Lady greys.quote:
Niet persoonlijk opvatten hoor. Ik vind er gewoon geen hol aan als iemand meerdere keren wint.quote:
Zeker mag datquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:30 schreef aloa het volgende:
[..]
Niet persoonlijk opvatten hoor. Ik vind er gewoon geen hol aan als iemand meerdere keren wint.
En dat mag ik vinden hoop ik
Wie moet er dan winnen ?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:30 schreef aloa het volgende:
[..]
Niet persoonlijk opvatten hoor. Ik vind er gewoon geen hol aan als iemand meerdere keren wint.
Ik jou ookquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:31 schreef JustinK het volgende:
Niet persoonlijk opvatten hoor. Ik vind greys gewoon een hele fijne user.
I don’t even know who the fuck you are.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:28 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik doe precies wat jij altijd met mij deed, schat.
Het is een stuk minder leuk als het over jezelf gaat, niet?
Tuurlijk mag dat.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:30 schreef aloa het volgende:
[..]
Aloaquote:
Het liefste beide!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:32 schreef aloa het volgende:
Dit spel is sowieso niet meer wat het geweest is. Om te winnen moet je de hele godganse dag hier zitten. Of de hele nacht.
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:32 schreef aloa het volgende:
Dit spel is sowieso niet meer wat het geweest is. Om te winnen moet je de hele godganse dag hier zitten. Of de hele nacht.
Lijkt mij ook.Zou een mooie boel worden,die mag winnen dus laat maar lopen.Zo werkt het niet.quote:
Je mag bij mij komen wonen hoor, heb plek genoegquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aloa
Ik ga echt niet zoveel online zijn
Dan kan ik beter een scheiding aanvragen hier thuis
Dan ben je wel echt committedquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aloa
Ik ga echt niet zoveel online zijn
Dan kan ik beter een scheiding aanvragen hier thuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |