Nee. Is is officieel gediskwalificeerd nadat het onderzoek was afgerondquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar als politie onderzoek afgerond is kan hij nu alsnog meedoen ?
Je bent vergeten dat het van de politie over is gegaan naar justitie?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Diskwalificatie is geen strafrecht.
Als je vrouw dat vaak tegen je zegt, moet je toch eens aan de blauwe pilletjes.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:04 schreef Vis1980 het volgende: [..] Al 12 jaar ben ik getrouwd met een Amerikaanse, voertaal thuis is bijna 100% in het Engels en nog loop ik nog wel eens tegen dingen aan. Hoeveel Nederlanders ook 'if' zeggen voor wanneer. 'If you come, can you call me'
Dit is allemaal speculatie.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Mwoah AVROTROS steekt er tonnen in Klein steekt er maanden aan tijd in, als het echt iets geweest was waar van een van beiden vond dat het niet door de beugel kon dan had (een van) beiden zich al teruggetrokken..
EBU daarintegen vind europapa geen leuk nummer omdat deze de jury de nek om draait vanwege televoting, het is niet vooor 'niks' dat RAI opeens met zgn televoting resultaten uitkomt waarbij israel meer dan 40% van de stemmen lijkt te hebben, er daarna een awkward persco plaatsvind waarin joost zich niet aan de 'etiquette' houd en er daarna is plaats heeft gevonden op grond waarvan hij gedqt wordt.
De EBU treft eigenlijk alle blaam voor het uit de hand lopen van det gedoe, zelfs als Joost iets geroepen heeft wat volgens de zweedse wet als strafbaar gezien kan worden.
Nee, want dat staat los van het strafrecht. En dat meisje was blijkbaar bedreigd door Joost Klein. Er hoeft geen juridisch bewijs te zijn, maar EBU hanteert op sommige punten een zero tolerance beleid.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar als politie onderzoek afgerond is kan hij nu alsnog meedoen ?
Dat is het enige dat de EBU kan zeggen he? Zij zijn het OM niet.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:28 schreef W00fer het volgende:
[..]
Je bent vergeten dat het van de politie over is gegaan naar justitie?
Als de EBU zou zeggen alleen diskwalificatie en that's it dan had je een punt.
Heb je even?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:29 schreef Scorpie het volgende:
Jongens ik ben een uurtje weggeweest wat heb ik gemist
We weten nog niks.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:29 schreef Scorpie het volgende:
Je snapt wel dat als de EBU hem mee laat doen en justitie zou hem veroordelen dat ze ook problemen hebben dus dit is gewoon damage control.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is het enige dat de EBU kan zeggen he? Zij zijn het OM niet.
Met de nadruk op "op sommige punten".quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:29 schreef core2duo het volgende:
[..]
Nee, want dat staat los van het strafrecht. En dat meisje was blijkbaar bedreigd door Joost Klein. Er hoeft geen juridisch bewijs te zijn, maar EBU hanteert op sommige punten een zero tolerance beleid.
Drama en valse hoop. Niets anders dan eerder en andere jaren dus.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:29 schreef Scorpie het volgende:
Nog steeds niks echt bekend, Avrotros heeft zo een persmomentquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:29 schreef Scorpie het volgende:
Lezen is moeilijk, zelfs in je eigen taal, blijkbaar.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:29 schreef nostra het volgende:
[..]
Als je vrouw dat vaak tegen je zegt, moet je toch eens aan de blauwe pilletjes.
Serieus? Hoe laat? En waar wordt dat uitgezonden?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:31 schreef H_T het volgende:
[..]
Nog steeds niks echt bekend, Avrotros heeft zo een persmoment
Hoezo hebben ze een probleem als justitie hem, laten we zeggen, over een paar maanden veroordeeld en hij wél heeft meegedaan? Het is niet zo dat de EBU dan ineens als medeplichtig gezien wordt ofzo.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:30 schreef W00fer het volgende:
[..]
Je snapt wel dat als de EBU hem mee laat doen en justitie zou hem veroordelen dat ze ook problemen hebben dus dit is gewoon damage control.
Krijgen we dan dit te zien als de regie ingrijptquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:29 schreef Strani het volgende:
Volgens mij is er no way dat Nikkie vanavond niet ook wat gaat zeggen. Zij is qua invloed ook nog eens heel groot dus ze kan zich wel wat permiteren.
Kan ook nog opgevat worden als "oh, jij weer.. volgende keer bel ik je"quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:12 schreef -XOR- het volgende:
"Oh it's you again, next time I'll hit you" klinkt als grappig bedoeld.
17:45 volgens Aran Bade. Wordt niet uitgezonden voor zover ik heb kunnen zien, maar het zal niet lang duren voor de belangrijkste info op internet staatquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:31 schreef europapa het volgende:
[..]
Serieus? Hoe laat? En waar wordt dat uitgezonden?
Oke, en waar kunnen we dit live zien dan??quote:
Het onderzoek is overgedragen aan OM niet afgerond.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. Is is officieel gediskwalificeerd nadat het onderzoek was afgerond
Change.orgquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:24 schreef Kinga het volgende:
https://www.change.org/p/(...)into-eurovision-2024
Deze gaat hard trouwens. Bijna 39.000.
Mijn god wat moet die EBU zich diep schamen zeg.....quote:
Wéér ongewenst filmen?quote:
quote:
https://twitter.com/songfestivalquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:33 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Zie hier niks hoor?
https://twitter.com/AVROTROS
Toch zou ik het raar vinden als dat door gaat. Schrap dat dan ook als je solidair met Joost bentquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:32 schreef Em31 het volgende:
Dat we nou net dit jaar voor het eerst de punten gaan geven voor een vol plein met mensen.![]()
Het politieonderzoek is afgerondquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:32 schreef viceversa het volgende:
[..]
Het onderzoek is overgedragen aan OM niet afgerond.
Die staat dus al hier denk ikquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:34 schreef CherryLips het volgende:
"Om 17.45 uur geeft Taco Zimmerman, algemeen directeur van de omroep AVROTROS, een verklaring aan de pers."
Hem willen filmem net nadat hij van het podium kwam, geëmotioneerd na zijn laatste woorden.quote:
Alles verpest om dit. Wat zonde.quote:
Tsja. Het blijft het grootste mediacircus van het continent. Als je dan niet wil worden gefilmd hou je dan netjes.quote:
freejoost commentaarquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:33 schreef Kinga het volgende:
Ik zie op tiktok nu opeens een gigantische pro palestina stoet lopen in Malmo...
https://www.tiktok.com/@:(...)p=1&sender_device=pc
Heel die zooi is al politiek geladen tot en met. Als je nu een veroordeelde persoon ook nog mee hebt laten doen dan is de competitie helemaal besmet. Kijk maar naar het wielrennen waar achteraf uit kwam dat er doping was gebruikt. Hele smet op het blazoen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hoezo hebben ze een probleem als justitie hem, laten we zeggen, over een paar maanden veroordeeld en hij wél heeft meegedaan? Het is niet zo dat de EBU dan ineens als medeplichtig gezien wordt ofzo.
Maar waarom duurde het 2 dagen voor er een beslissing over kwam?quote:
Voor rappers is dit soort shit doorgaans niet slecht nee, hij heeft er ook sinds deze hele shitstorm begon 300.000 volgers bij op Instagram. Ik weet niet of er een artiest gaat zijn die daadwerkelijk meedoet die ook deze naamsbekendheid eraan zal overhouden. Of het moet Eden Golan zijn.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja voor de carriere van Joost is dit eigenlijk geweldig, hoewel het nu niet zo zal voelen.
Struikelquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Tsja. Het blijft het grootste mediacircus van het continent. Als je dan niet wil worden gefilmd hou je dan netjes.
waar kunnen we dit volgen?quote:
Ja dat wel, maar ik kijk nergens meer van opquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:36 schreef Momo het volgende:
[..]
Wel slag om de arm, een clickbait account
Terwijl vooraf afgesproken is dat niet te doen en hij meermaals aangeeft het niet te willenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:35 schreef Za het volgende:
[..]
Hem willen filmem net nadat hij van het podium kwam, geëmotioneerd na zijn laatste woorden.
Smerig dit.
Ik vind het ESF niks. Ik vind die hele Joost niks. Ik zou het heerlijk vinden als Nederland nooit meer meedoet. Poppenkast.quote:
Wel totaal belachelijk dat zo'n clubje als het EBU om dit soort redenen kandidaten loopt te cancelen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:36 schreef Strani het volgende:
Nou ik ben tegelijk ook wel opgelucht als dit alles is. Dan hoeft Joost zich ook nergens voor te schamen verder.
Ik hoop zo dat het niet doorgaat ❤️quote:
Nee absoluut, dus gemengde gevoelens.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:37 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wel totaal belachelijk dat zo'n clubje als het EBU om dit soort redenen kandidaten loopt te cancelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |