Heb ook gebeld, helaas is het niet mogelijk om op Nederland te stemmen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:30 schreef Magere_Gein het volgende:
Heb uit nieuwsgierigheid 09090305 gebeld, die doet het dus gewoon. Heb wel opgehangen na 3 seconden, dus geen idee wat er daarna komtvdus. "Thank you for giving us free money" misschien.
Succesvol onschadelijk gemaakt met de runorderquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:31 schreef zipcon het volgende:
Ondertussen geven de bookmakers Israel geen kans meer om te winnen, wel nog een tweede plek van bijna maar toch niet.
Zwitserland, Kroatie, Ierland hier.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:20 schreef BufordTJustice het volgende:
2x op Kroatië en 1x op Ierland gestemd
Jaquote:
Ze zong beter dan die andere twee bij elkaar.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:30 schreef Karina het volgende:
Ik heb toch zo een hekel aan die Conchita he, vreselijk mens.
Juist superwoke toch? of gaat ie als asielzoeker?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Collega van me gaat daar naar toe emigreren omdat het daar niet zo woke is.
Dat gaat een koude douche worden voor 'm.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
vrouw met baard jaquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:31 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Is dat die gozer in die rode jurk?
Tikje linksfascistisch.quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een kennis van me is er gaan wonen omdat ze er veel blondjes hebbenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:32 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Juist superwoke toch? of gaat ie als asielzoeker?
Yeps, hij is niet helemaal 100 procent en ook niet zo goed op de hoogte vrees ik.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:32 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat gaat koude douche worden voor 'm.
Mijn zus er een week of wat terug naar verhuisd.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geld gaat naar de omroepen he, dus AVROTROSquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:32 schreef Evangelion het volgende:
45 cent valt nog mee voor een avond plezier
maar ik vertik het!
Is ze goed verzekerd?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mijn zus er een week of wat terug naar verhuisd.
Nee hoor de pot gaat naar de EBU.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:33 schreef FvanS het volgende:
[..]
Geld gaat naar de omroepen he, dus AVROTROS
Same Same. Voor Joost had ik het misschien anders wel gedaan.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:32 schreef Evangelion het volgende:
45 cent valt nog mee voor een avond plezier
maar ik vertik het!
Meer dat ik geen zin heb om mijn gegevens weg te geven als het niet nodig isquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:33 schreef FvanS het volgende:
[..]
Geld gaat naar de omroepen he, dus AVROTROS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |