Nah de EBU wil de verantwoordelijkheid gewoon niet dragen en legt het bij de politie, zodat ze zelf zo min mogelijk gezichtsverlies lijdenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:04 schreef Hatseflats22 het volgende:
Volgens mijn speculatie is de organisatie intern verdeeld over dit onderwerp en is dat de reden dat je niks hoort.
Hou op hoor.quote:- the singer from Malta, announces "amazing news" on Instagram at 19:30, promoting people to speculate that she is a replacement for Joost
Laten we het hopen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:06 schreef Piperidine het volgende:
Uiteindelijk denk ik dat er straks ook wel weer een waterdicht verhaal komt en we het allemaal een eventuele terechte sanctie vinden.
Zal wel opgelegd zijn door de EBUquote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:09 schreef Perrin het volgende:
En hoe kan AVROTROS nu al 30 uur niks zeggen?
Om 3.00 gisteren sliepen ze denk ikquote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:09 schreef Perrin het volgende:
Ja, normaal is hun communicatie echt geweldigquote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:09 schreef Perrin het volgende:
Normaal lekt er wel iets uit door iemand die zijn broerzusvriend belt die weer de kapster belt en heel de wereld het weet.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:09 schreef Perrin het volgende:
Een conclusie die vooralsnog nergens op gebaseerd is.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:06 schreef CarloV het volgende:
[..]
Nah de EBU wil de verantwoordelijkheid gewoon niet dragen en legt het bij de politie, zodat ze zelf zo min mogelijk gezichtsverlies lijden
Gewoon buiten johquote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:10 schreef kilon het volgende:
Joost zou voor vanavond een zaaltje moeten afhuren en een eigen concert geven. Mogen vnog wel wat landen meedoen die ook niet helemaal happy zijn volgens de geruchten.
Lekker uit laten zenden door de AVROTROS, Spanje en België die al eerder problemen hadden en een feestje bouwen.
Tegen de tijd dat dit klaar is zijn er nog genoeg uren te gaan in de finale om rustig de stemmen af te wachten en die chaos ook mee te maken.
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:11 schreef Ama het volgende:
Ik dacht toen ik ging slapen als ik wakker word is er wel een beslissing gemaakt maar nee hoor.
Ik gok de laatste plaats, want op een sympathy-vote hoeft hij niet meer te rekenen. In tegendeel.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 08:58 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Juryleden moeten een top 26/25 inleveren. Ze moeten Nederland dus ergens plaatsen.
Misschien is het toch het handgemeen met de fotograaf of de productiemedewerk(st)er geweest.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:11 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Normaal lekt er wel iets uit door iemand die zijn broerzusvriend belt die weer de kapster belt en heel de wereld het weet.
Contracten, lijkt me.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:09 schreef Perrin het volgende:
Normaal lekt alles uit.quote:
Lekker man als je niks misdaan hebtquote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:13 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik gok de laatste plaats, want op een sympathy-vote hoeft hij niet meer te rekenen. In tegendeel.
Of je kan stemmen op Nederland. Of nietquote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:14 schreef MissButterflyy het volgende:
Kan iemand uitleggen waarom stemmen buiten de EU nu niet kan ivm dit incident?
Dit inderdaadquote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:15 schreef TheVulture het volgende:
Het feit dat die stemming ook nog steeds niet is geopend. Ik denk dat het allang niet meer om Joost alleen gaat.
Woordvoerder politie heeft aangegeven dat er op dat moment nog geen aanklacht was ingediend.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 08:56 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Je kan ook onderzoek doen nadat er aangifte is gedaan om te kijken of de aangifte rechtmatig is.
Of we lasten het af en we doen helemaal niks meer, volgend jaar weer in Zweden!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:15 schreef Benny het volgende:
[..]
Of je kan stemmen op Nederland. Of niet
Daar hebben ze wel iets goed gedaan, erg knap dat er gewoon vrijwel niets zinnigs utlekt.quote:
Ze kennen nu natuurlijk ook de juryresultaten. Het zou kunnen dat Israël daar wat meer punten haalt dan de EBU lief is, en dat ze bijna wel moeten winnen. Dan heeft de EBU een probleem.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:15 schreef TheVulture het volgende:
Het feit dat die stemming ook nog steeds niet is geopend. Ik denk dat het allang niet meer om Joost alleen gaat.
Grote kans. Wordt een zooitje als er eigenlijk amper iets is gebeurd en hij vanavond toch mag optreden. Ook al is het al een grote puinhoop natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:13 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik gok de laatste plaats, want op een sympathy-vote hoeft hij niet meer te rekenen. In tegendeel.
Als die televote geruchten over Israël kloppen weten ze ondertussen al of Israël gaat winnen of niet, nu de jury gestemd heeft.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:15 schreef TheVulture het volgende:
Het zou niet erg eerlijk zijn om televoting te openen als nog niet duidelijk is of Klein mee mag doen. Ten eerste krijgen Klein-stemmers mogelijk geen waar voor hun geld, ten tweede is het competitievervalsend: een Klein-stemmer zou mogelijk op een ander land hebben gestemd bij volledige informatie, en mogelijk zijn er nu stemmers die het liefst op Klein zouden willen stemmen maar bang zijn dat hun stem in rook opgaat.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:14 schreef MissButterflyy het volgende:
Kan iemand uitleggen waarom stemmen buiten de EU nu niet kan ivm dit incident?
Nee Nee. We willen wel uniek zijn.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:16 schreef CarloV het volgende:
[..]
Of we lasten het af en we doen helemaal niks meer, volgend jaar weer in Zweden!
Dat heb ik gemist dan, link ajb?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:16 schreef FYazz het volgende:
[..]
Woordvoerder politie heeft aangegeven dat er op dat moment nog geen aanklacht was ingediend.
Ik denk ook dat bij een formele aanklacht Joost al eerder was gediskwalificeerd.
Nu de politie is betrokken en de juryshow gisteren met alle deelnemers wel doorging ben ik er juist van overtuigd dat t wel alleen om Joost gaat.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:15 schreef TheVulture het volgende:
Misschien is het daarom wel een stunt. Je hebt uiteindelijk maar één iemand nodig die zegt dat er iets is voorgevallen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:17 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Daar hebben ze wel iets goed gedaan, erg knap dat er gewoon vrijwel niets zinnigs utlekt.
Het lijkt mij niet dat je nog even lekker kan gaan optreden. Ik bedoel hij zit al best lang te wachten op een eventuele beslissing. Wachten is vaak het meest moeilijke, ik weet niet of je dan nog wel lekker genoeg in je vel zit.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:18 schreef Ericr het volgende:
[..]
Grote kans. Wordt een zooitje als er eigenlijk amper iets is gebeurd en hij vanavond toch mag optreden. Ook al is het al een grote puinhoop natuurlijk.
Het record meeste keer achter elkaar niet kwalificeren voor de finalequote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:18 schreef Benny het volgende:
[..]
Nee Nee. We willen wel uniek zijn.
• Nederland is het enige land wat om bijzonder omstandigheden het festival tweemaal achtereen organiseert
• Nederland is de enige die niet optreed zonder diskwalificatie
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:20 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie de EBU ook nog wel de kaart van "voting irregularities" trekken om die Israëlische zege te voorkomen, want dat is natuurlijk de echte olifant blauwe vogel in de kamer.
Vooraf was Joost natuurlijk een redelijke kanshebber voor de winst. Dan lijkt het me, op welke manier dan ook wel verstandig dat de organisatie daar zorgvuldig mee om gaat. Als ze hem diskwalificeren moet dat met een zorgvuldige reden zijn om je gezicht als organisatie te behouden. Als ze Joost wél op laten treden moet het verhaal waterdicht zijn, zeker als mocht blijken dat Joost daadwerkelijk zou winnen. Dan wil je als organisatie niet dat daar een smetje op zit.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:15 schreef TheVulture het volgende:
"Er ligt op dit moment geen aanklacht, zegt een woordvoerder van de politie tegen SVT. Maar we zijn ter plaatse en voeren onderzoeksmaatregelen uit om te zien wat er is gebeurd."quote:
En onze NQ-streak!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:18 schreef Benny het volgende:
[..]
• Nederland is het enige land wat om bijzonder omstandigheden het festival tweemaal achtereen organiseert
Niet meer alleen om Joost, zegt hij. De Björkmans kennen de juryresultaten, die weten of Israël gaat winnen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nu de politie is betrokken en de juryshow gisteren met alle deelnemers wel doorging ben ik er juist van overtuigd dat t wel alleen om Joost gaat.
Heel eerlijk, dan ben ik ook wel een beetje bang voor mijn eigen veiligheid vanavond in die zaal, met name voor wat er buiten afspeelt op weg naar huis...quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:20 schreef Spablauw214 het volgende:
Als Israël wint wordt Malmö afgebroken door reltuig, dan heeft de polizei ook wel een probleem.
Daar heb je wel een goed punt. Ik kan me daar wel iets bij voorstellen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:19 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Het lijkt mij niet dat je nog even lekker kan gaan optreden. Ik bedoel hij zit al best lang te wachten op een eventuele beslissing. Wachten is vaak het meest moeilijke, ik weet niet of je dan nog wel lekker genoeg in je vel zit.
Sterkte daarquote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heel eerlijk, dan ben ik ook wel een beetje bang voor mijn eigen veiligheid vanavond in die zaal, met name voor wat er buiten afspeelt op weg naar huis...
Snap ik, je zal weleens enthousiaster naar een finale zijn gegaan.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heel eerlijk, dan ben ik ook wel een beetje bang voor mijn eigen veiligheid vanavond in die zaal, met name voor wat er buiten afspeelt op weg naar huis...
Dank U.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:21 schreef FYazz het volgende:
[..]
"Er ligt op dit moment geen aanklacht, zegt een woordvoerder van de politie tegen SVT. Maar we zijn ter plaatse en voeren onderzoeksmaatregelen uit om te zien wat er is gebeurd."
https://nos.nl/collectie/(...)eid-over-joost-klein
Gewoon op weg terug naar je hotel (?) bij een zo groot mogelijke groep 'normale' fans blijven, dus niet van die lui die uitzinnig lopen te zingen en schreeuwen enzo, maar gewoon rustig met z'n allen terug naar het hotel zonder veel poespasquote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat kan ik me goed voorstellen, sterkte daar idd.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yupquote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:20 schreef Spablauw214 het volgende:
Als Israël wint wordt Malmö afgebroken door reltuig, dan heeft de polizei ook wel een probleem.
Dan zal het gaan zoals IJsland in 2021 omdat er iemand positief getest had op corona. Uitzenden van een eerder opgenomen optreden.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:18 schreef Benny het volgende:
[..]
De meesten zitten denk ik met popcorn en een cola dit te volgen hoor.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:23 schreef totebel het volgende:
[..]
Dat kan ik me goed voorstellen, sterkte daar idd.
Bah, de lol gaat er voor de liefhebbers zo wel af
Bijna 3300 mensen en dan krijg je 5 stemmenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:25 schreef Momo het volgende:
Gisterenavond nog derde in de publiekspoll
[ afbeelding ]
Zwitserland verbaast me best welquote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:25 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Als het uit de klauwen zou lopen zou het wel godsgeklaagd zijn en een gigantische smet op de reputatie van het ESF, als event waar het draait om eenheid, diversiteit, inclusiviteit en dergelijke.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waarschijnlijk stemmen mensen ook vooral op hun eigen land als die nog meedoet.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bijna 3300 mensen en dan krijg je 5 stemmen
Zou wel verrassend zijn als Nederland ineens Elvis als vervanger zou sturen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:15 schreef Cupfighter het volgende:
Nederland komt met een nieuwe inzending
Nummer heet Jailhouse rock
Nu 1equote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:25 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, mer spanning wel, maar met popcorn en cola zeker niet. Wat er ook gebeurd is, dit is voor niemand leuk. Ook niet voor de andere deelnemers, want dit drukt de sfeer niet alleen bij ons.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:25 schreef roos94 het volgende:
[..]
De meesten zitten denk ik met popcorn en een cola dit te volgen hoor.
Daar kan ook wel weer een likje verf op…quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:26 schreef Joox het volgende:
die arme Petra, wat een monsterklus om dit te moeten presenteren
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wtf die is meteen 50 jaar ouder gewordenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:26 schreef Joox het volgende:
die arme Petra, wat een monsterklus om dit te moeten presenteren
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Account is prive geen idee waar je het over hebt.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:28 schreef suzebol75 het volgende:
https://www.instagram.com(...)MXQ4Yjd1NGl2ODlicA==
Maar Yvonne denkt het te weten, als je betaald weet je wat zij denkt te weten 🤣🤣
¤papa
Debiel wijf zouden ze ook moeten verbannen van alle kanalen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:28 schreef suzebol75 het volgende:
https://www.instagram.com(...)MXQ4Yjd1NGl2ODlicA==
Maar Yvonne denkt het te weten, als je betaald weet je wat zij denkt te weten 🤣🤣
¤papa
Mee, maar ik vreet me wel rot aan harlekijntjes, in plaats van popcorn. Lang geleden, zo'n rel.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:09 schreef StellaClark het volgende:
Herinneren jullie nog dat Joost zei dat hij slechts een Harlekijn was? Die rol heeft hij uiteindelijk niet kunnen vervullen...
Vandaar mijn korte samenvatting eronder...quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:28 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Account is prive geen idee waar je het over hebt.
Ik denk het niet hoor, als de commentator verteld dat Joost betrokken was met een handgemeen met een fotograaf.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:30 schreef Kinga het volgende:
Ik bekijk het nog altijd positief, als je hem na deze heisa gewoon mee laat doen... dan wint ie.
Zonder juryvotes, puur op televotes.
Oh, wow, een bezoek dat al gepland stond gaat door... nu is er echt stront aan de europapaknikker.quote:
Nou als hij iemand voor zn bek heeft geslagen gaat dat niet veel votes opleveren tenzij het slachtoffer iemand van Israelische komaf isquote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:30 schreef Kinga het volgende:
Ik bekijk het nog altijd positief, als je hem na deze heisa gewoon mee laat doen... dan wint ie.
Zonder juryvotes, puur op televotes.
Ik denk dat als het eerste gerucht klopt en hij getreiterd is met de dood van z’n vader hij juist heel veel sympathie stemmen gaat krijgen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik denk het niet hoor, als de commentator verteld dat Joost betrokken was met een handgemeen met een fotograaf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |