Daar zou ik mij ook niet mee willen bemoeien als overheid, ik ben niet van de SGP hé?quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:09 schreef koemleit het volgende:
[..]
wat kan jou het nou rotten wat een ander doet?
hou je zelf lekker aan je "klassieke burgerwaarden" en laat een ander lekker gangbangen met 6 transgenders als ie daar zin in heeft.
We have a winnerquote:Op woensdag 15 mei 2024 13:09 schreef koemleit het volgende:
[..]
wat kan jou het nou rotten wat een ander doet?
hou je zelf lekker aan je "klassieke burgerwaarden" en laat een ander lekker gangbangen met 6 transgenders als ie daar zin in heeft.
Dat gebeurd dan ook enkel in fantasieën van mensen als, noem eens iemand, een Tucker Carlson.quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Daar zou ik mij ook niet mee willen bemoeien als overheid, ik ben niet van de SGP hé?
Maar ik hoef ook geen overheid die het actief promoot.
Waar zie jij de promoties voor zulke dingen dan van de overheid?quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Daar zou ik mij ook niet mee willen bemoeien als overheid, ik ben niet van de SGP hé?
quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waar zie jij de promoties voor zulke dingen dan van de overheid?
quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:14 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat gebeurd dan ook enkel in fantasieën van mensen als, noem eens iemand, een Tucker Carlson.
Ik dacht dat burgerwaarden dingen waren als rechtvaardigheid, gelijke behandeling en respect voor iedereen.quote:
Waar gaat het precies over gangbangen met 6 transgenders?quote:
Ach ja, de regenboogzebrapaden.quote:
nee hij bedoel man - vrouw - kind en eventueel seksueel misbruik door de kerk, dat zijn klassieke burgerwaarden.quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik dacht dat burgerwaarden dingen waren als rechtvaardigheid, gelijke behandeling en respect voor iedereen.
Guess I was wrong.
Mooi toch hoe zoiets basaals als burgerwaarden kan verschillenquote:Op woensdag 15 mei 2024 13:18 schreef koemleit het volgende:
[..]
nee hij bedoel man - vrouw - kind en eventueel seksueel misbruik door de kerk, dat zijn klassieke burgerwaarden.
de man is de baas, de vrouw doet het huishouden.
Belangrijk om te vermelden we hebben het hier over een witte man. Mensen die anders doen is WOKE GEKTE!!!!!
Brengt mij bij de vraag.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat hoeft ook niet. Maar zonder multinationals kun je dat sociale beleid niet betalen.quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:07 schreef Origami94 het volgende:
[..]
De overheid. Laten we nou niet in het neoliberale greenwashing trucje trappen en doen alsof de multinationals het beste voor hebben met de maatschappij
Net enige wat ik daar ooit van heb gemerkt is dat mijn zoontje een periode had dat hij per sé over één kleur heen moest springen: "bah, roze!" Ik zie het probleem verder niet met die zebrapaden. Het nut ook niet, trouwens. Enige probleem is dat ze soms slechter zichtbaar zijn in donker en regen, maar daarvoor staat er als het goed is een bord bij.quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ach ja, de regenboogzebrapaden.
Ja daar wordt mn leven flink door beinvloed.
Welk Postbus 51 spotje was dat?quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:11 schreef phpmystyle het volgende:
quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:33 schreef koemleit het volgende:
[..]
Brengt mij bij de vraag.
Moet het eigenlijk een Nederlander zijn.
Anders De winter of Le pen.Volgens mij moet het bij wet iemand zijn met de NL nationaliteit, ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anders was het wel Jurgen Klopp geworden![]()
maar laten we niet nu allemaal namen gaan roepen van totale idioten en dan zeggen "god allemachtig".quote:
dan had Orban het er waarschijnlijk bij gedaanquote:Op woensdag 15 mei 2024 13:42 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Volgens mij moet het bij wet iemand zijn met de NL nationaliteit, ja.
Anders was het wel Jurgen Klopp geworden
Blijkbaar heeft men nog steeds geen fucking clou wie het word inclusief de 4 onderhandelende partijen.quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:43 schreef koemleit het volgende:
[..]
maar laten we niet nu allemaal namen gaan roepen van totale idioten en dan zeggen "god allemachtig".
Wesley Sneijder "god allemachtig".
Rita Verdonk "god allemachtig".
er moet toch wel iets van een aanwijzing zijn dat iemand "genoemd" wordt?
Multinationals kosten meer dan dat ze opleveren.quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:36 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet. Maar zonder multinationals kun je dat sociale beleid niet betalen.
Waarom dan?quote:
Tweet staat er gewoon nog. Waarom staat er niet bij, maar ik kan me voorstellen dat het met Van der Burg en Van der Wal te maken heeft, die niet hun eigen beleid weer willen afbreken.quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waarom dan?
Tweet is nu al gedelete?
o ik zie het.quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:52 schreef Hanca het volgende:
[..]
Tweet staat er gewoon nog. Waarom staat er niet bij, maar ik kan me voorstellen dat het met Van der Burg en Van der Wal te maken heeft, die niet hun eigen beleid weer willen afbreken.
quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:33 schreef koemleit het volgende:
[..]
Brengt mij bij de vraag.
Moet het eigenlijk een Nederlander zijn.
Anders De winter of Le pen.Ik zag "Winter" en "Le Pen" en dacht even dat er Leon de Winter stondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is een optie, maar daar zal de VVD dan weer niet vrolijk van worden. Zeker niet omdat de Eerste Kamer dan weer meer op hun spoor dan op dat van Yeşilgöz lijkt te zitten, dus dan wordt regeren voor het kabinet wel heel moeilijk.quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
o ik zie het.
Als ze het er niet mee eens zijn stappen ze maar op.
Niet alleen dat, ik denk dat er wel meer mensen in de VVD fractie zitten die mee-regeren minder belangrijk vinden dan alle principes overboord flikkeren.quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:52 schreef Hanca het volgende:
[..]
Tweet staat er gewoon nog. Waarom staat er niet bij, maar ik kan me voorstellen dat het met Van der Burg en Van der Wal te maken heeft, die niet hun eigen beleid weer willen afbreken.
Die is anders ook nogal geradicaliseerd.quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zag "Winter" en "Le Pen" en dacht even dat er Leon de Winter stond
Past dan ook prima bij de PVV dus vanuit die optiek werkt dat wel.quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:57 schreef nostra het volgende:
[..]
Die is anders ook nogal geradicaliseerd.
Gewoon afzetten die twee lastpakken. Hebben al genoeg verneukt voor de VVD.quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:55 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dat is een optie, maar daar zal de VVD dan weer niet vrolijk van worden. Zeker niet omdat de Eerste Kamer dan weer meer op hun spoor dan op dat van Yeşilgöz lijkt te zitten, dus dan wordt regeren voor het kabinet wel heel moeilijk.
Een Nederlands Kamerlid afzetten? Hoe werkt dat volgens jou?quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gewoon afzetten die twee lastpakken. Hebben al genoeg verneukt voor de VVD.
VVD EK ken ik niet. Lijkt mij dat ze toetsen op de technische kant, en niet op de ideologische kant. Maar gezien het strenge verkiezingsprogramma van de VVD mbt imigratie en het feit dat ze daar een kabinet op hebben laten klappen neem ik aan dat de meeste VVD'ers voor een streng beleid zijn.
Als die twee een beetje slim zijn niet.quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:57 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Worden Van den Burg en Van der Wal de nieuwe Koppejan en Ferrier?
Je kunt kamerleden niet afzetten, gelukkig. Die zetel is van hen, niet van de VVD.quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat is een aanname die ik zeker voor de eerste kamer zeker niet zo maar zou maken, er waren naar verluidt EK-leden die uit de fractie zouden stappen als ze tegen de spreidingswet moesten stemmen.quote:VVD EK ken ik niet. Lijkt mij dat ze toetsen op de technische kant, en niet op de ideologische kant. Maar gezien het strenge verkiezingsprogramma van de VVD mbt imigratie en het feit dat ze daar een kabinet op hebben laten klappen neem ik aan dat de meeste VVD'ers voor een streng beleid zijn.
Uit de fractie gooien a la verdonk?quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:00 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Een Nederlands Kamerlid afzetten? Hoe werkt dat volgens jou?
Dan verliest de VVD 2 zetels, niet de Kamerleden.quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Uit de fractie gooien a la verdonk?
Onderschat Schippers cs inderdaad niet.quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:01 schreef Hanca het volgende:
[..]
Je kunt kamerleden niet afzetten, gelukkig. Die zetel is van hen, niet van de VVD.
[..]
Dat is een aanname die ik zeker voor de eerste kamer zeker niet zo maar zou maken, er waren naar verluidt EK-leden die uit de fractie zouden stappen als ze tegen de spreidingswet moesten stemmen.
Wat puur getalsmatig iet direct tot problemen hoeftvte leiden. Maar zowel intern als extern natuurlijk wel dodelijk is voor de VVD(-top).quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dan verliest de VVD 2 zetels, niet de Kamerleden.
Precies, een scheuring is wel het laatste wat de VVD nu nodig heeft.quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:03 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wat puur getalsmatig iet direct tot problemen hoeftvte leiden. Maar zowel intern als extern natuurlijk wel dodelijk is voor de VVD(-top).
Zeker omdat de namen veel groter zijn dan die van Ferrier en Koppejan. En die twee vertegenwoordigen een behoorlijk grote vleugel binnen de VVD.quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:03 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wat puur getalsmatig iet direct tot problemen hoeftvte leiden. Maar zowel intern als extern natuurlijk wel dodelijk is voor de VVD(-top).
En je kunt er donder op zeggen dat types als Nijpels en Weisglas er dan nog een keer overheen knallen. Dan krijg je echt een scheuring.quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:05 schreef Hanca het volgende:
[..]
Zeker omdat de namen veel groter zijn dan die van Ferrier en Koppejan. En die twee vertegenwoordigen een behoorlijk grote vleugel binnen de VVD.
En als de EK fractie dan ook mee gaat kun je het kabinet beter gelijk weer naar huis sturen. Kortom: het is de complete fractie van de VVD die tekent, incl Van der Wal en Van den Burg, of er tekent niemand.quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:11 schreef trein2000 het volgende:
[..]
En je kunt er donder op zeggen dat types als Nijpels en Weisglas er dan nog een keer overheen knallen. Dan krijg je echt een scheuring.
Je kraamt nogal dictatoriale dingen uit in dit topic. Hopelijk zitten er nog kamerleden in de kamer die hun eigen afweging maken en niet 'gedwongen' worden om deze coalitie mogelijk maken terwijl ze grote principiële en inhoudelijke bezwaren hebben.quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
VVD EK ken ik niet. Lijkt mij dat ze toetsen op de technische kant, en niet op de ideologische kant. Maar gezien het strenge verkiezingsprogramma van de VVD mbt imigratie en het feit dat ze daar een kabinet op hebben laten klappen neem ik aan dat de meeste VVD'ers voor een streng beleid zijn.
Nah, dan laten ze Yesilgoz als een baksteen vallen, de VVD leiding gaat geen scheuring toelaten.quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:11 schreef trein2000 het volgende:
[..]
En je kunt er donder op zeggen dat types als Nijpels en Weisglas er dan nog een keer overheen knallen. Dan krijg je echt een scheuring.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |