SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DM’s gonzen zacht,
roddels zwermen als muggen —
waar is de spray, joh?![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
De TT is foutI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
quote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DM’s gonzen zacht,
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:50 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
We hadden met al nummer 1, dit moet minstens nummer 2 zijnquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nee, dan gaan tere zieltjes weer huilen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Doe iets met je blauwe superkrachten
Gewoon keihard volbolken!I'm surrounded by morons!
Zegquote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, dan gaan tere zieltjes weer huilen.
Gewoon keihard volbolken!
DM’s gonzen zacht,
ESF kunnen we sluiten nu![]()
FOK! fokt traaaaaagSmile, it's free therapy.
Soms is stilte het luidste antwoord ;)![]()
Jupquote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:54 schreef Kissingbird het volgende:
ESF kunnen we sluiten nu![]()
FOK! fokt traaaaaag
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
want niet?quote:
nietje?
niettes?
nietzsche?
niet wa dan?
Smile, it's free therapy.
Kom maar terug naar Londenquote:
@Speedfight kun je ESF sluiten, we doen toch niet mee dit jaarHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Kijk, zelfs zonder de TT te veranderen alquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
we kunnen het idee daar droppenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
@:speedfight kun je ESF sluiten, we doen toch niet mee dit jaar![]()
![]()
Smile, it's free therapy.
Kijk, de jonge dame snapt hetquote:
Nee zit hier wel lekker, mod komt maar naar mij toequote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Bolk de lilak!I'm surrounded by morons!
Ik ga morgen friet met kibbeling eten. Als de Duitsers niet alles al op hebben gegeten.Happiness, I'm sorry you've been on hold, the doors will be open, bring it all home 🎶![]()
En tartaar sausquote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:05 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ga morgen friet met kibbeling eten. Als de Duitsers niet alles al op hebben gegeten.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Diknek scquote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:55 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Je hoeft niet keer op keer te bewijzen dat je Belg bent, hoorThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee, knoflooksaus. Of remoulade.quote:Happiness, I'm sorry you've been on hold, the doors will be open, bring it all home 🎶![]()
Stomme Duitsers. Die hebben natuurlijk energie nodig om kuilen te graven.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:05 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ga morgen friet met kibbeling eten. Als de Duitsers niet alles al op hebben gegeten.I'm surrounded by morons!
Je hebt ze gister niet eens opgegetenquote:
Alles mooi goedkoop in DuitslandThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
BolkI'm surrounded by morons!
Nee maar die frietjes waren mehquote:
En eerst ijsje daarna Mac n cheese
En ik zei 1 portie frietjes in te delen, kreeg er 2
En jij heb je hasslebacks ook niet op! Of je burger!Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dit alles is correct.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee maar die frietjes waren meh
En eerst ijsje daarna Mac n cheese
En ik zei 1 portie frietjes in te delen, kreeg er 2
En jij heb je hasslebacks ook niet op! Of je burger!I'm surrounded by morons!
Ik zal zo eens naar het strand gaan, maar er staat een stevig windje, moet me nog even mentaal voorbereiden.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Stomme Duitsers. Die hebben natuurlijk energie nodig om kuilen te graven.Happiness, I'm sorry you've been on hold, the doors will be open, bring it all home 🎶![]()
Tijd voor een museum
Goed bezig!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:11 schreef Schakeltopia het volgende:
straks even sporten opzetten
@:justink![]()
![]()
Science museum?quote:Happiness, I'm sorry you've been on hold, the doors will be open, bring it all home 🎶![]()
Sterktequote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zal zo eens naar het strand gaan, maar er staat een stevig windje, moet me nog even mentaal voorbereiden.![]()
![]()
Oh dequote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:22 schreef Fogel het volgende:
Oh die met de Frankenstein piemel
[..]
Oh, vast ook.
https://www.thelasttuesdaysociety.org/museum/Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja, ik zie er echt tegen opquote:
Happiness, I'm sorry you've been on hold, the doors will be open, bring it all home 🎶![]()
Goedkope shagThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Broodje duitse worstThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja had onderweg in de auto moeten bestellen
Maar toen dacht ik alleen aan dat ik zo wel nog moest plassenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Goed om te weten, bedanktquote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:27 schreef maily het volgende:
zaterdag 11 mei nationele konijnendag
@:DerRabbit @:Homijn
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Jullie kunnen niet zeggen dat ik het niet heb voorspeld.quote:Op woensdag 8 mei 2024 14:50 schreef Homijn het volgende:
De uitslagen van het Songfestival zijn zojuist binnengekomen: The Netherlands: devzero pointsMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Smaakt goed.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
R.I.P DTS.![]()
Joost doet een pers conferentie tijdens het optreden van IsraëlHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hij is gediskwalificeerd.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
Joost doet een pers conferentie tijdens het optreden van Israël![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:10 schreef maily het volgende:
Steeds meer landen geven statements af om Joost een hart onder de riem te steken![]()
![]()
Ik kijk nooit, ik dacht misschien kijk ik vanavond naar de punten maarja
Lekker op tijd naar bedHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ali rezaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Bolk!I'm surrounded by morons!
Blauwe vogelThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Forbidden
You don't have permission to access /rde/post_reply/2709848 on this server.
Server unable to read htaccess file, denying access to be safeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
![]()
* Homijn wil punten, niet holkenMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 11-05-2024 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 956 / +232 / +88 / 4477 / 4755
2. loveislikeakiss / 897 / +0 / +22 / 1940 / 2264
3. FreshFruit / 396 / +52 / +157 / 1661 / 1911
4. HappyCharly / 359 / +1 / +1 / 1512 / 1709
5. Dr.Mikey / 324 / +17 / +26 / 812 / 993
6. kree / 311 / +36 / +0 / 1572 / 1848
7. aloa / 199 / +11 / +0 / 2140 / 2281
8. Lovely / 184 / +8 / +0 / 1334 / 1475
9. devzero / 178 / +1 / +0 / 542 / 642
10. KillemWieft / 149 / +14 / +13 / 419 / 528
11. MizzezAmy / 142 / +7 / +5 / 895 / 1038
12. ieniminimuis / 119 / +58 / +0 / 545 / 619
13. Fogel / 86 / +18 / +1 / 499 / 586
14. Superbadeendje / 84 / +2 / +8 / 673 / 757
15. aeque / 84 / +2 / +0 / 183 / 222
16. greysbones / 80 / +1 / +6 / 800 / 842
17. Kissingbird / 70 / +0 / +0 / 889 / 926
18. Monsterkoekie / 70 / +7 / +0 / 629 / 700
19. Bally-b / 65 / +1 / +13 / 201 / 243
20. hemarookworst / 61 / +2 / +5 / 379 / 436SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
![]()
Ik lees net dat het Onimonitor is.quote:MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
![]()
zie ik daar nu een stel kuilen gravenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[ link | afbeelding ]
Het is gelukt, met bikini aan in het zonnetje!
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Ja, ze zien er ook wel uit als Duitsersquote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:35 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zie ik daar nu een stel kuilen graven
Happiness, I'm sorry you've been on hold, the doors will be open, bring it all home 🎶![]()
gelukkig zit je op veilige afstandquote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ze zien er ook wel uit als Duitsers
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Zijn vast Duitsers.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:35 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zie ik daar nu een stel kuilen graven
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
BolkI'm surrounded by morons!
Zweden ligt wel een beetje gevoelig op het moment.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Pijnlijk ja..quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:52 schreef FreshFruit het volgende:
Zweden ligt wel een beetje gevoelig op het moment.![]()
![]()
Numero Uno.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik gun het Justin,is toch prima?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heer Schotel.quote:![]()
Ik ook,best wel een domper dit.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heb ik al een beetje te veel bier op?
Ja.
Heb ik zin in de wedstrijd?
Ja.
Ben ik met Christian Arbeit op de foto geweest?
Ook ja.
Boeit dat iemand hier??
Nee.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Met kramer ?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Sorry ik ben even afgeleid.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hatersquote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:40 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat zou ook een goede SC voor jou zijn, inderdaad.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Doen die mee met het ESF?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:15 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Haters SC, weer zo'n goede SC voor jou.
Ik hou van Belgen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heer Versquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer Schotel.![]()
Ik ook,best wel een domper dit.![]()
Ik noteer het even voor als je vanavond weer baalt dat je teveel gedronken hebt.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:10 schreef Mickytjuh het volgende:
Heb ik al een beetje te veel bier op?
Ja.
Heb ik zin in de wedstrijd?
Ja.
Ben ik met Christian Arbeit op de foto geweest?
Ook ja.
Boeit dat iemand hier??
Nee.![]()
![]()
We will rave.![]()
![]()
Sporten gaat morgen vast niks worden.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:17 schreef maily het volgende:
[..]
Ik noteer het even voor als je vanavond weer baalt dat je teveel gedronken hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Neequote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sporten gaat morgen vast niks worden.![]()
![]()
Afgevallen misschien kunnen ze nog Joost zijn plaats innemen.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Een beetje strijd is toch mooi.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:24 schreef aloa het volgende:
[..]
Die is het al geweest.
Maar goed, het is niet anders.
En het is ook weer niet zo dat ik het al 10 keer heb gewonnen![]()
![]()
Zoek nu maar weer leuk gevonden worden online punten over de rug van een ander.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:17 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat zou je aan Mikey moeten vragen
R.I.P DTS.![]()
Dat is toch dat liedje?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die is het net zo vaak als jou geweest.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:24 schreef aloa het volgende:
[..]
Die is het al geweest.
Maar goed, het is niet anders.
Gun het mij![]()
![]()
Ja kweet nietquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:25 schreef JustinK het volgende:
[..]
Een beetje strijd is toch mooi.
En het is ook weer niet zo dat ik het al 10 keer heb gewonnen![]()
Laat ook maar verder![]()
![]()
Ik gun het jou wel..quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:27 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Die is het net zo vaak als jou geweest.
Gun het mij![]()
![]()
Ik doe precies wat jij altijd met mij deed, schat.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zoek nu maar weer leuk gevonden worden online punten over de rug van een ander.
Het is een stuk minder leuk als het over jezelf gaat, niet?
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 11-05-2024 15:28:27 ]![]()
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:25 schreef JustinK het volgende:
[..]
En het is ook weer niet zo dat ik het al 10 keer heb gewonnen
Gooooo Justinquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:25 schreef JustinK het volgende:
[..]
En het is ook weer niet zo dat ik het al 10 keer heb gewonnen
DM’s gonzen zacht,
BoooolkI'm surrounded by morons!
Lady greys.quote:
Niet persoonlijk opvatten hoor. Ik vind er gewoon geen hol aan als iemand meerdere keren wint.quote:
En dat mag ik vinden hoop ik![]()
![]()
Zeker mag datquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:30 schreef aloa het volgende:
[..]
Niet persoonlijk opvatten hoor. Ik vind er gewoon geen hol aan als iemand meerdere keren wint.
En dat mag ik vinden hoop ik![]()
![]()
Wie moet er dan winnen ?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:30 schreef aloa het volgende:
[..]
Niet persoonlijk opvatten hoor. Ik vind er gewoon geen hol aan als iemand meerdere keren wint.
En dat mag ik vinden hoop ikDM’s gonzen zacht,
Ik jou ookquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:31 schreef JustinK het volgende:
Niet persoonlijk opvatten hoor. Ik vind greys gewoon een hele fijne user.
En dat mag ik vinden hoop ik
DM’s gonzen zacht,
I don’t even know who the fuck you are.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:28 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik doe precies wat jij altijd met mij deed, schat.
Het is een stuk minder leuk als het over jezelf gaat, niet?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Tuurlijk mag dat.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:30 schreef aloa het volgende:
[..]
En dat mag ik vinden hoop ik“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dit spel is sowieso niet meer wat het geweest is. Om te winnen moet je de hele godganse dag hier zitten. Of de hele nacht.![]()
Aloaquote:
Ik ga echt niet zoveel online zijn
Dan kan ik beter een scheiding aanvragen hier thuis
DM’s gonzen zacht,
Het liefste beide!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:32 schreef aloa het volgende:
Dit spel is sowieso niet meer wat het geweest is. Om te winnen moet je de hele godganse dag hier zitten. Of de hele nacht.I'm surrounded by morons!
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:32 schreef aloa het volgende:
Dit spel is sowieso niet meer wat het geweest is. Om te winnen moet je de hele godganse dag hier zitten. Of de hele nacht.Lijkt mij ook.Zou een mooie boel worden,die mag winnen dus laat maar lopen.Zo werkt het niet.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je mag bij mij komen wonen hoor, heb plek genoegquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aloa
Dan kan ik beter een scheiding aanvragen hier thuisI'm surrounded by morons!
Dan ben je wel echt committedquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aloa
Dan kan ik beter een scheiding aanvragen hier thuis![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: