Als het uit de klauwen zou lopen zou het wel godsgeklaagd zijn en een gigantische smet op de reputatie van het ESF, als event waar het draait om eenheid, diversiteit, inclusiviteit en dergelijke.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heel eerlijk, dan ben ik ook wel een beetje bang voor mijn eigen veiligheid vanavond in die zaal, met name voor wat er buiten afspeelt op weg naar huis...
Waarschijnlijk stemmen mensen ook vooral op hun eigen land als die nog meedoet.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bijna 3300 mensen en dan krijg je 5 stemmen
Zou wel verrassend zijn als Nederland ineens Elvis als vervanger zou sturen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:15 schreef Cupfighter het volgende:
Nederland komt met een nieuwe inzending
Nummer heet Jailhouse rock
Nu 1equote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:25 schreef Momo het volgende:
Gisterenavond nog derde in de publiekspoll
[ afbeelding ]
Nou, mer spanning wel, maar met popcorn en cola zeker niet. Wat er ook gebeurd is, dit is voor niemand leuk. Ook niet voor de andere deelnemers, want dit drukt de sfeer niet alleen bij ons.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:25 schreef roos94 het volgende:
[..]
De meesten zitten denk ik met popcorn en een cola dit te volgen hoor.
Daar kan ook wel weer een likje verf op…quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:26 schreef Joox het volgende:
die arme Petra, wat een monsterklus om dit te moeten presenteren
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wtf die is meteen 50 jaar ouder gewordenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:26 schreef Joox het volgende:
die arme Petra, wat een monsterklus om dit te moeten presenteren
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Account is prive geen idee waar je het over hebt.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:28 schreef suzebol75 het volgende:
https://www.instagram.com(...)MXQ4Yjd1NGl2ODlicA==
Maar Yvonne denkt het te weten, als je betaald weet je wat zij denkt te weten 🤣🤣
¤papa
Debiel wijf zouden ze ook moeten verbannen van alle kanalen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:28 schreef suzebol75 het volgende:
https://www.instagram.com(...)MXQ4Yjd1NGl2ODlicA==
Maar Yvonne denkt het te weten, als je betaald weet je wat zij denkt te weten 🤣🤣
¤papa
Mee, maar ik vreet me wel rot aan harlekijntjes, in plaats van popcorn. Lang geleden, zo'n rel.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:09 schreef StellaClark het volgende:
Herinneren jullie nog dat Joost zei dat hij slechts een Harlekijn was? Die rol heeft hij uiteindelijk niet kunnen vervullen...
Vandaar mijn korte samenvatting eronder...quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:28 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Account is prive geen idee waar je het over hebt.
Ik denk het niet hoor, als de commentator verteld dat Joost betrokken was met een handgemeen met een fotograaf.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:30 schreef Kinga het volgende:
Ik bekijk het nog altijd positief, als je hem na deze heisa gewoon mee laat doen... dan wint ie.
Zonder juryvotes, puur op televotes.
Oh, wow, een bezoek dat al gepland stond gaat door... nu is er echt stront aan de europapaknikker.quote:
Nou als hij iemand voor zn bek heeft geslagen gaat dat niet veel votes opleveren tenzij het slachtoffer iemand van Israelische komaf isquote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:30 schreef Kinga het volgende:
Ik bekijk het nog altijd positief, als je hem na deze heisa gewoon mee laat doen... dan wint ie.
Zonder juryvotes, puur op televotes.
Ik denk dat als het eerste gerucht klopt en hij getreiterd is met de dood van z’n vader hij juist heel veel sympathie stemmen gaat krijgen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik denk het niet hoor, als de commentator verteld dat Joost betrokken was met een handgemeen met een fotograaf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |