ktenquote:
Ohja daarmee wel redelijkquote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:02 schreef greysbones het volgende:
Pun
[..]
kten
De rest weet ik niet natuurlijk
Strak planquote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:03 schreef greysbones het volgende:
Kan ESF niet even op een aparte server draaien ??
Foto?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:02 schreef greysbones het volgende:
Onze honden maken grappige afdrukken op de tegels buiten
heb jij al nieuws, het is 12uur. en volgens het laatste nieuws zou er dan nieuws zijnquote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:03 schreef greysbones het volgende:
Kan ESF niet even op een aparte server draaien ??
Het laatste nieuws is dat het 12 uur geweest isquote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:04 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
heb jij al nieuws, het is 12uur. en volgens het laatste nieuws zou er dan nieuws zijn![]()
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
Het laatste nieuws is dat het 12 uur geweest is
Geen ideequote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:04 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
heb jij al nieuws, het is 12uur. en volgens het laatste nieuws zou er dan nieuws zijn![]()
Meest spraakmakende ESF in lange tijd thoquote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:06 schreef greysbones het volgende:
Of er een oorlog gaande is ofzo
Tis maar ESF
Er zijn ergere dingen in de wereld
ESf openen op fokquote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:07 schreef Schakeltopia het volgende:
ik wil het gewoon weten, het kan mij verder geen reet schelen. stukje FOMO
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DM’s gonzen zacht,
roddels zwermen als muggen —
waar is de spray, joh?
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:08 schreef greysbones het volgende:
Gewoon
[..]
ESf openen op fok
Daar weten ze van allesiedereen f5, zonder dat er wat nieuws isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gister al gedaan, ik hoop nu op anderen die het mij laten weten als het zover is
Ik heb het recht om te bepalen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |