Hopelijk wordt deze finale ongeldig verklaard en dat er morgen met Joost opnieuw wordt gezongen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:15 schreef monkyyy het volgende:
Mooi, nu een bezwaar aangetekend door de NPO, hopelijk haalt het iets uit
Zou ik niet meer dan terecht vinden.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hopelijk wordt deze finale ongeldig verklaard en dat er morgen met Joost opnieuw wordt gezongen.
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:17 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb alles objectief bekeken, zonder de bagage die de ESF-kenners hebben, en ben tot de conclusie gekomen dat Joost verreweg het leukste nummer heeft. Morele winnaar!
[ afbeelding ]
te vroeg voor UK en zo?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:18 schreef RipCity het volgende:
Waarom beginnen ze niet om 8 uur trouwens? Dan eindigt het om middernacht ipv 1 uur? Toch veel beter?
Ik ook niet, ze mogen de tering krijgen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:18 schreef Firuze60 het volgende:
Ik geef geen ene cent uit aan de EBU, dus stem niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
Maar is het de act of zet je deze muziek zelf ook op? Volgens mij bij de meesten het eerste.quote:
Ik hou wel van een goede act.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar is het de act of zet je deze muziek zelf ook op? Volgens mij bij de meesten het eerste.
Was vouwen en strijkenquote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:18 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ook niet, ze mogen de tering krijgen.
sameSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik kan niet eens smsen naar dat soort nummers, heb ik geblokkeerd staanOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
ze hebben in het 8u journaal al gemeld dat de uitslag ver na middennacht bekend zou wordenquote:
Dat heeft eerder te maken met het zijn van een halfbloedje dan perse het zijn van een Jood, maar enfin. Er zitten daar een hoop geile mooie exemplaren tussen, ja.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sowieso zijn Joodse vrouwen prachtig.
Altijd al zo hoor. Die hebben woke en politiek correct uitgevonden.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:20 schreef Distinction het volgende:
Ligt het aan mij, of zijn ze heel tam geworden op de BBC?
Italiëquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:20 schreef zipcon het volgende:
Wie zet de jury in de top 3? Frankrijk, Zwitserland, nog anderen?
Toen was ik nog niet wakker.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze hebben in het 8u journaal al gemeld dat de uitslag ver na middennacht bekend zou worden
Dat was echt slechtquote:
Nee, valt mij ook op. Graham is lang niet zo vilein als normaal.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:20 schreef Distinction het volgende:
Ligt het aan mij, of zijn ze heel tam geworden op de BBC?
Zij en Cyprus steken je neer in je slaap als je wat verkeerds hebt gezegd.quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:18 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ook niet, ze mogen de tering krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
geeft wel een behoorloijk vertekend beeld zoquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:18 schreef kree het volgende:
en ff voor op fok deze doen
[poll=7199]
[poll=7200]
UK = altijd trashquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:20 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
En Graham gaat weer verbaasd reageren als ze vrijwel geen punten krijgen, let maar op.
Dat was toch ook de bedoeling van Olly. Mijn eerdere post over wat ik ervan vind is verwijderd, dus ik zeg t maar niet nog een keerquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:21 schreef S_E het volgende:
Ik vind het liedje an sich van de UK nog wel leuk. Maar vreselijk vals en zo over the top gay.
Ook vrij van ESF bagagequote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:17 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb alles objectief bekeken, zonder de bagage die de ESF-kenners hebben, en ben tot de conclusie gekomen dat Joost verreweg het leukste nummer heeft. Morele winnaar!
[ afbeelding ]
Als ze een beetje op niveau blijven, sturen ze volgend jaar de Stonesquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
UK = altijd trash
Wat een act dit jaar.
Ierland laat je weer verrijzen dus geen probleemquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:21 schreef Catalunya. het volgende:
[..]
Zij en Cyprus steken je neer in je slaap als je wat verkeerds hebt gezegd.
40 minuten voor jury pffquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:22 schreef Ama het volgende:
Oh over half uurtje begint de uitslag al bijna.
Joost de Gendtquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ook vrij van ESF bagage![]()
En eens !! Morele winnaar
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:24 schreef Karina het volgende:
vals maar ik vind ze wel leuk! of vond eigenlijk
niet vals gezongen blijft het een goed nummer iddquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:24 schreef Karina het volgende:
Boh zou raken. KEIhard.quote:
Maar niet zo beroerd als Madonna en een flink aantal deelnemers van vanavondquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:24 schreef Karina het volgende:
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:24 schreef BufordTJustice het volgende:
Jeroen van Koningsbrugge of hoe heet die gast
Bob dat was ook zon vies dingquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:25 schreef Evangelion het volgende:
Ik wist niet dat al die bands uit Zweden kwamen
Straks komt Aqua nog
Aqua is Deensquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:25 schreef Evangelion het volgende:
Ik wist niet dat al die bands uit Zweden kwamen
Straks komt Aqua nog
Dit was een hele minimalistische editie vergeleken met Malmö 2013.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:25 schreef timmmmm het volgende:
Maar hoe was nou de opening jongens, even goed als in 2013?
Exact dezelfde plek als de afgelopen jarenquote:
Leeuwarden?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
In leeuwarden heben ze de stekker uit de uitzending getrokken nadat het laatste liedje is geweest
Dit is waar ze tijdje terug heul veul knaken mee "verdiend" hebben...quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Oh we zitten naar AI te kijken.
Doe dan niets.
Europapartyquote:
En geld vangen hiervoor waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Zelden zo’n luie band gezien als ABBA
anni-frid bjorn bennie en agnetaquote:
Jaquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:28 schreef SnertMetChoco het volgende:
Krijg je een sms terug als je stemt?
ok boomerquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:28 schreef Karina het volgende:
Jezus had dan alleen het filmpje laten zien of zo. Dit was 'cringe'
Jaquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:28 schreef SnertMetChoco het volgende:
Krijg je een sms terug als je stemt?
En dan ben je nog niet eens in de buitenwijken van Stockholm en Malmo geweest.quote:
Mens vind ik al een compliment, man man man.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:30 schreef Karina het volgende:
Ik heb toch zo een hekel aan die Conchita he, vreselijk mens.
Is dat die gozer in die rode jurk?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:30 schreef Karina het volgende:
Daardoor werden we 2equote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:30 schreef Karina het volgende:
Ik ook…quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:30 schreef Karina het volgende:
Heb ook gebeld, helaas is het niet mogelijk om op Nederland te stemmen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:30 schreef Magere_Gein het volgende:
Heb uit nieuwsgierigheid 09090305 gebeld, die doet het dus gewoon. Heb wel opgehangen na 3 seconden, dus geen idee wat er daarna komtvdus. "Thank you for giving us free money" misschien.
Succesvol onschadelijk gemaakt met de runorderquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:31 schreef zipcon het volgende:
Ondertussen geven de bookmakers Israel geen kans meer om te winnen, wel nog een tweede plek van bijna maar toch niet.
Zwitserland, Kroatie, Ierland hier.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:20 schreef BufordTJustice het volgende:
2x op Kroatië en 1x op Ierland gestemd
Jaquote:
Ze zong beter dan die andere twee bij elkaar.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:30 schreef Karina het volgende:
Juist superwoke toch? of gaat ie als asielzoeker?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Collega van me gaat daar naar toe emigreren omdat het daar niet zo woke is.
Dat gaat een koude douche worden voor 'm.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
vrouw met baard jaquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:31 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Is dat die gozer in die rode jurk?
Tikje linksfascistisch.quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een kennis van me is er gaan wonen omdat ze er veel blondjes hebbenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:32 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Juist superwoke toch? of gaat ie als asielzoeker?
Yeps, hij is niet helemaal 100 procent en ook niet zo goed op de hoogte vrees ik.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:32 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat gaat koude douche worden voor 'm.
Mijn zus er een week of wat terug naar verhuisd.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geld gaat naar de omroepen he, dus AVROTROSquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:32 schreef Evangelion het volgende:
45 cent valt nog mee voor een avond plezier
maar ik vertik het!
Is ze goed verzekerd?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mijn zus er een week of wat terug naar verhuisd.
Nee hoor de pot gaat naar de EBU.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:33 schreef FvanS het volgende:
[..]
Geld gaat naar de omroepen he, dus AVROTROS
Same Same. Voor Joost had ik het misschien anders wel gedaan.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:32 schreef Evangelion het volgende:
maar ik vertik het!
Meer dat ik geen zin heb om mijn gegevens weg te geven als het niet nodig isquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:33 schreef FvanS het volgende:
[..]
Geld gaat naar de omroepen he, dus AVROTROS
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:34 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Meer dat ik geen zin heb om mijn gegevens weg te geven als het niet nodig is
Omgerekend is dat één piekquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:32 schreef Evangelion het volgende:
maar ik vertik het!
Ik vind Israel qua zang beter, Kroatie qua show. Dus het maakt me niet zo heel veel uit.quote:
Ik kan er vanavond ook niet meer van slapen denk ik.quote:
Als Nederlander mag je niet voor de inzending van Nederland stemmen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Same Same. Voor Joost had ik het misschien anders wel gedaan.
Gewoon doen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:35 schreef gers het volgende:
Twijfel nog over Israel, lijkt mij een mooie shitzooi als ze winnen
Kan je nagaan hoe bagage vrij ik benquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:37 schreef Verida het volgende:
Als
[..]
Als Nederlander mag je niet voor de inzending van Nederland stemmen.
Ik heb liever Zwitserland dan wintquote:
Mooi toch?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Malmö bestaat voor de helft uit asielzoekers, gaat niet goed aflopen dan.
@gogosweden?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:33 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Een kennis van me is er gaan wonen omdat ze er veel blondjes hebben(Ja, écht!
)
Jury’s moeten gewoon geen punten eraan geven. Laat ze maar lekker boos zijn als ze daarom niet winnen na een televote-landslide.quote:
Ik waardeer de lenigheid van Zweden.quote:
Knap dat ze nog tot zo laat wakker heeft kunnen blijven.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:38 schreef Cupfighter het volgende:
Jeetje wat een lijk van dichtbij die Spaanse
Zwart in combinatie met de Italiaanse vlag zijn de kleuren van een bepaald land is de theorie.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:36 schreef Tegan het volgende:
Hoezo heeft Italie een andere outfit? Dat mag toch helemaal niet.
Je stemt er maar gewoon op, bitch.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:38 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik vind het wel jammer dat dat Bambi thug liedje niet wat meer was zoals het stukje in het compilatie filmpje.
hoe weet je dan dat het abba tribute het hoogtepunt was?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:39 schreef freaky40 het volgende:
Hoogtepunt de ABBA tribute, voor de rest niets gezien....
Ik weet dat.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:40 schreef Verida het volgende:
[..]
hoe weet je dan dat het abba tribute het hoogtepunt was?
Mazzelaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |