denk het niet, ik kende 'm als Zenith (en z'n echte naam)quote:
Zou die reeks de 100 nog gaan halen:quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Met Joost hadden we vast door de 20 gezeten.
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:42 schreef Claudia_x het volgende:
Doet me eraan denken dat ik weer eens een uitstrijkje moet laten maken.
Soort uitgebreide kuisheidsgordelquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:42 schreef Claudia_x het volgende:
Ze heeft een goede stem , net als Bambie Thugquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:42 schreef R-woud93 het volgende:
Loreen is nu al toch wel beter dan alle deelnemers van vanavond.
Dat zal wel Euphoria opleveren.quote:
Middenmootquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:42 schreef R-woud93 het volgende:
Twelve points go to...........Isralquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:43 schreef Jason22 het volgende:
Nog 10 minuten tot de puntentelling begint
Net zo'n nietzeggend nummer als veel van de andere ballads.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:42 schreef R-woud93 het volgende:
Bambi thug heeft een betere stem (op de stillere stukken in elk geval).quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze heeft een goede stem , net als Bambie Thug
Als artiest ver boven iedereen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:44 schreef viceversa het volgende:
[..]
Net zo'n nietzeggend nummer als veel van de andere ballads.
zuchtquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:42 schreef Salina het volgende:
Die lange nagels komen wel bedreigend op mij over zo achter de televisie zittend.
Waar kan ik een aanklacht indienen?
BVD.
Je hoort de nagels tegen elkaar ketsen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:44 schreef -XOR- het volgende:
Ik krijg sterk het idee dat dit playback is.
Milli Vanilli was meer lipsynchroonquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:44 schreef -XOR- het volgende:
Ik krijg sterk het idee dat dit playback is.
Dat denk ik ook niet nee.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:45 schreef viceversa het volgende:
[..]
Fair, maar dit nummer had niet gewonnen.
Tot de euphoria?quote:
Ik vind haar juist een betere stem hebben op de wat intensere stukkenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:44 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Bambi thug heeft een betere zem (op de stillere stukken in elk geval).
Loreen klinkt enorm nasaal.
Maar beter ook met die nagelsquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:46 schreef Eightyone het volgende:
Loreen. Zo'n artiest die me totaal niet raakt.
Jij hebt inside info?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:45 schreef Mani89 het volgende:
De public vote voor Israel wordt echt een insane monsterscore.
Het duurde vrij lang voor ik door had dat het Tattoo was en niet een andere baggertrackquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:46 schreef Moira het volgende:
Het was al een kutnummer, dat hoefde echt niet ng kutter_
Klopt , zij kan stem technisch ook veel meer dan Loreen maar dat bedoelde ik nietquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:44 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Bambi thug heeft een betere zem (op de stillere stukken in elk geval).
Loreen klinkt enorm nasaal.
het was eerst een ander liedje en op het einde kort tattooquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Het duurde vrij lang voor ik door had dat het Tattoo was en niet een andere baggertrack
had hem anders op moeten zetten eigenlijk, maar wist niet dat ik halverwege geen opties meer had om toe te voegen. En om ze nou nog een keer opnieuw in te vullen had ik geen zin inquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:45 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Waarom staat er niet als keuze: Frankly my dear I don't give a damn?
Die is ook lekkerquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:48 schreef Keyos het volgende:
Dat Kot Kot-lied van onze groene vriend was zelfs beter geweest. Dat zegt genoeg.
Huhquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Het duurde vrij lang voor ik door had dat het Tattoo was en niet een andere baggertrack
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:38 schreef Cupfighter het volgende:
Jeetje wat een lijk van dichtbij die Spaanse
Ah, dat scheeltquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:48 schreef Evangelion het volgende:
[..]
het was eerst een ander liedje en op het einde kort tattoo
Daar zingt ze ook erg sterk.. en zuiver.. maar op de zachte stukken hoor je meer haar echte stem en die klinkt erg goed.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:46 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik vind haar juist een betere stem hebben op de wat intensere stukken
Logisch: een stem op Isral is een stem tegen Greta Thunberg.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:45 schreef Mani89 het volgende:
Benhorse jeuk?quote:
Misschien wil Joost hem dan uitreikenquote:
Greta krijgt mijn stemquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Logisch: een stem op Isral is een stem tegen Greta Thunberg.
[ afbeelding ]
Het was een mash up van een nieuw nummer en oude troep. Gelukkig horen we haar rotzooi niet zo vaak.quote:
Dat zou mooi zijn maar eerst maar eens zien hoe dit afloopt en of dat waar isquote:
25 procentjes van de mensen zijn niet in orde dus Isral wint met driekwart van alle stemmen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Logisch: een stem op Isral is een stem tegen Greta Thunberg.
[ afbeelding ]
die heb ik er met opzet uitgelaten omdat ie nu niet meer meetelt,quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:50 schreef ManianMan het volgende:
Even een vraagje waar is Joost in de pol?
00:46quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:51 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind het een lange zit vanavond, hoe laat verwachten we de winnaar
Lekker relaxt!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:51 schreef Kinga het volgende:
Ik moet zo lachen om Cor en Jaq... echt het minimale komt eruit he.
de groene kamerquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:51 schreef Karina het volgende:
Normaal vind ik dit het leukste onderdeel, maar ja nu is er niks aan.
te lang ja, ik heb tussendoor even een serie gekeken.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:51 schreef timmmmm het volgende:
Die hebben er nog steeds weinig zin in lijkt het ja.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:51 schreef Kinga het volgende:
Ik moet zo lachen om Cor en Jaq... echt het minimale komt eruit he.
Kudos voor de serieuze reactiequote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:51 schreef kree het volgende:
[..]
die heb ik er met opzet uitgelaten omdat ie nu niet meer meetelt,
Anders had iedereen daarop gestemd nl wss. incl ik. dus om de 2 na beste dan maar he
Het is sowieso nooit leuk als je eigen land niet in de finale staat.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:51 schreef Karina het volgende:
Het kan nog uitkomen op Isral h.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:51 schreef Karina het volgende:
nee klopt en hoor dat geboehquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:53 schreef Kinga het volgende:
[..]
Het is sowieso nooit leuk als je eigen land niet in de finale staat.
Over een uurquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:51 schreef timmmmm het volgende:
ik had het hem gegund en denk echt dat ie ook gewonnen had.quote:
Mooi dat zulke dingen steeds minder bijzonder wordenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:55 schreef RipCity het volgende:
Mooi dat oekraine zo'n non binair gewoon 12 geeft
Rusland zou t nooit doen
Nemoquote:
Uiteraard. De televotes gaan naar Isral.quote:
Het was lekker stil ja, zekerquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:56 schreef WAvanBuren het volgende:
Hoe kan Israel niks krijgen van deze ‘vakjury’s’? Vocaal n van de beste.
Politiek statement of bang voor ze gevolgen?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:56 schreef WAvanBuren het volgende:
Hoe kan Israel niks krijgen van deze ‘vakjury’s’? Vocaal n van de beste.
het kan ook overdaad zijn met zo vaak je poll te spammenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:57 schreef kree het volgende:
[..]
nou we gaan zien, dit is wat we hier stemmen he?
[poll=7199]
[poll=7200]
Maakt niet uit, jury heeft massaal besloten om het te negerenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:45 schreef Mani89 het volgende:
Non binair of niet, hou je benen dicht.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:58 schreef RipCity het volgende:
Ben hele tijd bang dat die zwitserland dude z'n lul per ongeluk laat zien onder die rok
Dit heeft niks met politiek te maken.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:56 schreef Madhouse11 het volgende:
Dat is afgesproken werk om Isral geen punten te geven.
Ben je daar zo op gefocust ja?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:58 schreef RipCity het volgende:
Ben hele tijd bang dat die zwitserland dude z'n lul per ongeluk laat zien onder die rok
Eerst alle omroepen, en dan van laag naar hoog op die ranking alle televotepunten per land bij elkaarquote:
100% politiek. Een aantal landen, kan. Zo veel als nu lijkt voor opgezet spelquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:58 schreef LaDaDiDa het volgende:
[..]
Politiek statement of bang voor ze gevolgen?
Satelliet waarschijnlijk, duurt altijd langquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:57 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Beperkt DSL lijntje liggen in Malmo?
Wat een vertraging joh.
Je, lijkt politiek gemotiveerd te zijn. What's new?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:59 schreef LaDaDiDa het volgende:
Wel erg oneerlijk... Isral zou normaal juist punten bij de jury scoren.
"Objectieve" jury
Oh dat heb ik niet gevolgdquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:59 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die hoorden ook al bij de favorieten toch?
Absoluutquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:59 schreef R-woud93 het volgende:
Dankzij de jury gaat Isral niet winnen, erg mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |