Ik lees net dat het Onimonitor is.quote:
zie ik daar nu een stel kuilen gravenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[ link | afbeelding ]
Het is gelukt, met bikini aan in het zonnetje!
Ja, ze zien er ook wel uit als Duitsersquote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:35 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zie ik daar nu een stel kuilen graven
gelukkig zit je op veilige afstandquote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ze zien er ook wel uit als Duitsers
Zijn vast Duitsers.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:35 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zie ik daar nu een stel kuilen graven
Pijnlijk ja..quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:52 schreef FreshFruit het volgende:
Zweden ligt wel een beetje gevoelig op het moment.
Numero Uno.quote:
Heer Schotel.quote:
Met kramer ?quote:
Sorry ik ben even afgeleid.quote:
Hatersquote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:40 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat zou ook een goede SC voor jou zijn, inderdaad.
Doen die mee met het ESF?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:15 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Haters SC, weer zo'n goede SC voor jou.
Ik hou van Belgen
Heer Versquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer Schotel.![]()
Ik ook,best wel een domper dit.
Ik noteer het even voor als je vanavond weer baalt dat je teveel gedronken hebt.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:10 schreef Mickytjuh het volgende:
Heb ik al een beetje te veel bier op?
Ja.
Heb ik zin in de wedstrijd?
Ja.
Ben ik met Christian Arbeit op de foto geweest?
Ook ja.
Boeit dat iemand hier??
Nee.
Sporten gaat morgen vast niks worden.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:17 schreef maily het volgende:
[..]
Ik noteer het even voor als je vanavond weer baalt dat je teveel gedronken hebt.
Neequote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sporten gaat morgen vast niks worden.
Afgevallen misschien kunnen ze nog Joost zijn plaats innemen.quote:
Een beetje strijd is toch mooi.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:24 schreef aloa het volgende:
[..]
Die is het al geweest.
Maar goed, het is niet anders.
Zoek nu maar weer leuk gevonden worden online punten over de rug van een ander.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:17 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat zou je aan Mikey moeten vragen
Dat is toch dat liedje?quote:
Die is het net zo vaak als jou geweest.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:24 schreef aloa het volgende:
[..]
Die is het al geweest.
Maar goed, het is niet anders.
Ja kweet nietquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:25 schreef JustinK het volgende:
[..]
Een beetje strijd is toch mooi.
En het is ook weer niet zo dat ik het al 10 keer heb gewonnen
Ik gun het jou wel..quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:27 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Die is het net zo vaak als jou geweest.
Gun het mij
Ik doe precies wat jij altijd met mij deed, schat.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zoek nu maar weer leuk gevonden worden online punten over de rug van een ander.
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:25 schreef JustinK het volgende:
[..]
Gooooo Justinquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:25 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lady greys.quote:
Niet persoonlijk opvatten hoor. Ik vind er gewoon geen hol aan als iemand meerdere keren wint.quote:
Zeker mag datquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:30 schreef aloa het volgende:
[..]
Niet persoonlijk opvatten hoor. Ik vind er gewoon geen hol aan als iemand meerdere keren wint.
En dat mag ik vinden hoop ik
Wie moet er dan winnen ?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:30 schreef aloa het volgende:
[..]
Niet persoonlijk opvatten hoor. Ik vind er gewoon geen hol aan als iemand meerdere keren wint.
Ik jou ookquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:31 schreef JustinK het volgende:
Niet persoonlijk opvatten hoor. Ik vind greys gewoon een hele fijne user.
I don’t even know who the fuck you are.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:28 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik doe precies wat jij altijd met mij deed, schat.
Het is een stuk minder leuk als het over jezelf gaat, niet?
Tuurlijk mag dat.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:30 schreef aloa het volgende:
[..]
Aloaquote:
Het liefste beide!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:32 schreef aloa het volgende:
Dit spel is sowieso niet meer wat het geweest is. Om te winnen moet je de hele godganse dag hier zitten. Of de hele nacht.
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:32 schreef aloa het volgende:
Dit spel is sowieso niet meer wat het geweest is. Om te winnen moet je de hele godganse dag hier zitten. Of de hele nacht.
Lijkt mij ook.Zou een mooie boel worden,die mag winnen dus laat maar lopen.Zo werkt het niet.quote:
Je mag bij mij komen wonen hoor, heb plek genoegquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aloa
Ik ga echt niet zoveel online zijn
Dan kan ik beter een scheiding aanvragen hier thuis
Dan ben je wel echt committedquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aloa
Ik ga echt niet zoveel online zijn
Dan kan ik beter een scheiding aanvragen hier thuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |