Kom maar terug naar Londenquote:
Kijk, zelfs zonder de TT te veranderen alquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
we kunnen het idee daar droppenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
@:speedfight kun je ESF sluiten, we doen toch niet mee dit jaar
Kijk, de jonge dame snapt hetquote:
Nee zit hier wel lekker, mod komt maar naar mij toequote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:05 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ga morgen friet met kibbeling eten. Als de Duitsers niet alles al op hebben gegeten.
Diknek scquote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:55 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Je hoeft niet keer op keer te bewijzen dat je Belg bent, hoor
Stomme Duitsers. Die hebben natuurlijk energie nodig om kuilen te graven.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:05 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ga morgen friet met kibbeling eten. Als de Duitsers niet alles al op hebben gegeten.
Je hebt ze gister niet eens opgegetenquote:
Nee maar die frietjes waren mehquote:
Dit alles is correct.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee maar die frietjes waren meh
En eerst ijsje daarna Mac n cheese
En ik zei 1 portie frietjes in te delen, kreeg er 2
En jij heb je hasslebacks ook niet op! Of je burger!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |