Hopelijk wordt deze finale ongeldig verklaard en dat er morgen met Joost opnieuw wordt gezongen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:15 schreef monkyyy het volgende:
Mooi, nu een bezwaar aangetekend door de NPO, hopelijk haalt het iets uit
Zou ik niet meer dan terecht vinden.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hopelijk wordt deze finale ongeldig verklaard en dat er morgen met Joost opnieuw wordt gezongen.
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:17 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb alles objectief bekeken, zonder de bagage die de ESF-kenners hebben, en ben tot de conclusie gekomen dat Joost verreweg het leukste nummer heeft. Morele winnaar!
[ afbeelding ]
te vroeg voor UK en zo?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:18 schreef RipCity het volgende:
Waarom beginnen ze niet om 8 uur trouwens? Dan eindigt het om middernacht ipv 1 uur? Toch veel beter?
Ik ook niet, ze mogen de tering krijgen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:18 schreef Firuze60 het volgende:
Ik geef geen ene cent uit aan de EBU, dus stem niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
Maar is het de act of zet je deze muziek zelf ook op? Volgens mij bij de meesten het eerste.quote:
Ik hou wel van een goede act.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar is het de act of zet je deze muziek zelf ook op? Volgens mij bij de meesten het eerste.
Was vouwen en strijkenquote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:18 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ook niet, ze mogen de tering krijgen.
sameSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik kan niet eens smsen naar dat soort nummers, heb ik geblokkeerd staanOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
ze hebben in het 8u journaal al gemeld dat de uitslag ver na middennacht bekend zou wordenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |