gebruikelijk? Of zit ik er naast?quote:De ministers moeten op hun beleidsterrein de hoofdlijnen uit het regeerakkoord nog verder uitwerken naar uitvoerbare maatregelen. Ook moeten zij onderling het geld verdelen dat voor dat beleid kan worden uitgetrokken. Dan pas is sprake van een definitief regeerakkoord. Het kan zijn dat de ministers lid zijn van een van de vier partijen, maar dat is geen vereiste.
Ik geef prima antwoord op de vraag.quote:
Over een extra douceurtjezekerheidje voor vijftigplussers hebben ze elkaar vast wel kunnen vinden.quote:Op woensdag 15 mei 2024 16:40 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Maar dan ben ik wel benieuwd wie dat gewonnen heeft want het was een redelijk zwart/wit verhaal.
Maar wel een over heel Nederland, toch?quote:Op woensdag 15 mei 2024 16:40 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Zeg maar een premier van en een premier voor Nederland Caroline?
Integer?quote:Op woensdag 15 mei 2024 16:33 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Je kan van alles vinden van Omtzigt, maar als alle kamerleden zo betrokken en werktijgers waren als hij en net zo integer dan zou het land er een stuk beter voorstaan.
Nou, vind dat best meevallen.quote:Op woensdag 15 mei 2024 16:39 schreef trein2000 het volgende:
[ x ]
Pensioen dus blijkbaar. Dan weten we wel waar dat weg kwam.
Hier wil ik zo graag de vlieg op de muur zijn.quote:Op woensdag 15 mei 2024 16:41 schreef koemleit het volgende:
Ook moeten zij onderling het geld verdelen dat voor dat beleid kan worden uitgetrokken.
Dit is wel gewoon bij een extraparlementair kabinet.quote:Op woensdag 15 mei 2024 16:41 schreef koemleit het volgende:
ik lees dit
[..]
dan is er toch nog geen akkoord? dit is toch niet gebruikelijk? Of zit ik er naast?
De VVD en NSC stonden, volgens mij, lijnrecht tegenover elkaar over het nieuwe stelsel, NSC wilde er vanaf, VVD niet.quote:Op woensdag 15 mei 2024 16:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nou, vind dat best meevallen.
Dat zijn technische verschillen en geen ideologische.
Gentlemen, choose your weaponsquote:Op woensdag 15 mei 2024 16:42 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hier wil ik zo graag de vlieg op de muur zijn.
Het kan zomaar zijn dat Dilan hogere eisen heeft voor de premier dan Pieter.quote:Op woensdag 15 mei 2024 16:43 schreef trein2000 het volgende:
De voorman van NSC zegt dat er een premierskandidaat is voorgesteld. Maar dat woordvoering daarover via de voorman van de PVV loopt.
Wat is daar gebeurd? Is het onaanvaardbaar uitgesproken?
Er was en is een oplossing, een deel van deze coalitie wil die oplossing terugdraaienquote:Op woensdag 15 mei 2024 16:44 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ik vind het meer dan schandalig dat meer dan 30 (!!!) jaar nadat Eelco Brinkman het probleem op de tafel legde (en dat was zeker 20 jaar te laat) en daarmee de verkiezingen verloor en nog steeds sprake is van een enorm pensioenprobleem
Dat weet ik niet. Maar ik denk wel dat die kwestie voor de vvd fractie pregnanter isquote:Op woensdag 15 mei 2024 16:46 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Het kan zomaar zijn dat Dilan hogere eisen heeft voor de premier dan Pieter.
Lijkt me niet, vrij logisch dat dat via de grootste partij loopt.quote:Op woensdag 15 mei 2024 16:43 schreef trein2000 het volgende:
De voorman van NSC zegt dat er een premierskandidaat is voorgesteld. Maar dat woordvoering daarover via de voorman van de PVV loopt.
Daar ben ik niet zo blij mee. Wil eigenlijk een conservatief kabinet. SGP kom er maar in!quote:De kogel is nu door de kerk. Een rechts liberaal kabinet, daarover is door de partijleiders van PVV, VVD, NSC en BBB een akkoord bereikt.
Goh, de Telegraaf liegt. Da's ook geen nieuws.quote:Op woensdag 15 mei 2024 16:48 schreef phpmystyle het volgende:
Volgende de T is dit wel een liberaal kabinet:
[..]
Daar ben ik niet zo blij mee. Wil eigenlijk een conservatief kabinet. SGP kom er maar in!
*https://www.telegraaf.nl/(...)binet-voor-nederland
Als de T zegt dat dit liberaal is dan is het liberaal. Als de T zegt dat het woke is dan is het woke.quote:Op woensdag 15 mei 2024 16:50 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Goh, de Telegraaf liegt. Da's ook geen nieuws.
quote:Op woensdag 15 mei 2024 16:46 schreef phpmystyle het volgende:
Eigenlijk is het gewoon een meerderheidskabinet met politieke bewindvoerders.
Heerlijk. Zo'n centrum kabinet.
quote:Op woensdag 15 mei 2024 16:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als de T zegt dat dit liberaal is dan is het liberaal. Als de T zegt dat het woke is dan is het woke.
Ik vrees met grote vrezen. Ik moet nog heel lang en ik zie het wel gebeuren dat er roofbouw gepleegd gaat worden.quote:Op woensdag 15 mei 2024 16:42 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De VVD en NSC stonden, volgens mij, lijnrecht tegenover elkaar over het nieuwe stelsel, NSC wilde er vanaf, VVD niet.
ik hoop zo dat er geen woke elementen van de VVD in zitten.quote:
PVV, BBB en NSC drijven op een kurk van 50+ kiezers. Dus.quote:Op woensdag 15 mei 2024 16:52 schreef Straatcommando. het volgende:
.
[..]
Ik vrees met grote vrezen. Ik moet nog heel lang en ik zie het wel gebeuren dat er roofbouw gepleegd gaat worden.
Ik hoop maar dat ze genoeg geldzakken hebben neergezet bij bepaalde domeinen waar de problemen het grootst zijn. Anders gaan er nog veel tegenvallers komenquote:Op woensdag 15 mei 2024 16:41 schreef koemleit het volgende:
ik lees dit
[..]
dan is er toch nog geen akkoord? dit is toch niet gebruikelijk? Of zit ik er naast?
Hij of zij moet waarschijnlijk bijna net zo goed zijn als Mark Rutte.quote:Op woensdag 15 mei 2024 16:47 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Maar ik denk wel dat die kwestie voor de vvd fractie pregnanter is
Woke is wel heel erg aan inflatie onderhevig als VVD woke-elementen heeftquote:Op woensdag 15 mei 2024 16:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
ik hoop zo dat er geen woke elementen van de VVD in zitten.
Ik kan deze zin niet lezen. Wat bedoel je?quote:Op woensdag 15 mei 2024 16:53 schreef Jan_Onderwater het volgende:
* Jan_Onderwater is nieuwsgierig naar het regeerakkoord, en hoe hard dat de stemmers op de populisten zonder spuug in hun anaaltje gaat naaien
Dit helpt nietquote:Op woensdag 15 mei 2024 16:54 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
PVV, BBB en NSC drijven op een kurk van 50+ kiezers. Dus.
Grote kans ja, kan het me ook wel voorstellen dat Omtzigt geen zin heeft in Plasterk gezien de geschiedenis.quote:Op woensdag 15 mei 2024 16:43 schreef trein2000 het volgende:
Ah, kijk, daar hebben ze wat opgevonden. Als er geen geld voor is dan is het de schuld van de minister in kwestie en niet van de onschuldige poltieke leiders want tja, die hebben alleen de hoofdlijnen maar uitgezet.quote:Op woensdag 15 mei 2024 16:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat ze genoeg geldzakken hebben neergezet bij bepaalde domeinen waar de problemen het grootst zijn. Anders gaan er nog veel tegenvallers komen
Je bedoelt "iets waar ik het niet mee eens ben"?quote:Op woensdag 15 mei 2024 16:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
ik hoop zo dat er geen woke elementen van de VVD in zitten.
Dat weet ik en ik ben tegen terugdraaien van het nieuwe stelsel maar ik weet ook exact waarom die partijen voor terugdraaien zijn.quote:
Waarom?quote:Op woensdag 15 mei 2024 16:56 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat weet ik en ik ben tegen terugdraaien van het nieuwe stelsel maar ik weet ook exact waarom die partijen voor terugdraaien zijn.
De T snapt het weer eens niet helemaal.quote:Op woensdag 15 mei 2024 16:48 schreef phpmystyle het volgende:
Volgende de T is dit wel een liberaal kabinet:
[..]
Daar ben ik niet zo blij mee. Wil eigenlijk een conservatief kabinet. SGP kom er maar in!
*https://www.telegraaf.nl/(...)binet-voor-nederland
Dit:quote:Op woensdag 15 mei 2024 16:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je bedoelt "iets waar ik het niet mee eens ben"?
VVD is uit conformisme woke gaan omarmen.quote:Op woensdag 15 mei 2024 16:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Woke is wel heel erg aan inflatie onderhevig als VVD woke-elementen heeft
Men vindt het tegenwoordig moeilijk om te argumenteren waarom ze tegen iets zijn dus dan maar gewoon WOKE roepen dan heb je gewonnen.quote:Op woensdag 15 mei 2024 16:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je bedoelt "iets waar ik het niet mee eens ben"?
https://nos.nl/liveblog/2(...)mier-nog-niet-bekendquote:Bij de VVD kan het overleg lang duren, zei partijleider Yesilgöz. "We gaan het eerst goed lezen en met elkaar praten, dus het kan wel laat worden."
Op een later moment nog over praten?quote:Op woensdag 15 mei 2024 16:57 schreef Jojoke het volgende:
[..]
https://nos.nl/liveblog/2(...)mier-nog-niet-bekend
Dilan denkt dat het lang gaat duren bij haar fractie.
Eten was al besteld.quote:Op woensdag 15 mei 2024 16:57 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Ze gingen eten bestellen zei ze.quote:Op woensdag 15 mei 2024 16:57 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Dilan heeft dus alles zelf besloten zonder overleg. Duidelijk.quote:Op woensdag 15 mei 2024 16:57 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Sommige tradities van Rutte moet je koesteren.quote:Op woensdag 15 mei 2024 16:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dilan heeft dus alles zelf besloten zonder overleg. Duidelijk.
Yesilgoz gaat een pittig gesprek tegemoet.quote:Op woensdag 15 mei 2024 16:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Sommige tradities van Rutte moet je koesteren.
Als je Rutte bent en je hebt de controle over je fractie dan kan je dat doen, ja, Yesilgoz? Not so muchquote:Op woensdag 15 mei 2024 16:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Sommige tradities van Rutte moet je koesteren.
Dat gevoel had ik eigenlijk enkel bij Dilan.quote:Op woensdag 15 mei 2024 16:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Nu kan het door het slaapgebrek komen of erg op de volgorde zijn dat ze nu eerst de fractie gaan vragen wat zij ervan vinden, maar ik vond ze allevier vrij timide tenet.
De VVD fractie is overwegend rechts op van der Burg en van der Wal na, dus moet goedkomen.quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Yesilgoz gaat een pittig gesprek tegemoet.
Ik durf echt niet in te schatten of zij overwicht heeft.quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:00 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Als je Rutte bent en je hebt de controle over je fractie dan kan je dat doen, ja, Yesilgoz? Not so much
Is de VVD nu ineens rechts? Jij veranderd vaker van koers dan een duif met epilepsie.quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De VVD fractie is overwegend rechts op van der Burg en van der Wal na, dus moet goedkomen.
Maar we gaan al vele jaren over rechtsquote:Op woensdag 15 mei 2024 17:04 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Toch wel mooi dat we over rechts gaat. Even wat dingen gaan rechtzetten hoop ik.
(Al ben ik ook bang dat het na een paar maanden klaar is.)
En wat gaat rechts dan rechtzetten, denk jij of verwacht jij?quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:04 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Toch wel mooi dat we over rechts gaat. Even wat dingen gaan rechtzetten hoop ik.
Ik zoek een onderzoek naar de leeftijds verdeling van de partijen, maar vind zo snel niets, begrijp trouwens wel dat PVV populair is bij jongeren.quote:Op woensdag 15 mei 2024 16:54 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
PVV, BBB en NSC drijven op een kurk van 50+ kiezers. Dus.
HET LAND IS GERED!quote:In het akkoord - dat nog geen naam draagt - staat volgens bronnen dat het eigen risico wordt gehalveerd, 130-rijden op de snelweg keert zo snel mogelijk terug en het mes moet in het ambtenarenapparaat op de ministeries.
Alle woke-shit beeindigen en vrouwen weer achter het aanrecht, natuurlijk.quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:04 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En wat gaat rechts dan rechtzetten, denk jij of verwacht jij?
Het beleid van de laatste drie rechtse kabinetten natuurlijk. Wat dacht jij dan?quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:04 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Er zijn verschillende VVD's, VVD voor verkiezingen, VVD na verkiezingen, VVD met Rutte, VVD zonder Rutte, VVD dat overschaduwt wordt door Neipels en consorten, klassiek-liberale VVD.quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:04 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Is de VVD nu ineens rechts? Jij veranderd vaker van koers dan een duif met epilepsie.
Dingen rechtzetten die voorgaande (iets minder) rechtse kabinetten hebben veroorzaakt bedoel je?quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:04 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Dat dit kabinet waarschijnlijk de mensen die op de populisten stemden gaat naaien op financieel en sociaal vlak.quote:Op woensdag 15 mei 2024 16:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik kan deze zin niet lezen. Wat bedoel je?
In ieder geval minder slachtofferschap, minder woke, gezond denken weer centraal.quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:04 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
HONDERD DERTIGquote:
Gaat te goed met Nederland.quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:06 schreef VoMy het volgende:
130 als speerpunt kunnen verkopen. Nederland is compleet maar dan ook echt compleet achterlijk geworden.
Daar houd ik ook wel rekening mee maar hoop doet leven.quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:06 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dingen rechtzetten die voorgaande (iets minder) rechtse kabinetten hebben veroorzaakt bedoel je?
Ik vrees dat het gros van een koude kermis gaat thuiskomen qua verwachtingen.
Volgens mij is dat al heel erg lang het gevalquote:Op woensdag 15 mei 2024 17:06 schreef VoMy het volgende:
130 als speerpunt kunnen verkopen. Nederland is compleet maar dan ook echt compleet achterlijk geworden.
Fors snijden in het ambtenarenapparaat, dat belooft wat. Er zijn nu al structureel tekorten.quote:
Ik weet niet of de cijfers goed zijn maar er zijn wat onderzoekjes naar geweest maar dit was voor de verkiezingen, ik kan zo snel geen betere vinden.quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:05 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ik zoek een onderzoek naar de leeftijds verdeling van de partijen, maar vind zo snel niets, begrijp trouwens wel dat PVV populair is bij jongeren.
Heb jij goede cijfers?
Wat zullen Henk en Ingrid blij zijn. Al helemaal als ze ook geen aandelenbelasting meer hoeven te betalen.quote:
Dit dus, als dat uit hele regeerakkoord een van belangrijkste dingen is...quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:06 schreef VoMy het volgende:
Ja, en wat zijn die dingen dan precies?quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:07 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Daar houd ik ook wel rekening mee maar hoop doet leven.
Vreemd, want het slachtofferschap is één van de belangrijkste pijlers van het rechtspopulisme.quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:07 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
In ieder geval minder slachtofferschap, minder woke, gezond denken weer centraal.
Allemaal nogal inhoudsvrije en open zaken die je daar noemt. Wat is gezond denken, precies? En slachtofferschap zie ik vooral bij PVV en BBB stemmers dus tja...quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:07 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
In ieder geval minder slachtofferschap, minder woke, gezond denken weer centraal.
PVV, BBB en NSC drijven op een kurk van laagopgeleiden, over leeftijd daarvan zie ik nietsquote:Op woensdag 15 mei 2024 17:08 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik weet niet of de cijfers goed zijn maar er zijn wat onderzoekjes naar geweest maar dit was voor de verkiezingen, ik kan zo snel geen betere vinden.
https://eenvandaag.avrotr(...)op-rechtse-partijen/
Dat dit er dik in ja.quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:07 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Dat dit kabinet waarschijnlijk de mensen die op de populisten stemden gaat naaien op financieel en sociaal vlak.
Minder ambtenaren, het rechtse wondermiddel van de afgelopen decennia gaat ook nú weer het land redden!quote:
Waarover? Ik heb er al ff geen meer gehadquote:
Dit is net zo inhoudsloos als 'we staan voor beter onderwijs', of dergelijke holle frasen.quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:07 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
En het heeft wonderen verricht voor de consultancy industrie maar niet echt voor de kwaliteit van de overheid naar mijn mening.quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Minder ambtenaren, het rechtse wondermiddel van de afgelopen decennia gaat ook nú weer het land redden!
Minder woke is concreet.quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:14 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dit is net zo inhoudsloos als 'we staan voor beter onderwijs', of dergelijke holle frasen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |