Ik vind haar juist een betere stem hebben op de wat intensere stukkenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:44 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Bambi thug heeft een betere zem (op de stillere stukken in elk geval).
Loreen klinkt enorm nasaal.
Maar beter ook met die nagelsquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:46 schreef Eightyone het volgende:
Loreen. Zo'n artiest die me totaal niet raakt.
Jij hebt inside info?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:45 schreef Mani89 het volgende:
De public vote voor Israel wordt echt een insane monsterscore.
Het duurde vrij lang voor ik door had dat het Tattoo was en niet een andere baggertrackquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:46 schreef Moira het volgende:
Het was al een kutnummer, dat hoefde echt niet nóg kutter_
Klopt , zij kan stem technisch ook veel meer dan Loreen maar dat bedoelde ik nietquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:44 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Bambi thug heeft een betere zem (op de stillere stukken in elk geval).
Loreen klinkt enorm nasaal.
het was eerst een ander liedje en op het einde kort tattooquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Het duurde vrij lang voor ik door had dat het Tattoo was en niet een andere baggertrack
had hem anders op moeten zetten eigenlijk, maar wist niet dat ik halverwege geen opties meer had om toe te voegen. En om ze nou nog een keer opnieuw in te vullen had ik geen zin inquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:45 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Waarom staat er niet als keuze: Frankly my dear I don't give a damn?
Die is ook lekkerquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:48 schreef Keyos het volgende:
Dat Kot Kot-lied van onze groene vriend was zelfs beter geweest. Dat zegt genoeg.
Huhquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Het duurde vrij lang voor ik door had dat het Tattoo was en niet een andere baggertrack
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:38 schreef Cupfighter het volgende:
Jeetje wat een lijk van dichtbij die Spaanse
Ah, dat scheeltquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:48 schreef Evangelion het volgende:
[..]
het was eerst een ander liedje en op het einde kort tattoo
Daar zingt ze ook erg sterk.. en zuiver.. maar op de zachte stukken hoor je meer haar echte stem en die klinkt erg goed.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:46 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik vind haar juist een betere stem hebben op de wat intensere stukken
Logisch: een stem op Israėl is een stem tegen Greta Thunberg.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:45 schreef Mani89 het volgende:
De public vote voor Israel wordt echt een insane monsterscore.
Benhorse jeuk?quote:
Misschien wil Joost hem dan uitreikenquote:
Greta krijgt mijn stemquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Logisch: een stem op Israėl is een stem tegen Greta Thunberg.
[ afbeelding ]
Het was een mash up van een nieuw nummer en oude troep. Gelukkig horen we haar rotzooi niet zo vaak.quote:
Dat zou mooi zijn maar eerst maar eens zien hoe dit afloopt en of dat waar isquote:
25 procentjes van de mensen zijn niet in orde dus Israėl wint met driekwart van alle stemmen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Logisch: een stem op Israėl is een stem tegen Greta Thunberg.
[ afbeelding ]
die heb ik er met opzet uitgelaten omdat ie nu niet meer meetelt,quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:50 schreef ManianMan het volgende:
Even een vraagje waar is Joost in de pol?
00:46quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:51 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind het een lange zit vanavond, hoe laat verwachten we de winnaar
Lekker relaxt!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:51 schreef Kinga het volgende:
Ik moet zo lachen om Cor en Jaq... echt het minimale komt eruit he.
de groene kamerquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:51 schreef Karina het volgende:
Normaal vind ik dit het leukste onderdeel, maar ja nu is er niks aan.
te lang ja, ik heb tussendoor even een serie gekeken.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:51 schreef timmmmm het volgende:
Die hebben er nog steeds weinig zin in lijkt het ja.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:51 schreef Kinga het volgende:
Ik moet zo lachen om Cor en Jaq... echt het minimale komt eruit he.
Kudos voor de serieuze reactiequote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:51 schreef kree het volgende:
[..]
die heb ik er met opzet uitgelaten omdat ie nu niet meer meetelt,
Anders had iedereen daarop gestemd nl wss. incl ik. dus om de 2 na beste dan maar he
Het is sowieso nooit leuk als je eigen land niet in de finale staat.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:51 schreef Karina het volgende:
Het kan nog uitkomen op Israėl hé.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:51 schreef Karina het volgende:
nee klopt en hoor dat geboehquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:53 schreef Kinga het volgende:
[..]
Het is sowieso nooit leuk als je eigen land niet in de finale staat.
Over een uurquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:51 schreef timmmmm het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |