Nah de EBU wil de verantwoordelijkheid gewoon niet dragen en legt het bij de politie, zodat ze zelf zo min mogelijk gezichtsverlies lijdenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:04 schreef Hatseflats22 het volgende:
Volgens mijn speculatie is de organisatie intern verdeeld over dit onderwerp en is dat de reden dat je niks hoort.
Hou op hoor.quote:- the singer from Malta, announces "amazing news" on Instagram at 19:30, promoting people to speculate that she is a replacement for Joost
Laten we het hopen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:06 schreef Piperidine het volgende:
Uiteindelijk denk ik dat er straks ook wel weer een waterdicht verhaal komt en we het allemaal een eventuele terechte sanctie vinden.
Zal wel opgelegd zijn door de EBUquote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:09 schreef Perrin het volgende:
En hoe kan AVROTROS nu al 30 uur niks zeggen?
Om 3.00 gisteren sliepen ze denk ikquote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:09 schreef Perrin het volgende:
Ja, normaal is hun communicatie echt geweldigquote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:09 schreef Perrin het volgende:
Normaal lekt er wel iets uit door iemand die zijn broerzusvriend belt die weer de kapster belt en heel de wereld het weet.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:09 schreef Perrin het volgende:
Een conclusie die vooralsnog nergens op gebaseerd is.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:06 schreef CarloV het volgende:
[..]
Nah de EBU wil de verantwoordelijkheid gewoon niet dragen en legt het bij de politie, zodat ze zelf zo min mogelijk gezichtsverlies lijden
Gewoon buiten johquote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:10 schreef kilon het volgende:
Joost zou voor vanavond een zaaltje moeten afhuren en een eigen concert geven. Mogen vnog wel wat landen meedoen die ook niet helemaal happy zijn volgens de geruchten.
Lekker uit laten zenden door de AVROTROS, Spanje en België die al eerder problemen hadden en een feestje bouwen.
Tegen de tijd dat dit klaar is zijn er nog genoeg uren te gaan in de finale om rustig de stemmen af te wachten en die chaos ook mee te maken.
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:11 schreef Ama het volgende:
Ik dacht toen ik ging slapen als ik wakker word is er wel een beslissing gemaakt maar nee hoor.
Ik gok de laatste plaats, want op een sympathy-vote hoeft hij niet meer te rekenen. In tegendeel.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 08:58 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Juryleden moeten een top 26/25 inleveren. Ze moeten Nederland dus ergens plaatsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |